quote:edit: alles doorgelezen... HOU ONS OP DE HOOGTE!!!!!
Op maandag 21 april 2003 19:05 schreef Mea het volgende:
Dag mede-fokkers,Misschien kunnen jullie me hier mee helpen. Ik zal bij het begin beginnen.
Vier jaar geleden, zat ik vaak bij een ontzettend knap meisje in de bus, en het was moeilijk om me ogen van haar af te houden. Ik staarde d'r soms aan, en op een gegeven moment betrapte ze me. Eerst zette ze hele grote ogen op en kwam er een glinstering in, en toen bleef ze met een grote schaapachtige glimlach voor d'r uit kijken en om de zoveel tijd checken of ik nog keek.
Een aardig tijdje later stond ik bij haar op de bushalte, tenminste, ik kwam aanlopen, en toen ze zag ik naast d'r stond werd ze rood. Toen werd ik ook rood en keek maar de andere kant op. Na nog een kwartier gezellig ongemakkelijk toen doen kwam de bus en stapten ze in. Daarna nog 2,5 uur met haar in mijn blikveld in de bus gezeten (file, precies op tijd!
) en toen ze uiteindelijk op het knopje drukte om uit de bus te gaan, toen slaakte ik een diepe zucht. Blijkbaar iets te hard want ze schoot ff in de lach.
Daarna heb ik een aardig tijdje niet meer bij haar in de bus gezeten, zelfs nog een keer verschillende bussen te nemen om uit te vinden welke bus ze nam, maar niet meer gezien. De laatste tijd zit ze weer vaak in m'n bus, ik weet welke bus ze neemt om welke tijd.
Vandaag (2e paasdag) kwam ik d'r een heel end van huis tegen op een recreatieterrein, maar ik was met een hele groep, dus ik kon d'r moeilijk aanspreken. Ze glimlachde wel naar me, ze herkent me nog steeds dus. Later kwam ze ook weer voorbij fietsen toen we daar weggingen, toen keek ze ook nog naar me, ze keek zelfs om
Nu het punt, ik zit al 4 jaar bij d'r in de bus en ik heb d'r nog niet aan durven spreken, ze stapt 1 halte later dan mij op en woont in dezelfde plaats als mij. Ze is ongeveer even oud als mij, en lijkt redelijk geintereseerd zou ik zo zeggen. Maar hou spreek ik d'r aan, ik ken d'r niet, en ik kom d'r altijd tegen in een vrijwel lege bus. Zou ik gewoon zoiets kunnen zeggen als: Was het leuk 2e paasdag?
Misschien kunnen jullie me helpen, ik vind d'r HEEL LEUK (voor zover dat nog niet duidelijk was
!
[Dit bericht is gewijzigd door k3vil op 28-04-2003 21:14]
*wakker wordt*
Goeiemorgen mensen
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 09:08 schreef Mea het volgende:
'Mama, hoe hebben pappa en jij elkaar eigenlijk leren kennen?" "Nou meisje, pappa zat altijd bij mamma in de bus en vond mamma heel lief. Hij durfde mamma eerst alleen niet met mamma te praten, dat durfde hij niet omdat hij bang was dat ik hem niet lief zou vinden, mar mamma vond het juist wel leuk. Na 4 jaar heeft pappa me toen aangesproken, en toen hebben we elkaar leren kennen." "En vond jij pappa ook lief toen mamma?" "Ja hoor, heel lief!"*wakker wordt*
Goeiemorgen mensen
Ik hoop zó voor je dat het zo gaat aflopen zoals jij wilt.
Wat een schattig topic
quote:</lurk> Heb je al nieuws? geinig, zo'n fok! soap
Op dinsdag 29 april 2003 09:08 schreef Mea het volgende:
'Mama, hoe hebben pappa en jij elkaar eigenlijk leren kennen?" "Nou meisje, pappa zat altijd bij mamma in de bus en vond mamma heel lief. Hij durfde mamma eerst alleen niet met mamma te praten, dat durfde hij niet omdat hij bang was dat ik hem niet lief zou vinden, mar mamma vond het juist wel leuk. Na 4 jaar heeft pappa me toen aangesproken, en toen hebben we elkaar leren kennen." "En vond jij pappa ook lief toen mamma?" "Ja hoor, heel lief!"*wakker wordt*
Goeiemorgen mensen
quote:Nou, het zit zo, normaal gesproken zit ze vandaag bij me in de bus, maar ik weet dus niet of ze vakantie heeft deze week, dan zou ik d'r volgende week pas weer zien. Nou vraag ik me ook af wat ze er van zal zeggen dat ik weer op haar halte sta. Na 4 jaar op de ene halte opgestapt te zijn, stap ik plotseling op de andere halte op, valt wel op zou ik zeggen. Qua tijd maakt het niet op zich. Misschien als ze vraagt van: "Waarom stap je nu eigenlijk op deze halte op?", dat ik gewoon zeg "Ehm, voor jou?" en dan word ik rood en zij waarschijnlijk ook wel, maar zou wel bruut zijn om gewoon ZO direct te zijn
Op dinsdag 29 april 2003 09:12 schreef Bhorka het volgende:[..]
</lurk> Heb je al nieuws? geinig, zo'n fok! soap
Volgens mij suc 6 gegarandeerd. Als ze niet reageert misschien iemand anders wel die er ook mag wezen.
quote:Haha, dat zou wel heel geweldig zijn
Op dinsdag 29 april 2003 12:01 schreef Reus het volgende:
Ik heb eens gelezen dat die reclame posters in de bus iets van 15 euro per week kosten. Zorg dat hij in "jouw" bus komt te hangen voor 2 weken ofzo met jouw foto en eronder jij + ik + beschuit.
gouden tip van mister_puke: ga in de buurt van haar bushalte lopen en alle huizen bekijken. Is vast wel een huis waar Cindy woont enzo! Desnoods ga je op een fiets ofzo, of beter een cabrio
quote:ja doe dat, kom je lekker desperate over
Op dinsdag 29 april 2003 13:00 schreef Mister_Puke het volgende:
ey meneer de topicstarter,gouden tip van mister_puke: ga in de buurt van haar bushalte lopen en alle huizen bekijken. Is vast wel een huis waar Cindy woont enzo! Desnoods ga je op een fiets ofzo, of beter een cabrio
Go Mea, Go Mea, Go Mea
quote:Download eens wat filmpjes van Kazaa met Bang Bus in de naam... kun je heel wat van leren
Op maandag 21 april 2003 19:05 schreef Mea het volgende:
- heel verhaal -
quote:Offtopic: Doen VVD'ers dat op die manier?
Op dinsdag 29 april 2003 13:00 schreef Mister_Puke het volgende:
... of beter een cabrio
Ontopic: Dat dit topic zo goed wordt ontvangen en gewaardeerd wordt komt door het feit dat we onszelf hierin herkennen. Volgens mij heeft iedereen die dit gelezen heeft wel een soortgelijke situatie meegemaakt. Zoals ik. Op dit moment eigenlijk.
Ik ken haar dus via een kameraad. Zij begon tegen me te praten. En daarna weer. En daarna weer. En van de week weer. Ik kwam haar maandagochtend dus tegen in de bus. Begon ze weer tegen me te praten, kwam ze naast me lopen toen ik natuurlijk, zoals gewoonlijk, iets bijna in een putje liet flikkeren. Iets in de vorm van de enige kluissleutel van het bedrijf waar ik m'n stage heb. We hadden elkaar op 't station in Zwolle een prettige dag gewenst en zeiden
allebei tegen mekaar dat we elkaar "vanmiddag wel weer zien". 's Avonds bij haar in de bus gezeten en heel leuk gepraat. ![]()
We zeiden dus iets in de trend van "tot morgen in de bus van 6:51" en
toen kwam ik haar vanmorgen weer tegen. Ik zou de stoelen naast haar
pakken, maar ze haalde haar tas al uit de weg en legde 'm, toen ze zag
dat ik NIET naast haar kwam zitten weer terug... Toen ben ik dus naar
haar toe gegaan en toen kon ik daar dus wel zitten. Domme actie van me, echt zo'n kneuzen zielige klote actie. Verder niet veel gepraat
vanochtend, ze leek wat gespannen... Ze zei dat ze moe was. Dit geloof
ik dus niet. In de trein samen met haar bij een vriendin gaan zitten. Maar ach, in de trein niet bijster veel gepraat, ze wist m'n naam nog niet eens. Ik durfde gewoon ook fucking niets te zeggen in de trein, zenuwachtig als de tering. Maar ik heb haar bij aankomst op 't station even gevraagd of ze m'n naam uberhaupt wel wist. "... Ja, neef van Annemarie", zei ze. M'n naam wist ze dus niet. Toen heb ik me dus voorgesteld, terwijl we elkaar al bijna een week zagen. Ze reageerde behoorlijk verlegen. Heb me daarna gelijk maar even voorgesteld aan haar vriendin. Daarna naar haar halte gelopen, prettige dag gewenst etc.
Vond 't wel grappig. Ze zei nog tegen me dat ze me de dag ervoor in de bus heeft zien zitten. Toch wel enigszins boeiend dat ze daar op let!
Ik weet ook niet hoe dit gaat aflopen, maar ik heb nog redelijk wat hoop over, ondanks de vorige klote keer (andere dame). Ben in een constante roes. ... And kill the pain like cortizone... Yeah more sweet narcosis.
Het vreemde is ook altijd dat ik er dan ook alles voor over heb. Ik ga nu elke dag een uur vroeger naar stage(!). Ik blijf nu een uur langer, zodat ik haar zie. Sjonge, echt wazig allemaal. En dan, als het niets wordt, dan kom ik er uiteindelijk achter dat ik al mijn tijd heb lopen verknallen.![]()
Dat is me al veel vaker voorgevallen. Zooi!
quote:hehe, goeie actie
Op dinsdag 29 april 2003 09:52 schreef Mea het volgende:[..]
Nou, het zit zo, normaal gesproken zit ze vandaag bij me in de bus, maar ik weet dus niet of ze vakantie heeft deze week, dan zou ik d'r volgende week pas weer zien. Nou vraag ik me ook af wat ze er van zal zeggen dat ik weer op haar halte sta. Na 4 jaar op de ene halte opgestapt te zijn, stap ik plotseling op de andere halte op, valt wel op zou ik zeggen. Qua tijd maakt het niet op zich. Misschien als ze vraagt van: "Waarom stap je nu eigenlijk op deze halte op?", dat ik gewoon zeg "Ehm, voor jou?" en dan word ik rood en zij waarschijnlijk ook wel, maar zou wel bruut zijn om gewoon ZO direct te zijn
Ik zou misschien iets subtieler "Omdat alleen opstappen ook maar zo saai is" zeggen, of iets in die geest.
Ik hoop voor je dat je vandaag geluk hebt
quote:Ze zal het waarschijnlijk ook wel vermoeden zonder dat je dat direct zegt, ga daar maar vanuit. Vrouwen hebben dat soort dingen sneller door dan mannen.
Op dinsdag 29 april 2003 09:52 schreef Mea het volgende:[..]
Nou, het zit zo, normaal gesproken zit ze vandaag bij me in de bus, maar ik weet dus niet of ze vakantie heeft deze week, dan zou ik d'r volgende week pas weer zien. Nou vraag ik me ook af wat ze er van zal zeggen dat ik weer op haar halte sta. Na 4 jaar op de ene halte opgestapt te zijn, stap ik plotseling op de andere halte op, valt wel op zou ik zeggen. Qua tijd maakt het niet op zich. Misschien als ze vraagt van: "Waarom stap je nu eigenlijk op deze halte op?", dat ik gewoon zeg "Ehm, voor jou?" en dan word ik rood en zij waarschijnlijk ook wel, maar zou wel bruut zijn om gewoon ZO direct te zijn
quote:Ze leek het wel door te hebben toen, ze vond het wel leuk geloof ik.
Op dinsdag 29 april 2003 15:35 schreef thabit het volgende:[..]
Ze zal het waarschijnlijk ook wel vermoeden zonder dat je dat direct zegt, ga daar maar vanuit. Vrouwen hebben dat soort dingen sneller door dan mannen.
Vandaag zat ze helaas niet bij me in de bus, zal wel vakantie hebben, nog 7 nachtjes slapen en dan zit ik weer bij d'r in de bus, meteen vragen of ze uit wil of d'r nummer ofzo, wil niet weer zolang wachten. Zucht...
quote:Mooi verhaal trouwens van jou, maar idd leuk dat ze d'r op let ja, net als dat MIJN busbabe zei dat ze me had zien lopen 2e paasdag, goh, waarom zou ze daar nou op letten, lijkt me toch een goed teken...Jij ook veel succes in ieder geval, ik neem 1 bus later vanaf m'n werk om bij d'r in de bus te zitten, en 1 bus te laat als ik avondshift heb op de heenweg, dus ik leef met je mee. Nog meer mensen met bus-, trein- of trambabes?
Op dinsdag 29 april 2003 14:21 schreef Ronny2K het volgende:[..]
Vond 't wel grappig. Ze zei nog tegen me dat ze me de dag ervoor in de bus heeft zien zitten. Toch wel enigszins boeiend dat ze daar op let!
quote:Dat heb ik eens uitgezocht (om een andere reden uiteraard) en je moet minimaal 20 posters laten plaatsen, waarbij je de posters zelf moet aanleveren.
Op dinsdag 29 april 2003 12:01 schreef Reus het volgende:
Ik heb eens gelezen dat die reclame posters in de bus iets van 15 euro per week kosten. Zorg dat hij in "jouw" bus komt te hangen voor 2 weken ofzo met jouw foto en eronder jij + ik + beschuit.Volgens mij suc 6 gegarandeerd. Als ze niet reageert misschien iemand anders wel die er ook mag wezen.
quote:Supermarkt-babes ook goed ?
Op dinsdag 29 april 2003 17:01 schreef Mea het volgende:[..]
Mooi verhaal trouwens van jou, maar idd leuk dat ze d'r op let ja, net als dat MIJN busbabe zei dat ze me had zien lopen 2e paasdag, goh, waarom zou ze daar nou op letten, lijkt me toch een goed teken...Jij ook veel succes in ieder geval, ik neem 1 bus later vanaf m'n werk om bij d'r in de bus te zitten, en 1 bus te laat als ik avondshift heb op de heenweg, dus ik leef met je mee. Nog meer mensen met bus-, trein- of trambabes?
Ik was net op het punt aangekomen dat ik genoeg moed had verzameld om d'r mee uit te vragen, wordt ik gedetacheerd.
Waarschijnlijk kom ik nu 4 maanden niet eens in de buurt van die supermarkt
het licht op rood 't is druk op straat
het schiet niet op 'k ben veel te laat
naast me staat ze in de rij
ze maakt zich mooi ze kijkt opzij
ziet ze mij of staart ze
is ze vrij of gaat ze
terug naar huis of gaat ze dansen
dan geeft ze gas en gaat haar gang
waar rijdt ze langs is het nog lang
woont ze hier of in de stad
heeft het lot haar lief gehad
zag ze mij of keek ze
slechts opzij en reed ze
weg van mij om te gaan dansen
ze is op reis
wie ze is weet zij alleen
ze is op reis
met de mensen om haar heen
als iedereen
't was voor 't eerst dat ik haar zag
ik rijd hier bijna elke dag
'k zag nog net haar lichten gaan
zou ze straks weer naast me staan
heeft ze mij ontweken
of juist aangekeken
zou ze straks met mij gaan dansen
ze is op reis
ze is op reis
als iedereen
waar zou ze morgenochtend zijn
wat maakt haar bang wat vindt ze fijn
raakt ze eenvoudig van haar stuk
is ze geboren voor't geluk
ze is op reis
ze is op reis
ze is op reis
ze is op reis
als iedereen
quote:Ehm, en dan mag je die supermarkt ook niet meer in? Of valt ze niet zo op klanten?
Op dinsdag 29 april 2003 19:26 schreef Gabberhead het volgende:
Ik was net op het punt aangekomen dat ik genoeg moed had verzameld om d'r mee uit te vragen, wordt ik gedetacheerd.
Waarschijnlijk kom ik nu 4 maanden niet eens in de buurt van die supermarkt
quote:Als de supermarkt open is, ben ik 100 kilometer verderop aan het werk..
Op dinsdag 29 april 2003 20:02 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Ehm, en dan mag je die supermarkt ook niet meer in? Of valt ze niet zo op klanten?
Klinkt haast als een sprookje...! ![]()
Suc6 ermee en sterkte met wachten tot de vakantie voorbij is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |