abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21715241
quote:
Op donderdag 2 september 2004 21:16 schreef Juup© het volgende:
Gisteren weer eens bij http://www.djengiskhan.nl/nederlands/index.html gegeten
Ik vind die tent er zo vaag uitzien dat ik me niet binnen waag (ik woon er wel heel dicht bij). Is toch voornamelijk vlees met vlees en vlees erbij trouwens?
pi_21716777
quote:
Op donderdag 2 september 2004 22:10 schreef biawa het volgende:

[..]

Ik vind die tent er zo vaag uitzien dat ik me niet binnen waag (ik woon er wel heel dicht bij). Is toch voornamelijk vlees met vlees en vlees erbij trouwens?
Zie website.
pi_21716842
Ah, onbeperkt eten. Weet gelijk waarom het bij veel studenten populair is.
  donderdag 2 september 2004 @ 23:20:15 #54
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_21716917
quote:
Op donderdag 2 september 2004 23:17 schreef biawa het volgende:
Ah, onbeperkt eten. Weet gelijk waarom het bij veel studenten populair is.
Vorige week was ik daar maar ik zat helaas naar 2 spiezen helemaal vol. Gelukkig heb ik het er wel met het bier uitgehaald.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_21717439
quote:
Op donderdag 2 september 2004 22:10 schreef biawa het volgende:

[..]

Nope
Heel veel groente wat voor je geroerbakt wordt, heerlijke salades, ananas, champignons etc.
Vlees is er ook in overvloed, maar niet alleen maar vlees.

Echt eens proberen, is zeker geen studententent. Lekker en gezond eten

Gepost door Duch
  vrijdag 3 september 2004 @ 20:41:45 #56
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_21734330
Gister ben ik naar de pasta factory geweest. Het is wel een fast-food restaurant, maar toch vond ik de kwaliteit wel goed! De pasta wordt in kartonnen bakjes geserveerd met een plastic vork er bij. Het was gloeiend heet en dat kan je niet altijd zeggen bij fast-food reataurants. Het eten was wel genoeg hoewel ik ook wel een soep vooraf had kunnen nemen. Je kan hier dus voor weinig geld toch goed eten, dus het is ook wel wat voor studenten. Hun site is www.pastafactory.nl . Achteraf zijn we nog een coupe ijs wezen eten bij de roma die zoals altijd weer heeerlijk was
pi_21737089
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 20:41 schreef Mr-Z het volgende:
Gister ben ik naar de pasta factory geweest. Het is wel een fast-food restaurant, maar toch vond ik de kwaliteit wel goed! De pasta wordt in kartonnen bakjes geserveerd met een plastic vork er bij. Het was gloeiend heet en dat kan je niet altijd zeggen bij fast-food reataurants. Het eten was wel genoeg hoewel ik ook wel een soep vooraf had kunnen nemen. Je kan hier dus voor weinig geld toch goed eten, dus het is ook wel wat voor studenten. Hun site is www.pastafactory.nl . Achteraf zijn we nog een coupe ijs wezen eten bij de roma die zoals altijd weer heeerlijk was
Inderdaad, de Pasta Factory is voor een fast-food restaurant zeker niet slecht. Beter dan de Mac die aan de andere kant van de Markt zit en qua prijs ontloopt het elkaar niet veel. En dat van de Pasta Factory vult nog langer ook.

Bij de Roma kun je trouwens ook prima lunchen, vooral het broodje gezond is geweldig!
pi_21737619
Beste Chinees - Da Ching op de Boschdijk,

Beste Griek, die in de Kruisstraat

Lunchen in de wildeman of de bagelshop (weet even niet hoe die heet).
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  zondag 5 september 2004 @ 10:55:32 #59
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_21761525
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 00:44 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
thnx voor alle reacties mja is "de Connaisseur" echt zo verschrikkelijk....
Ik vind van niet. Je kunt er goedkoop en lekker eten, en het eten is snel klaar
opgezegd@fok.nl
pi_21764093
quote:
Op zondag 5 september 2004 10:55 schreef FoXje het volgende:

[..]

Ik vind van niet. Je kunt er goedkoop en lekker eten, en het eten is snel klaar
Ik heb er 2 keer gegeten, ik vond het opzich best binnen te houden, maar m'n eetgenootje heeft tot 2 keer toe lopen kotsen achteraf..hahaha
Dus daar komen wij in elk geval niet meer
(:
pi_21764161
Los Gauchos, daar hebben ze echt goede lomo
pi_21803507
ik vind listers op de kleine berg wel een leuk restaurantje, hebben wel aparte dingen op de kaart voor dat geld, 19,95 euro
  dinsdag 7 september 2004 @ 14:56:35 #63
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_21803941
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 14:54 schreef Byte_Me Drugshond het volgende:
rondje fastfood:

Beste doner kebab in eindhoven:
Senyaka aan de rotonde op de boschdijk (marconilaan). .
Voor afhaal Kebap moet je die zaak pakken die tussen de Golf Dealer en de coffeeshop zit. met die 2 turken die altijd voor het raam zitten te trollen. Maar de Doner K. is goed (vers) en niet duur.

beste chinees:
Sang lee (kruisstraat) origineel chinees restaurant. Helemaal mee eens !!!, de tent ziet er niet uit qua inrichting maar qua kwaliteit is hij zonder meer goed (beetje prijzig)... Moksi Meti Speciaal is altijd heel lekker. Overigens de Roti Shop tegenover Sang Lee is ook geen verkeerde, zeker niet als je zelf de gerechten gaat samenstellen..(om mee te nemen natuurlijk) !!

Beste Pizzatent
Sardinia - Stratumseind

Hamburgers
voor het echte fastfood ga ik naar de burger king. jammer dat die niet in het centrum zit.:Y)

Beste friettent
Dat is die friettent bij de Bredalaan, die gerunned wordt door een stel chinezen.

Thai food
Napalai - boven de Heuvelgallery (beetje prijzig, maar bijzondere sfeer)
Tegenwoordig heet het "Thais Restaurant New Century"
Er zit er nog eentje in de buurt van de Hoogstraat midden in een woonwijk die je apart moet reserveren die mogelijk nog exclusiever is. Ik kan de naam alleen niet meer vinden.
  dinsdag 7 september 2004 @ 14:59:39 #64
89730 Drugshond
pi_21803993
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
Beste Chinees - Da Ching op de Boschdijk,
hahahahahhaahhah..... luie hond om telefonisch te bestellen zeker.
Nix speciaals aan.....
  dinsdag 7 september 2004 @ 15:21:34 #65
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_21804407
Ga eten bij Avant Garde, ben er 2 weken terug geweest en ben er zeer over te spreken. Goede bediening, bijpassend wijnarrangement en heerlijk gegeten

(Kost wel een paar duiten en hij zit in het psv stadion, met uitzicht op de grasmat )
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_21805810
da ching was toen in het nieuws als beste chinees van eindhoven ja, maar ik vind dat dus een afhaal-chinees aangepast aan de hollandse maag: dikke bamie en taaie harde babi pangang: veel voor weinig

sang lee is veel beter, maar ik geloof dat de eigenaar of kok ofzo van sang lee is verhuisd naar de hoogstraat, en daar een cantonees restaurant onder een andere naam is begonnen. het is niet echt een sjieke tent ofzo, maar wel erg authentieke chinese (cantonese) smaak/gerechten
pi_21806833
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 14:56 schreef Drugshond het volgende:
Beste friettent
Dat is die friettent bij de Bredalaan, die gerunned wordt door een stel chinezen.
hehe, daar heb ik jarenlang boven gewoont. heette vroeger PeJoCo (Peter Joke Company) nu misschien nog steeds. idd ook een erg goeie
pi_21846058
Heeft er nu onderhand al eens iemand het lef gehad de ethiopiër te proberen waar ik het de vorige pagina over had? Die "standaard" restaurants altijd...

Overigens, wat meer standaard: Een hele goed Spanjaard zit in de plaggenstraat (vlak bij de beukenlaan, strijp) La Palmera heet i geloof ik. Helaas geen student-vriendelijke prijzen
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_21849082
Dat komt omdat dat zo tegenstrijdig klinkt: een Ethiopisch restaurant.

Je denkt dat je daar met honger naar buiten gaat en alsnog langs de friettent moet. Maar ja, da's ook als je bij de Karpendonkse Hoeve hebt gegeten. Wel lekker, maar niet veel.
  vrijdag 10 september 2004 @ 00:28:10 #70
89730 Drugshond
pi_21850833
over vlees gesproken...... probeer eens dat Argentijns restaurant op de grote berg..
Ik heb daar ooit met een oude vlam gezeten, maar de sfeer was meer dan goed.....En hij bestaat al 5-6 jr.....dat wil ook wat zeggen.
pi_21850867
Zit dat restaurant voor de kerk bij stratumseind er nog? Onder de mixor of hoe het nu ook heet.

Was wel heel lekker eten daar, beetje duur alleen.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_21884384
quote:
Op donderdag 9 september 2004 23:05 schreef bloodymary het volgende:
Dat komt omdat dat zo tegenstrijdig klinkt: een Ethiopisch restaurant.

Je denkt dat je daar met honger naar buiten gaat en alsnog langs de friettent moet. Maar ja, da's ook als je bij de Karpendonkse Hoeve hebt gegeten. Wel lekker, maar niet veel.
LOL, het is nu ook weer niet zo dat je 3 rijstkorrels en een slokje water krijgt, net als de arme ethiopische kindjes op tv hoor . Het eten was echt meer als voldoende, ik ging er met een rond buikje weg . ze hebben nog een site ook: http://www.ethiopisch-restaurant.nl/

Karpendonkse Hoeve is ook niet echt student-vriendelijk kwa prijs...
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_21884625
"Lekker ketúh in Eindhoven"
© ©
  dinsdag 14 september 2004 @ 22:53:01 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_21957797
Leuk om te lunchen:
Mangiare op de Kleine Berg.
Italiaanse lunchgerechten (incl. pasta en salade), bescheiden kaart, maar wel erg lekker. Je kunt er ook Italiaanse lekkernijen kopen, en broodjes meenemen.

Binnenkort gaat het ook 's avonds open, trouwens.

Boon is ook een beetje een favoriet. Lekker eten en een gastvrije, spontane bediening.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_21986090
De hoogste tijd.. zit in de straat van de rembrandt geloof ik lekker eten, originele gerechten ( ook vegetarisch) en niet duur
www.hoogstetijd.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')