Ik ben er gisteren met mijn vriendin heengeweest en het was er supergezellig!!
(het is misschien wel reclame, maar er werd gevraagt naar plekken om uit te gaan!!)
La Biba
Kerkstraat.
Uitgebreide kaart met vlees, vis, vegetarische en vleesvervangende gerechten. Voor alle vleesgerechten wordt scharrelvlees gebruikt en in alle menu's zijn biologische producten gebruikt. De prijzen liggen tussen de 25 en 35 gulden. De service is meer dan uitstekend en de sfeer is heel relaxed. Mijn favorestaurant in Eindhoven.
Antonio's
Dommelstraat.
Samen met La Biba op een gedeelde eerste plaats. Een authentiek Italiaans restaurant met hele goede bediening. Klein, maar heel gezellig. Reserveren is een grote aanrader, want elke dag van de week zit dit restaurant vol. De kaart is héél uitgebreid met specialiteiten uit verschillende delen van Italië. Goedkoopste gerecht is ongeveer 16 gulden, het duurste is 125 gulden. 'k Ben zelf geen fan van Italiaans eten, maar voor het eten van Antonio's mag je me midden in de nacht wakker maken.
Absolute don't-s
De Visscherij
Markt (onder Queen)
Visrestaurant met een op het oog prima kaart. Maar veel te dure gerechten voor de kwaliteit die je krijgt. Zit altijd leeg, hoewel het er leuk uitziet (in een kelder). Als je geld genoeg hebt, van rust houdt en niks geeft om kwalitatief goed eten, zit je hier goed. De bediening is wel okee trouwens.
Leuk voor de kids
Juffrouw Tok
Edenstraat.
Eten met je handen. Kip Piri piri of kip zonder Piri piri. Dat zijn de meest bestelde gerecht bij Juffrouw Tok (hoewel ze meer dingen op de kaart hebben staan). Het is dus een kiprestaurant waar je lekker met je handen mag eten. Voor kinderen is er een kinderhoek ingericht. Het is erg goedkoop (kip Piri piri kost 12,75 inclusief frietjes en mayo) en er is ook ruimte voor grotere groepen. Handig om even snel kip met friet en appelmoes te eten voor weinig geld. Ook als je geen kinderen hebt.
www.juffrouwtok.nl
Nog een hint, maar dan voor de lunch: Van Diepen's Newscafe. In de straat tussen de danssalon en de markt (waar die fietsenzaak zit) aan de rechterkant. Leuke kaart, met lekkere gerechten en een relaxte sfeer. Mijn favoriet daar (en die van veel meer mensen): broodje Delano (stokbrood, bacon, dunne gebakken kipfilet en een beetje majo)... MMMMM
eet smakelijk
9)
quote:En natuurlijk nog Huize Barb, 't schijnt dat daar ook altijd erg lekker wordt gekookt
Op 21 januari 2001 16:16 schreef Barb het volgende:
Absolute do's in Eindhoven
quote:Jaaaaa, Van Diepen's.
Op 21 januari 2001 16:23 schreef Stuivertje het volgende:
een andere mogelijkheid om uit eten te gaan in eindhoven: Eetcafe BOVEN.
ligt boven wat vroeger cafe le berry heette (nu stationsplein 9?). Hebben een leuke kaart, is niet te duur en, maar dat ligt ook aan de mensen met wie je gaat eten, is ook nog eens gezellig.
een tip: ga er niet eten als PSV moet voetballen of dat net gedaan heeft, want de kroeg eronder is nogal in trek bij PSV-fans...Nog een hint, maar dan voor de lunch: Van Diepen's Newscafe. In de straat tussen de danssalon en de markt (waar die fietsenzaak zit) aan de rechterkant. Leuke kaart, met lekkere gerechten en een relaxte sfeer. Mijn favoriet daar (en die van veel meer mensen): broodje Delano (stokbrood, bacon, dunne gebakken kipfilet en een beetje majo)... MMMMM
eet smakelijk
9)
quote:Hahaha, een zéér exclusief restaurant met een streng deurbeleid. Alleen toegang op uitnodiging!
Op 21 januari 2001 16:27 schreef Arcee het volgende:
En natuurlijk nog Huize Barb, 't schijnt dat daar ook altijd erg lekker wordt gekookt
quote:Hahaha
Op 21 januari 2001 16:31 schreef Barb het volgende:
Hahaha, een zéér exclusief restaurant met een streng deurbeleid. Alleen toegang op uitnodiging!
Streng deurbeleid, ja, iets in de trant van "Do Not Disturb" zeker
quote:En is dat een beetje rolstoelaangepast?
La Biba
Kerkstraat.
Uitgebreide kaart met vlees, vis, vegetarische en vleesvervangende gerechten. Voor alle vleesgerechten wordt scharrelvlees gebruikt en in alle menu's zijn biologische producten gebruikt. De prijzen liggen tussen de 25 en 35 gulden. De service is meer dan uitstekend en de sfeer is heel relaxed. Mijn favorestaurant in Eindhoven.
[Dit bericht is gewijzigd door thurminator op 09-02-2001 18:43]
Overheerlijke gerechten uit India en heel vriendelijke bediening...
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 10-02-2001 12:44]
quote:Nee, helaas. Ze hebben een drempeltje van een cm of 15 en daarna een smal gangetje, waarbij je moet draaien om door de 2e deur te kunnen. Ik denk niet dat dat kan lukken. Maar misschien hebben ze een achterin gang? Ik zal het nummer voor je opzoeken, dan kun je bellen. Het toilet is overigens boven, ook niet handig dus.
Op 09 februari 2001 17:49 schreef thurminator het volgende:
En is dat een beetje rolstoelaangepast?
quote:Thnx, maar ik heb zelf al gebeld (nummer opgezocht in de telefoongids) en ze zeiden zelf ook al dat het niet ging, dus ik zoek vrolijk verder!!
Op 11 februari 2001 12:03 schreef Barb het volgende:
Nee, helaas. Ze hebben een drempeltje van een cm of 15 en daarna een smal gangetje, waarbij je moet draaien om door de 2e deur te kunnen. Ik denk niet dat dat kan lukken. Maar misschien hebben ze een achterin gang? Ik zal het nummer voor je opzoeken, dan kun je bellen. Het toilet is overigens boven, ook niet handig dus.
De thai boven de heuvel
Sardenia op het stratumseind
Bistro monastere
inderdaad dies ook goed
en als je van vegatarisch houdt, kan je Iris (voorterweg 168 )es proberen, zeer klein, maar het eten smaakt wel super
quote:Ik wou graag tafeltje reserveren..
Op 21 januari 2001 16:31 schreef Barb het volgende:
Hahaha, een zéér exclusief restaurant met een streng deurbeleid. Alleen toegang op uitnodiging!
- Café van Bommel (kleine berg),
- Eetcafé De Groot (wilhelminaplein) en;
- de Karsenboom (grote berg).
Alledrie bijzonder lekker...
ik hoop dat er meer tips volgen!
grtz
erik
Verder:
- Karseboom, leuk en lekker restaurant.
- Cooks, ook al zo'n smikkeltentje.
- Lokaal 27, lekker eten en blijven plakken.
nah, dat zijn denk ik wel mijn favo's
Daar hebben ze namelijk "flensjes met mascapone mousse".... Je glijdt van je stoel... zo lekker...
Sorry, maar ik vind de Connaisseur bagger. Oke, het is niet duur, maar daar heb je alles mee gezegd. Tonijn bak je niet helemaal door! Biefstuk bak je niet helemaal door! Dat lijkt me toch elementaire kookkennis.quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:13 schreef Lonnekje het volgende:
ik mis hier toch wel zeker de Connaisseur voor een niet te duur met veelste veel eten 3 gangen menu.
Dan liever "Listers"quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:13 schreef Lonnekje het volgende:
ik mis hier toch wel zeker de Connaisseur voor een niet te duur met veelste veel eten 3 gangen menu.
tja waar die zit uh onder een internetcafe geloof ik. zoek maar eventjes op in het telefoon boek. is ook prima rolstoel aangepast.
1 ding.. ik eet me daar altijd weer helemaal klem. pffft maar het is ook zo lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |