quote:De volgorde waarin het nummer staat, ja het is muziek (Radiohead : True Love Waits | nooit ge-released), is niet helemaal correct... Maar ach, ik heb de live versie van een concert ergens (op m'n MuVo) en het is echt een mega-vet nummer. Je proeft de emoties van Thom Yorke gewoon tijdens het zingen...! Echt een emotioneel nummer. Vooral gaaf in tijden als deze...!
Op maandag 5 mei 2003 12:26 schreef Mea het volgende:[..]
Mooi gedicht, of is het een muziek nummer? Ik heb nooit gedichten geschreven als ik eenzaam was eigenlijk, alleen als ik verliefd was. Doet me denken aan het nummer 'Love don't let me go' trouwens.
[Dit bericht is gewijzigd door Ronny2K op 05-05-2003 13:41]
maaruh je vertelde dat je wel een beschuitje met dr wilde eten, zou je die dan niet in de bus meenemen? rolletje beschuit en een bakje aardbeien en je hebt een killer-aanknopings punt
quote:Scheelt wel, is altijd m'n ontbijt, ben ik lekker op tijd op de bushalte
Op maandag 5 mei 2003 14:50 schreef abUser het volgende:
hehehe het duurt nog steeds langmaaruh je vertelde dat je wel een beschuitje met dr wilde eten, zou je die dan niet in de bus meenemen? rolletje beschuit en een bakje aardbeien en je hebt een killer-aanknopings punt
![]()
![]()
Ik heb helaas geen mobieltje met camera erin, hoewel donateurs voor zoiets erg welkom zijn natuurlijk
quote:Dat zou echt de mooiste actie zijn.
hehehe het duurt nog steeds langmaaruh je vertelde dat je wel een beschuitje met dr wilde eten, zou je die dan niet in de bus meenemen? rolletje beschuit en een bakje aardbeien en je hebt een killer-aanknopings punt
![]()
![]()
quote:
maaruh je vertelde dat je wel een beschuitje met dr wilde eten, zou je die dan niet in de bus meenemen? rolletje beschuit en een bakje aardbeien en je hebt een killer-aanknopings punt![]()
![]()
quote:Denk dat ze niet meer bijkomt, maar lijkt me een beetje TE enthousiast, om niet te zeggen vreemd. Maar hij is wel wel leuk
Op maandag 5 mei 2003 15:11 schreef blup het volgende:[..]
Dat zou echt de mooiste actie zijn.
.
Your beautiful, I just want you to know (Oh-hooo!)
You're my favorite girl... (Ehh... oh yeah, there's something about you...)
![]()
-edit- Miste een woordje, Mea culpa ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Mea op 05-05-2003 23:37]
Vind het wel een idee met die aardbeien, zou het gewoon doen als ik jou was: en dat voor 1 reden: je bent dan mega origineel en uiterst scherp
quote:It sure is...
Op dinsdag 6 mei 2003 07:29 schreef blup het volgende:
Vandaag is de dag..Toch?
Straks mag ik haar schoonheid weer aanschouwen
mijn ogen aan haar toevertrouwen
straks zal ze me betoveren
mijn hart opnieuw veroveren
ehm,nu weet ik niet meer, weet je wat, maken jullie hem maar af
quote:Dichten kan ik niet
Op dinsdag 6 mei 2003 10:01 schreef Mea het volgende:[..]
It sure is...
Straks mag ik haar schoonheid weer aanschouwen
mijn ogen aan haar toevertrouwen
straks zal ze me betoveren
mijn hart opnieuw veroverenehm,nu weet ik niet meer, weet je wat, maken jullie hem maar af
quote:Anders ik wel
Op dinsdag 6 mei 2003 10:05 schreef Chayenn het volgende:
Ik ben benieuwd hoor.
na dit hele verhaal gelezen te hebben, het moet gewoon..
ik kijk savonds geen GTST of onderweg naar morgen of die andere bullshit meer, dit is veel leuker
quote:Goh, en dan te bedenken dat aflevering 2 vandaag pas komt
Op dinsdag 6 mei 2003 10:39 schreef Deva het volgende:
damn, hoop dat je haar kan krijgenna dit hele verhaal gelezen te hebben, het moet gewoon..
ik kijk savonds geen GTST of onderweg naar morgen of die andere bullshit meer, dit is veel leuker![]()
ja ik ben de subtielste thuis
quote:Dan ben ik heel blij dat de rest niet op dit forum komt, of is BHFH je broer soms? Ik ben al blij dat ik haar kan spreken! Not worthy, not worthy!
Op dinsdag 6 mei 2003 11:02 schreef MikeyMo het volgende:
heb je haar al geneukt?ja ik ben de subtielste thuis
quote:Hoe laat ga je met de bus dan? Ik hoop voor je dat het deze keer goed komt. En denk eraan, deze keer niet aarzelen want je gaat jezelf echt wel voor je kop slaan als je het wel doet! Dus go for it!. Hoppa, hier alvast mijn schop onder je kont om er op af te stappen!
Op dinsdag 6 mei 2003 11:15 schreef Mea het volgende:[..]
Dan ben ik heel blij dat de rest niet op dit forum komt, of is BHFH je broer soms? Ik ben al blij dat ik haar kan spreken! Not worthy, not worthy!
quote:Straks de bus van 12:16, zit m'n haar goed?
Op dinsdag 6 mei 2003 11:18 schreef suxjahh het volgende:[..]
Hoe laat ga je met de bus dan? Ik hoop voor je dat het deze keer goed komt. En denk eraan, deze keer niet aarzelen want je gaat jezelf echt wel voor je kop slaan als je het wel doet! Dus go for it!. Hoppa, hier alvast mijn schop onder je kont om er op af te stappen!
quote:zou het niet weten, zie het nie
Op dinsdag 6 mei 2003 11:53 schreef Mea het volgende:[..]
Straks de bus van 12:16, zit m'n haar goed?
quote:Als je altijd zo lief lacht wil ik ook wel je busbabe zijn
Op dinsdag 6 mei 2003 11:53 schreef Mea het volgende:[..]
Straks de bus van 12:16, zit m'n haar goed?
Maarre.. je haar zit goed hoor!
quote:ja, maar ik mocht laatst ook je pooier zijn, jij bent niet zo moeilijk
Op dinsdag 6 mei 2003 12:40 schreef MissMSX het volgende:[..]
Als je altijd zo lief lacht wil ik ook wel je busbabe zijn
Maarre.. je haar zit goed hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |