Wat veroorzaakt deze geur? Gaan mensen tijdens het slapen veel zweten? En dan nog, d'r zit toch een deken over je heen?
quote:in het algemeen bedoel ik
Op dinsdag 22 april 2003 20:42 schreef Metalpunk het volgende:
haha, blijkbaar komt die lucht dus uit het binnenste van je lichaam..
quote:Je zegt zelf dat je die geuren alleen ruikt in slaapkamers waar jij binnengaat. Zal het vast aan jou liggen...
Op dinsdag 22 april 2003 20:43 schreef Metalpunk het volgende:[..]
in het algemeen bedoel ik
Maar ik wil graag weten waarom je tijdens het slapen meer stank veroorzaakt dan wakker dan wanneer je wakker bent.
Een combinatie van een aantal dingen kan het inderdaad wel zijn ja.
lekkere knoflookgeurrrr....
Maar je hebt gelijk
Verder ligt die stank in de slaapkamer er volgens mij gewoon aan dat je ramen en deuren de hele nacht potdicht hebt gehad...
quote:Uhm.. denk dat het aan jou ligt.. niet alle slaapkamers stinken na slapen of andere bezigheden
Op dinsdag 22 april 2003 20:41 schreef Kebab het volgende:
Ik vraag me af waarom slaapkamers na het slapen zo stinken. Als je 's ochtends bij een ander de kamer binnenloopt moet je er vaak kokhalzend weer uit. En ik vind dat raar. Als ik in mijn eigen kamer 18 uur lang loop te bouten en te boeren ruikt het niet echt fris. Maar het ruikt dan ook weer niet zo smerig dat je het maar 3 seconden volhoudt binnen. En wanneer je maar 6 of 8 uur gaat slapen ruikt het overal naar een giertank.Wat veroorzaakt deze geur? Gaan mensen tijdens het slapen veel zweten? En dan nog, d'r zit toch een deken over je heen?
Voor ik de reactie krijg hoer omdat men denkt dat ik op elke slaapkamer kom ofzo.. Ik werk met mensen die ook wel eens gewekt moeten worden en het ligt dus echt wel aan de persoon hoe een kamer ruikt . Douche of raampje open een ideetje.. of gewoon veeeeeeeeeeeeeel wierrook
Naja, ik denk dat het idd ook wel een beetje aan de persoon zelf ligt en de mensen die in zo'n kamer liggen te slapen. Vooral in de zomer is het wel relaxed om het raam een beetje open te zetten tijdens het slapen zodat het een beetje doorlucht. Tip trouwens als je vrouwen over de vloer krijgt
*Scheten laten kan best, mits er voldoende ventilatie is *
quote:Gadverdammme, als er iets stinkt is het wierook wel.
Op woensdag 23 april 2003 00:33 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Uhm.. denk dat het aan jou ligt.. niet alle slaapkamers stinken na slapen of andere bezigheden
![]()
Blablabla....
Douche of raampje open een ideetje.. of gewoon veeeeeeeeeeeeeel wierrook
Maar om even on-topic te blijven. Luchten is inderdaad de oplossing. En regelmatig stofzuigen ook. En bij gebrek aan wil mijn slaapkamer dus ook wel eens 'ruiken'.
quote:Woooow!! Die originaliteit..
Op woensdag 23 april 2003 00:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Orchid is een ho*rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
[Dit bericht is gewijzigd door BlackOrchid op 23-04-2003 01:08]
quote:Tja wel als je te sterke wierrook gebruikt ja.. maar wierrook kan erruggg lekker zijn
Op woensdag 23 april 2003 00:55 schreef Nachtdier het volgende:[..]
Gadverdammme, als er iets stinkt is het wierook wel.
Maar om even on-topic te blijven. Luchten is inderdaad de oplossing. En regelmatig stofzuigen ook. En bij gebrek aan wil mijn slaapkamer dus ook wel eens 'ruiken'.
quote:hehe, doe je trouwens ook aan piek en daltarief of geldt dat alleen buiten de tippelzone
Op woensdag 23 april 2003 01:06 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Woooow!! Die originaliteit..
![]()
[ontopic geblaat]
Geurkaarsen willen soms ook wel lekker zijn. Geen vanillekaarsen want die penetreren overal in en er hangt gelijk zo'n vieze dikke walm van vanille in je kamer. Beetje Oceaangeur ofzo. Had ik laatst aangestoken.
Een vriendin van me vond het wel aangenaam enzo
[/ontopic]
quote:Grappig geintje was dat.. ha ha
Op woensdag 23 april 2003 01:41 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
hehe, doe je trouwens ook aan piek en daltarief of geldt dat alleen buiten de tippelzone
neej geintje, ik zal er over ophouden.
[ontopic geblaat]
Geurkaarsen willen soms ook wel lekker zijn. Geen vanillekaarsen want die penetreren overal in en er hangt gelijk zo'n vieze dikke walm van vanille in je kamer. Beetje Oceaangeur ofzo. Had ik laatst aangestoken.
Een vriendin van me vond het wel aangenaam enzo
[/ontopic]
Uhmm oohhkaaaayyy geurkaarsen zeg je he.. nee die ruik je alleen als je met je neus er boven hangt. Menthol wierrook dingetjes zijn lekker fris in een stinkende kamer
quote:kun je je voorstellen dat ik een keer een feestje heb gehad en bleef slapen samen met 9 anderen op een eenpersoons-kamer met de ramen gesloten. damm wat een graflucht hing er in die kamer dat was om te
Op dinsdag 22 april 2003 20:42 schreef detulp050 het volgende:
Serieus: Alle winderigheid en boeren laat je ook gewoon in de nacht. Dus je bent wel de hele nacht bezig om al je gassen los te laten.
na uitgaan poets ik mijn tanden. hang ik mijn uitgaanskledij op logeerkamer en spuit nog ff wat deo onder oksels>>>werkt wel
quote:Nou dan heb je niet de goeie gehad ofzo, ik heb eens 2 van die kaarsjes aangestoken en binnen een half uur hing er zo'n Ocean lucht in me kamer. Degene die er was vond het lekker ruiken dus. Beetje rustige loungemuziekje op de achtergrond, Lamp op dim-modus. Perfect sfeertje. Wat een man al dan niet moet uitsloven om het leuk te maken voor een meid
Op woensdag 23 april 2003 01:46 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Grappig geintje was dat.. ha ha
Uhmm oohhkaaaayyy geurkaarsen zeg je he.. nee die ruik je alleen als je met je neus er boven hangt. Menthol wierrook dingetjes zijn lekker fris in een stinkende kamer
Maar goed.. als je tien uur in je kamer vertoeft met raam en deur dicht.. sja, dan vraag je ook een beetje om holbewonersgeuren..
en geen verstopte neus
nee, maar echt geen last van misschien toch euhm.. wat meer luchten dan maar
Owkee.. daarna wel ff luchten natuurlijk
quote:Ik heb echt _altijd_ gedacht dat dat aan mij lag en dat andere mensen 's morgens niet uit den beck stincken..
Op dinsdag 22 april 2003 20:58 schreef heaven7 het volgende:
Ja, dat vraag ik me eigenlijk ookwel af.. en waarom heb je 's morgens zo'n stinkende moel? Dat heeft echt iedereen, ook als er geen uitjes, knoflook awse gegeten is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |