quote:Voor een speler van 24 is het misschien wel tijd om naar het buitenland te gaan, alleen ben ik er niet zeker van of hij het niveau aankan.
Van der Meyde bevestigt belangstelling InterMILAAN, 23 april 2003 10:28 - Inter, de komende CL-tegenstander van Ajax als het Milan uitschakelt, heeft belangstelling voor Andy van der Meyde. De vleugelaanvaller heeft dit zelf bevestigd tegenover het Amsterdamse tv-station AT5. Van der Meyde maakte indruk in Italië met zijn schitterende treffer bij AS Roma in de tweede ronde van de Champions League. De Arnhemmer toonde zich ingenomen met de interesse van de Italiaanse gigant en zei er zeker voor open te staan.
bron: www.voetbalonline.nl
quote:24, en hij kan alleen maar beter worden....bij Ajax lukt dat al niet meer.
Op woensdag 23 april 2003 10:52 schreef Qi het volgende:
Andy van der Meyde wellicht naar Inter Milan:
[..]Voor een speler van 24 is het misschien wel tijd om naar het buitenland te gaan, alleen ben ik er niet zeker van of hij het niveau aankan.
quote:
Op woensdag 23 april 2003 10:58 schreef BobRooney het volgende:[..]
24, en hij kan alleen maar beter worden....bij Ajax lukt dat al niet meer.
quote:Inderdaad, Andy zit bij Ajax echt aan zijn top. Hij is nog niet eens een onbetwiste basisspeler dit seizoen...
Op woensdag 23 april 2003 11:00 schreef Qi het volgende:[..]
Laat me niet lachen man, Andy van der Meyde mag blij zijn dat hij bij Ajax speelt, ik vind het echt een overschatte speler. Mocht hij naar Inter Milan gaan betwijfel ik het of hij het niveau aankan, en zelfs als hij dat kan zal hij vaak op de bank plaats moeten nemen.
quote:Zo zie je maar wat een goal kan doen...
Op woensdag 23 april 2003 10:52 schreef Qi het volgende:
Andy van der Meyde wellicht naar Inter Milan:
[..]Voor een speler van 24 is het misschien wel tijd om naar het buitenland te gaan, alleen ben ik er niet zeker van of hij het niveau aankan.
quote:Ik snap idd ook niet echt wat Inter met een speler als Mandy moet. En als ie nou nog eens door z'n contract heen was, maar hij moet nog geld kosten ook. Nou, ik, en met mij vele Ajacieden, zullen er niet rouwig om zijn als hij voor een miljoentje of wat naar Giuseppe Meazza verhuisd.
Op woensdag 23 april 2003 11:00 schreef Qi het volgende:[..]
Laat me niet lachen man, Andy van der Meyde mag blij zijn dat hij bij Ajax speelt, ik vind het echt een overschatte speler. Mocht hij naar Inter Milan gaan betwijfel ik het of hij het niveau aankan, en zelfs als hij dat kan zal hij vaak op de bank plaats moeten nemen.
De 29-jarige Pires heeft net een nieuw contract getekend bij Arsenal, maar Valencia ziet dat niet als een belemmering. De Fransman kwam drie jaar geleden over voor Ŗ7.5 miljoen van Olympique Marseille en is in die jaren uitgegroeid tot één van de steunpilaren van het team van Arsčne Wenger, terwijl Valencia destijds ook al interesse hadden in Pires.
Directeur Spelerszaken Javier Subirats zal de onderhandelingen doen namens Valencia. "Pires zal onze prioriteit krijgen om binnen te halen deze zomer. Hij zelf wil erg graag in Spanje voetballen en wij zijn bereid om met Arsenal te onderhandelen over een afkoopsom. Hij is zeker wel veel geld waar", aldus Subirats.
Daarbij is Witsche -onvoorstelbaar- naast ADO Den Haag ook nog in de race bij een grote Nederlandse club !
quote:Is oud-nieuws. Stond vorige week al op www.dipo-online.com.
Op dinsdag 22 april 2003 12:17 schreef Elevation het volgende:
Van Gaal is in gesprek met Fulham volgens de Telegraaf.
quote:Hij zit in Oranje man....
Op woensdag 23 april 2003 11:19 schreef methodmich het volgende:[..]
Hij is nog niet eens een onbetwiste basisspeler dit seizoen...
quote:
In een interview met voetbalweekblad Voetbal International liet FC Utrecht doelman Harold Wapenaar weten ongeduldig te worden. De doelman was door Ajax toegezegd dat hij vorige week al een aanbieding zou krijgen. Beenhakker bevestigde dat ook een week geleden. Sindsdien heeft hij niets meer van de club vernomen. 'Ik begrijp het niet, maar ik blijf natuurlijk niet constant wachten' aldus de doelman in VI die op het wensenlijstje staat van Ronald Koeman.
quote:Bij de grootste anti voetbal club op deze wereld wordt je ook niet beter hoor
Op woensdag 23 april 2003 10:58 schreef BobRooney het volgende:[..]
24, en hij kan alleen maar beter worden....bij Ajax lukt dat al niet meer.
Inter
quote:
Op woensdag 23 april 2003 16:58 schreef omni het volgende:
www.dipo-online.com
quote:
Op woensdag 23 april 2003 16:44 schreef omni het volgende:
www.dipo-online.com
quote:
Op woensdag 23 april 2003 15:54 schreef omni het volgende:
http://www.dipo-online.com/item.html?id=240
quote:
Op woensdag 23 april 2003 16:54 schreef omni het volgende:
www.dipo-online.com).
quote:Lekker aan 't spammen?
Op woensdag 23 april 2003 17:00 schreef omni het volgende:[..]
quote:zal wel een roddel zijn want ik horde laatst ook dat ie naar Real Madrid zou gaan
Op woensdag 23 april 2003 18:06 schreef eMAeRCe het volgende:
ik hoorde laatst dat Beckham misschien naar Milaan gaat![]()
quote:Toch was en is Andy vaak de eerste die geslachtofferd werd door Koeman als er geen vleugelspitsen werden opgesteld....
Op woensdag 23 april 2003 17:01 schreef BobRooney het volgende:[..]
Hij zit in Oranje man....
quote:Nu geef je toch direct de reden.
Op donderdag 24 april 2003 16:35 schreef methodmich het volgende:[..]
Toch was en is Andy vaak de eerste die geslachtofferd werd door Koeman als er geen vleugelspitsen werden opgesteld....
quote:Roelofsen gaat niet naar Excelsior... Vreven kan naar Kaiserslautern, maar Portsmouth is na de promotie waarschijnlijker. Wooter was volgens mij al praktisch rond met Heerenveen en Witschge gaat gewoon naar ADO. Dus dipo-online.com vertelt een hoop onzin....
Op woensdag 23 april 2003 16:54 schreef omni het volgende:
Richard Roelofsen (FC Zwolle) naar Excelsior, Vreven naar Duitse club, van Gaal naar Fulham, Wooter naar Duitse club (is allemaal al oud nieuws, kijk maar op www.dipo-online.com).Daarbij is Witsche -onvoorstelbaar- naast ADO Den Haag ook nog in de race bij een grote Nederlandse club !
Overigens heeft Utrecht Takafumi Ogura op proef.
quote:Klopt en dus is ie geen onbetwiste basisspeler, zoals anderen bij Ajax dat wel zijn.
Op donderdag 24 april 2003 16:36 schreef zjroentje het volgende:[..]
Nu geef je toch direct de reden.
quote:Als iedereen fit is, is Andy wel degelijk een basisspeler.
Op donderdag 24 april 2003 16:37 schreef methodmich het volgende:[..]
Klopt en dus is ie geen onbetwiste basisspeler, zoals anderen bij Ajax dat wel zijn.
Hoor net dat Tomasson mogelijk al weer weg mag bij Milan, omdat ie zich er gisteren niet populairder op heeft gemaakt bij de selectie.
quote:Dat vind ik een goeie.
Op donderdag 24 april 2003 16:45 schreef methodmich het volgende:
Dat heeft dit seizoen nog niet uitgewezen qua gespeelde wedstrijden, maar goed...Hoor net dat Tomasson mogelijk al weer weg mag bij Milan, omdat ie zich er gisteren niet populairder op heeft gemaakt bij de selectie.
quote:En terecht! de klootzak!
Op donderdag 24 april 2003 16:45 schreef methodmich het volgende:
Dat heeft dit seizoen nog niet uitgewezen qua gespeelde wedstrijden, maar goed...Hoor net dat Tomasson mogelijk al weer weg mag bij Milan, omdat ie zich er gisteren niet populairder op heeft gemaakt bij de selectie.
quote:
Heel veel fans vroegen zich al lange tijd af onder welke condities voormalig Ajax spits Rafael naar Hertha BSC is vertrokken. In het voetbaltijdschrift Johan wordt een tipje van de sluier opgelicht. In een interview laat Rafael wederom duidelijk blijken enorme heimwee te hebben naar Ajax. De jonge spits sprak over een clausule in zijn contract. Beenhakker bevestigde tegen het blad dat Ajax een gentlemen's agreement heeft met de Duitse club. Hoewel er niets over op papier staat is er volgens de technisch directeur de afspraak dat Ajax als eerste met de jonge aanvaller mag gaan praten als hij voldoet aan de eisen voor een werkvergunning in Nederland (hij moet dan o.a. regelmatig actief zijn op het hoogste niveau). In dat geval zal wel het meerjarig contract van de aanvaller moeten worden afgekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |