Wanneer barst de strijd nou tussen hardlopers en wielrenners eens los!!!
Zo.......
quote:Onder de gordel dan maar.
Op dinsdag 22 april 2003 18:53 schreef Slarioux het volgende:
Ze hebben helmen op, dat schopt nogal lastig
quote:Zouden ze een toque hebben? Vast niet!
Op dinsdag 22 april 2003 18:54 schreef FlyingFox het volgende:[..]
Onder de gordel dan maar.
quote:Daarom fiets ik ook altijd in het bos, die kut hardlopers overal
Op dinsdag 22 april 2003 18:50 schreef Kebab het volgende:
Wat denken die nichterige legginglovers wel niet dat ze zijn. Zit ik te lekker te joggen, komt er zo'n kneus met 60 km/h die dwars door me heen wil. Iedereen moet maar godverdomme aan de kant want stel je eens voor dat ze 0,2344 milliseconden vertraging oplopen. Het is altijd hetzelfde. Of ze nu alleen zijn of met een heel peleton. Ze moeten overal doorheen. En als je MAAR in de berm gaat hardlopen met bulten en keien gaan ze je aangapen als fucking ubermenschen. De volgende keer trek ik zo'n strontaap van zijn plastic fietsje af en trap z'n schedel in.Wanneer barst de strijd nou tussen hardlopers en wielrenners eens los!!!
Zo.......
quote:Wie heeft het hier over voorrang??? Ik heb het over inhalen en passeren.
Op dinsdag 22 april 2003 19:02 schreef femmefatale het volgende:
Een fiets hoort op het fietspad en als jij daar dus loopt heb je GEEN voorrang!!!!
quote:toch kunnen ze rekening met je houden, wat ze dus niet doen, neem gewoon een steen of 2,3 mee, kan je lekker gooien
Op dinsdag 22 april 2003 19:02 schreef femmefatale het volgende:
Een fiets hoort op het fietspad en als jij daar dus loopt heb je GEEN voorrang!!!!
Ik ben het wel met je eens dat die "legginglovers" en dan vooral als ze met een groep zijn toch echt denken dat ze "the only one" zijn. Dan zou je ze inderdaad een doodschop willen geven.
Geen respect.....ik woon hier in het zuiden en elke zondag is het weer raak...van die wonna be Armstrong op het fietsie..een man of 20 ...en dan denken dat de hele weg van hun is.
Stokje tussen de spaken bij de eerste...geloof maar...als ik met de hond in het bos loop en er komt zo een kanker respectloze mongool langs...dat ie plat gaat...en krijg ik de eerste niet...dan zijn buddy...maar iemand gaat toch echt met het gebit tegen het grind...
quote:offtopic: hoe doe je dat? zittend joggen?
Zit ik te lekker te joggen, komt
ontopic: overigens heb je wel gelijk, is idd irritant
Vind het best leuk om hard te fietsen
En ik moet zeggen dat die mensen een groot repertoire aan scheldwoorden hebben .
Ettertjes dat het zijn.
quote:ik rijd op mijn mountainbike nog harder dan een snorfiets
Op dinsdag 22 april 2003 20:02 schreef 4x2 het volgende:
Of remmentest geven (wel eerst waarschuwen, meeste flikkeren dan al op) als ze een halve meter achter je plakken als je lekker met een snorfiets bent.En ik moet zeggen dat die mensen een groot repertoire aan scheldwoorden hebben
.
Ettertjes dat het zijn.
quote:Moet je voorstellen. Afgelopen zondag de 38e Amstel Gold race voor mijn huis langs
Op dinsdag 22 april 2003 18:50 schreef Kebab het volgende:
Wat denken die nichterige legginglovers wel niet dat ze zijn. Zit ik te lekker te joggen, komt er zo'n kneus met 60 km/h die dwars door me heen wil. Iedereen moet maar godverdomme aan de kant want stel je eens voor dat ze 0,2344 milliseconden vertraging oplopen. Het is altijd hetzelfde. Of ze nu alleen zijn of met een heel peleton. Ze moeten overal doorheen. En als je MAAR in de berm gaat hardlopen met bulten en keien gaan ze je aangapen als fucking ubermenschen. De volgende keer trek ik zo'n strontaap van zijn plastic fietsje af en trap z'n schedel in.Wanneer barst de strijd nou tussen hardlopers en wielrenners eens los!!!
Zo.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |