Die CD van the Neurotic Outsiders (deze twee heren plus Steve Jones van the Sex Pistols en John Taylor van Duran Duran) is trouwens wel retestoer...
Edit: niet dus...wanneer is Tommy Lee dan ontslagen door Axl?
[Dit bericht is gewijzigd door belsen op 24-04-2003 20:19]
quote:Het ontslag door Axl was een reactie op mijn "Steven Adler" antwoord, dus het antwoord op jouw vraag is "Nooit".
Op donderdag 24 april 2003 20:14 schreef belsen het volgende:
Edit: niet dus...wanneer is Tommy Lee dan ontslagen door Axl?

(als ie niet wordt weergegeven, probeer dan de url in een verse adresbalk te copy/pasten. url: http://grojlach.netfirms.com/cdcover.jpg ).
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 24-04-2003 20:56]
Nou goed, in ieder geval nog een hint, omdat het anders meer een "die CD heb ik toevallig, dus daarom weet ik het" vraagstuk wordt: het gaat om een Duitse band die door de jaren heen hun sound behoorlijk drastisch hebben weten te veranderen.
quote:Hier niet iig.
Op donderdag 24 april 2003 20:42 schreef Grobbel het volgende:
Wordt het plaatje hierboven trouwens correct weergegeven? Ik weet het niet zeker, is alweer een tijdje geleden dat ik die server gebruikt heb... En aangezien de afbeelding toch al in m'n cache staat, kan ik nu niet oordelen of ie nu wel of niet wordt weergegeven bij de rest.
quote:En dat is correct.
Op donderdag 24 april 2003 20:46 schreef dr_diablos het volgende:
hier wel, het is de notwist
Zijn er trouwens naast Litpho nog meer mensen die problemen hadden met die afbeelding, trouwens? Anders weet ik in ieder geval dat ik die server vanaf nu niet meer gebruiken moet. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 24-04-2003 20:51]
quote:Hmm... Nou goed, dan weet ik in ieder geval dat NetFirms een te instabiele host is voor zoiets in het vervolg (had 'm al pakweg anderhalf jaar niet meer gebruikt, trouwens...).
Op donderdag 24 april 2003 20:50 schreef dr_diablos het volgende:
ik kon 'm eerst niet zien, teon wel en nu niet meer
welk nummer?
quote:moeilijk moeilijk, het lijkt op iets van abba ofzo , maar zal wel helemaal fout zijn
Op donderdag 24 april 2003 20:55 schreef dr_diablos het volgende:
* dr_diablos heeft een stukje lp opgenomen, maar natuurlijk op 't verkeerde toerental...welk nummer?
quote:Dat is inderdaad niet goed.
Op donderdag 24 april 2003 20:58 schreef Olmo het volgende:[..]
moeilijk moeilijk, het lijkt op iets van abba ofzo , maar zal wel helemaal fout zijn
quote:dat is inderdaad wel goed
Op donderdag 24 april 2003 21:17 schreef ranja het volgende:
ha hamakkelijk, Waterboys - The whole of the moon
ik dacht eik al wel dat 't een makkie zou zijn
quote:Allemaal nummers opgenomen met David Bowie?
Op donderdag 24 april 2003 21:45 schreef ranja het volgende:
Ok, even een nieuwe vraag tijdens ?Big gay Al?De connectie tussen:
Mick Jagger
Queen
Tina Turner
quote:natuurlijk... te makkelijk
Op donderdag 24 april 2003 21:46 schreef Litpho het volgende:[..]
Allemaal nummers opgenomen met David Bowie?
Wie is Mr. X?
(en nee, ik mag van ranja en Frollo geen bonuspunten uitreiken voor de identiteit van Mr. Y)
quote:Nee, die is dan ook al een full-time musician (iig met Roxy Music) sinds 1971.
Op donderdag 24 april 2003 22:05 schreef belsen het volgende:
Er is maar een naam die bij me opkomt en dat is Brian Eno, maar dat zal dan ook wel niet...
quote:Nee, hint: Mr. X is een Engelsman.
Op donderdag 24 april 2003 22:10 schreef ranja het volgende:
gokje, gebaseerd op eccentric en mid 70s...
David Byrne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |