quote:Enkel winnaars in deze topic, Parabolus, enkel winnaars.
Op dinsdag 22 april 2003 11:25 schreef Parabola het volgende:[..]
U wilt toch niet doorgaan voor slecht verliezer heeer beeer? Verman u en stuur een plaat in!
quote:Napoleon?
Op dinsdag 22 april 2003 11:41 schreef beeer het volgende:[..]
Enkel winnaars in deze topic, Parabolus, enkel winnaars.
[Dit bericht is gewijzigd door Gellius op 22-04-2003 11:49]
quote:Ik dacht het eerst ook, maar dat kruis om 's mans nek is geen Oranje-kruis. Noch is het een christus-kruis. Het is derhalve de zoveelste Pruis in RJP!
Op dinsdag 22 april 2003 11:48 schreef Gellius het volgende:
Is het een dienaar van Oranje, Beer heer?
Frans-Duitse oorlog, kan dat?
Oceanograaf?
Willem2 tijdens 1e wereldoorlog
quote:Zoals ik wel verwacht had zit u er een stuk dichter bij dan de rest, Heer Gellius.
Op dinsdag 22 april 2003 11:52 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het nogal een bescheiden uniform voor een Pruis. maar goed, het zal allemaal wel weer.
Oceanograaf?
Misschien was hij hiervoor wel duikbootcommadant in het duitse leger, weet jij veel!
Toch maar doen dan: Is meneer een Pruisisch marine-of'cier?
Edit: Ah kijk. gerechtigheid.
quote:Je bent veel te gefixeerd op die verdomde Pruisen, Parabolletje. Deze meneer was doodeenvoudig een Brit van Engelse afkomst en heeft als Brit in de Britse marine gediend als Britse officier en hij is overigens nog tot de Britse ridderorde toegelaten. Postuum dat was. Hij stierf overigens al vóórdat de Eerste Wereldoorlog begon en hij is mij niet bekend om zijn eventuele gevechtsakties.
Op dinsdag 22 april 2003 12:06 schreef Parabola het volgende:
Maar wat doet dat Fok!king Pruisen-kruis dan op zijn boord. Was onze man een Brit in Duitschen dienst wellicht?
quote:Ik weet niet wat zijn rang was. In ieder geval lager dan admiraal. Maar dat doet er ook niet toe bij deze meneer.
Op dinsdag 22 april 2003 12:15 schreef Gellius het volgende:
Was het een rear-admiral?
En het is geen Fox, Sports.
En als je hem raadt zou je jezelf met een hamer voor je kop kunnen slaan dat je 't niet gelijk na de eerste hint wist.
[Dit bericht is gewijzigd door beeer op 22-04-2003 12:49]
Heer Scott natuurlijk. De verliezer van voornoemde Roald
quote:Juistem.
Op dinsdag 22 april 2003 12:48 schreef Parabola het volgende:
Kennelijk terzijde: meneer was kap'teinHeer Scott natuurlijk. De verliezer van voornoemde Roald
quote:Hé, geen flauwekul hè.
Op dinsdag 22 april 2003 12:57 schreef Gellius het volgende:![]()
.
Plaatje
Plaatje!
quote:Gaat het om Poetin of om de meneer met het pronte buikje?
Op dinsdag 22 april 2003 13:09 schreef Nasa het volgende:
[afbeelding]
Hmmzz... Laten we die van Sports maar doen: Is het een Keizerlijke Romein, heer SportsIllustrated?
quote:triest
Op dinsdag 22 april 2003 13:10 schreef Gellius het volgende:[..]
Gaat het om Poetin of om de meneer met het pronte buikje?
quote:Ik ken die gast, da's die uber soldaat in het duitse leger geweest, 500 vliegtuigen 300 tanks of zo neergeschoten. Maar ik heb geen zin om zijn naam op te zoeken.
Op dinsdag 22 april 2003 11:41 schreef beeer het volgende:[..]
Enkel winnaars in deze topic, Parabolus, enkel winnaars.
quote:Zeg, ga jij eens even je benen scheren. Wij proberen hier stoffig en bezonken te doen.
Op dinsdag 22 april 2003 13:18 schreef Nasa het volgende:[..]
Ik ken die gast, da's die uber soldaat in het duitse leger geweest, 500 vliegtuigen 300 tanks of zo neergeschoten. Maar ik heb geen zin om zijn naam op te zoeken.
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 13:16 schreef Nasa het volgende:[..]
triest
quote:Nasa, dit is een esoterische topic. Jij zult je vergist hebben met deze: RJP voor sukkels
Op dinsdag 22 april 2003 13:18 schreef Nasa het volgende:[..]
Ik ken die gast, da's die uber soldaat in het duitse leger geweest, 500 vliegtuigen 300 tanks of zo neergeschoten. Maar ik heb geen zin om zijn naam op te zoeken.
quote:LoL, my apologies, ik ben nieuw op fok
Op dinsdag 22 april 2003 13:22 schreef beeer het volgende:[..]
[..]Nasa, dit is een esoterische topic. Jij zult je vergist hebben met deze: RJP voor sukkels
quote:Een republikeinse senator of misschien zelfs wel consul dus. Tweede Punische oorlog?
Op dinsdag 22 april 2003 13:17 schreef SportsIllustrated het volgende:
Neen, mijnheer Beer. Van voor het Keizerrijk.
quote:Na de Punische Oorlogen. Politicus met een onkies einde.
Op dinsdag 22 april 2003 13:24 schreef beeer het volgende:[..]
Een republikeinse senator of misschien zelfs wel consul dus. Tweede Punische oorlog?
quote:Ah! Dan moet het Caesar wel zijn.
Op dinsdag 22 april 2003 13:26 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Na de Punische Oorlogen. Politicus met een onkies einde.
Het is dus ongeveer zo fout als Pim-manchetknopen.
quote:Hélemaal niet.
Op dinsdag 22 april 2003 13:34 schreef SportsIllustrated het volgende:
Ik lees er voor de zekerheid mijlenhoge ironie in.
quote:Hmmzzz... heeft ie wel iets van doen met de val van de Republiek?
Het is dus ongeveer zo fout als Pim-manchetknopen.
* Parabola is een tikkie traag
De krijgshaftige blik verraadt een groot veldheer onder zijn burger-kloffie, ja?
[Dit bericht is gewijzigd door Parabola op 22-04-2003 14:52]
quote:Heer Ruitenjas toch. Geef niet zo snel op! Misschien wil heer sportplaatjes wel een hintje geven?
Op dinsdag 22 april 2003 15:03 schreef OllieA het volgende:
Nou, gvd, ik weet het niet.
Ik heb geen idee.
De boter is gesmolten.
Wat een moeilijk plaatje.
Deze is te lang dood.
Ik geef het op.
Goed dan: hij had wel wat weg van zijn broer.
quote:Dat zegt mij anders heel weinig. De filii Filipus, de filii Vrigtus?
Op dinsdag 22 april 2003 15:26 schreef SportsIllustrated het volgende:
Dit is de enige hint die ik kan bedenken, maar hij lijkt me wel erg veelzeggend.Goed dan: hij had wel wat weg van zijn broer.
Nee, ik denk dat ik deze keer met Ollie mee ga.
quote:Ná de Punische oorlogen, heer Parabol. En overigens was Fabius Maximus natuurlijk de eigenlijke bedwinger van Hannibal.
Op dinsdag 22 april 2003 15:44 schreef Parabola het volgende:
Scipio Africanus, de bedwinger van Hannibal
Na enig denk- en zoekwerk, en de hint van de broers kom ik tot de conclusie dat het hier om ofwel Tiberius Sempronius Gracchus, ofwel om zijn broer Gaius, gaat
Beide kwamen onkies aan hun einde, en bestreden een probleem dat in het Romeinse Rijk veel overlast bezorgden:
quote:Plakje cake eigenlijk
But there was trouble back in Italy. The wealthy land owners had seized tons of land and were mega-producing because of all of their slaves. Meanwhile the free-born poor were left without jobs and didn't own land. They couldn't be in the army because a Roman soldier had to own a certain amount of property. Change had to be made. In 133 B.C. Tiberius Sempronius Gracchus created a program, that was approved of by the assembly, to reduce the amount of land held by the wealthy and to give portions of land owned by the government to the urban poor.
Palaatje.
quote:Niet bij mijn kopje thee...
Op dinsdag 22 april 2003 16:04 schreef Parabola het volgende:Plakje cake eigenlijk
quote:Een aardige gok heer DennisMoore, maar zeemijlen
Op dinsdag 22 april 2003 16:27 schreef DennisMoore het volgende:
De snor is vast oost-europees, en de eigenaar dus ook?
quote:'In zekere zin', sprak hij geheimzinnig
Op dinsdag 22 april 2003 16:32 schreef Gellius het volgende:
Angelsaxisch? Je moet toch wat, hè?
Voorvader was hij evenwel wel. Van maar liefst 5 generaties nakomelingen met dezelfde voornaam
quote:Dat zou kunnen, maar dat woord ken ik niet.
Op dinsdag 22 april 2003 16:46 schreef Gellius het volgende:
Of ishet een Merovinger?
Onze meneer was op het hoogtepunt van zijn macht koning van maar liefst drie Europeesche landen. Geen geringe prestatie, mag ik wel zeggen.
quote:Iets noordelijker dan... Scandinavië?
Op dinsdag 22 april 2003 16:31 schreef Parabola het volgende:Een aardige gok heer DennisMoore, maar zeemijlen
benevens de waarheid.
quote:Scandinaaf was meneer
Op dinsdag 22 april 2003 16:59 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Iets noordelijker dan... Scandinavië?
Viking zelfs
[Dit bericht is gewijzigd door Parabola op 22-04-2003 17:10]
quote:Is het Wiki?
Op dinsdag 22 april 2003 17:02 schreef Parabola het volgende:Scandinaaf was meneer
Viking zelfs
quote:U bent inmiddels zo wanhopig dat u denkt dat ieder antwoord er één is?
Op dinsdag 22 april 2003 17:15 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Is het Wiki?
.
Gedraag u naar uw leeftijd en niet naar dat van uw icoon, heer DennisMoore
een hint dan nog. Meneer leefde in de 11 eeuw en was koning van Engeland en 2 Scandinavische landen. Meer hints komt overeen met het spellen van zijn naam.
quote:Van voor de kleurenfoto, heer Freako. Neen derhalve.
Op dinsdag 22 april 2003 17:21 schreef freako het volgende:
Harald Blauwtand?
quote:Ik kan nu wat in de war geraken door spellingswijzigingen, maar ik denk dat u dat vrij goed ziet.
Op dinsdag 22 april 2003 17:26 schreef freako het volgende:
Zijn kleinzoon dan maar, Knut?
quote:Kinky was 't wel
Op dinsdag 22 april 2003 17:26 schreef OllieA het volgende:
Komt daar nou de uitdrukking: De knoet erover vandaan, Parabola?
Heer Parabola, vergeef mij mijn nostalgische uitspatting bij het horen van het woord 'viking'.
quote:Ik moet u bekennen dat dit behoort tot de zaken die ik niet weet. Ik vermoed echter van niet, heer OllieA.
Op dinsdag 22 april 2003 17:26 schreef OllieA het volgende:
Komt daar nou de uitdrukking: De knoet erover vandaan, Parabola?
P--->laatje
quote:In het Engels heet ie Canute.
Op dinsdag 22 april 2003 17:29 schreef Parabola het volgende:[..]
Ik kan nu wat in de war geraken door spellingswijzigingen, maar ik denk dat u dat vrij goed ziet.
quote:Die bedoel ik idd
Op dinsdag 22 april 2003 17:31 schreef freako het volgende:[..]
In het Engels heet ie Canute.
.
Zeker een man van de Amerikaanse Schone Kunsten?
Het is een man van de Amerikaanse Schone Kunsten.
quote:Welnu, ik was zo onbeleefd en onnozel om te kijken naar de properties van deze prachtprent. Het doet mij deugd dat u nog een enorme voorraad hebt om ons te verrassen. Maar Mulisch en Wolkers lijken eveneens geenszins op de daaronder schuilende foto's.
Op woensdag 23 april 2003 02:04 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Hoe kom je daarbij, Simm1? Lijkt deze heer op een schrijver? Zou deze heer onder professoren verkeren? Zie jij deze heer al kwaad uit Groningen vertrekken? Hoe kom je daar toch bij?
Andy Warhol is warm. Ik bedoel, niet echt warm natuurlijk, want hij is dood en "koud maken" is niet voor niets een metafoor voor doden. Als je dood bent, ben je immers koud omdat dan je inwendige kachel ermee ophoudt. Dus Andy Warhol is letterlijk koud, maar figuurlijk, en meer in het bijzonder in de context van deze opgave, warm. Snapt u?
Deze meneer is geen Pruis, geen wetenschapper, wel dood, maar geen Amerikaan. Oja bonushint: ook geen Romein.
quote:Kijk, dit zijn nou geniale aanzetten tot een succesvolle deuk. Briljant geredeneerd en allemaal van toepassing!
Op woensdag 23 april 2003 03:34 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
De frenologische basisregels zeggen dat meneer een schrijver was. En mijn RJP-ervaring zegt dat meneer geen Nederlander, maar - en nu komt het - wél een Europeaan (!!!) was.
quote:Het is waar dat meneer enigszins dramatisch kijkt. Maar helaas, hij heeft deze prachtige rol nooit mogen vertolken.
Op woensdag 23 april 2003 03:42 schreef Kwark het volgende:
Vertolkte dit heerschap wellicht ooit de rol van Friar Tuck in een bewerking van de welbekende Robin Hood-saga? Zo niet, is hij dan wellicht anderszins gelieerd aan het theater?
Nog even een beslissende hint: muziek is een belangrijk onderwerp in zijn meest bekende, verfilmde boek.
Plast u maar in, heren!
[Dit bericht is gewijzigd door plunk op 23-04-2003 04:11]
I'm singing in the rain!
quote:
Op woensdag 23 april 2003 04:25 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Anthony Burgess. Duh.I'm singing in the rain!
De nachtploeg heeft weer flink haar best gedaan, en zo treffen wij dit stoffige en bezonken topic in een maagdelijke, plaatjesloze staat aan. Nu wil het toeval dat ik zelf een ongeïnspireerde botervloot ben, de laatste weken, dus wil ik graag iemand van de trouwe plaatsters, of anders een tot op heden zich in de lange schaduwen van dit topic verbergende lurker uitnodigen hier een Plaatje te Plaatsen.
Opdat wij Raden.
Plaat-je!
Is de gezochte heer bij enige kans een neger?
Zo ja, kwam hij uit de VS van A?
En Parabolus, zou een bokser een topicheilige kunnen zijn? Nee, deze man was een intellectueel man - auteur, politicus, journalist, vertaler van onder andere werken van Shakespeare in het Tswana, ook publiceerde hij de eerste Tswana-krant en was hij een belangrijk figuur in de begindagen van het Nationale Afrikaanse Congres, welke dat ook mag zijn. En het belangrijkste nog bovenal, zijn naam is zeer verwant met deze topic.
quote:Gezien deze laatste opmerking vermoed ik dat zijn achternaam 'Plaatje' is, hoewel ik uit het blote hoofd geen voornaam weet. Ongetwijfeld te vinden op Google, maar daar begin ik niet aan.
Op woensdag 23 april 2003 10:58 schreef beeer het volgende:
Mandela was nog een snotjongen toen deze meneer al een oude grijsaard was, meneer Naar.En Parabolus, zou een bokser een topicheilige kunnen zijn? Nee, deze man was een intellectueel man - auteur, politicus, journalist, vertaler van onder andere werken van Shakespeare in het Tswana, ook publiceerde hij de eerste Tswana-krant en was hij een belangrijk figuur in de begindagen van het Nationale Afrikaanse Congres, welke dat ook mag zijn. En het belangrijkste nog bovenal, zijn naam is zeer verwant met deze topic.
quote:Ik wel, tis goed.
Op woensdag 23 april 2003 11:02 schreef naar het volgende:[..]
Gezien deze laatste opmerking vermoed ik dat zijn achternaam 'Plaatje' is, hoewel ik uit het blote hoofd geen voornaam weet. Ongetwijfeld te vinden op Google, maar daar begin ik niet aan.
Plaatje!
ronduit leuk, heeer beeer
En nu, heren:
!
En niet te bijdehand worden.
[Dit bericht is gewijzigd door beeer op 23-04-2003 11:09]
quote:Me dunkt dat heer beeer hiermee oproept tot het plaatsen van een plaatje, alleen weet ik niet of mijn antwoord voldoende was om het tot 'eerste juiste' uit te roepen, of dat die eer naar heer Gellius gaat.
Op woensdag 23 april 2003 11:07 schreef Parabola het volgende:
Plaatje-je
Mijnheer was buurlander. Intellectueel was hij vast ook wel.
quote:Mijnheer was Belg zonder politiker te zijn.
Op woensdag 23 april 2003 11:36 schreef Parabola het volgende:
Evident, die wazig blik, dat moet een Belg of een politiker zijn, mogelijk zelfs beide.
quote:Hmja, nog niet helemaal bevredigend geformuleerd hoor Beer heer Beer. Heer.
Op woensdag 23 april 2003 11:38 schreef beeer het volgende:
schrijver/filosoof
quote:Dat komt dan doordat de foto zo onduidelijk is, Beer Gellius.
Op woensdag 23 april 2003 11:39 schreef Gellius het volgende:[..]
Hmja, nog niet helemaal bevredigend geformuleerd hoor Beer heer Beer. Heer.
quote:Excuseeer heeer beeer.
Op woensdag 23 april 2003 11:38 schreef beeer het volgende:
Nee joh... dit is een schrijver/filosoof.... geen onzin uitkramen Parabolus.
mag ik ter verdediging aanvoeren dat ik zei Belg of politiker?
quote:Poeh, het mocht wat! Geef de schuld maar weer aan het materiaal. Als er iets evident is, dan is het wel die dromerige blik, die bestudeerde pose, dat handige notitieboekje voor plots opkomende invallen. Dat wijst toch allemaal maar in één richting.
Op woensdag 23 april 2003 11:41 schreef beeer het volgende:[..]
Dat komt dan doordat de foto zo onduidelijk is, Beer Gellius.
quote:Aha! Meneer was bi-o-loog!
Op woensdag 23 april 2003 11:47 schreef Gellius het volgende:[..]
Poeh, het mocht wat! Geef de schuld maar weer aan het materiaal. Als er iets evident is, dan is het wel die dromerige blik, die bestudeerde pose, dat handige notitieboekje voor plots opkomende invallen. Dat wijst toch allemaal maar in één richting.
.
quote:Een filosoof inderdaad. Maar die heb ik al geopperd. En dat notitieboekje onttrekt zich sluw aan mijn blik.
Op woensdag 23 april 2003 11:47 schreef Gellius het volgende:[..]
Poeh, het mocht wat! Geef de schuld maar weer aan het materiaal. Als er iets evident is, dan is het wel die dromerige blik, die bestudeerde pose, dat handige notitieboekje voor plots opkomende invallen. Dat wijst toch allemaal maar in één richting.
.
quote:Nu is het uw beurt om geen onzin uit te kramen beeer. Een filo-soof begeeft zich immers ook op het pad der wetenschap.
Op woensdag 23 april 2003 11:53 schreef beeer het volgende:[..]
Een filosoof inderdaad. Maar die heb ik al geopperd. En dat notitieboekje onttrekt zich sluw aan mijn blik.
De man is derhalve kunstenaar
quote:En vermoedelijk een van het geschreven woord, gezien het notitieboek
Op woensdag 23 april 2003 11:54 schreef Parabola het volgende:[..]
Nu is het uw beurt om geen onzin uit te kramen beeer. Een filo-soof begeeft zich immers ook op het pad der wetenschap.
De man is derhalve kunstenaar
quote:Hmmmmz. Daar zegt u zo wat. Het zou natuurlijk ook een architect kunnen zijn. Die noteren ook.
Op woensdag 23 april 2003 11:57 schreef naar het volgende:[..]
En vermoedelijk een van het geschreven woord, gezien het notitieboek
quote:Helemaal niet slecht, voor een beginner!
Op woensdag 23 april 2003 12:02 schreef naar het volgende:
Of dichter
quote:Een dichter? Daar leek ie me veel te mannelijk voor. Ik zei toch dat het plaatje onduidelijk was.
Op woensdag 23 april 2003 12:14 schreef Gellius het volgende:[..]
Helemaal niet slecht, voor een beginner! [afbeelding].
quote:Interessante kwestie. Als geboren Gentenaar was hij een Waming, maar hij schreef alleen maar in het Vlans. Maar een Vlaal was hij niet
Op woensdag 23 april 2003 12:27 schreef beeer het volgende:
Vlaals of een Waming?
quote:Dit is natuurlijk niet zo vreemd gezien de status van het Vlans in die tijd (en het gebrek aan status dat het Waams had).
Op woensdag 23 april 2003 12:32 schreef Gellius het volgende:[..]
Interessante kwestie. Als geboren Gentenaar was hij een Waming, maar hij schreef alleen maar in het Vlans. Maar een Vlaal was hij niet
quote:Neen, dat had u niet, was dat in 1911?
Op woensdag 23 april 2003 12:47 schreef Gellius het volgende:
Had ik al gezegd dat meneer een mooie prijs gewonnen heeft?
quote:Graaf Maeterlinck wel te verstaan.
Op woensdag 23 april 2003 12:55 schreef SportsIllustrated het volgende:
Maeterlinck.
Plaat
quote:Ja! Hoe weet u dat zomaar?
Op woensdag 23 april 2003 12:55 schreef Parabola het volgende:[..]
Neen, dat had u niet, was dat in 1911?
quote:U ook al vol met kennis ineens! Het is een complot, is het niet?
Op woensdag 23 april 2003 12:55 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Maeterlinck
Plaatje
En Maximiliaan van Oostenrijk was pas zo'n drie eeuwen dood toen deze man zijn entree maakte.
quote:De tegendelen vliegen werkelijk over tafel. Het tegendeel van een Pruis leek mij steeds een Fransoos, maar dat was hij niet. Het tegendeel van een 'Ollander, maar geen Belg en in die periode, tevens nog niet genoemd land, kom ik op een Spanjool.
Op woensdag 23 april 2003 13:09 schreef SportsIllustrated het volgende:
U wordt warmer. Hij is het tegendeel van een Pruis, edoch geen Hollander. Hij is zelfs het tegendeel van een Hollander.
Maja, een Spanjool met een pruik
quote:Een Zwitser.
Op woensdag 23 april 2003 13:20 schreef SportsIllustrated het volgende:
Wat is nu, afgezien van een Fransman, het tegendeel van een Pruis?
[Dit bericht is gewijzigd door Gellius op 23-04-2003 13:21]
quote:Ja, verrijk ons met uw zieleroerselen op dit heikele punt!
quote:
Op woensdag 23 april 2003 13:21 schreef du_ke het volgende:
Toch een engelsman/brit?
Hij heeft wel een uitermate Brits bekkie.
nog gefeli met uw jaardag gisteren heer du_ke
quote:Een Beier? Of zelfs een Habsburger?
[Dit bericht is gewijzigd door naar op 23-04-2003 13:34]
quote:Mijn dank is groot Parabola
Op woensdag 23 april 2003 13:23 schreef Parabola het volgende:
nog gefeli met uw jaardag gisteren heer du_ke
Maar ook een zweed zou best kunnen, Ik moet zeggen dat ik nog niet bijster veel uit deze man kan opmaken
edit een zweed is het dus niet en beierse veldheren heb ik niet in mijn kennisenkring
[Dit bericht is gewijzigd door du_ke op 23-04-2003 13:57]
Edit is het Maximilliaan Emanuel II ?
Plaat je.
quote:En bij welke van mijn favoriete bands zou onze Jack in dat geval moeten spelen?
Op woensdag 23 april 2003 16:32 schreef SportsIllustrated het volgende:
Jack Daniels?
uhmmm, niet Jack Daniels derhalve
quote:Tha Alkaholiks?
Op woensdag 23 april 2003 16:40 schreef Parabola het volgende:[..]
En bij welke van mijn favoriete bands zou onze Jack in dat geval moeten spelen?
uhmmm, niet Jack Daniels derhalve
Maar is het een Amerikaan?
quote:Zonder meer een Amerikaan, heer SportPlaatjes. Een dode Amerikaan, maar onmiskenbaar Amerikaan.
Op woensdag 23 april 2003 16:44 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Tha Alkaholiks?
Maar is het een Amerikaan?
had ik al 'ja' geantwoord?
[Dit bericht is gewijzigd door Gellius op 24-04-2003 10:21]
Bij welke favoriete rockband zou industrieel passen?
quote:Einstürzende Neubauten, natuurlijk
Op donderdag 24 april 2003 11:00 schreef Parabola het volgende:
Bij welke favoriete rockband zou industrieel passen?
quote:Dan zou hij toch bouwvakker zijn.
Op donderdag 24 april 2003 11:08 schreef Gellius het volgende:[..]
Einstürzende Neubauten, natuurlijk
.
Neen, het is ook geen bouwvakker
quote:Raak! Meneer is voorganger van sjors dobbeljoe.
Op donderdag 24 april 2003 11:14 schreef Gellius het volgende:
Nou euhhh... politiker dan? Als in Presidents of the USA, qua bandje?
Plaatje!
quote:U zegt het.
Op donderdag 24 april 2003 11:22 schreef Gellius het volgende:
Kijk, en dan wordt het natuurlijk een heel simpel spelletje: Rutherford Birchard Hayes, de 19e president van de VS.
Plaatje!
quote:En ik blijf erbij, ook.
Op donderdag 24 april 2003 11:25 schreef Parabola het volgende:[..]
U zegt het.
.
Plaat-je!
quote:Het is dat kruis, he?
Op donderdag 24 april 2003 11:30 schreef NoSigar het volgende:
Jaques de Molay?
[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 24-04-2003 11:35]
"Upside down, boy you turn me"
[Dit bericht is gewijzigd door NoSigar op 24-04-2003 11:52]
Strikt genomen plaatste SportsIllustrated het eerst een plaatje. Van een hoedenmeneer.
quote:Acht, het hangt er net van af hoe strikt u het neemt. Nog strikter genomen was de wijziging van heer Sportplaatjes (die leidde tot effectieve plaatsing) een minuut na de plaatsing van de mevrouw door GeenSigaar.
Op donderdag 24 april 2003 11:51 schreef Gellius het volgende:
Mag ik even als bewaker van de goede orde mijn stem verheffen?Strikt genomen plaatste SportsIllustrated het eerst een plaatje. Van een hoedenmeneer.
Mij is het om het even.
Was meneer toevallig getrouwd met mevrouw?
Mijnheer: Brits militair uit de koloniën?
Ook niet uit kangoeroeland. Eerder uit kanonnenland.
quote:Ha, de dagelijkse Pruis. Welkom!
Op donderdag 24 april 2003 12:19 schreef SportsIllustrated het volgende:
Das Kanonenland. Mit der Bertha.
quote:Gmbl.
Op donderdag 24 april 2003 12:24 schreef SportsIllustrated het volgende:
Het staat helemaal niet vast, dat dit een Pruis was. Het kan ook een Saks geweest zijn.
...was mijnheer een Pruis, Sports?
Ik weet niet of het een Pruis, een Saks, een Beier, of een Elzas-Lotharinger was.
quote:Warm. Zo warm als het aangeduide werelddeel, mag ik wel zeggen.
Op donderdag 24 april 2003 12:30 schreef Gellius het volgende:
Zulks vond ongetwijfeld plaats in Afrika? Oost- eventueel?
quote:Nein.
Op donderdag 24 april 2003 12:48 schreef Gellius het volgende:
Even wat roepen: Lothar von Trotha?
edit dit: http://www.traditionsverband.de/ is wel een aardige site over de duitse koloniale geschiedenis
[Dit bericht is gewijzigd door du_ke op 24-04-2003 12:57]
quote:Uitgesloten.
Op donderdag 24 april 2003 12:53 schreef du_ke het volgende:
Het zal Adolf Luederitz toch niet zijn he?
Overigens beloof ik, hierna een maand geen Pruisen, of zelfs maar Duitsers te zullen plaatsen.
Hptm. Friedrich von Erckert
quote:Jazeker, mercuriale heer. Mijn geknielde excuses.
Op donderdag 24 april 2003 13:00 schreef OllieA het volgende:
Zeg, sportieve Heer Sports, volgens mij is het toch echt voornoemde Duitse grappenmaker, of niet dan, hé?
quote:Genau.
Op donderdag 24 april 2003 13:27 schreef Gellius het volgende:
Paul von Lettow-Vorbeck .Dom-me Ol-lie.
.
Plaetchen.
quote:Er stond nog een getrouwde dame open van heer GeenSigaar.
Op donderdag 24 april 2003 13:28 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Genau.
Plaetchen.
Getrouwd met een Aussie?
quote:Dan moet ze wel met een Australier getrouwd zijn.
Op donderdag 24 april 2003 13:40 schreef Gellius het volgende:
Wat kijkt ze gekweld!.
Wat is nu een bekend Australier.... de bedenker van Skippy?
quote:Hmja, en net nu een hintje zo mooi uit zou komen. Zul je altijd zien. Maar geef gerust mij de schuld ervan hoor.
Op donderdag 24 april 2003 13:53 schreef Parabola het volgende:
Ook door haar beschermheer, de heer GeenSigaar, lijkt zij glad vergeten
quote:Hela hola! De Schuld. Ik geef niemand de schuld, maar iemand voelt zich kennelijk aangesproken
Op donderdag 24 april 2003 14:00 schreef Gellius het volgende:[..]
Hmja, en net nu een hintje zo mooi uit zou komen. Zul je altijd zien. Maar geef gerust mij de schuld ervan hoor.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |