Vroeger had ik een abo op de Power Unlimited, zat ik best in dat game-wereldje en wist ik wel welke spellen en consoles goed waren, maar dat abo heb ik nu al twee jaar niet meer dus heb ik niet echt een overzicht om de drie grote consoles met elkaar te vergelijken.
Eigenlijk wou ik meteen de NGC kopen, omdat de N64 me goed bevallen was en omdat ik hem bijna al alleen zou kopen voor de nieuwe Mario, voor de rest zou het wel goed komen met het spelaanbod zoals ook bij de N64, alleen las ik toen ik toch een tijdje geleden een keer een Power Unlimited onder ogen kreeg dat Rare (GoldenEye, Donkey Kong, Perfect Dark, Banjo-Kazooie, etc) opgekocht is door Microsoft. Tja.. Dat maakt de keuze opeens een stuk moeilijker want Rare was voor mij echt een Nintendo boegbeeld. Het is ook niet zo dat ik dan meteen een Xbox wil, ten eerste omdat ik toch nog niet zo'n enorme fan van Microsoft ben en bovendien weet ik nog niets van concrete plannen voor titels van Rare voor de Xbox die mij wat lijken (Kameo: elements of power lijkt me niets bv).
Even los van welke console je zelf hebt, wat is de beste optie?
Succes met je keuze, btw playstation dropt onder de 200 euro.
quote:
Op woensdag 23 april 2003 19:18 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
gameboy
quote:
Op woensdag 23 april 2003 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:.
Zeg dan niets..
quote:UTFS.
Op woensdag 23 april 2003 19:25 schreef ZeroVince het volgende:[..]
[..]
Zeg dan niets..
Allbei leuke dingetjes maar vin de cube toch effe wat beters en beginnen nu ook echt coole spellen op te komen
Voor de rest speel ik het meest met mijn ps2 .
Daarna komt de Xbox , die ik gebruik voor divx speler en games .
En als laatste de Cube , deze heb ik echt al 3 maanden niet meer aangeraakt , dit komt mede door de weinig boeiende games die ervoor uitkomen !
Ik hoop dat het met Zelda weer goedkomt , want die heb ik in preorder staan.
Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd!
quote:Oftewel UTFS.
Op woensdag 23 april 2003 19:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is nou al ZO vaak langsgekomen... Lees zelf ff wat topics na, lees info van de officiele sites, bekijk welke spellen uit gaan komen voor elke console apart (let op exclusives) en maak je keuze
- Super Mario Sunshine
- Super Smash Brothers Melee
- Zelda: The Wind Waker
- Metroid Prime
- Luigi's Mansion
o.a. en er is meer on the way,
- nieuwe Mario Kart
- Mario 128
- Wario's Warehouse
quote:Fantastische games?
Op woensdag 23 april 2003 19:30 schreef krasje het volgende:
Voor een Nintendo fan zou de GC een meer dan logische koop zijn! Fantastische console met geweldige nintendo games de je op een ander systeem nooit tegen zal komen.- Super Mario Sunshine
- Super Smash Brothers Melee
- Luigi's Mansion
En over
- nieuwe Mario Kart
- Mario 128
- Wario's Warehouse
Lan je nog niets zeggen, hoewel MarioKart wsl wel gaat rulen natuurlijk. .
Kies gewoon de gene waarvan de spellen je het meest aanspreken....
Maar ik denk na de nintendo64, de GC de beste keus is. De spellen sluiten daar wel goed op aan....
quote:
Op woensdag 23 april 2003 19:33 schreef gieling.com het volgende:
not again......Kies gewoon de gene waarvan de spellen je het meest aanspreken....
dus, of je gaat voor zekerheid met veel spellen (PSII) of je gaat voor mooie spellen en neemt een Xbox, NGC zou ik niet doen als ik jou was.
quote:Ik vind het fantastische games...
Op woensdag 23 april 2003 19:32 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Fantastische games?
Wat dacht je van bagger?.
En over
- nieuwe Mario Kart
- Mario 128
- Wario's Warehouse
Lan je nog niets zeggen, hoewel MarioKart wsl wel gaat rulen natuurlijk..
Zelda schijnt geweldig mooi te zijn, Metroid Prime was game van het jaar en Mario Kart is voor mij in principe al reden genoeg om een GameCube aan te schaffen
quote:Wat een ONZIN!
Op woensdag 23 april 2003 19:35 schreef matando het volgende:
NGC gaat richting groot fiasco = op den duur geen spellen meer.
Xbox is ook geen suc6, maar Microsoft zal daar net zo lang geld in blijven pompen totdat het wel een suc6 is.
quote:Ik ben een gamer in hart en nieren, maar bij Mario Sunshine kreeg ik spontaan last van plaatsvervangende schaamte..
Op woensdag 23 april 2003 19:36 schreef krasje het volgende:[..]
Ik vind het fantastische games...
Zelda schijnt geweldig mooi te zijn, Metroid Prime was game van het jaar en Mario Kart is voor mij in principe al reden genoeg om een GameCube aan te schaffen
quote:NGC groot fiasco?? Reken daar nog maar niet op... Kijk maar naar de N64 en PS destijds, die konden prima naast elkaar bestaan. PS2 is voor veel mensen een logische keuze omdat het mainstream is, simpele games die bijna iedereen aanspreken. Nintendo games zijn complex, groot en voor de fijnproevers
Op woensdag 23 april 2003 19:35 schreef matando het volgende:
NGC gaat richting groot fiasco = op den duur geen spellen meer.
Xbox is ook geen suc6, maar Microsoft zal daar net zo lang geld in blijven pompen totdat het wel een suc6 is.
PSII heeft toch wat mindere graphix, el geweldige spellen.dus, of je gaat voor zekerheid met veel spellen (PSII) of je gaat voor mooie spellen en neemt een Xbox, NGC zou ik niet doen als ik jou was.
mario sunshine vond ik in het begin trouwens ook niet zo veel aan, tot dat ik verder kwam in het spel en toen bleef ik spelen!
quote:Ik ben niet zo heel erg thuis in het console/computerwereldje en ook echt geen fanboy, maar dit is gewoon dikke bullshit!
Op woensdag 23 april 2003 19:16 schreef Nasa het volgende:Maar als ik nu zou moeten kiezen dan kies ik voor de PS2, gewoon omdat hij grafisch vooruit loopt op alle andere.
On topic: topic-opener, het is eigenlijk heel simpel: ga eens naar een gameshop en loop wat rekken met spellen af. De spellen die jou het meest aanspreken leiden je vanzelf naar de voor jou juiste console. Suc6 !
quote:haha, jij had het zó wrong!
Op woensdag 23 april 2003 19:26 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
UTFS.
.
Ik voorspel ook een spoedig slotteke...
quote:Bekijk de historie er maar op na, er is plaats voor 2 spelcomputers naast elkaar, niet voor 3.
Op woensdag 23 april 2003 19:40 schreef krasje het volgende:[..]
NGC groot fiasco?? Reken daar nog maar niet op... Kijk maar naar de N64 en PS destijds, die konden prima naast elkaar bestaan. PS2 is voor veel mensen een logische keuze omdat het mainstream is, simpele games die bijna iedereen aanspreken. Nintendo games zijn complex, groot en voor de fijnproevers
mario sunshine vond ik in het begin trouwens ook niet zo veel aan, tot dat ik verder kwam in het spel en toen bleef ik spelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |