abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10041070
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 23:29 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Sorry Flap. Pal is wel Pal maar de PAL GC ondersteunt 2 soorten weergaven: 50 hz en 60 hz. De nieuwste tv's ondersteunen beide echter sommige oude tv's kunnen alleen 50hz laten zien, waardoor je geen beeld krijgt als je iets in 60 hz wilt kijken. (ik had bijvoorbeeld ook dat probleem met mijn geimporteerde Mario Kart 64 op de tv van mijn ouders. Als ik die wilde spelen dan moest ik op de tv van mijn zus spelen, die heel wat kleiner was)

hmm, zeer vaag... maja dan moet ik de bonus disc maar op de tv benden spelen
  zondag 27 april 2003 @ 09:36:12 #102
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10041082
quote:
Op zondag 27 april 2003 09:31 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

hmm, zeer vaag... maja dan moet ik de bonus disc maar op de tv benden spelen

Zolang de Windwaker maar de 50 Hrz heeft he Persoonlijk hoop ik wel dat die wel een 60 Hrz optie heeft.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_10041135
Persoonlijk blijf ik erbij dat de bonus disk wel 50hrz ondersteunt, (dit denk ik dus, lijkt me zeer vaag, nintendo heeft er nog niks over gezegt.) nawja, we will see
  zondag 27 april 2003 @ 09:54:21 #104
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_10041146
Ik draai alle GC games nu op 60hz. Als ik nu op 50hz speel lijkt het net slowmotion!! Die framerate kan maximaal maar tot 50 FPS bij 50hz, daz echt bagger.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 27 april 2003 @ 09:57:19 #105
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10041159
quote:
Op zondag 27 april 2003 09:54 schreef BMH het volgende:
Ik draai alle GC games nu op 60hz. Als ik nu op 50hz speel lijkt het net slowmotion!! Die framerate kan maximaal maar tot 50 FPS bij 50hz, daz echt bagger.
*PROEST* ,.. dat slaat toch nergens op. Ten eerste draaien niet alle games op 60 Hrz,..tenzij je een US Cube hebt en ten tweede draaien Halo en Zelda WW toch prima met 30 FPS ?
  zondag 27 april 2003 @ 10:22:00 #106
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_10041234
2 coole berichten
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Volgens het Amerikaanse gamekeuringsbedrijf ESRB wordt Mario Tennis voor de GameCube een online titel...

Het Entertainment Software Rating Board, kortweg ESRB, heeft op haar website Mario Tennis voor de GameCube toegevoegd. Nu is dat op zichzelf niet zo'n wereldschokkende gebeurtenis (alle nieuwe games worden immers op de ESRB site gezet), ware het niet dat er nog iets bij staat.

Op de pagina staat namelijk achter Mario Tennis dat het gaat om een "On-line game"! Dat zou dus betekenen dat Mario Tennis online speelbaar zal gaan worden!

Check onderstaande link maar eens om het zelf te zien:

http://www.esrb.org/search_results.asp?key=mario+tennis&type=game

Nintendo zelf heeft dit nog niet bevestigd, maar de ESRB is meestal erg betrouwbaar in dit soort informatie. We houden de situatie voor je in de gaten en laten meteen wat van ons horen zodra we meer weten!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Metroid prime 2 op de E3
Cool nieuws op deze zaterdag: Metroid Prime 2 komt naar de Electronic Entertainment Expo in mei! Lees snel verder voor de details...

Vandaag is bekend geworden dat het vervolg op het pas verschenen Metroid Prime, nu nog even met werktitel Metroid Prime 2, op de E3 getoond zal worden!

Het tweede GameCube-avontuur van Samus Aran zal nog niet in speelbare vorm op de E3 2003 komen, daarvoor is het nog te vroeg. Wél zal er beeldmateriaal van het nieuwe spel op de E3 vertoond gaan worden!

Retro Studios, de developer van deel 1, werkt ook aan dit tweede deel. Oorspronkelijk wilde Nintendo het spel al eind 2003 klaar hebben, maar daar is vanaf gezien. Nu staat het spel geplanned voor '2004'.

We houden je zoals altijd op de hoogte van het laatste Metroid Prime nieuws
Zo eff taak verlicht van febster

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zondag 27 april 2003 @ 10:27:02 #107
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_10041251
quote:
Ten eerste draaien niet alle games op 60 Hrz,..tenzij je een US Cube hebt
de B knop ingedrukt houden tijdens het opstarten, kejje kiezen
  zondag 27 april 2003 @ 10:37:18 #108
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10041293
quote:
Op zondag 27 april 2003 10:27 schreef Wunk het volgende:

[..]

de B knop ingedrukt houden tijdens het opstarten, kejje kiezen

Ja,.. ik wou dat bij alle games werkte ja
pi_10043653
Wanneer komt Mario Kart Double Dash uit?
Heb niet alles gelezen dus heb ook niet gezien of het gevraagt woord.
pi_10043670
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:39 schreef Seal_force het volgende:
Wanneer komt Mario Kart Double Dash uit?
Heb niet alles gelezen dus heb ook niet gezien of het gevraagt woord.
4e kwartaal.
pi_10043721
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:40 schreef Lexie het volgende:

[..]

4e kwartaal.

Ok bedankt heb het gezien.

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zaterdag 26 april 2003 15:47 schreef Bastard het volgende:
[..]

Releasedate? Misschien wel leuk voor mn chick!

--------------------------------------------------------------------------------

Zo rond september...

pi_10044444
Ik zat net die E³-site van Nintendo te bekijken en daar viel me op dat de tekst vernieuwd is bij het stukje over Mario Kart:
quote:
The latest in the acclaimed Mario Kart series is here, and this time, you won't be racing alone! Each kart holds two racers, so choose from Mario, Luigi, Peach, Baby Mario, Baby Luigi, Yoshi, Birdo, Wario, Waluigi, Donkey Kong, Diddy Kong, Bowser, Bowser Jr., Koopa, and Paratroopa and pair them up any way you see fit. The character in front handles the driving duties, while the character in the rear doles out damage with six normal items and eight special items that only specific characters can use. Racers can swap places at any time, so switch it up on the fly to make the best use of your items as you tear around curves and over huge elevation changes. Pack eight players into your living room and turn up the fun when you connect two Nintendo GameCubes via the Broadband adaptor. It's intense action coming soon to 2 screens very near you!
Binnenkort haal ik in afwachting van Mario Kart dan alvast een broadband adapter. Lullig trouwens voor de PSO-spelers die een 56K adapter gekocht hebben omdat ze geen breedbandinternet hebben. Kunnen ze een tweede modem gaan kopen als ze MK optimaal willen spelen!
pi_10045090
Zou je 1 wagen met 2 player's moeten besturen of niet? denk het niet maar het zou kunnen.
  zondag 27 april 2003 @ 14:58:37 #114
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10045112
quote:
Op zondag 27 april 2003 14:57 schreef Seal_force het volgende:
Zou je 1 wagen met 2 player's moeten besturen of niet? denk het niet maar het zou kunnen.
Het zou een optie kunnen zijn maar het zal niet verplicht zijn denk ik
pi_10045240
Volgens mij moet je een kabeltje tussen 2 broadband adapters leggen en dat is de link mode van de cube. Ik denk niet dat je dit online zult gaan kunnen spelen
pi_10045349
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:05 schreef ShadoW17 het volgende:
Volgens mij moet je een kabeltje tussen 2 broadband adapters leggen en dat is de link mode van de cube. Ik denk niet dat je dit online zult gaan kunnen spelen
inderdaad, want zoals ze al eerder zeiden kon je alleen Mario karten met 8 spelers via link mode
pi_10045668
Naam F-Zero bekend?
quote:
F-Zero voor de GameCube gaat voortaan door het leven onder een andere naam. Wat is de nieuwe naam? Je leest het hier...

Nintendo of America's officiële E3 2003 pagina bulkt vandaag opnieuw van het nieuws. Deze keer kunnen we je vertellen dat de naam van F-Zero voor de GameCube F-Zero GX gaat worden. Waar GX voor staat, is ons nog onbekend. Misschien staat het wel helemaal nergens voor...

In het bovenstaande nieuwsartikel staat als bewijs een screenshot van de E³-site van Nintendo met een menuoptie die verwijst naar F-Zero GX. De tekst op de menuoptie is nu weggehaald en veranderd in F-Zero. Nintendo is echter beter in het maken van spellen dan flashmovies want je kunt de naam toch zien door een paar keer achter elkaar op de menuoptie van F-Zero te dubbelklikken.

Details over de "customize mode" van F-Zero bij IGN:

quote:
April 24, 2003 - The latest issue of Japan's weekly Famitsu Magazine contains a first look at F-Zero GC's "Customize Mode." This mode allows you to combine parts to build up your own unique racer. Parts are available in three categories: Cockpit Parts (affect cornering and steering), Body Parts (affect strength and safety) and Booster Parts (affect speed).
So how do you go about getting these parts? Upon winning a race, you're given tickets that can be taken to a shop and traded for the parts. The arcade and GameCube versions of the game will each have different parts, allowing you to build different vehicles depending on which version you're playing. Although still not commented on by Nintendo or Sega, we presume you'll be able to use the racers that you've built up in either version via the GameCube memory card.

F-Zero GC is due for Japanese release on July 25, with an American release also expected some time down the road. Expect further impressions on the game from E3.

pi_10045924
Ik weet niet of het al ergens genoemd was maar: Winning Eleven 6 FE :

Nu nog ff hopen dat die zooi in Europa komt .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_10045997
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:38 schreef keeper het volgende:
Ik weet niet of het al ergens genoemd was maar: Winning Eleven 6 FE :

[afbeelding]

Nu nog ff hopen dat die zooi in Europa komt .

quote:
Konami heeft 2 voetbal franchises... ISS en Winning Eleven. Inmiddels is van die tweede deeltje '6 Final Evolution' in Japan uitgekomen en wij hebben 'm. Impressies inside.

Daar stond ik dan. Eindelijk toch die Action Replay te pakken gekregen, hoewel ik, net als velen, de hoop op het spelen van import-games op mn PAL Cube al had opgegeven. Maar goed... welke spellen zijn nu echt de moeite (en kosten) van het importeren waard? Spellen als Zelda en Metroid zijn natuurlijk zeker wel goed genoeg om te importeren, maar die komen (relatief gezien) snel genoeg ook hier nog uit. Animal Crossing kwam in me op, omdat die in Europa het daglicht niet gaat zien. Maar verder? Misschien nog wat games die in Japan al uit zijn maar waarvan de release buiten het Land van de Rijzende Zon nog niet zeker is? Winning Eleven 6 Final Evolution natuurlijk!

Voor mensen die het nog niet wisten: Winning Eleven is hier momenteel beter bekend onder de naam Pro Evolution Soccer, en is tot op heden in Europa alleen nog voor de PS2 uitgekomen. PES2 is hier inmiddels voor de PS2 al weer een poosje uit en werd erg enthousiast ontvangen, net als het eerste deel. Door velen wordt het de beste footie aller tijden genoemd. In Japan heette PES2 dus Winning Eleven 6. Konami heeft besloten een soort geupgrade versie van WE6 uit te brengen: Final Evolution dus. Misschien wel tot onze verbazing bleek dat WE6FE (Winning Eleven 6 Final Evolution) ook op de GameCube werd uitgebracht! Goed, zoals in de eerste alinea stond besloot ik de game maar te importeren omdat het vervelend stil is rondom de eventuele Europese release van WE6FE voor de Cube.

Vervelend aan games uit Japan importeren is natuurlijk de taal. Tijdens het spelen van WE6FE zul je dus regelmatig een FAQ op internet erbij houden om maar door de menus heen te komen. Voor je het weet druk je namelijk misschien wel op alles ongedaan maken terwijl je net alle Japanse spelers- en teamnamen naar de normale namen hebt veranderd. Gelukkig kan dat namelijk wel. Het vergt echter wel veel doorzettingsvermogen, want je bent er erg lang mee bezig. Als je dan eindelijk via een FAQ door hebt hoe je een potje kunt spelen, begint het echte werk natuurlijk. En daar komt geen Japanse letter aan te pas, maar wel een hoop grassprieten, 22 spelers en een bal.

De mensen die PES2 het beste voetbalspel aller tijden noemen, overdrijven mijns inziens niet. In tegendeel: ik ben het er voor de volle 100% mee eens. Het speelt anders dan de meeste voetbalspellen. Het is vrij lastig uit te leggen, maar je hebt gewoon veel meer het gevoel dat je echt zelf wat doet. De learning curve is dan ook vrij pittig. Aan het begin zul je aardig dik ingemaakt worden, maar na een tijdje heb je het echt een beetje onder de knie. De controls zijn ook vrij intuïtief, en terwijl het in andere footies nog wel eens gaat om wie de leukste schijnbewegingen kan maken heb je daar geen bal aan in WE6FE. Snel en onverwachts draaien helpt natuurlijk wel om tegenstanders op het verkeerde been te zetten, maar je kunt niet een draai om je as maken waarna je een driedubbele schaar maakt en de bal omhoog wipt.

Eigenlijk is het best wel een vreemd spel. Het is realistischer, maar toch toegankelijker en al snel verslavender, dan de gemiddelde andere voetbalgame. Je hebt veel meer het idee dat je echt aan het voetballen bent, omdat je mee vrijheid hebt in richting van passen en dergelijke. Enige echte minpuntje aan de gameplay dat ik heb kunnen ontdekken is dat de scheidsrechter wel erg graag de rode kaart trekt. Soms zelfs door overtredingen die de AI van je medespelers maakt. Dan voel je je best wel genaaid.

De graphics zijn het ene moment weer realistischer dan andere voetbalspellen, maar op andere puntjes zit je je te verbazen over hoe idioot de animatie eruit ziet. Zo kan de bal met een gigantische vaart van je hoofd wegstuiteren terwijl hij vrij langzaam ging en de kopper niet eens zn hoofd beweegt. De muziek is vrij standaard, maar het Japanse commentaar is natuurlijk geweldig. Het enthousiasme druipt er vanaf, ook al versta je niet wat ze zeggen (er vanuit gaande dat je geen Japans verstaat). Er zitten meer dan genoeg verschillende spelmodi in, van gewone friendly matches tot hele trainingsminigames en toernooien. De grootste mode is de Master League, waarin je begint met een matig team in de onderste league en waarin je na een tijdje grote spelers kunt kopen om een goed team op te bouwen en hoge ogen te gooien in de hoogste leagues.

Zoals inmiddels wel duidelijk is ben ik momenteel verslaafd aan dit spel. Als je houdt van voetbalspellen, je hebt de mogelijkheid om te importeren en je hebt een Freeloader/Action Replay, dan kan ik je zeker weten aanraden om Winning Eleven 6 Final Evolution aan te schaffen. Ik zal de komende dagen/weken de Master League nog even helemaal uitchecken en wat klassieke teams (wat te denken van een Nederlands elftal met alle helden van weleer: van Johan Cruiyff tot Marco van Basten) unlocken, en daarna de import review op CubeZone plaatsen.

bron: Cubezone

En zal in Europa alleen op de PS2 te verkrijgen zijn....

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_10046123
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:42 schreef Ajaxno1 het volgende:
En zal in Europa alleen op de PS2 te verkrijgen zijn....
Uit dat verhaal vind ik dat niet echt blijken trouwens .

Maar in de reacties eronder wel .

Hoeren .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_10046226
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:49 schreef keeper het volgende:

[..]

Uit dat verhaal vind ik dat niet echt blijken trouwens .

Maar in de reacties eronder wel .

Hoeren .

Idd, dat verhaal had me helemaal blij gemaakt, eindelijk een voetbal spel dat me niet zo snel gaat vervelen. (Want dat doen FIfa 2003 en ISS2 snel) Eindelijk een spel waar je volgens de auteur van dat stukje echt op voetballen leek. Maar nee hoor, kut Sony.....
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_10047125
Ik weet niet of iemand m al gezien heeft: demo van f-zero!
Het ziet er niet zo fantastisch uit als op de screenshots.. vooral de lichteffecten vallen lichtelijk tegen, maar de snelheid waarmee het spel gaat... wauw...
pi_10047227
quote:
Op zondag 27 april 2003 16:29 schreef Mordreth het volgende:
Ik weet niet of iemand m al gezien heeft: demo van f-zero!
Het ziet er niet zo fantastisch uit als op de screenshots.. vooral de lichteffecten vallen lichtelijk tegen, maar de snelheid waarmee het spel gaat... wauw...
Heb je het over een speelbare demo of over movies? En heb je een bron voor deze "demo"?
pi_10049039
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:11 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

inderdaad, want zoals ze al eerder zeiden kon je alleen Mario karten met 8 spelers via link mode

O wist ik niet kunnen toch maar 4 spelers op wat komt er bij dan>?
pi_10049063
quote:
Op zondag 27 april 2003 16:33 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Heb je het over een speelbare demo of over movies? En heb je een bron voor deze "demo"?

Jawel.. winkeltje in apeldoorn.. gamenogwattes.. heb bonnetje nog wel van spel dat ik daar gekocht heb.. zal straks wel even adres geven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')