abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 april 2003 @ 18:50:27 #1
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_9941409
Wat denken die nichterige legginglovers wel niet dat ze zijn. Zit ik te lekker te joggen, komt er zo'n kneus met 60 km/h die dwars door me heen wil. Iedereen moet maar godverdomme aan de kant want stel je eens voor dat ze 0,2344 milliseconden vertraging oplopen. Het is altijd hetzelfde. Of ze nu alleen zijn of met een heel peleton. Ze moeten overal doorheen. En als je MAAR in de berm gaat hardlopen met bulten en keien gaan ze je aangapen als fucking ubermenschen. De volgende keer trek ik zo'n strontaap van zijn plastic fietsje af en trap z'n schedel in.

Wanneer barst de strijd nou tussen hardlopers en wielrenners eens los!!!

Zo.......

Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
  dinsdag 22 april 2003 @ 18:51:59 #2
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_9941443
wie gaat er dan ook over het fietspad rennen. Loop op de autoweg of snelbaan, dan heb je geen last meer van wielrenners
Bij tijd en wijle aanwezig...
  dinsdag 22 april 2003 @ 18:53:34 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_9941485
Ze hebben helmen op, dat schopt nogal lastig
pi_9941503
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 18:53 schreef Slarioux het volgende:
Ze hebben helmen op, dat schopt nogal lastig
Onder de gordel dan maar.
  dinsdag 22 april 2003 @ 18:54:28 #5
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9941507
ja die legginglovers denken echt dat de weg van hun is...
heel gevaarlijk
pi_9941509
je hebt gelijk man.... volgende keer maak ik een wheelie met me bmxie recht in hun/zijn porem
Hoe is het verder?
  dinsdag 22 april 2003 @ 18:56:03 #7
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_9941535
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 18:54 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

Onder de gordel dan maar.

Zouden ze een toque hebben? Vast niet!
pi_9941584
Ik geef je groot gelijk, laat hun ook maar es oprotten en aan de kant gaan. Ze moeten maar es denken aan de medemens. Als ze daar geen respect voor hebben gaan ze maar in de speeltuin scheuren.
Stel nep snelheids duivels
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_9941629
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 18:50 schreef Kebab het volgende:
Wat denken die nichterige legginglovers wel niet dat ze zijn. Zit ik te lekker te joggen, komt er zo'n kneus met 60 km/h die dwars door me heen wil. Iedereen moet maar godverdomme aan de kant want stel je eens voor dat ze 0,2344 milliseconden vertraging oplopen. Het is altijd hetzelfde. Of ze nu alleen zijn of met een heel peleton. Ze moeten overal doorheen. En als je MAAR in de berm gaat hardlopen met bulten en keien gaan ze je aangapen als fucking ubermenschen. De volgende keer trek ik zo'n strontaap van zijn plastic fietsje af en trap z'n schedel in.

Zo.......

Daarom fiets ik ook altijd in het bos, die kut hardlopers overal
maar in het bos zijn weer wandelaars Die gaan lopen zeiken terwijl zij op de mountainbike route lopen
  dinsdag 22 april 2003 @ 19:01:25 #10
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_9941669
Ik loop trouwens op een weggetje buiten de bebouwde kom. En daar komen wel meer hardlopers, skaters. normale fietsers. En ik ga netjes voor iedereen aan de kant, omdat ik gewoon geen botsing wil. Maar die wielrenners die bellen niet eens rijden gewoon super aso! Grrr.....
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
pi_9941699
Een fiets hoort op het fietspad en als jij daar dus loopt heb je GEEN voorrang!!!!
  dinsdag 22 april 2003 @ 19:04:42 #12
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_9941742
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 19:02 schreef femmefatale het volgende:
Een fiets hoort op het fietspad en als jij daar dus loopt heb je GEEN voorrang!!!!
Wie heeft het hier over voorrang??? Ik heb het over inhalen en passeren.
  dinsdag 22 april 2003 @ 19:06:02 #13
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_9941773
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 19:02 schreef femmefatale het volgende:
toch kunnen ze rekening met je houden, wat ze dus niet doen, neem gewoon een steen of 2,3 mee, kan je lekker gooien
  dinsdag 22 april 2003 @ 19:07:59 #14
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_9941828
Oh....en nog iets........een wagen met 4 paarden ging zelfs netjes aan de kant. Potjandillekes zeg.
pi_9941839
Precies je moet ze gewoon egt een keer van de fiets aftrappen zodat ze niet nog een keer doen. Gewoon ff het voorbeeld geven van wat er gebeurd als ze lopen te klote
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  dinsdag 22 april 2003 @ 19:11:30 #16
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_9941924
Ik ben zelf een fanatieke fietser (mountainbike) Maar ik rij altijd rustig als ik langs mensen moet in het bos, vooral als ze honden hebben.
Als mensen aan het joggen zijn rij ik er wel omheen.

Ik ben het wel met je eens dat die "legginglovers" en dan vooral als ze met een groep zijn toch echt denken dat ze "the only one" zijn. Dan zou je ze inderdaad een doodschop willen geven.

Geen respect.....ik woon hier in het zuiden en elke zondag is het weer raak...van die wonna be Armstrong op het fietsie..een man of 20 ...en dan denken dat de hele weg van hun is.

Stokje tussen de spaken bij de eerste...geloof maar...als ik met de hond in het bos loop en er komt zo een kanker respectloze mongool langs...dat ie plat gaat...en krijg ik de eerste niet...dan zijn buddy...maar iemand gaat toch echt met het gebit tegen het grind...

dinsdag 22 april 2003 @ 19:15:05 #17
46074 Nyk
Spaescaek
pi_9941994
Stok tussen wiel doen. Zijn die eikels het zo afgeleerd.
  dinsdag 22 april 2003 @ 19:20:02 #18
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_9942110
ze zijn idd irritant
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_9942432
quote:
Zit ik te lekker te joggen, komt
offtopic: hoe doe je dat? zittend joggen?

ontopic: overigens heb je wel gelijk, is idd irritant

Suddenly there was a terrible roar and the sky was full of what looked like huge bats all swooping, screaching and diving around the car. And a voice screamed: Holy Jezus! What are these goddamn animals?!
pi_9942653
Dat is één van de redenen waarom ik niet meer op de fiets naar m'n werk ga. (De andere is een ontzettende luie aanleg, maar dat is een ander verhaal)
Dat homosexuele tuig (Je moet wel homo zijn om met een paar mannen in een strakke legging tegen elkaars omhooggestoken aars te kijken, of anders niet helemaal lekker) denkt echt dat zij alleenrecht op het fietspad hebben.
Als ik er ooit eentje voor de auto krijg rem ik echt wel een seconde later.
Niet om hem te doden, maar laat hem maar eens op een electroscooter proberen naar het werk te rijden. Wordt ie omver gereden door zijn oude wielren-maffiavriendjes.
pi_9942971
[droog]Waarom ren je? Bang om 30 seconden te laat te komen[/droog]

Vind het best leuk om hard te fietsen

dinsdag 22 april 2003 @ 19:58:50 #22
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_9943020
Gewoon afsnijden op je motor van 200 toeren en ze wat uitlaatgassen + bijbehorende teringherrie laten merken.
Down[br]Under
pi_9943104
Of remmentest geven (wel eerst waarschuwen, meeste flikkeren dan al op) als ze een halve meter achter je plakken als je lekker met een snorfiets bent.

En ik moet zeggen dat die mensen een groot repertoire aan scheldwoorden hebben .

Ettertjes dat het zijn.

To a life consumed by slow decay
Viffer powerrrrr
pi_9943129
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 20:02 schreef 4x2 het volgende:
Of remmentest geven (wel eerst waarschuwen, meeste flikkeren dan al op) als ze een halve meter achter je plakken als je lekker met een snorfiets bent.

En ik moet zeggen dat die mensen een groot repertoire aan scheldwoorden hebben .

Ettertjes dat het zijn.

ik rijd op mijn mountainbike nog harder dan een snorfiets
pi_9946016
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 18:50 schreef Kebab het volgende:

Zo.......

Moet je voorstellen. Afgelopen zondag de 38e Amstel Gold race voor mijn huis langs . Tering gek die gingen pas snel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')