quote:Het is de 140, maar het babegehalte vind ik wel meevallen, maar dat ligt er misschien aan om welke tijd je hem neemt. Maar ehm, richt gerust een 140 fansite op! Nog een leuker banner van Connexxion erop met iets van "Wilt u ook eens met de 140? Connexxion maakt het mogelijk!"
Op dinsdag 13 mei 2003 21:50 schreef cYbErTiM het volgende:
hah als het de 140 is ga ik hard lachenDan gaa'k de 'De 140 fan club-site' oprichten ofzo.
Daar zitten echt veel (leuke) meisjes in, in die bus
zie me half-gare verhaal elders in dit topic, dat speelde zich daar ook al af
quote:Wow, ben de Neo van het busbabe topic:
Op dinsdag 13 mei 2003 22:56 schreef In_je_knar het volgende:
Al onze hoop is op je gevestigd
Neo: What if I fail?
Oracle: Then Zion will fall...
OOOOOoooooh....
quote:Ja, mee eens!
Op dinsdag 13 mei 2003 12:48 schreef WAT het volgende:JE KENT HAAR JA NU !
(sinds Het Gesprek)
waarom zeg je dan niet gewoon 'hoi!'?
Aflevering 3:
Ik was ontzettend laat dus ik scheur keihard naar de bushalte om de bus nog te halen. Terwijl ik onderweg nog te kijken of ik al iemand zie staan, maar er stonden wat bomen voor. Hee, er is wel iemand z'n fiets aan het parkeren, yup het is haar, DE BUSBABE ![]()
Dus ik parkeer m'n fiets netjes, en ga naast haar staan. Goeiemiddag! Zeg ik tegen haar. Ze kijkt me lief aan en we praten wat over school en over m'n werk. Maak nog de opmerking hoe de bus altijd te laat komt als je je haast, waar ze mee instemt
Al vrij snel komt de bus en ze stapt in.
Ze stalt al haar troep uit, was nogal wat, dus ik dacht, ik ga maar schuin tegenover haar zitten, want ze heeft de ruimte hard nodig voor haar spullen. Want je hebt zo 2 van die vierzits naast elkaar, en dan zaten we dus zo:
__ __ __ x_
__ _x __ __
Snap je? Tegenover haar stond al haar troep, de plek naast haar bleek uiteindelijk net leeg te blijven, maar om nou van plek te gaan wisselen en naast haar te gaan zitten in een volle bus ik ook zowat.
Toen viel er stilte, au, m'n oren, kan niet tegen stilte! Gauw weer met haar begonnen over school. Bleek ik de school te overwegen waar ze op gezeten had, dus daar konden we mooi over praten, kijk, we hebben al iets gemeen
Dus wij zijn vrolijk aan het praten, komen we bij Vinkeveen, de bus stopt en ze kijkt heel vrolijk naar voren waar de passagiers instappen. Ik op mijn beurt kijk wat minder vrolijk naar haar omdat het vast niet veel goeds betekend. Komt er een of andere eikel aan, die gaat naast d'r zitten, GRRR. Ving 2 dingen op: 1. Goh, zo zie ik je nooit en zo zie ik je altijd. 2. Zij zegt, ik citeer: "We hadden morgen wat afgesproken maar dan kan ik niet" GRRR, concurrentie!
Nou, de rest van de bustocht was ik lucht geloof ik, geen oogcontact meer, en er werd compleet langs me heen gekeken. Al had ik geen doei gezegd toen ik wegging had het van haar niet gekomen ![]()
Oh, en eikel, als je hier post, je word BEDANKT!
quote:STAKKER!
Op woensdag 14 mei 2003 09:54 schreef Mea het volgende:
-knip-Dus ik parkeer m'n fiets netjes, en ga naast haar staan. Goeiemiddag! Zeg ik tegen haar. Ze kijkt me lief aan en we praten wat over school en over m'n werk. Maak nog de opmerking hoe de bus altijd te laat komt als je je haast, waar ze mee instemt
Al vrij snel komt de bus en ze stapt in.
Toen viel er stilte, au, m'n oren, kan niet tegen stilte! Gauw weer met haar begonnen over school. Bleek ik de school te overwegen waar ze op gezeten had, dus daar konden we mooi over praten, kijk, we hebben al iets gemeen
Dus wij zijn vrolijk aan het praten, komen we bij Vinkeveen, de bus stopt en ze kijkt heel vrolijk naar voren waar de passagiers instappen. Ik op mijn beurt kijk wat minder vrolijk naar haar omdat het vast niet veel goeds betekend. Komt er een of andere eikel aan, die gaat naast d'r zitten, GRRR. Ving 2 dingen op: 1. Goh, zo zie ik je nooit en zo zie ik je altijd. 2. Zij zegt, ik citeer: "We hadden morgen wat afgesproken maar dan kan ik niet" GRRR, concurrentie!
Oh, en eikel, als je hier post, je word BEDANKT!
Ik stel voor: we richten het Concurrentie-Lijn-140-Demolitie-Team op dat er voor zorgt dat al jou mogelijk concurrenten verdwijnen als beton in een oceaan!
![]()
Jammer joh maar gewoon stug vol blijven houden en wellicht ook nu gewoon doorvragen voor een date. Wellicht hadden ze gewoon afgesproken om eens bij te kletsen! Houdt moed!
Ik zie uit naar donderdag...tenminste dan zit ze toch weer bij je in de bus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |