Zoiets als op bovenstaande link in een sticky topic zou wel heel handig zijn! Gewoon een overzicht van betrouwbare en minder betrouwbare personen!
quote:Goed idee ! Gaan we zeker in de zeer nabije toekomst naar kijken !
Op maandag 19 mei 2003 02:53 schreef American_Nightmare het volgende:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=f29b1374a18aebd41821f663d769321f&threadid=22046Zoiets als op bovenstaande link in een sticky topic zou wel heel handig zijn! Gewoon een overzicht van betrouwbare en minder betrouwbare personen!
edit:
**Tulp is goed bezig**
Misschien kan de post van RamsesII ook respectvol verwijdert worden?
"kijk naar mijn topic en biedt daar, deze topicstarter wil helemaal niet iets verkopen, hij wil iets aansmeren"
Zijn vraagprijs is verschrikkelijk scherp, maar heeft niets te maken met mijn aanbod...
[Dit bericht is gewijzigd door BAUKstEr op 19-05-2003 20:21]
quote:Onderzoek door topicstarter is natuurlijk mooi, maar niet verplicht. Als iemand echt interesse heeftkan hij kritiek op de prijs leveren en daarna een bod uitbrengen. Als iemand direct een (te hoge) prijs accoord vindt, dan had die persoon beter op onderzoek uit kunnen gaan.
Op zondag 25 mei 2003 13:41 schreef Tain het volgende:
Sorry dat ik net zo offtopic ging in het topic [TK] Bad Boys Collectors Edition maar ik vind het gewoon belachelijk dat iemand een dvd te koop aanbied voor 160% van de nieuw prijs.
Misschien dat er in de FAQ ook wat opgenomen kan worden dat een verkoper van DVD's, cd's of spellen eerst zelf wat onderzoek kan doen naar de prijs wat het nu doet. Zodat je dus minder offtopic reacties krijgt over een prijs.
Deze internet pagina's zijn zo'n beetje het goedkoopst en zijn betrouwbaar.
http://www.play.com voor dvd's, cd's en spellen
http://www.frs.nl voor dvd's, cd's en spellen
http://www.gcshop.nl voor spellen
Als je iets verkoopt beginnen altijd een aantal mensen te zeiken over prijs en etc.
Kun je ArmaniMania er eens op aanspreken svp.
quote:Dan doen we in principe toch allemaal hier
Op zondag 25 mei 2003 16:58 schreef nikanoru het volgende:
Marktkoopwaar!!! (tk)handel?
quote:Ik heb wel degelijk onderzoek naar de prijzen gedaan. En op www.dvdoutlet.nl en www.bol.com staan wel degelijk andere prijzen voor de Collector's Edition vermeld. Des al niet te plus heb ik de prijs aangepast.
Op zondag 25 mei 2003 14:26 schreef detulp050 het volgende:[..]
Onderzoek door topicstarter is natuurlijk mooi, maar niet verplicht. Als iemand echt interesse heeftkan hij kritiek op de prijs leveren en daarna een bod uitbrengen. Als iemand direct een (te hoge) prijs accoord vindt, dan had die persoon beter op onderzoek uit kunnen gaan.
eerste reactie, user verdient wat mij betreft waarschuwing of temp-ban. Misschien wordt het tijd om slow-chat te vernietigen in V&A. Ik erger me er iig groen en geel aan..
quote:Je hebt inderdaad gelijk. Het is erg opvallend hoe sommige mensen in staat zijn serieuse verkoop topics te vergallen met hun off-topic meldingen.
Op zondag 25 mei 2003 17:32 schreef NiGeLaToR het volgende:
[TK]2 kaartjes lord of the dance 1 Junieerste reactie, user verdient wat mij betreft waarschuwing of temp-ban. Misschien wordt het tijd om slow-chat te vernietigen in V&A. Ik erger me er iig groen en geel aan..
quote:Schijnbaar/blijkbaar helpt dat niet. Men doet het toch. Misschien eens overwegen om in serieuze fora als V&A die slowchatters harder aan te pakken. Ik erger me er iig behoorlijk aan
Op zondag 25 mei 2003 18:19 schreef detulp050 het volgende:
Slowchat van niet-geinteresseerden wordt altijd ge-edit of verwijderd door mij.
en mijn topique ging net zo lekker
Dus zet die info terug, of laat het op een ander manier weten. Ik heb meer opbouwende kritiek m.b.t. het v&a forum geopperd en dat werd tot op heden altijd keurig onderschreven en overgenomen.
Als het je om de toonzetting ging dan had je dat effe kunnen melden.
Duzzzzzz ....
Nou??? ![]()
zeg!!!! ![]()
zeg dan!!!!
(tot zover het stoomafblazen, ter zake verder) ![]()
Deze dus [TK] Sharp 1bit home cinema set (nieuw in doos) met link naar nieuw uit de winkel voor ¤ 499
M.a.w. je mag best wel zeggen, maar schoffel topicstarter niet onderuit, niet schelden, en - goed - onderbouwen
quote:!
Op maandag 26 mei 2003 23:58 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
beetje bijstand geboden
Wanneer leert men het eens, ik kan er af en toe echt chaggie om worden, dat puberale "kijk mij eens leuk zijn" gedrag .......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |