abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 april 2003 @ 20:41:04 #1
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_9944126
Ik vraag me af waarom slaapkamers na het slapen zo stinken. Als je 's ochtends bij een ander de kamer binnenloopt moet je er vaak kokhalzend weer uit. En ik vind dat raar. Als ik in mijn eigen kamer 18 uur lang loop te bouten en te boeren ruikt het niet echt fris. Maar het ruikt dan ook weer niet zo smerig dat je het maar 3 seconden volhoudt binnen. En wanneer je maar 6 of 8 uur gaat slapen ruikt het overal naar een giertank.

Wat veroorzaakt deze geur? Gaan mensen tijdens het slapen veel zweten? En dan nog, d'r zit toch een deken over je heen?

Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_9944135
moet je het raam eens openzetten
pi_9944155
Of iedere dag een douche nemen.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_9944171
Zal wel een combinatie van zweet, windjes en slechte adem zijn. Het is ook wel zo fris om je raam na het slapen even open te doen .
pi_9944186
Serieus: Alle winderigheid en boeren laat je ook gewoon in de nacht. Dus je bent wel de hele nacht bezig om al je gassen los te laten.
  dinsdag 22 april 2003 @ 20:42:58 #6
53131 Metalpunk
Persona Non Grata
pi_9944187
haha, blijkbaar komt die lucht dus uit het binnenste van je lichaam..
The ruthless calls within, For the haunting now begins
  dinsdag 22 april 2003 @ 20:43:44 #7
53131 Metalpunk
Persona Non Grata
pi_9944207
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 20:42 schreef Metalpunk het volgende:
haha, blijkbaar komt die lucht dus uit het binnenste van je lichaam..
in het algemeen bedoel ik
pi_9944230
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 20:43 schreef Metalpunk het volgende:

[..]

in het algemeen bedoel ik

Je zegt zelf dat je die geuren alleen ruikt in slaapkamers waar jij binnengaat. Zal het vast aan jou liggen...
  dinsdag 22 april 2003 @ 20:46:44 #9
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_9944288
Ja m'n raam heb ik wel vaak open. Elk vertrek moest minimaal 20 minuten per dag luchten toch? En ik douche ook en ik poets mijn tanden ook. Maar dit gaat niet zozeer over mijn kamer. Elke slaapkamer meurt gewoon.

Maar ik wil graag weten waarom je tijdens het slapen meer stank veroorzaakt dan wakker dan wanneer je wakker bent.

Een combinatie van een aantal dingen kan het inderdaad wel zijn ja.

Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
  dinsdag 22 april 2003 @ 20:47:10 #10
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_9944305
Weet je wat pas echt goor is? Als je de vorige dag shoarma heb gegeten en dan na het ochtendplasje je kamer binnen loopt...

lekkere knoflookgeurrrr....

Nie sloan mo schuppe!
pi_9944357
Het is gewoon een combinatie van zweetgeuren, ademgeuren en andere lichaamsgeuren waaronder winden. Volstrekt normaal. Als je 's nachts je raam op een kiertje zet heb je er geen last van.
  dinsdag 22 april 2003 @ 20:49:13 #12
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_9944369
Hey geen kwaad woord over mijn grote vriend shoarma ja

Maar je hebt gelijk

dinsdag 22 april 2003 @ 20:49:28 #13
53131 Metalpunk
Persona Non Grata
pi_9944377
waarschijnlijk omdat je tijdens het slapen meer ontspant en er dus ook bepaalde spieren, die normaal (als je wakker bent) wel de boel luchtdicht afsluiten, niet aangespannen zijn
pi_9944650
Ja, dat vraag ik me eigenlijk ookwel af.. en waarom heb je 's morgens zo'n stinkende moel? Dat heeft echt iedereen, ook als er geen uitjes, knoflook awse gegeten is.
  dinsdag 22 april 2003 @ 21:09:25 #15
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_9945002
Als je met je mond open ligt, kunnen alle bacterieen er een lekkere stank veroorzaken

Verder ligt die stank in de slaapkamer er volgens mij gewoon aan dat je ramen en deuren de hele nacht potdicht hebt gehad...

Geluk is een richting, geen punt
  woensdag 23 april 2003 @ 00:33:05 #16
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9951517
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 20:41 schreef Kebab het volgende:
Ik vraag me af waarom slaapkamers na het slapen zo stinken. Als je 's ochtends bij een ander de kamer binnenloopt moet je er vaak kokhalzend weer uit. En ik vind dat raar. Als ik in mijn eigen kamer 18 uur lang loop te bouten en te boeren ruikt het niet echt fris. Maar het ruikt dan ook weer niet zo smerig dat je het maar 3 seconden volhoudt binnen. En wanneer je maar 6 of 8 uur gaat slapen ruikt het overal naar een giertank.

Wat veroorzaakt deze geur? Gaan mensen tijdens het slapen veel zweten? En dan nog, d'r zit toch een deken over je heen?

Uhm.. denk dat het aan jou ligt.. niet alle slaapkamers stinken na slapen of andere bezigheden

Voor ik de reactie krijg hoer omdat men denkt dat ik op elke slaapkamer kom ofzo.. Ik werk met mensen die ook wel eens gewekt moeten worden en het ligt dus echt wel aan de persoon hoe een kamer ruikt . Douche of raampje open een ideetje.. of gewoon veeeeeeeeeeeeeel wierrook

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  Redactie Games woensdag 23 april 2003 @ 00:52:46 #17
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_9951856
Orchid is een ho*rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Naja, ik denk dat het idd ook wel een beetje aan de persoon zelf ligt en de mensen die in zo'n kamer liggen te slapen. Vooral in de zomer is het wel relaxed om het raam een beetje open te zetten tijdens het slapen zodat het een beetje doorlucht. Tip trouwens als je vrouwen over de vloer krijgt

*Scheten laten kan best, mits er voldoende ventilatie is *

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 23 april 2003 @ 00:55:34 #18
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_9951892
quote:
Op woensdag 23 april 2003 00:33 schreef BlackOrchid het volgende:

[..]

Uhm.. denk dat het aan jou ligt.. niet alle slaapkamers stinken na slapen of andere bezigheden

Blablabla....

Douche of raampje open een ideetje.. of gewoon veeeeeeeeeeeeeel wierrook

Gadverdammme, als er iets stinkt is het wierook wel.

Maar om even on-topic te blijven. Luchten is inderdaad de oplossing. En regelmatig stofzuigen ook. En bij gebrek aan wil mijn slaapkamer dus ook wel eens 'ruiken'.

Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_9951893
Nou ja, ik laat het iedere dag luchten en twee keer in de week wordt het beddengoed verschoond.
  woensdag 23 april 2003 @ 01:03:14 #20
53131 Metalpunk
Persona Non Grata
pi_9951977
< flitsend idee>
met je butt buiten het raam slapen???
  woensdag 23 april 2003 @ 01:06:33 #21
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9952019
quote:
Op woensdag 23 april 2003 00:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Orchid is een ho*rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Woooow!! Die originaliteit..

[Dit bericht is gewijzigd door BlackOrchid op 23-04-2003 01:08]

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  woensdag 23 april 2003 @ 01:07:52 #22
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9952030
quote:
Op woensdag 23 april 2003 00:55 schreef Nachtdier het volgende:

[..]

Gadverdammme, als er iets stinkt is het wierook wel.

Maar om even on-topic te blijven. Luchten is inderdaad de oplossing. En regelmatig stofzuigen ook. En bij gebrek aan wil mijn slaapkamer dus ook wel eens 'ruiken'.

Tja wel als je te sterke wierrook gebruikt ja.. maar wierrook kan erruggg lekker zijn Humzz.. ja ontopic.. uhm.. koop een spuifles lucht neutralisator geval dingetje
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  Redactie Games woensdag 23 april 2003 @ 01:41:15 #23
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_9952320
quote:
Op woensdag 23 april 2003 01:06 schreef BlackOrchid het volgende:

[..]

Woooow!! Die originaliteit..

hehe, doe je trouwens ook aan piek en daltarief of geldt dat alleen buiten de tippelzone neej geintje, ik zal er over ophouden.

[ontopic geblaat]
Geurkaarsen willen soms ook wel lekker zijn. Geen vanillekaarsen want die penetreren overal in en er hangt gelijk zo'n vieze dikke walm van vanille in je kamer. Beetje Oceaangeur ofzo. Had ik laatst aangestoken.
Een vriendin van me vond het wel aangenaam enzo
[/ontopic]

woensdag 23 april 2003 @ 01:46:20 #24
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9952357
quote:
Op woensdag 23 april 2003 01:41 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

hehe, doe je trouwens ook aan piek en daltarief of geldt dat alleen buiten de tippelzone neej geintje, ik zal er over ophouden.

[ontopic geblaat]
Geurkaarsen willen soms ook wel lekker zijn. Geen vanillekaarsen want die penetreren overal in en er hangt gelijk zo'n vieze dikke walm van vanille in je kamer. Beetje Oceaangeur ofzo. Had ik laatst aangestoken.
Een vriendin van me vond het wel aangenaam enzo
[/ontopic]

Grappig geintje was dat.. ha ha

Uhmm oohhkaaaayyy geurkaarsen zeg je he.. nee die ruik je alleen als je met je neus er boven hangt. Menthol wierrook dingetjes zijn lekker fris in een stinkende kamer

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_9952384
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 20:42 schreef detulp050 het volgende:
Serieus: Alle winderigheid en boeren laat je ook gewoon in de nacht. Dus je bent wel de hele nacht bezig om al je gassen los te laten.
kun je je voorstellen dat ik een keer een feestje heb gehad en bleef slapen samen met 9 anderen op een eenpersoons-kamer met de ramen gesloten. damm wat een graflucht hing er in die kamer dat was om te (iedereen had ook genoeg bier en shoarma gehad)

na uitgaan poets ik mijn tanden. hang ik mijn uitgaanskledij op logeerkamer en spuit nog ff wat deo onder oksels>>>werkt wel

Redactie Games woensdag 23 april 2003 @ 01:56:33 #26
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_9952415
quote:
Op woensdag 23 april 2003 01:46 schreef BlackOrchid het volgende:

[..]

Grappig geintje was dat.. ha ha

Uhmm oohhkaaaayyy geurkaarsen zeg je he.. nee die ruik je alleen als je met je neus er boven hangt. Menthol wierrook dingetjes zijn lekker fris in een stinkende kamer

Nou dan heb je niet de goeie gehad ofzo, ik heb eens 2 van die kaarsjes aangestoken en binnen een half uur hing er zo'n Ocean lucht in me kamer. Degene die er was vond het lekker ruiken dus. Beetje rustige loungemuziekje op de achtergrond, Lamp op dim-modus. Perfect sfeertje. Wat een man al dan niet moet uitsloven om het leuk te maken voor een meid
  woensdag 23 april 2003 @ 09:40:25 #27
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_9953893
Ventileren, mensen. Ventileren!
Alle ramen hebben tegenwoordig zo'n hippe ventilatiestand. Zet hem daar 's nachts op 's morgens ruikt het allemaal nog fris.

Maar goed.. als je tien uur in je kamer vertoeft met raam en deur dicht.. sja, dan vraag je ook een beetje om holbewonersgeuren..

(Un)masking for the greater good.
  woensdag 23 april 2003 @ 10:10:15 #28
19242 yavanna
Results may vary.
pi_9954402
Ventileren inderdaad, je huiskamer gaat toch ook niet fijn ruiken als je alles potdicht laat zitten
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_9955145
hm... totaal geen last van...

en geen verstopte neus

nee, maar echt geen last van misschien toch euhm.. wat meer luchten dan maar

Doei.
  † In Memoriam † woensdag 23 april 2003 @ 10:52:09 #30
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9955207
Er is niks mis met een slaapkamer die lekker stinkt naar zweet en bierlucht!!

Owkee.. daarna wel ff luchten natuurlijk

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_9956551
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 20:58 schreef heaven7 het volgende:
Ja, dat vraag ik me eigenlijk ookwel af.. en waarom heb je 's morgens zo'n stinkende moel? Dat heeft echt iedereen, ook als er geen uitjes, knoflook awse gegeten is.
Ik heb echt _altijd_ gedacht dat dat aan mij lag en dat andere mensen 's morgens niet uit den beck stincken..
(gelukkig weet ik nu wel beter - komt doordat alles zo vreselijk droog is in je mond 's nachts)
Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
pi_9956596
Ojah, in deze tijd van het jaar (als het zo heet is) heb ik m'n raam dag en nacht open staan.. kan 's nachts soms wel een beetje té fris worden
Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
  woensdag 23 april 2003 @ 22:47:25 #33
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9972436
Mijn kamer ruikt altijd muf hoe dan ook. Dat komt omdat ik een antieke kast en tafel heb staan. Ik heb zo een geur ding in m,n maker staan. En daar fris ik het hele huis mee op Dat ruikt echt mega goed. Rijkt een beetje naar die baby shampho. En vele vinden dat lekker ruiken
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')