Igor Astarloa
geboortedatum/date of birth 29 maart 1976
geboorteplaats/place of birth Ermua, Spanje
professional 2000-
ploegen/teams 2000 Mercatone Uno - Albacom
2002-2003 Saeco-Longoni Sport
quote:Nou, voor de belangrijke wedstrijden, zowel etappekoersen als klassiekers, mogen aparte topics worden aangemaakt, en in dit centrale topic kunnen kleinere wedstrijden worden besproken, en tevens kan er hier over allerlei bijzaken van het wielrennen worden gediscussieerd
Op donderdag 24 april 2003 12:37 schreef BaZzY het volgende:
nee
waarom is deze centrale topic dan
En zo geld dat ook voor andere belangrijke sporten.
quote:Ook een limburger zie ik, eine vaan Mestreech
Op donderdag 24 april 2003 12:37 schreef BaZzY het volgende:
nee
waarom is deze centrale topic dan
Brochard won Dinsdag paris-Camembert en vandaag is Veenendaal-Veenendaal
quote:Veenendaal-Veenendaal gewonnen door Van Bon.
Op donderdag 24 april 2003 13:36 schreef Bartoli het volgende:[..]
Ook een limburger zie ik, eine vaan Mestreech
Brochard won Dinsdag paris-Camembert en vandaag is Veenendaal-Veenendaal
woew oke té laat
goed gedaan van bon
quote:Traksel koerst nu in de USA met rabobank in de Tour of Georgia (2.3)
Op donderdag 24 april 2003 18:56 schreef CAZZO het volgende:
waar hangt bobby traksel eik uit,vorig jar toch nog winnaar van veenendaal v.v.
hoor helemaal niks meer van hem
quote:
Op donderdag 24 april 2003 19:07 schreef Bartoli het volgende:[..]
Traksel koerst nu in de USA met rabobank in de Tour of Georgia (2.3)
quote:Geen idee maar hij heeft dit jaar idd nog niks gemaakt maar da jong is pas 21 of 22 dus dat moeten ze niet te snel over de kop rossen.
Op donderdag 24 april 2003 19:30 schreef CAZZO het volgende:[..]
wat is er overgebleven van dat aanstormende talent
Ben benieuwd wat het nederlandse deel van het wielerpeleton dit jaar nog meer gaat presteren! Jullie?
quote:Jas idd in ieder geval nog veel LBL, ritjes in Tour, najaarsklassiekers etc.
Op donderdag 24 april 2003 23:10 schreef the_predator het volgende:
Veenendaal-Veenedaal, was vandaag!
winnaar: Leon van Bon
Als ik een gokker was geweest had ik nu een hoop geld gewonnen!
Ik heb namelijk gisteren (woensdag red.) al voorspeld dat hij wel eens een hele goede kans kon maken!
En voila als een duveltje uit een doosje, daar was hij!
Jullie willen bewijs? kijk maar eens op: www.midlandfm.nl en dan op de column!
Bewijs niet afdoende? neem maar eens contact op met het radiostation!
Ik gun het die jongen in ieder geval van harte!Ben benieuwd wat het nederlandse deel van het wielerpeleton dit jaar nog meer gaat presteren! Jullie?
quote:Ben ik het niet mee eens met wat Rabobank betreft die doen hetzelfde en dan vooral toen de juniorenploeg nog bestond, nu die ploeg opgedoekt is is dat niet meer zo maar het was er wel degelijk bij Rabo dat ze talenten over de kop jagen.
Op maandag 28 april 2003 09:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bij de Rabo gaan ze in elk geval wel wat rustiger met hun talenten om als bij Fassa Bortolo idd.
Persoonlijk vind ik dat klinkklare lariekoek, want Boogerd heeft in de afgelopen Amstel Gold Race wel bewezen dat hij bergop vrij explosief is. Op de Cauberg was hij waarschijnlijk de sterkste van allemaal en ook bij zijn 2 overwinningen in de Brabantse Pijl liet hij zien dat hij wel degelijk fel kan demarreren. De afstand vind ik trouwens ook geen argument, want in LBL en de AGR zit hij bijna elk jaar weer bij de eerste 10.
Maar toch vind ik het vreemd en ook erg jammer dat hij ondanks zijn consistentie niet meer grote klassiekers heeft gewonnen dan zijn ene zege in de Gold Race in 1999.
Wat vinden jullie?
quote:Aan ene kant kan ik me er wel invinden want Boogerd is wel explosief maar niet explosief genoeg want in een sprint bergop word hij 9 van de 10 keer geklopt. En explosief op het vlakke is hij ook niet want de zag je gisteren wel in LBL en zie je ook vaker in andere koersen dat op het moment dat de betere gaan Boogerd niet meekan kijk maar naar gisteren hij kreeg het gat op Hamilton niet dicht. Want Boogerd rijd veel gaten dicht die hij niet moet dichten, maar dat komt omdat hij te nerveus is.
Op maandag 28 april 2003 19:04 schreef Leatherface het volgende:
.............
Kortom: Boogerd is wel explosief maar niet te explosief genoeg om wedstrijden af te maken.
[Dit bericht is gewijzigd door Bartoli op 28-04-2003 19:20]
quote:Eens en oneens. Zoals je zelf al aangeeft is er wel wat veranderd bij de Rabo. Inmiddels is men in mijn ogen op het goede spoor, maar ik zal niet ontkennen dat dat weleens anders is geweest.
Op maandag 28 april 2003 18:41 schreef Bartoli het volgende:[..]
Ben ik het niet mee eens met wat Rabobank betreft die doen hetzelfde en dan vooral toen de juniorenploeg nog bestond, nu die ploeg opgedoekt is is dat niet meer zo maar het was er wel degelijk bij Rabo dat ze talenten over de kop jagen.
Want toen de juniorenploeg nog bestond lieten ze de junioren veel koersen in het binnenland en buitenland rijden ze wonnen bijna overal waar ze deelnamen opzicht niks mis mee maar als dan de overstap naar de Elite zonder contract komt zijn ze niet meer te zien. Er is zijn wel wat uitzoderingen zoals Niels Scheuneman die presteert tenminste nog een beetje goed bij de elite. Van die andere heb ik vrij weinig meer gehoord.
Momenteel is men erg voorzichtig met jongeren en heeft men ook wat oudere renners in het TT3, terwijl dat eerst alleen jongeren waren die vaak veel te veel zware koersen moesten rijden.
Net zoals bij de afgelopen LBL komt hij zowat alleen boven op de voorlaatste helling. Hij had de pech dat er gelijk gereden werd achter hem. Kijken ze daar eventjes naar elkaar dat heb je zo 20-30 sec. extra voorsprong en wordt het haalbaar.
quote:daar moet ik je dan wel gelijk in geven
Op maandag 28 april 2003 19:19 schreef Bartoli het volgende:[..]
Want Boogerd rijd veel gaten dicht die hij niet moet dichten, maar dat komt omdat hij te nerveus is.
quote:TT3 is een ploeg met renners -23 jaar behalve de veldrijders De Knegt en Groenendaal na de rest is -23 jaar.
Op maandag 28 april 2003 19:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Eens en oneens. Zoals je zelf al aangeeft is er wel wat veranderd bij de Rabo. Inmiddels is men in mijn ogen op het goede spoor, maar ik zal niet ontkennen dat dat weleens anders is geweest.
Momenteel is men erg voorzichtig met jongeren en heeft men ook wat oudere renners in het TT3, terwijl dat eerst alleen jongeren waren die vaak veel te veel zware koersen moesten rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |