quote:Het stadion mag dan wel klein zijn, maar het is wel een 'echt' stadion. Tijdens een wedstrijd kan het stadion echt gaan leven. Ook heeft RBC in de afgelopen jaren een mooie enthousiaste supportersschare opgebouwd. Tien jaar geleden had ik niks gegeven voor RBC. Nu vormt het een leuke kleinere club.
Op donderdag 29 januari 2004 21:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Uitstraling, tja, kan het stadion nog kleiner enzo zullen we maar zeggen ... neej, niet echt ... maar goed. Dat veranderd misschien wel nu ze succes hebben, ik bedoel, komen er misschien wel overal RBC-supporters vandaan
Verder heb ik ze 1x zien voetballen, en was ik niet echt onder de indruk van de geleverde prestatie van Roosendaalse kant.
Gregoor en Dominique ook naar Roosendaal dus.
quote:Die man beschermt zijn zoons nog beter als koeman zijn aankopen
Op vrijdag 30 januari 2004 19:12 schreef methodmich het volgende:
En Jan van Dijk de nieuwe trainer volgend seizoen.Gregoor en Dominique ook naar Roosendaal dus.
quote:Gregoor blijft lekker bij Roda mag ik hopen
En Jan van Dijk de nieuwe trainer volgend seizoen.Gregoor en Dominique ook naar Roosendaal dus.
quote:Nooit!
jan van dijk wil niet met zijn spelers bij een club omdat hij wil voorkomen dat hij zijn zoons voortrekt
snie lief jantje
quote:Vrij veel me dunkt. Misschien dat jij het anders beleeft, nou prima. Ik vind het stadion ook lelijk. Die gracht en dan de tribune's zo hoog boven het veld vind ik niet mooi. Komt grauw over, die ijzeren trappen.
Op donderdag 29 januari 2004 21:15 schreef Afdruiprek het volgende:[..]
Wat boeit dat nu?
quote:lees nou is wat ik zeg.. jan heeft aangegeven dat hij geen zoons meer meeneemt ivm met mogelijke voortrekkerij!!!
Op vrijdag 30 januari 2004 20:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dominique is regelmatig uitblinker bij Cambuur, dus zou best kunnen dat Jan em meeneemt. Hoewel uitblinker bij Cambuur nog niet echt een topprestatie is natuurlijk
en het blijkt nog niet zeker te zijn dat Jan komt!
Landskampioenschap blijft toch in zicht
quote:Sure .... RBC goes CL
Op zaterdag 7 februari 2004 02:08 schreef popolon het volgende:
1-3.Landskampioenschap blijft toch in zicht
quote:Bedankt voor de leuke avond mensen
Op zaterdag 7 februari 2004 13:04 schreef DarkShine het volgende:Tot Woensdag!
quote:Het was weer ouderwets vreugdeloos. 1e helft 3 kansen, 2de helft eigenlijk geen enkele. En dat nog wel tegen Rbc...
Op zondag 15 februari 2004 00:12 schreef popolon het volgende:
Belangrijke punten afgepakt van Vitesse.
quote:Ja sorry
Op zondag 15 februari 2004 00:26 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Het was weer ouderwets vreugdeloos. 1e helft 3 kansen, 2de helft eigenlijk geen enkele. En dat nog wel tegen Rbc...
Slecht.
Een paar jaar GGD zou ze misschien goed doen, dit lijkt nergens op.
Paniekvoetbal. Letterlijk en figuurlijk.
quote:Degradatie betekent zo goed als het einde van Vitesse.
Op zondag 15 februari 2004 01:08 schreef popolon het volgende:[..]
Ja sorry
, Vitesse staat niet voor niets (bijna) onderaan.
Een paar jaar GGD zou ze misschien goed doen, dit lijkt nergens op.
Paniekvoetbal. Letterlijk en figuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |