Ik voorspel voor zaterdag:
PSV-RBC 0-0
Moens
RBC 4 life
There's a little RBC in all of us
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 20-01-2001 22:52]
quote:whahahahaahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaahahaha
Op 20 januari 2001 22:48 schreef everhim het volgende:
RBC hoort echt in de EredivisieIk voorspel voor zaterdag:
PSV-RBC 0-0
Moens
RBC 4 life
There's a little RBC in all of us
RBC is 1 van de oudste clubs van Nederland, met een mooie historie. Nu ze met Moens, Blinker, en Vos goed hebben ingekocht verwacht ik in de tweede competitiehelft nog mooie dingen van dit cluppie.
quote:RBC is een van de jongste clubs van Nederland hahaha... jammer dan...
Op 21 januari 2001 18:34 schreef tong80 het volgende:
RBC, hoort zeker in de eredivisie thuis.
Zonder poeh ha proberen ze aanvallend voetbal te spelen onder een jonge trainer die binnen 10 jaar een Nederlandse topclub traint. Hieronder versta ik niet die clubjes uit het hoge noorden, waar, uit andere topics blijkt, vooral rancuneuze, afgunstige en negatieve supporters huizen, uitzonderingen daar gelaten.RBC is 1 van de oudste clubs van Nederland, met een mooie historie. Nu ze met Moens, Blinker, en Vos goed hebben ingekocht verwacht ik in de tweede competitiehelft nog mooie dingen van dit cluppie.
FC den Bosch is mijn cluppie, en die van jou?
Beetje flauw trouwens Tong, om door een paar losse opmerkingen van één Groninger hier te zeggen dat er grotendeels rancuneuze supporters in het Noorden wonen. Je bent zelf FC Den Bosch-supporter zeg, don't even get me started zou ik zeggen...
Big Pieeeeer ( ex-RBC ) heeft weer toegeslagen Benfica-Porto 2-1, 2x van Hooydonk! Heeft ie allemaal bij dat kleine clubje uit Roosendaal geleerd.
[Dit bericht is gewijzigd door tong80 op 21-01-2001 23:19]
quote:OK misschien is RBC wel eerder ontstaan, maar ze zijn veeeeel later in het betaald voetbal gekomen toch? Ik dacht pas in 1985 ofzo...
Op 21 januari 2001 21:34 schreef tong80 het volgende:
RBC stamt uit 1912,
Heerenveen uit 1922,
Haarlem uit 1889,
den Haag uit 1905,
den Bosch uit 1965,
Groningen uit 1971.FC den Bosch is mijn cluppie, en die van jou?
quote:
Op 21 januari 2001 21:34 schreef tong80 het volgende:FC den Bosch is mijn cluppie, en die van jou?
Of RBC in de eredivisie hoort.....
Qua club zijn is RBC de kleinste, samen met RKC, en veel meer publiek zullen ze ook moeilijk trekken, Brabant heeft al zo veel betaald voetbal clubs en Roosendaal is nu niet zo groot kwa inwoneraantal. Dus op die manier gezien zijn ze de kleinste en zouden ze er niet in thuis horen.
kwa selectie kunnen ze aardig meeballen met de andere clubs uit het 'rechter rijtje'. Zal veel aankomen op de vorm van de dag, geluk, inzet etc. Dus op die wijze is alle mogelijk.
ALs ik hun speelstijl zie, dan vind ik die positief, en dan zie ik liever RBC spelen dan De Graafschap, Fortuna Sittard, RKC en nog een zooi ploegen die veel defensiever en saaier voetballen. Wat dat betreft zie ik ze dus graag in de eredivisie.
Maar of ze er in horen....dat is denk ik aan RBC zelf om te laten zien....
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 22-01-2001 15:12]
quote:Gezocht op RBC in de titel
Op zondag 1 juni 2003 09:14 schreef kreischer2000 het volgende:
lekker gegraven doc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |