Helaas even geen tijd om een nieuwe vraag in elkaar te zetten, morgen weer.
quote:
Op maandag 21 april 2003 18:02 schreef Zander het volgende:
Weer een Mike Patton-vraag: het is Fantomas.
quote:Dat was Blur toch?
Op maandag 21 april 2003 18:12 schreef dr_diablos het volgende:
ik heb 'r nog wel eentje: welke band heette eerst 'Seymour' maar moest deze naam wegens juridische zaken nog voor hun debuutalbum veranderen?
Hieronder zie je een prachtge versgenomen foto van de plastic hoes van het laatste album van Sigur Rós met een andere cd erin. De vraag is heel simpel, welk album (naam artiest + titel gaarne) zit er in het verkeerde 'hoesje'?
quote:Nirvana, Nevermind, toch?
Op maandag 21 april 2003 18:47 schreef Vork het volgende:
Goed, volgende vraag.Hieronder zie je een prachtge versgenomen foto van de plastic hoes van het laatste album van Sigur Rós met een andere cd erin. De vraag is heel simpel, welk album (naam artiest + titel gaarne) zit er in het verkeerde 'hoesje'?
quote:Lijkt er misschien wel, maar het is niet goed. Ik heb het album nieteens in m'n bezit (wat dus betekend dat ik deze wel officieel, legaal en al heb gekocht, ooit, misschien is dat een hint
Op maandag 21 april 2003 18:52 schreef belsen het volgende:
Nirvana, Nevermind, toch?
quote:Is het wel Nirvana? En zo nee, geef dan nog eens een hint...
Op maandag 21 april 2003 18:53 schreef Vork het volgende:[..]
Lijkt er misschien wel, maar het is niet goed. Ik heb het album nieteens in m'n bezit (wat dus betekend dat ik deze wel officieel, legaal en al heb gekocht, ooit, misschien is dat een hint
).
Aangezien het een orgineel van jouw is moet het bijna Radiohead, Zorn of Godspeed zijn
quote:
Op maandag 21 april 2003 15:37 schreef Olmo het volgende:
pffffffffffffff ken maar 1 drummerrichard starkey
quote:Voor de nieuwsgierigen onder u, beide antwoorden zijn fout. Ik heractiveer deze vraag wel weer (met evt. hints) zo gauw er weer eens een dood moment in de trivia valt
Op maandag 21 april 2003 15:38 schreef search64 het volgende:
Lars Ulrich?
Het is geen Nirvana, geen Radiohead, geen Godspeed You Black Emperor en geen John Zorn. Het komt ook niet echt bij een van deze artiesten in de buurt eigenlijk om eerlijk te zijn.
quote:
Op maandag 21 april 2003 20:10 schreef dr_diablos het volgende:
Enkhuizer Straatorkest?
quote:Goed, dat sluit al uit dat ik het ga weten.
Op maandag 21 april 2003 19:38 schreef Vork het volgende:
Pfoe een jaartal.. laten we zeggen dat het album van na de jaren '90 is.
quote:Ik bedoelde eigenlijk of het de hoes is of het ronde schijfje zelf waar we tegenaan kijken :
Op maandag 21 april 2003 19:24 schreef Vork het volgende:
Het is een cd, geen idee of er eigenlijk ook een lp-versie van is, maar ik heb geen lp's verder dus dat zal het niet zijn.
Eeuhm hint, ok de band zou op komen treden op Lowlands 2001, maar dat ging niet door, tenminste niet in band-vorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |