quote:WTF: dat wijf had gewoon moeten neuken!!!
Op donderdag 24 april 2003 00:44 schreef keeper het volgende:
Vandaag was alsof je een eerste afspraakje had met dat ene meisje dat je zo ongelooflijk leuk vind. De hele dag nerveus en je kan nergens anders aan denken.Dan heb je een geweldige avond met een paar heerlijke momenten.
Helaas verteld ze op het eind dat het toch niks gaat worden tussen jullie.
.
Ik hoop van ganze harte dat andere mensen dit ook eens meemaken. En mensen die een hekel aan voetbal hebben weten niet wat ze missen.
quote:Ik niet.
Op donderdag 24 april 2003 00:41 schreef LoekB het volgende:[..]
Nou, ik kan altijd nog aardig lachen om zijn posts hoor.
.
Maar Chelloboy is dom. Domheid zie ik bij hem als een brevet van onvermogen, de man weet gewoon niet beter.
Jammer dat jij ook aan die domheid toegeeft.
Het gaat niet om de hoeveelheid van stupide anti-Feyenoord posts in de UEFA-topics. Het gaat om de welgemeende, alhoewel de minderheid, felicitatie posts van supporters van niet-Feyenoord clubs. Wat dat betreft kan menig anti-AJAX supporter daar een voorbeeld aan nemen.
Ik was in de veronderstelling dat jij die geste begreep.
Jammer dat die veronderstelling niet klopt.
J.
Keeper,Mitt,Tong,Daggla,Twi,Doc,Golfer,Doopy,GVA,Juan Zeuco, en de anderen die hier fanatiek voor Ajax blijven :
Erg kut voor jullie, Ajax had het verdiend (en dat meen ik).
Ik ben alleen blij dat ik dat arrogante gezeik over die CL niet meer aan hoef te horen. En dan ook nog beweren dat jullie de UEFA cup van Feyenoord weggevaagd hebben. En natuurlijk : Ajax ging me teveel geld verdienen. Geld waarmee ze hun team beter kunnen maken, en dat is natuurlijk niet goed voor Feyenoord, want wij willen ook wel weer is een keer kampioen worden. .
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 24-04-2003 00:59]
quote:Ach daar tegenover staat dat bij de vorige dates die we dit jaar hadden heerlijk geneukt hebben
Op donderdag 24 april 2003 00:44 schreef keeper het volgende:
Vandaag was alsof je een eerste afspraakje had met dat ene meisje dat je zo ongelooflijk leuk vind. De hele dag nerveus en je kan nergens anders aan denken.Dan heb je een geweldige avond met een paar heerlijke momenten.
Helaas verteld ze op het eind dat het toch niks gaat worden tussen jullie.
quote:Nou, ik heb dat gevoel toch een aantal keren grondig gevoeld dit CL-seizoen, mede door het gebrek aan verwachtingen wat ik van deze jonge ploeg had. Lyon uit en thuis, AS Roma uit en Valencia uit waren - deze wedstrijd incluis - qua doelpunten toch redelijk voor m'n keel verrotte schreeuwmomenten a la '95.
Op donderdag 24 april 2003 00:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat gevoel wat ik kreeg na de 2-2 heb ik niet meer gevoeld sinds '95..
Ik denk dat Jack van Gelder niet aan me zou hebben kunnen tippen
quote:En het gevoel van de 3-2 niet meer sinds 96....
Op donderdag 24 april 2003 00:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat gevoel wat ik kreeg na de 2-2 heb ik niet meer gevoeld sinds '95..
quote:Zolang dat groepje bejaarden in de Kuip blijft ploeteren geef ik jullie weinig kans..
Op donderdag 24 april 2003 00:58 schreef LoekB het volgende:
want wij willen ook wel weer is een keer kampioen worden..
Cazzo niet vergeten m'n ontbijt rond een uur of 12..
quote:Dat begint er op te lijken, al is het nog geen Pierre van Hooijdonkie
quote:
Zal even wat rechtzetten :Keeper,Mitt,Tong,Daggla,Twi,Doc,Golfer,Doopy,GVA,Juan Zeuco, en de anderen die hier fanatiek voor Ajax blijven :
Erg kut voor jullie, Ajax had het verdiend (en dat meen ik).
Ik ben alleen blij dat ik dat arrogante gezeik over die CL niet meer aan hoef te horen. En dan ook nog beweren dat jullie de UEFA cup van Feyenoord weggevaagd hebben. En natuurlijk : Ajax ging me teveel geld verdienen. Geld waarmee ze hun team beter kunnen maken, en dat is natuurlijk niet goed voor Feyenoord, want wij willen ook wel weer is een keer kampioen worden.
.
Ok, geloof ik.
Enorm lulverhaal, maar zo ken ik je weer.
J.
quote:
Op donderdag 24 april 2003 01:00 schreef Doc het volgende:[..]
En het gevoel van de 3-2 niet meer sinds 96....
quote:
quote:
Respect!!
quote:Als 'bejaarden' Pierre en Bosvelt bij jullie speelden vanavond, zaten jullie nu in de halve finale's.
Op donderdag 24 april 2003 01:01 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Zolang dat groepje bejaarden in de Kuip blijft ploeteren geef ik jullie weinig kans..
.
quote:Niks lulverhaal, dat meende ik.
Op donderdag 24 april 2003 01:02 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Ok, geloof ik.
Enorm lulverhaal, maar zo ken ik je weer.
J.
quote:
Op donderdag 24 april 2003 01:04 schreef LoekB het volgende:[..]
Als 'bejaarden' Pierre en Bosvelt bij jullie speelden vanavond, zaten jullie nu in de halve finale's.
.
quote:100%
Als 'bejaarden' Pierre en Bosvelt bij jullie speelden vanavond, zaten jullie nu in de halve finale's.
.
quote:
Niks lulverhaal, dat meende ik.
.
J.
Als-ie nog een keer zoiets doet binnen VBL help ik 'm niet meer uit de brand. Zelf beheersing is een mooi ding....
(en dan te bedenken dat SCH mij aansprak op mijn soms sterke haatgevoelens jegens F'noord supps )
quote:
Op donderdag 24 april 2003 01:25 schreef Doc het volgende:
SCH is nu unbanned als het goed is.Als-ie nog een keer zoiets doet binnen VBL help ik 'm niet meer uit de brand. Zelf beheersing is een mooi ding....
(en dan te bedenken dat SCH mij aansprak op mijn soms sterke haatgevoelens jegens F'noord supps
)
quote:het kan verkeren
Op donderdag 24 april 2003 01:25 schreef Doc het volgende:
(en dan te bedenken dat SCH mij aansprak op mijn soms sterke haatgevoelens jegens F'noord supps
)
quote:En beschouw het niet als vrijbrief om willekeurig mensen ziektes toe te wensen. Ik blijf niet sleuren binnen het modhok...
Op donderdag 24 april 2003 01:27 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Major respect...
Het viel mij trouwens enorm op hoe fanatiek SCH opeens werd..
Het leek wel een Ajacied opeens..
quote:ik heb toch nog wel krediet?
Op donderdag 24 april 2003 01:30 schreef Doc het volgende:[..]
En beschouw het niet als vrijbrief om willekeurig mensen ziektes toe te wensen. Ik blijf niet sleuren binnen het modhok...
quote:Isn't it ironic, don't you think...
Op donderdag 24 april 2003 01:29 schreef DutchGooner het volgende:[..]
het kan verkeren
(BTW heb je nog op 606 gekeken )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |