abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9966995
De enige spelcomputer die ik heb gehad was een N64, fantastisch ding met superspellen wat mij betreft. Maar aan al het goede komt een eind en die N64 heeft z'n beste tijd wel weer gehad, dus wil ik een nieuwe spelcomputer kopen.

Vroeger had ik een abo op de Power Unlimited, zat ik best in dat game-wereldje en wist ik wel welke spellen en consoles goed waren, maar dat abo heb ik nu al twee jaar niet meer dus heb ik niet echt een overzicht om de drie grote consoles met elkaar te vergelijken.

Eigenlijk wou ik meteen de NGC kopen, omdat de N64 me goed bevallen was en omdat ik hem bijna al alleen zou kopen voor de nieuwe Mario, voor de rest zou het wel goed komen met het spelaanbod zoals ook bij de N64, alleen las ik toen ik toch een tijdje geleden een keer een Power Unlimited onder ogen kreeg dat Rare (GoldenEye, Donkey Kong, Perfect Dark, Banjo-Kazooie, etc) opgekocht is door Microsoft. Tja.. Dat maakt de keuze opeens een stuk moeilijker want Rare was voor mij echt een Nintendo boegbeeld. Het is ook niet zo dat ik dan meteen een Xbox wil, ten eerste omdat ik toch nog niet zo'n enorme fan van Microsoft ben en bovendien weet ik nog niets van concrete plannen voor titels van Rare voor de Xbox die mij wat lijken (Kameo: elements of power lijkt me niets bv).

Even los van welke console je zelf hebt, wat is de beste optie?

woensdag 23 april 2003 @ 19:16:42 #2
53573 Nasa
Houston, we have a problem
pi_9967090
Ik heb zelf de N64 ooit aangeschaft om zelda te kunnen spelen.
Maar als ik nu zou moeten kiezen dan kies ik voor de PS2, gewoon omdat hij grafisch vooruit loopt op alle andere. Ik heb laatst nog metal gear solid erop zitten spelen bij een vriend van me. UUUUUBER graphics. Daar kan geen gamecube of xbox aan tippen. De gamecube zou ik dan alleen aanschaffen voor mario, maar dat spel begint een beetje kinderachtig te worden, net als die nieuwe zelda.

Succes met je keuze, btw playstation dropt onder de 200 euro.

[b](|||[/b] Pump it up, pump the jam [b]|||)[/b]
pi_9967123
gameboy
pi_9967130
.
-
  woensdag 23 april 2003 @ 19:18:54 #5
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9967135
XBox natuurlijk, lijkt me duidelijk.
pi_9967175
Wat nou Uber graphics dan heb jij dus echt met een bril van +10 naar de tv gekeken: ps2 = geblende pixel soep. ik zou toch voor NGC zeker voor zelda WW en metroid prime. Die hebben tenminste goede graphics
pi_9967304
quote:
Op woensdag 23 april 2003 19:18 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
gameboy
quote:
Op woensdag 23 april 2003 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
.

Zeg dan niets..

pi_9967320
quote:
Op woensdag 23 april 2003 19:25 schreef ZeroVince het volgende:

[..]

[..]

Zeg dan niets..

UTFS. .
Ik voorspel ook een spoedig slotteke.. .
-
pi_9967364
ik zlef heb ngc en ps2

Allbei leuke dingetjes maar vin de cube toch effe wat beters en beginnen nu ook echt coole spellen op te komen

woensdag 23 april 2003 @ 19:29:12 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9967381
Dit is nou al ZO vaak langsgekomen... Lees zelf ff wat topics na, lees info van de officiele sites, bekijk welke spellen uit gaan komen voor elke console apart (let op exclusives) en maak je keuze
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_9967397
Koop ze alledrie net als ik .

Voor de rest speel ik het meest met mijn ps2 .
Daarna komt de Xbox , die ik gebruik voor divx speler en games .
En als laatste de Cube , deze heb ik echt al 3 maanden niet meer aangeraakt , dit komt mede door de weinig boeiende games die ervoor uitkomen !

Ik hoop dat het met Zelda weer goedkomt , want die heb ik in preorder staan.

Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd!

woensdag 23 april 2003 @ 19:30:19 #12
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_9967410
quote:
Op woensdag 23 april 2003 19:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is nou al ZO vaak langsgekomen... Lees zelf ff wat topics na, lees info van de officiele sites, bekijk welke spellen uit gaan komen voor elke console apart (let op exclusives) en maak je keuze
Oftewel UTFS. .
-
pi_9967416
Voor een Nintendo fan zou de GC een meer dan logische koop zijn! Fantastische console met geweldige nintendo games de je op een ander systeem nooit tegen zal komen.

- Super Mario Sunshine
- Super Smash Brothers Melee
- Zelda: The Wind Waker
- Metroid Prime
- Luigi's Mansion

o.a. en er is meer on the way,

- nieuwe Mario Kart
- Mario 128
- Wario's Warehouse

woensdag 23 april 2003 @ 19:32:18 #14
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_9967451
quote:
Op woensdag 23 april 2003 19:30 schreef krasje het volgende:
Voor een Nintendo fan zou de GC een meer dan logische koop zijn! Fantastische console met geweldige nintendo games de je op een ander systeem nooit tegen zal komen.

- Super Mario Sunshine
- Super Smash Brothers Melee
- Luigi's Mansion

Fantastische games?
Wat dacht je van bagger? .

En over
- nieuwe Mario Kart
- Mario 128
- Wario's Warehouse
Lan je nog niets zeggen, hoewel MarioKart wsl wel gaat rulen natuurlijk. .

-
pi_9967475
not again......

Kies gewoon de gene waarvan de spellen je het meest aanspreken....

Maar ik denk na de nintendo64, de GC de beste keus is. De spellen sluiten daar wel goed op aan....

woensdag 23 april 2003 @ 19:34:20 #16
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_9967491
quote:
Op woensdag 23 april 2003 19:33 schreef gieling.com het volgende:
not again......

Kies gewoon de gene waarvan de spellen je het meest aanspreken....

.
Of koop ze alle3. .
-
  woensdag 23 april 2003 @ 19:35:38 #17
15745 matando
Marilyn Manson kicks all of yo
pi_9967526
NGC gaat richting groot fiasco = op den duur geen spellen meer.
Xbox is ook geen suc6, maar Microsoft zal daar net zo lang geld in blijven pompen totdat het wel een suc6 is.
PSII heeft toch wat mindere graphix, el geweldige spellen.

dus, of je gaat voor zekerheid met veel spellen (PSII) of je gaat voor mooie spellen en neemt een Xbox, NGC zou ik niet doen als ik jou was.

pi_9967554
quote:
Op woensdag 23 april 2003 19:32 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Fantastische games?
Wat dacht je van bagger? .

En over
- nieuwe Mario Kart
- Mario 128
- Wario's Warehouse
Lan je nog niets zeggen, hoewel MarioKart wsl wel gaat rulen natuurlijk. .

Ik vind het fantastische games...

Zelda schijnt geweldig mooi te zijn, Metroid Prime was game van het jaar en Mario Kart is voor mij in principe al reden genoeg om een GameCube aan te schaffen

woensdag 23 april 2003 @ 19:37:40 #19
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_9967582
quote:
Op woensdag 23 april 2003 19:35 schreef matando het volgende:
Xbox is ook geen suc6, maar Microsoft zal daar net zo lang geld in blijven pompen totdat het wel een suc6 is.
Wat een ONZIN! .
De GC heeft een grote schare Die Hard Nintendofans achter zich. Die gaat niet floppen hoor..
En de XBOX is (behalve in Japan) uitermate succesvol..
-
pi_9967597
Xbox is het mooist, PS2 zijn de meeste spellen, en tja NGC heeft vast ook wel wat .
Xbox komt dit jaar met XboxLive, zodat je over internet kan spelen, en ps2 komt daar later mee. Ik zou de keuze maken tussen PS2 en Xbox. Zelf houd ik het gewon bij pc
You got nothing to lose, Pamparius
  woensdag 23 april 2003 @ 19:39:18 #21
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_9967613
quote:
Op woensdag 23 april 2003 19:36 schreef krasje het volgende:

[..]

Ik vind het fantastische games...

Zelda schijnt geweldig mooi te zijn, Metroid Prime was game van het jaar en Mario Kart is voor mij in principe al reden genoeg om een GameCube aan te schaffen

Ik ben een gamer in hart en nieren, maar bij Mario Sunshine kreeg ik spontaan last van plaatsvervangende schaamte..
Wat een KUTspel zeg. .
Metroid is zeker erg goed, ben er nu mee bezig.. Maar game of the year niet..Voor mij niet iig..
Zelda heb ik in de pre-order en was voor mij de reden om een GC te kopen. .
-
  woensdag 23 april 2003 @ 19:40:08 #22
15745 matando
Marilyn Manson kicks all of yo
pi_9967627
De Dreamcast had ook een grote groep DIE hard fans, maar toch issie geflopt, oeps........
pi_9967631
quote:
Op woensdag 23 april 2003 19:35 schreef matando het volgende:
PSII heeft toch wat mindere graphix, el geweldige spellen.

dus, of je gaat voor zekerheid met veel spellen (PSII) of je gaat voor mooie spellen en neemt een Xbox, NGC zou ik niet doen als ik jou was.

NGC groot fiasco?? Reken daar nog maar niet op... Kijk maar naar de N64 en PS destijds, die konden prima naast elkaar bestaan. PS2 is voor veel mensen een logische keuze omdat het mainstream is, simpele games die bijna iedereen aanspreken. Nintendo games zijn complex, groot en voor de fijnproevers

mario sunshine vond ik in het begin trouwens ook niet zo veel aan, tot dat ik verder kwam in het spel en toen bleef ik spelen!

woensdag 23 april 2003 @ 19:44:06 #24
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9967725
quote:
Op woensdag 23 april 2003 19:16 schreef Nasa het volgende:

Maar als ik nu zou moeten kiezen dan kies ik voor de PS2, gewoon omdat hij grafisch vooruit loopt op alle andere.

Ik ben niet zo heel erg thuis in het console/computerwereldje en ook echt geen fanboy, maar dit is gewoon dikke bullshit!

On topic: topic-opener, het is eigenlijk heel simpel: ga eens naar een gameshop en loop wat rekken met spellen af. De spellen die jou het meest aanspreken leiden je vanzelf naar de voor jou juiste console. Suc6 !

woensdag 23 april 2003 @ 19:45:40 #25
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_9967759
quote:
Op woensdag 23 april 2003 19:26 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

UTFS. .
Ik voorspel ook een spoedig slotteke.. .

haha, jij had het zó wrong!
maar goed ff on-topic (jaja, daar doe ik ook nog aan) xbox roeleert, beste spellen, beste netwerk- en internetmogelijkheden, beste uiterlijk, beste grafische kwaliteit enz enz
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')