Nu woensdag?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Woensdagavond in de Melkweg. Heb er weer zin in.
Ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:51 schreef zjroentje het volgende:
Nu woensdag?
Volgens mij niet meer.quote:En zo ja, zijn er nog kaarten?
19/03 (vr) Fun Lovin' Criminals - Paard van Troje (Den Haag)quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:12 schreef Stofje het volgende:
En wederom een kick. Het nieuwe album Plastic Fantastic is inmiddels uit (of nog niet helemaal, maar ik heb al een recensie-exemplaar) en ja, ik ben wederom tevreden. Typisch FLC, totaal niet verrassend maar gewoon weer heel vet. Hoogtepunten vind ik totnutoe 'Mars', 'Keep on yellin' (ft Roots Manova) en 'Mister Sun'. Maar goed, ik heb 'm pas 3 keer gehoord.
Ze komen ook weer naar Nederland:
18/03 (do) Fun Lovin' Criminals - Effenaar (Eindhoven)
19/03 (vr) Fun Lovin' Criminals - Paard van Troje (Den Haag)
21/03 (zo) Fun Lovin' Criminals - Oosterpoort (Groningen)
22/03 (ma) Fun Lovin' Criminals - Paradiso (Amsterdam)
20/12 (ma) Fun Lovin' Criminals - Trix (Antwerpen)
*jaloers isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:12 schreef Stofje het volgende:
(of nog niet helemaal, maar ik heb al een recensie-exemplaar)
Kaartjes zijn al binnenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:12 schreef Stofje het volgende:
Ze komen ook weer naar Nederland:
18/03 (do) Fun Lovin' Criminals - Effenaar (Eindhoven)
quote:
Je hebt gelijk, foutjequote:Op woensdag 10 februari 2010 10:43 schreef Estolan het volgende:
UHM het album heet toch Classic Fantastic? ( komt officieel uit 1 maart 2010 )
reactie op erg oude kick: ik stond zo'n beetje vooraan, dochterlief had iets van 100 foto's en filmpjes gemaaktquote:Op maandag 21 juli 2008 00:54 schreef YuckFou het volgende:
Het was even zoeken naar dit topic, maar de heren hebben een vette show in Dordrecht (of all places...) gegeven
zo laten de heren dus 100.000 man springen!
Bekijk deze YouTube-video
zijn er nog kaartjes? internet via mobiel, dus kan niet kijken op site.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:31 schreef wise het volgende:
[..]
19/03 (vr) Fun Lovin' Criminals - Paard van Troje (Den Haag)
Ik was helaas te laat / en vergeten te bestellenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:49 schreef YuckFou het volgende:
Het was vet!![]()
wat een ubercoole band is het toch, feestje gegarandeerd, voor iedereen die nog moet gaan, veel plezier!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |