Vraagprijs: 125 euro
Voordat er nog meer mensen commentaar (willen) gaan leveren:
Handleiding: http://support.3com.com/infodeli/tools/hubs/suprstac/16592/manual.a02/16592.pdf
www.encoreshop.com:
3Com SuperStack II 24 Port 10/100BaseT Hub p/n 3C16593A
NET/3C16593A-BX
Regular price: $500.50
Sale price: $385
[Dit bericht is gewijzigd door PetervdK op 24-04-2003 10:27]
quote:amen
Op donderdag 24 april 2003 09:53 schreef PetervdK het volgende:
Als je niet weet waar je het over hebt, laat dan je commentaar even achterwege aub. Waarom denk je dat ik het typenummer erbij heb gezet. Doe dan ook 's de moeite om het na te kijken...
Maar prima prijs
quote:Hij heeft hier al gestaan (week of 3 geleden) samen met een switch, maar toen wilde niemand 'm hebben....
Op maandag 28 april 2003 04:40 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
das een mooi ding en redelijk scherp prijsje, ik heb helaas onlangs een officeconnect extra gekocht als je deze nou iets eerder had geplaatst, maar dat voegt ook weinig toe aan het topicMaar prima prijs
Maar goed, bod via markplaats staat sinds vannacht op 80 euro. Als aan het eind vd dag niemand meer biedt, gaat ie daarheen.
quote:je moet per 5 opbieden, niet per euro(cent) aldus de faq
Op vrijdag 2 mei 2003 22:37 schreef TheEagle het volgende:
76 euro (zit ik in ieder geval boven die ander)
quote:bijdehandje
Op zaterdag 3 mei 2003 13:06 schreef Vision het volgende:[..]
je moet per 5 opbieden, niet per euro(cent) aldus de faq
quote:Als je dan toch de faq aanhaalt, doe dat dan niet hier als je toch niet biedt. Duh. In diezelfde faq staat volgens mij ook dat je alleen mag reageren als je een bod doet.
Op zaterdag 3 mei 2003 13:06 schreef Vision het volgende:[..]
je moet per 5 opbieden, niet per euro(cent) aldus de faq
quote:als je goed zou hebben gelezen had je gezien dat ik al een bod gedaan heb. helaas niet hoog genoeg.
Op zaterdag 3 mei 2003 15:46 schreef PetervdK het volgende:Als je dan toch de faq aanhaalt, doe dat dan niet hier als je toch niet biedt. Duh. In diezelfde faq staat volgens mij ook dat je alleen mag reageren als je een bod doet.
Ik begrijp dat jij dus nu 80 euro biedt?
dus de is voor jou.
quote:Tja, maar reageren op een hoger bod met alleen een faq aanhalen... Ik dacht dat je meer wilde bieden
Op maandag 5 mei 2003 04:04 schreef Vision het volgende:[..]
als je goed zou hebben gelezen had je gezien dat ik al een bod gedaan heb. helaas niet hoog genoeg.
quote:Vreemd, ik wil hem helemaal niet, ik probeer hem juist te verkopen
dus deis voor jou.
quote:You've got mail...
Op vrijdag 2 mei 2003 22:37 schreef TheEagle het volgende:
76 euro (zit ik in ieder geval boven die ander)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |