abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_674203
RBC hoort echt in de Eredivisie

Ik voorspel voor zaterdag:

PSV-RBC 0-0

Moens

RBC 4 life

There's a little RBC in all of us

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 januari 2001 @ 22:51:29 #2
862 Arcee
Look closer
pi_674204
Laat ook maar

[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 20-01-2001 22:52]

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_674210
tja, moet je daar nou van zegguh

RBC =

Wat betekent signature :D ?
  zondag 21 januari 2001 @ 11:37:06 #4
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_674659
Das allemaal wel leuk dat ze daar in Roosendaal aan Eredivisie voetbal mee doen.Maar ik ben er bang voor dat ze straks op de laatste plaats belanden.En daar ook niet meer van afkomen.Einde sprookje en waar laten we Blinker en Vos dan?En ze hadden die SuperSieb natuurlijk al voor het begin van de competitie moeten vervangen.Alhoewel zijn fouten wel leuk blijven.In ieder geval veel succes de 2e Seizoenshelft en dat ze nog maar veel punten mogen pakken.
don't call to the bullpen
  zondag 21 januari 2001 @ 13:21:48 #5
8594 Mateja
voor de ene helft deug ik echt
pi_674735
Als ik eerlijk moet zijn dan denk ik dat RBC zich MOET kunnen handhaven in de eredivisie.
Koester het kind in jezelf
pi_675024
quote:
Op 20 januari 2001 22:48 schreef everhim het volgende:

PSV-RBC 0-0

Moens

RBC 4 life

whahahahaahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaahahaha
RBC hoort in de eredivisie thuis! hahaha
ja en Top Oss en Eindhoven ook natuurlijk hahaha
FC Groningen, pride of the north
pi_675337
En toen werd je zeker wakker?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  Trouwste user 2022 zondag 21 januari 2001 @ 18:34:58 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_675366
RBC, hoort zeker in de eredivisie thuis.
Zonder poeh ha proberen ze aanvallend voetbal te spelen onder een jonge trainer die binnen 10 jaar een Nederlandse topclub traint. Hieronder versta ik niet die clubjes uit het hoge noorden, waar, uit andere topics blijkt, vooral rancuneuze, afgunstige en negatieve supporters huizen, uitzonderingen daar gelaten.

RBC is 1 van de oudste clubs van Nederland, met een mooie historie. Nu ze met Moens, Blinker, en Vos goed hebben ingekocht verwacht ik in de tweede competitiehelft nog mooie dingen van dit cluppie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_675705
quote:
Op 21 januari 2001 18:34 schreef tong80 het volgende:
RBC, hoort zeker in de eredivisie thuis.
Zonder poeh ha proberen ze aanvallend voetbal te spelen onder een jonge trainer die binnen 10 jaar een Nederlandse topclub traint. Hieronder versta ik niet die clubjes uit het hoge noorden, waar, uit andere topics blijkt, vooral rancuneuze, afgunstige en negatieve supporters huizen, uitzonderingen daar gelaten.

RBC is 1 van de oudste clubs van Nederland, met een mooie historie. Nu ze met Moens, Blinker, en Vos goed hebben ingekocht verwacht ik in de tweede competitiehelft nog mooie dingen van dit cluppie.

RBC is een van de jongste clubs van Nederland hahaha... jammer dan...
En trouwens als je die historie vergelijkt met die van bijv. FC Den Bosch, ADO Den Haag en Haarlem heeft RBC niks te zoeken in het de eredivisie
  Trouwste user 2022 zondag 21 januari 2001 @ 21:34:31 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_675760
RBC stamt uit 1912,
Heerenveen uit 1922,
Haarlem uit 1889,
den Haag uit 1905,
den Bosch uit 1965,
Groningen uit 1971.

FC den Bosch is mijn cluppie, en die van jou?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_675784
Ja Roosendaalse Boys Combinatie, wanneer is die fusie ontstaan? Groningen is het oude GVAV, en heeft toevallig echt wel meer historie dan RBC. Historie betekent niet hetzelfde als oudste club, maar ook dat je wat gepresteerd moet hebben.

Beetje flauw trouwens Tong, om door een paar losse opmerkingen van één Groninger hier te zeggen dat er grotendeels rancuneuze supporters in het Noorden wonen. Je bent zelf FC Den Bosch-supporter zeg, don't even get me started zou ik zeggen...

Trouwste user 2022 zondag 21 januari 2001 @ 21:52:58 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_675787
Start maar.
pi_675802
Oh, je hebt de rellen gemist?
  Trouwste user 2022 zondag 21 januari 2001 @ 22:06:34 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_675804
Oh gaan we op die tour?
Ik kom niet uit den Bosch, en ben een VOETBALsupporter, waar wil jij heen met deze discussie? Laten we het leuk houden en over Voetbal discussieren.

Big Pieeeeer ( ex-RBC ) heeft weer toegeslagen Benfica-Porto 2-1, 2x van Hooydonk! Heeft ie allemaal bij dat kleine clubje uit Roosendaal geleerd.

[Dit bericht is gewijzigd door tong80 op 21-01-2001 23:19]

pi_675937
Jij begon persoonlijk te worden, met je zogenaamde arrogante noorderlingen. Ja, dan wordt ik ff pissig ja! En dan maak ik ook ff een opmerking die nergens op gebaseerd is. Weet je ook weer hoe dat voelt.
  Trouwste user 2022 zondag 21 januari 2001 @ 23:20:50 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_675953
Peace ?
pi_676055
Is er iets gebeurd dan?
pi_677544
quote:
Op 21 januari 2001 21:34 schreef tong80 het volgende:
RBC stamt uit 1912,
Heerenveen uit 1922,
Haarlem uit 1889,
den Haag uit 1905,
den Bosch uit 1965,
Groningen uit 1971.

OK misschien is RBC wel eerder ontstaan, maar ze zijn veeeeel later in het betaald voetbal gekomen toch? Ik dacht pas in 1985 ofzo...
pi_677710
quote:
Op 21 januari 2001 21:34 schreef tong80 het volgende:

Of RBC in de eredivisie hoort.....

Qua club zijn is RBC de kleinste, samen met RKC, en veel meer publiek zullen ze ook moeilijk trekken, Brabant heeft al zo veel betaald voetbal clubs en Roosendaal is nu niet zo groot kwa inwoneraantal. Dus op die manier gezien zijn ze de kleinste en zouden ze er niet in thuis horen.

kwa selectie kunnen ze aardig meeballen met de andere clubs uit het 'rechter rijtje'. Zal veel aankomen op de vorm van de dag, geluk, inzet etc. Dus op die wijze is alle mogelijk.

ALs ik hun speelstijl zie, dan vind ik die positief, en dan zie ik liever RBC spelen dan De Graafschap, Fortuna Sittard, RKC en nog een zooi ploegen die veel defensiever en saaier voetballen. Wat dat betreft zie ik ze dus graag in de eredivisie.

Maar of ze er in horen....dat is denk ik aan RBC zelf om te laten zien....

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 22-01-2001 15:12]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Trouwste user 2022 maandag 22 januari 2001 @ 17:06:33 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_678459
Digger, uit z'n context quoten is makkelijk scoren.

pi_678501
FCDB is gewoon een kutclub , maar goed, da's (voor Bosscho bollen) algemeen bekend dat heel Midden Noord daar zo over denkt
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Trouwste user 2022 maandag 22 januari 2001 @ 17:22:12 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_678537
Midden-Noord ?

FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 juni 2003 @ 09:13:21 #23
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10801268
Leuk oud topic gevonden naar aanleiding van het sluiten van weer een Henk Vos topic...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_10801272
lekker gegraven doc
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 juni 2003 @ 09:18:21 #25
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10801280
quote:
Op zondag 1 juni 2003 09:14 schreef kreischer2000 het volgende:
lekker gegraven doc
Gezocht op RBC in de titel
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_10824654
RBC hoort wat betreft voetbal misschien in de eredivisie, maar ik vind dat de club totaal geen uitstraling heeft en een te kleine aanhang (past anders ook niet in dat stadionnetje)

Het tenue lijkt ook nergens op, een mislukt Nederlands Elftal shirt wat erg kinderachtig aandoet.

Het enige positieve wat ik over RBC kan bedenken is dat Robert Maaskant er trainer is.

De Graafschap daarentegen (om maar eens wat te noemen) heeft veel meer uitstraling, een leuk stadion en een fanatieke aanhang. Vanuit dat oogpunt vind ik dat DG eredivisiewaardiger is dan RBC.

Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt
  maandag 2 juni 2003 @ 13:12:57 #27
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10824683
quote:
Op maandag 2 juni 2003 13:11 schreef Vaatdoek het volgende:
RBC hoort wat betreft voetbal misschien in de eredivisie, maar ik vind dat de club totaal geen uitstraling heeft en een te kleine aanhang (past anders ook niet in dat stadionnetje)

Het tenue lijkt ook nergens op, een mislukt Nederlands Elftal shirt wat erg kinderachtig aandoet.

Het enige positieve wat ik over RBC kan bedenken is dat Robert Maaskant er trainer is.

De Graafschap daarentegen (om maar eens wat te noemen) heeft veel meer uitstraling, een leuk stadion en een fanatieke aanhang. Vanuit dat oogpunt vind ik dat DG eredivisiewaardiger is dan RBC.

Ja,maar RBC speelt HCE en de Graafschap niet meer
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_10824831
quote:
Op maandag 2 juni 2003 13:12 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Het was ook maar een voorbeeld, om aan te tonen dat een club als RBC, dat totaal geen "eredivisie-uitstraling" heeft, toch eredivisie kan spelen en De Graafschap, dat toch een toch wat grotere club is, doodleuk degradeert.
Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt
pi_10824928
Waarom heeft RBC geen eredivisie uitstraling? Omdat het nog nooit in het nieuws is geweest mbt supportersrellen ofzo?

Doe normaal man, RBC heeft het volste recht in de HCE te spelen en dus ook de goede uitstraling daarvoor...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 3 juni 2003 @ 11:58:40 #30
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_10848266
quote:
Op maandag 2 juni 2003 13:12 schreef DutchGooner het volgende:

Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_10856529
quote:
Op maandag 2 juni 2003 13:19 schreef Vaatdoek het volgende:

[..]

Het was ook maar een voorbeeld, om aan te tonen dat een club als RBC, dat totaal geen "eredivisie-uitstraling" heeft, toch eredivisie kan spelen en De Graafschap, dat toch een toch wat grotere club is, doodleuk degradeert.

Dat heeft De Graafschap dan ook helemaal aan zichzelf te danken. De ene na de andere trainer vloog eruit, de ene na de andere bestuursruzie was een feit, het ene na het andere lid van de technische staf stapte op, elk jaar wel een zootje miskopen...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 21:04:41 #32
27459 MiepMuts
Gek??? Prettig gestoord!!
pi_10862675
quote:
Op maandag 2 juni 2003 13:11 schreef Vaatdoek het volgende:

Het voetbal heeft de afgelopen tien jaar in Roosendaal niet echt geleefd. Ik denk dat er in potentie zeker wel een grotere supportersschare te vinden is. Wat betreft dat stadionnetje, dat is klein, daar zal nietmand je in tegenspreken, maar het is iedere wedstrijd volledig uitverkocht, en er zijn plannen om de capaciteit op te schroeven, maar dat wil nog niet helemaal lukken met de NS :s . De supporters die er zijn zijn altijd fanatiek genoeg, zelfs als we 6-0 achter staan tegen Heerenveen maken we nog meer herrie dan die Friezen.

Over de tenues: Dat is allemaal een kwestie van smaak, ik vindt de shirts van Roda in dat geel niet om aan te zien, maar daarom verdienen ze het nog wel om op het hoogste niveau te blijven spelen. De clubkleur is nu eenmaal oranje, daar is gewoon niets aan te doen.

En Maaskant is inderdaad een fantastische trainer .

[url]http://www.cmcm.tk[/url]
pi_10863912
Wie speelt er volgend jaar eigenlijk in de spits bij RBC?
De man op de seizoenskaart de men de eerste drie maanden als amateur wenste aan te stellen of totaal iemand anders?

Henk Vos

salva cum reverentia
  dinsdag 3 juni 2003 @ 21:55:36 #34
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_10864067
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 21:51 schreef hoppe het volgende:
Wie speelt er volgend jaar eigenlijk in de spits bij RBC?
De man op de seizoenskaart de men de eerste drie maanden als amateur wenste aan te stellen of totaal iemand anders?

[afbeelding]
Henk Vos

OMG!

Henk Vos op de SCC!?!?!?!?!?!?!?!?!

Whahahahahahaha!

Sorry!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_10864174
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 21:55 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

OMG!

Henk Vos op de SCC!?!?!?!?!?!?!?!?!

Whahahahahahaha!

Sorry!

De man is ooit nog eens door Arie H naar feyenoord gehaald.
salva cum reverentia
  dinsdag 3 juni 2003 @ 22:04:26 #36
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_10864328
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 21:58 schreef hoppe het volgende:

[..]

De man is ooit nog eens door Arie H naar feyenoord gehaald.

Het gana mij erom dat ie op een SCC staat en dat in het licgt van al het gezeik nu!

Dat vin ik humor!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_10864393
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 22:04 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Het gana mij erom dat ie op een SCC staat en dat in het licgt van al het gezeik nu!

Dat vin ik humor!

Waarom denk je dat ik hier die vraag met deze afbeelding plaats
salva cum reverentia
  dinsdag 3 juni 2003 @ 22:25:54 #38
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_10864998
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 22:07 schreef hoppe het volgende:

[..]

Ow Behave!

maandag 9 juni 2003 @ 14:38:06 #39
27403 henkalex
full-time rare gast
pi_10984224
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 22:07 schreef hoppe het volgende:

[..]

lol,

maarreh volgend jaar iig Ikedia en daelemans. Verder nog niemand bekend, hoewel waarschijnlijk wel Sillah zal blijven.

hier loopt ook een discussie over rbc volgend seizoen en worden ook lijstjes opgenomen met de selectie voor volgend seizoen (voor zover bekend)

Waarom normaal doen als je ook raar kan doen?
  donderdag 29 januari 2004 @ 12:35:31 #40
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_16682522
Zo, subtiel schopje (misschien kan de titel aangepast worden?)

RBC wint in Utrecht

Maaskant laat toch zien een leuk team te kunnen opstellen met vrij aardig voetbal, opvallend is hoe hij routiniers en 'afgedankte' spelers kan laten opleven.

Alé Roosendaalse Boys Combinatie.

Europees voetbal in zicht.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 29 januari 2004 @ 12:43:19 #41
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_16682715
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:35 schreef popolon het volgende:
Zo, subtiel schopje (misschien kan de titel aangepast worden?)

RBC wint in Utrecht

Maaskant laat toch zien een leuk team te kunnen opstellen met vrij aardig voetbal, opvallend is hoe hij routiniers en 'afgedankte' spelers kan laten opleven.

Alé Roosendaalse Boys Combinatie.

Europees voetbal in zicht.

Alhoewel ze het boven verwachting doen, halen ze met dit elftal echt geen Europees voetbal...
  donderdag 29 januari 2004 @ 12:53:29 #42
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_16682981
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:43 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Alhoewel ze het boven verwachting doen, halen ze met dit elftal echt geen Europees voetbal...

We zullen zien, 8e nu.

Aan het einde van het seizoen is het een top 10 notering.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 29 januari 2004 @ 13:02:41 #43
26251 Eilanden
pi_16683239
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:53 schreef popolon het volgende:

[..]

We zullen zien, 8e nu.

Aan het einde van het seizoen is het een top 10 notering.

Maar ze eindigen echt niet boven teams zoals AZ, Heerenveen en Twente, dus UEFA zit er naar mijn mening niet in
pi_16693695
Ze wilden de beker, maar dat is ze niet gelukt...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_16693850
Henk Vos nog altijd op de seizoenkaart daar?

Lekker bezig, een speler van je streek-rivaal op je scc zetten!

pi_16694735
Kom op zeg, RBC zal best een leuke ploeg hebben enzo maar uitstraling hebben ze totaal niet.
pi_16696276
quote:
Op zaterdag 20 januari 2001 22:48 schreef everhim het volgende:

PSV-RBC 0-0

Moens

RBC 4 life

Idd. een geweldige club....

De enige niet kutclub in de eredivisie naast NEC

pi_16697557
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:43 schreef Cruoninga het volgende:
Kom op zeg, RBC zal best een leuke ploeg hebben enzo maar uitstraling hebben ze totaal niet.
Wat boeit dat nu?
pi_16697834
Het gaat allereerst om de prestaties, en die heeft RBC op dit moment zeker in de HCE
Uitstraling, tja, kan het stadion nog kleiner enzo zullen we maar zeggen ... neej, niet echt ... maar goed. Dat veranderd misschien wel nu ze succes hebben, ik bedoel, komen er misschien wel overal RBC-supporters vandaan
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_16698158
Was inderdaad imponerend voetbal wat RBC gisteren liet zien...

Ze doen het aardig, maar na dit seizoen stort het allemaal weer in met die leegloop...

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_16698346
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Uitstraling, tja, kan het stadion nog kleiner enzo zullen we maar zeggen ... neej, niet echt ... maar goed. Dat veranderd misschien wel nu ze succes hebben, ik bedoel, komen er misschien wel overal RBC-supporters vandaan
Het stadion mag dan wel klein zijn, maar het is wel een 'echt' stadion. Tijdens een wedstrijd kan het stadion echt gaan leven. Ook heeft RBC in de afgelopen jaren een mooie enthousiaste supportersschare opgebouwd. Tien jaar geleden had ik niks gegeven voor RBC. Nu vormt het een leuke kleinere club.
  donderdag 29 januari 2004 @ 22:42:45 #52
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_16700616
Ik moet eerlijk zeggen dat ik als ik het ontzettend lelijke stadionnetje van RBC op TV zie, ik de ogen uit m'n kop schaam dat er een kans bestaat dat deze beelden bij Eurogoals zijn te zijn.

Verder heb ik ze 1x zien voetballen, en was ik niet echt onder de indruk van de geleverde prestatie van Roosendaalse kant.

pi_16722490
En Jan van Dijk de nieuwe trainer volgend seizoen.

Gregoor en Dominique ook naar Roosendaal dus.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_16722502
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 19:12 schreef methodmich het volgende:

Die man beschermt zijn zoons nog beter als koeman zijn aankopen
pi_16722615
quote:

Gregoor blijft lekker bij Roda mag ik hopen
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  vrijdag 30 januari 2004 @ 19:40:01 #56
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_16723193
quote:

Nooit!

jan van dijk wil niet met zijn spelers bij een club omdat hij wil voorkomen dat hij zijn zoons voortrekt

snie lief jantje

OJAAJOH?
pi_16723416
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:15 schreef Afdruiprek het volgende:

[..]

Wat boeit dat nu?

Vrij veel me dunkt. Misschien dat jij het anders beleeft, nou prima. Ik vind het stadion ook lelijk. Die gracht en dan de tribune's zo hoog boven het veld vind ik niet mooi. Komt grauw over, die ijzeren trappen.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 20:08:35 #58
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16723923
Gregoor zal nu niet weggaan bij Roda, net nu hij eindelijk zijn kans krijgt!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 30 januari 2004 @ 20:36:42 #59
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16724635
Dominique is regelmatig uitblinker bij Cambuur, dus zou best kunnen dat Jan em meeneemt. Hoewel uitblinker bij Cambuur nog niet echt een topprestatie is natuurlijk
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 31 januari 2004 @ 00:20:55 #60
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_16730038
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 20:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dominique is regelmatig uitblinker bij Cambuur, dus zou best kunnen dat Jan em meeneemt. Hoewel uitblinker bij Cambuur nog niet echt een topprestatie is natuurlijk
lees nou is wat ik zeg.. jan heeft aangegeven dat hij geen zoons meer meeneemt ivm met mogelijke voortrekkerij!!!

en het blijkt nog niet zeker te zijn dat Jan komt!

OJAAJOH?
  zaterdag 7 februari 2004 @ 02:08:37 #61
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_16963031
1-3.

Landskampioenschap blijft toch in zicht

zaterdag 7 februari 2004 @ 11:02:06 #62
26251 Eilanden
pi_16965946
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 02:08 schreef popolon het volgende:
1-3.

Landskampioenschap blijft toch in zicht

Sure .... RBC goes CL
  zaterdag 7 februari 2004 @ 13:04:28 #63
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16968465
Tot Woensdag!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 12 februari 2004 @ 01:18:19 #64
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17107273
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 13:04 schreef DarkShine het volgende:
Tot Woensdag!
Bedankt voor de leuke avond mensen
Planning:
-
  donderdag 12 februari 2004 @ 08:45:22 #65
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_17109806
Klein slippertje, niks aan de hand.
  zondag 15 februari 2004 @ 00:12:03 #66
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_17186433
Belangrijke punten afgepakt van Vitesse.

pi_17186820
quote:
Op zondag 15 februari 2004 00:12 schreef popolon het volgende:
Belangrijke punten afgepakt van Vitesse.

Het was weer ouderwets vreugdeloos. 1e helft 3 kansen, 2de helft eigenlijk geen enkele. En dat nog wel tegen Rbc... Slecht.
  zondag 15 februari 2004 @ 01:08:44 #68
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_17187590
quote:
Op zondag 15 februari 2004 00:26 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Het was weer ouderwets vreugdeloos. 1e helft 3 kansen, 2de helft eigenlijk geen enkele. En dat nog wel tegen Rbc... Slecht.

Ja sorry , Vitesse staat niet voor niets (bijna) onderaan.

Een paar jaar GGD zou ze misschien goed doen, dit lijkt nergens op.

Paniekvoetbal. Letterlijk en figuurlijk.

pi_17205373
quote:
Op zondag 15 februari 2004 01:08 schreef popolon het volgende:

[..]

Ja sorry , Vitesse staat niet voor niets (bijna) onderaan.

Een paar jaar GGD zou ze misschien goed doen, dit lijkt nergens op.

Paniekvoetbal. Letterlijk en figuurlijk.

Degradatie betekent zo goed als het einde van Vitesse.
pi_17205446
RBC staat momenteel gelukkig boven NAK. Beetje mazzel tegen vitesse gehad maar RBC is een goeie middenmoter
  zondag 29 februari 2004 @ 14:48:54 #71
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_17426226
1-1 tegen de grote rivaal, jammer. D'r zat meer in gezien de gemiste kansen.
  zondag 29 februari 2004 @ 14:48:54 #72
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_17426227
-dubbel-

[ Bericht 92% gewijzigd door popolon op 29-02-2004 22:19:45 ]
  zondag 29 februari 2004 @ 22:18:06 #73
3455 Helsie
Proud to be
pi_17434161
Wat een klote ontvangst zeg. Heb je 29,1 km gelopen, staat een klote stewart je af te zeiken aan de ingang en ook nog eens totaal geen aandacht voor de prestatie van die lopers uit Breda.... Bah bah.

En dat terwijl rbc zou zorgen voor een 'spetterend onthaal voor de lopers'. Het was een leuke ervaring, maar de ontvangst was kut.

Verder wel tevreden dat NAC nog een puntje kon halen, maar rbc was wel duidelijk de betere van de 2.

En inmiddels staat rbc overigens net onder NAC, hoewel het min of meer gelijk is, zeg maar...
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_17434328
Die stewards bij RBC zijn idd niet de sociaalste.
  zondag 14 maart 2004 @ 17:49:00 #75
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_17711974
Weer drie punten binnen, 4e thuisoverwinning als ik het goed heb begrepen.

9e plaats, 3 punten voor op de grote rivaal.

Netjes
pi_17752722
quote:
Ook Willem II biedt Aerts 5-jarig contract; 1 april deadline
16-03 - In navolging van RBC heeft nu ook Willem II Maikel Aerts een aanbieding gedaan van vijf jaar. De Tilburgse club had onlangs weer een gesprek met de doelman. Afgesproken is dat Aerts vóór 1 april laat weten of hij op dat aanbod ingaat. 'Vier of vijf jaar. Ons maakt dat niet zoveel uit voor een keeper van het kaliber Maikel Aerts', aldus manager technische- en scoutingzaken Gerard Wielaert.

PSV heeft vooralsnog geen interesse getoond in de keeper. Het lijkt er op dat de Eindhovense club nog aan het inventariseren is, aangezien ook NEC-doelman Dennis Gentenaar nog niet officieel benaderd is. Ook Van der Sar zou binnenkort een Eindhovens telefoontje kunnen verwachten. De kans dat Aerts wordt benaderd lijkt echter klein.

Volgens de zaakwaarnemer van Aerts, John Linsse, kan Maikel bij nog meer clubs dan alleen Willem II en RBC tekenen. Linsse: 'Er is ruime belangstelling, ook vanuit het buitenland. Maar PSV - zoals gesuggeerd is - zit daar niet of nog niet bij'.

Willem II is naast Aerts ook geintresseerd in Kreek. Trainer Robert Maaskant was afgelopen zondag trouwens aanwezig bij de wedstrijd tussen Olympiakos Piraes en AEK Athene, waar de oefenmeester Michel Kreek bekeek. Gisterenochtend was Maaskant niet aanwezig op de training. De reden is onbekend...
rbcroosendaal.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')