Ik voorspel voor zaterdag:
PSV-RBC 0-0
Moens
RBC 4 life
There's a little RBC in all of us
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 20-01-2001 22:52]
quote:whahahahaahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaahahaha
Op 20 januari 2001 22:48 schreef everhim het volgende:
RBC hoort echt in de EredivisieIk voorspel voor zaterdag:
PSV-RBC 0-0
Moens
RBC 4 life
RBC is 1 van de oudste clubs van Nederland, met een mooie historie. Nu ze met Moens, Blinker, en Vos goed hebben ingekocht verwacht ik in de tweede competitiehelft nog mooie dingen van dit cluppie.
quote:RBC is een van de jongste clubs van Nederland hahaha... jammer dan...
Op 21 januari 2001 18:34 schreef tong80 het volgende:
RBC, hoort zeker in de eredivisie thuis.
Zonder poeh ha proberen ze aanvallend voetbal te spelen onder een jonge trainer die binnen 10 jaar een Nederlandse topclub traint. Hieronder versta ik niet die clubjes uit het hoge noorden, waar, uit andere topics blijkt, vooral rancuneuze, afgunstige en negatieve supporters huizen, uitzonderingen daar gelaten.RBC is 1 van de oudste clubs van Nederland, met een mooie historie. Nu ze met Moens, Blinker, en Vos goed hebben ingekocht verwacht ik in de tweede competitiehelft nog mooie dingen van dit cluppie.
FC den Bosch is mijn cluppie, en die van jou?
Beetje flauw trouwens Tong, om door een paar losse opmerkingen van één Groninger hier te zeggen dat er grotendeels rancuneuze supporters in het Noorden wonen. Je bent zelf FC Den Bosch-supporter zeg, don't even get me started zou ik zeggen...
Big Pieeeeer ( ex-RBC ) heeft weer toegeslagen Benfica-Porto 2-1, 2x van Hooydonk! Heeft ie allemaal bij dat kleine clubje uit Roosendaal geleerd.
[Dit bericht is gewijzigd door tong80 op 21-01-2001 23:19]
quote:OK misschien is RBC wel eerder ontstaan, maar ze zijn veeeeel later in het betaald voetbal gekomen toch? Ik dacht pas in 1985 ofzo...
Op 21 januari 2001 21:34 schreef tong80 het volgende:
RBC stamt uit 1912,
Heerenveen uit 1922,
Haarlem uit 1889,
den Haag uit 1905,
den Bosch uit 1965,
Groningen uit 1971.FC den Bosch is mijn cluppie, en die van jou?
quote:
Op 21 januari 2001 21:34 schreef tong80 het volgende:FC den Bosch is mijn cluppie, en die van jou?
Of RBC in de eredivisie hoort.....
Qua club zijn is RBC de kleinste, samen met RKC, en veel meer publiek zullen ze ook moeilijk trekken, Brabant heeft al zo veel betaald voetbal clubs en Roosendaal is nu niet zo groot kwa inwoneraantal. Dus op die manier gezien zijn ze de kleinste en zouden ze er niet in thuis horen.
kwa selectie kunnen ze aardig meeballen met de andere clubs uit het 'rechter rijtje'. Zal veel aankomen op de vorm van de dag, geluk, inzet etc. Dus op die wijze is alle mogelijk.
ALs ik hun speelstijl zie, dan vind ik die positief, en dan zie ik liever RBC spelen dan De Graafschap, Fortuna Sittard, RKC en nog een zooi ploegen die veel defensiever en saaier voetballen. Wat dat betreft zie ik ze dus graag in de eredivisie.
Maar of ze er in horen....dat is denk ik aan RBC zelf om te laten zien....
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 22-01-2001 15:12]
quote:Gezocht op RBC in de titel
Op zondag 1 juni 2003 09:14 schreef kreischer2000 het volgende:
lekker gegraven doc
Het tenue lijkt ook nergens op, een mislukt Nederlands Elftal shirt wat erg kinderachtig aandoet.
Het enige positieve wat ik over RBC kan bedenken is dat Robert Maaskant er trainer is.
De Graafschap daarentegen (om maar eens wat te noemen) heeft veel meer uitstraling, een leuk stadion en een fanatieke aanhang. Vanuit dat oogpunt vind ik dat DG eredivisiewaardiger is dan RBC.
quote:Ja,maar RBC speelt HCE en de Graafschap niet meer
Op maandag 2 juni 2003 13:11 schreef Vaatdoek het volgende:
RBC hoort wat betreft voetbal misschien in de eredivisie, maar ik vind dat de club totaal geen uitstraling heeft en een te kleine aanhang (past anders ook niet in dat stadionnetje)Het tenue lijkt ook nergens op, een mislukt Nederlands Elftal shirt wat erg kinderachtig aandoet.
Het enige positieve wat ik over RBC kan bedenken is dat Robert Maaskant er trainer is.
De Graafschap daarentegen (om maar eens wat te noemen) heeft veel meer uitstraling, een leuk stadion en een fanatieke aanhang. Vanuit dat oogpunt vind ik dat DG eredivisiewaardiger is dan RBC.
quote:Het was ook maar een voorbeeld, om aan te tonen dat een club als RBC, dat totaal geen "eredivisie-uitstraling" heeft, toch eredivisie kan spelen en De Graafschap, dat toch een toch wat grotere club is, doodleuk degradeert.
Op maandag 2 juni 2003 13:12 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Ja,maar RBC speelt HCE en de Graafschap niet meer
Doe normaal man, RBC heeft het volste recht in de HCE te spelen en dus ook de goede uitstraling daarvoor...
quote:
Op maandag 2 juni 2003 13:12 schreef DutchGooner het volgende:Ja,maar RBC speelt HCE en de Graafschap niet meer
quote:Dat heeft De Graafschap dan ook helemaal aan zichzelf te danken. De ene na de andere trainer vloog eruit, de ene na de andere bestuursruzie was een feit, het ene na het andere lid van de technische staf stapte op, elk jaar wel een zootje miskopen...
Op maandag 2 juni 2003 13:19 schreef Vaatdoek het volgende:[..]
Het was ook maar een voorbeeld, om aan te tonen dat een club als RBC, dat totaal geen "eredivisie-uitstraling" heeft, toch eredivisie kan spelen en De Graafschap, dat toch een toch wat grotere club is, doodleuk degradeert.
quote:Het voetbal heeft de afgelopen tien jaar in Roosendaal niet echt geleefd. Ik denk dat er in potentie zeker wel een grotere supportersschare te vinden is. Wat betreft dat stadionnetje, dat is klein, daar zal nietmand je in tegenspreken, maar het is iedere wedstrijd volledig uitverkocht, en er zijn plannen om de capaciteit op te schroeven, maar dat wil nog niet helemaal lukken met de NS :s . De supporters die er zijn zijn altijd fanatiek genoeg, zelfs als we 6-0 achter staan tegen Heerenveen maken we nog meer herrie dan die Friezen.
Op maandag 2 juni 2003 13:11 schreef Vaatdoek het volgende:
RBC hoort wat betreft voetbal misschien in de eredivisie, maar ik vind dat de club totaal geen uitstraling heeft en een te kleine aanhang (past anders ook niet in dat stadionnetje)Het tenue lijkt ook nergens op, een mislukt Nederlands Elftal shirt wat erg kinderachtig aandoet.
Over de tenues: Dat is allemaal een kwestie van smaak, ik vindt de shirts van Roda in dat geel niet om aan te zien, maar daarom verdienen ze het nog wel om op het hoogste niveau te blijven spelen. De clubkleur is nu eenmaal oranje, daar is gewoon niets aan te doen.
En Maaskant is inderdaad een fantastische trainer .
Henk Vos
quote:OMG!
Op dinsdag 3 juni 2003 21:51 schreef hoppe het volgende:
Wie speelt er volgend jaar eigenlijk in de spits bij RBC?
De man op de seizoenskaart de men de eerste drie maanden als amateur wenste aan te stellen of totaal iemand anders?[afbeelding]
Henk Vos
Henk Vos op de SCC!?!?!?!?!?!?!?!?!
Whahahahahahaha!
Sorry!
quote:De man is ooit nog eens door Arie H naar feyenoord gehaald.
Op dinsdag 3 juni 2003 21:55 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
OMG!
Henk Vos op de SCC!?!?!?!?!?!?!?!?!
Whahahahahahaha!
Sorry!
quote:Het gana mij erom dat ie op een SCC staat en dat in het licgt van al het gezeik nu!
Op dinsdag 3 juni 2003 21:58 schreef hoppe het volgende:[..]
De man is ooit nog eens door Arie H naar feyenoord gehaald.
Dat vin ik humor!
quote:Waarom denk je dat ik hier die vraag met deze afbeelding plaats
Op dinsdag 3 juni 2003 22:04 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Het gana mij erom dat ie op een SCC staat en dat in het licgt van al het gezeik nu!
Dat vin ik humor!
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 22:07 schreef hoppe het volgende:[..]
Waarom denk je dat ik hier die vraag met deze afbeelding plaats
Ow Behave!
quote:lol,
Op dinsdag 3 juni 2003 22:07 schreef hoppe het volgende:[..]
Waarom denk je dat ik hier die vraag met deze afbeelding plaats
maarreh volgend jaar iig Ikedia en daelemans. Verder nog niemand bekend, hoewel waarschijnlijk wel Sillah zal blijven.
hier loopt ook een discussie over rbc volgend seizoen en worden ook lijstjes opgenomen met de selectie voor volgend seizoen (voor zover bekend)
RBC wint in Utrecht
Maaskant laat toch zien een leuk team te kunnen opstellen met vrij aardig voetbal, opvallend is hoe hij routiniers en 'afgedankte' spelers kan laten opleven.
Alé Roosendaalse Boys Combinatie.
Europees voetbal in zicht.
quote:Alhoewel ze het boven verwachting doen, halen ze met dit elftal echt geen Europees voetbal...
Op donderdag 29 januari 2004 12:35 schreef popolon het volgende:
Zo, subtiel schopje (misschien kan de titel aangepast worden?)RBC wint in Utrecht
Maaskant laat toch zien een leuk team te kunnen opstellen met vrij aardig voetbal, opvallend is hoe hij routiniers en 'afgedankte' spelers kan laten opleven.
Alé Roosendaalse Boys Combinatie.
Europees voetbal in zicht.
quote:We zullen zien, 8e nu.
Op donderdag 29 januari 2004 12:43 schreef Eilanden het volgende:[..]
Alhoewel ze het boven verwachting doen, halen ze met dit elftal echt geen Europees voetbal...
Aan het einde van het seizoen is het een top 10 notering.
quote:Maar ze eindigen echt niet boven teams zoals AZ, Heerenveen en Twente, dus UEFA zit er naar mijn mening niet in
Op donderdag 29 januari 2004 12:53 schreef popolon het volgende:[..]
We zullen zien, 8e nu.
Aan het einde van het seizoen is het een top 10 notering.
Lekker bezig, een speler van je streek-rivaal op je scc zetten!
quote:Idd. een geweldige club....
Op zaterdag 20 januari 2001 22:48 schreef everhim het volgende:
RBC hoort echt in de EredivisieIk voorspel voor zaterdag:
PSV-RBC 0-0
Moens
RBC 4 life
De enige niet kutclub in de eredivisie naast NEC
quote:Wat boeit dat nu?
Op donderdag 29 januari 2004 19:43 schreef Cruoninga het volgende:
Kom op zeg, RBC zal best een leuke ploeg hebben enzo maar uitstraling hebben ze totaal niet.
Ze doen het aardig, maar na dit seizoen stort het allemaal weer in met die leegloop...
quote:Het stadion mag dan wel klein zijn, maar het is wel een 'echt' stadion. Tijdens een wedstrijd kan het stadion echt gaan leven. Ook heeft RBC in de afgelopen jaren een mooie enthousiaste supportersschare opgebouwd. Tien jaar geleden had ik niks gegeven voor RBC. Nu vormt het een leuke kleinere club.
Op donderdag 29 januari 2004 21:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Uitstraling, tja, kan het stadion nog kleiner enzo zullen we maar zeggen ... neej, niet echt ... maar goed. Dat veranderd misschien wel nu ze succes hebben, ik bedoel, komen er misschien wel overal RBC-supporters vandaan
Verder heb ik ze 1x zien voetballen, en was ik niet echt onder de indruk van de geleverde prestatie van Roosendaalse kant.
Gregoor en Dominique ook naar Roosendaal dus.
quote:Die man beschermt zijn zoons nog beter als koeman zijn aankopen
Op vrijdag 30 januari 2004 19:12 schreef methodmich het volgende:
En Jan van Dijk de nieuwe trainer volgend seizoen.Gregoor en Dominique ook naar Roosendaal dus.
quote:Gregoor blijft lekker bij Roda mag ik hopen
En Jan van Dijk de nieuwe trainer volgend seizoen.Gregoor en Dominique ook naar Roosendaal dus.
quote:Nooit!
jan van dijk wil niet met zijn spelers bij een club omdat hij wil voorkomen dat hij zijn zoons voortrekt
snie lief jantje
quote:Vrij veel me dunkt. Misschien dat jij het anders beleeft, nou prima. Ik vind het stadion ook lelijk. Die gracht en dan de tribune's zo hoog boven het veld vind ik niet mooi. Komt grauw over, die ijzeren trappen.
Op donderdag 29 januari 2004 21:15 schreef Afdruiprek het volgende:[..]
Wat boeit dat nu?
quote:lees nou is wat ik zeg.. jan heeft aangegeven dat hij geen zoons meer meeneemt ivm met mogelijke voortrekkerij!!!
Op vrijdag 30 januari 2004 20:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dominique is regelmatig uitblinker bij Cambuur, dus zou best kunnen dat Jan em meeneemt. Hoewel uitblinker bij Cambuur nog niet echt een topprestatie is natuurlijk
en het blijkt nog niet zeker te zijn dat Jan komt!
Landskampioenschap blijft toch in zicht
quote:Sure .... RBC goes CL
Op zaterdag 7 februari 2004 02:08 schreef popolon het volgende:
1-3.Landskampioenschap blijft toch in zicht
quote:Bedankt voor de leuke avond mensen
Op zaterdag 7 februari 2004 13:04 schreef DarkShine het volgende:Tot Woensdag!
quote:Het was weer ouderwets vreugdeloos. 1e helft 3 kansen, 2de helft eigenlijk geen enkele. En dat nog wel tegen Rbc...
Op zondag 15 februari 2004 00:12 schreef popolon het volgende:
Belangrijke punten afgepakt van Vitesse.
quote:Ja sorry
Op zondag 15 februari 2004 00:26 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Het was weer ouderwets vreugdeloos. 1e helft 3 kansen, 2de helft eigenlijk geen enkele. En dat nog wel tegen Rbc...
Slecht.
Een paar jaar GGD zou ze misschien goed doen, dit lijkt nergens op.
Paniekvoetbal. Letterlijk en figuurlijk.
quote:Degradatie betekent zo goed als het einde van Vitesse.
Op zondag 15 februari 2004 01:08 schreef popolon het volgende:[..]
Ja sorry
, Vitesse staat niet voor niets (bijna) onderaan.
Een paar jaar GGD zou ze misschien goed doen, dit lijkt nergens op.
Paniekvoetbal. Letterlijk en figuurlijk.
rbcroosendaal.nlquote:Ook Willem II biedt Aerts 5-jarig contract; 1 april deadline
16-03 - In navolging van RBC heeft nu ook Willem II Maikel Aerts een aanbieding gedaan van vijf jaar. De Tilburgse club had onlangs weer een gesprek met de doelman. Afgesproken is dat Aerts vóór 1 april laat weten of hij op dat aanbod ingaat. 'Vier of vijf jaar. Ons maakt dat niet zoveel uit voor een keeper van het kaliber Maikel Aerts', aldus manager technische- en scoutingzaken Gerard Wielaert.
PSV heeft vooralsnog geen interesse getoond in de keeper. Het lijkt er op dat de Eindhovense club nog aan het inventariseren is, aangezien ook NEC-doelman Dennis Gentenaar nog niet officieel benaderd is. Ook Van der Sar zou binnenkort een Eindhovens telefoontje kunnen verwachten. De kans dat Aerts wordt benaderd lijkt echter klein.
Volgens de zaakwaarnemer van Aerts, John Linsse, kan Maikel bij nog meer clubs dan alleen Willem II en RBC tekenen. Linsse: 'Er is ruime belangstelling, ook vanuit het buitenland. Maar PSV - zoals gesuggeerd is - zit daar niet of nog niet bij'.
Willem II is naast Aerts ook geintresseerd in Kreek. Trainer Robert Maaskant was afgelopen zondag trouwens aanwezig bij de wedstrijd tussen Olympiakos Piraes en AEK Athene, waar de oefenmeester Michel Kreek bekeek. Gisterenochtend was Maaskant niet aanwezig op de training. De reden is onbekend...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |