quote:Je bent geband
Op maandag 21 april 2003 10:14 schreef Maarten_k het volgende:
De Chello news servers weigeren mij op grond van mijn ip adres.Hoort dat zo?
quote:Thxz
Op maandag 21 april 2003 10:14 schreef hyperfuzz het volgende:
Ah wel dan, mag ik je feliciteren met de uitstekende performance van het Chello netwerk op *dit* moment?
All systems are up!
http://test.net.upc.nl/bb
[Dit bericht is gewijzigd door flat_erik op 21-04-2003 10:21]
quote:Ja al jij @home hebt dan gaat dat niet lukken he
Op maandag 21 april 2003 10:14 schreef Maarten_k het volgende:
De Chello news servers weigeren mij op grond van mijn ip adres.Hoort dat zo?
quote:volgens mij is die site plat hoor
Op maandag 21 april 2003 10:18 schreef flat_erik het volgende:[..]
Thxz
All systems are up!
http://test.net.upc.nl/bb
quote:Die site doet het dan net weer niet bij deze chello abonnee
Op maandag 21 april 2003 10:18 schreef flat_erik het volgende:[..]
Thxz
All systems are up!
http://test.net.upc.nl/bb
quote:Idd
Op maandag 21 april 2003 10:26 schreef hielkej het volgende:[..]
volgens mij is die site plat hoor
quote:Idd! Hij wordt hier net geupdated door een collega van mij!!
Op maandag 21 april 2003 10:26 schreef hielkej het volgende:[..]
volgens mij is die site plat hoor
quote:Niet zoveel! Ik werk op de afdeling internet helpdesk en niet op facturen. Daar is de stress dacht ik iets hoger maar het gaat de goede kant weer op
Op maandag 21 april 2003 10:30 schreef KaAzKoP_ het volgende:
Hoeveel boze klanten heb je gemiddeld per dag?
quote:Al 2 x gedaan!
Op maandag 21 april 2003 10:36 schreef firstwollie het volgende:
waarom ga je niet koffie halen ofzo
quote:
Op maandag 21 april 2003 10:13 schreef flat_erik het volgende:
Goedemorgen..Aangezien het erg rustig is op nummer 0900-1580 help ik nu ook online! Whehe
quote:hehe ze hadden gevraagd of ik ook wou werken vandaag (werk alleen niet bij UPC maar planet adsl-desk
Op maandag 21 april 2003 10:13 schreef flat_erik het volgende:
Goedemorgen..Aangezien het erg rustig is op nummer 0900-1580 help ik nu ook online! Whehe
Heb trouwens wel UPC hier, is toch iets sneller dan adsl, of mag ik dat niet zeggen
quote:Wel 200 %
Op maandag 21 april 2003 10:57 schreef appelsientje het volgende:[..]
hehe ze hadden gevraagd of ik ook wou werken vandaag (werk alleen niet bij UPC maar planet adsl-desk
)
maar ik had geen zinHeb trouwens wel UPC hier, is toch iets sneller dan adsl, of mag ik dat niet zeggen
quote:Jah meer upload als dat zou kunnen.
Op maandag 21 april 2003 10:58 schreef hielkej het volgende:
Komt er eigenlijk ook een andere versie van chello
Met een hogere upload bedoel ik dan
quote:hihi ik denk dat als ik ooooit eens zou bellen, dat het de eerst keer zou zijn, ik heb echt nog nooit gebeld naar Chello en ik heb het al vanaf het begin
Op maandag 21 april 2003 10:59 schreef flat_erik het volgende:[..]
Wel 200 %
Ja Chello is sneller ja
Ik wil geen tv kabel meer!
quote:Nee
Op maandag 21 april 2003 10:58 schreef hielkej het volgende:
Komt er eigenlijk ook een andere versie van chello
Met een hogere upload bedoel ik dan
quote:Komt door het signaal! Als je Chello wil moet je up en download hebben. Downstream staat standaard aan dus heb je ok TV. Kan dus gewoon niet
Op maandag 21 april 2003 11:05 schreef xman het volgende:
Vraagje..waarom kan ik m'n tv kabel en chello internet niet apart krijgen?Ik wil geen tv kabel meer!
quote:Niet
Op maandag 21 april 2003 11:08 schreef KaAzKoP_ het volgende:
Wanneer zet Chello een anonymous public proxy op?
quote:Toch blinkt Chello uit in wanprestaties.. misschien niet jouw probleem, maar wel de reden waarom ze het nog wel zwaar gaan krijgen. Voor het geld wat je betaald krijgt een deel een knappe lijn ('sneller dan mxstream'), maar de rest..
Op maandag 21 april 2003 11:30 schreef flat_erik het volgende:[..]
Niet
Ach ja.. heb weinig goeds meer over voor onze kabelaars ...
quote:zozo, wat een service zeg ^W^
Op maandag 21 april 2003 10:13 schreef flat_erik het volgende:Aangezien het erg rustig is op nummer 0900-1580 help ik nu ook online! Whehe
quote:http://mail.chello.nl
Op maandag 21 april 2003 11:36 schreef snijder het volgende:
Ben wel een beetje een n00b, maar leg me eens uit hoe ik mijn webmail moet gebruiken? En hoe kom ik achter mijn password?
quote:OK dank, dat werkt inderdaad. Maar kan het password nog aangepast worden? Is nl.zo'n onlogische reeks.
Op maandag 21 april 2003 11:47 schreef flat_erik het volgende:[..]
http://mail.chello.nl
Je gebruikersnaam + Paswoord staat op je Chello contract. Pass weg? ff bellen stuur ik je een nieuwe toe...
quote:Jahoor.. Via http://prov.upc.nl kun je je gegevens zelf aanpassen. Ook nieuwe email aliassen aanmaken
Op maandag 21 april 2003 11:58 schreef snijder het volgende:[..]
OK dank, dat werkt inderdaad. Maar kan het password nog aangepast worden? Is nl.zo'n onlogische reeks.
quote:
Op maandag 21 april 2003 12:16 schreef iemoe het volgende:
kan ik het Internet ook op een cd-rommetje krijgen?
Nu is het echt een doolhof.
quote:Zoals gezegd, een n00b. Chello service installeren? Hardware verwijderen? Zie niet iets van gegevens wijzigen. Is dit wel de goede link?
Op maandag 21 april 2003 12:24 schreef flat_erik het volgende:[..]
Jahoor.. Via http://prov.upc.nl kun je je gegevens zelf aanpassen. Ook nieuwe email aliassen aanmaken
Laat maar, heb de goede link al gevonden.
Dank
quote:Doe dan deze ff :
Op maandag 21 april 2003 12:47 schreef snijder het volgende:[..]
Zoals gezegd, een n00b. Chello service installeren? Hardware verwijderen? Zie niet iets van gegevens wijzigen. Is dit wel de goede link?
quote:ok
Op maandag 21 april 2003 12:47 schreef snijder het volgende:[..]
Laat maar, heb de goede link al gevonden.Dank
quote:Bullshit natuurlijk, bij de meeste kabelboeren kan je ook kiezen tussen verschillende TV pakketten, kwestie van andere bandfilters ertussen gooien.
Op maandag 21 april 2003 11:18 schreef flat_erik het volgende:[..]
Komt door het signaal! Als je Chello wil moet je up en download hebben. Downstream staat standaard aan dus heb je ok TV. Kan dus gewoon niet
quote:De 4 cijfers van je postcode
Op maandag 21 april 2003 13:47 schreef T-mobile het volgende:
Ik kom niet door me APS heen... Wat is de lokatiecode?
quote:Sorry
Op maandag 21 april 2003 13:54 schreef Aaargh! het volgende:[..]
Bullshit natuurlijk, bij de meeste kabelboeren kan je ook kiezen tussen verschillende TV pakketten, kwestie van andere bandfilters ertussen gooien.
quote:Wat was precies het probleem dan?
Op maandag 21 april 2003 14:09 schreef ChezMatik het volgende:
Open mijn account maar weer eens, sloom gedoe bij Chello!
Alles is financieel rond, heb al weken geen mail & site!
quote:Staat op de witte sticker op je kabelmodem....
Op maandag 21 april 2003 14:04 schreef WebForce het volgende:
Waar vind je serienummer en locatiecode voor die kabelmodem???
quote:Jonguh... wat doe jij hier?!?! Ik maar denken dat ik de enige fokker van Upc was
Op maandag 21 april 2003 14:09 schreef Super Snackman het volgende:
Jij slet
Moet je woensdag nog werken?
quote:Achterstallige payment! Althans, hier was wat misverstand over..
Op maandag 21 april 2003 14:35 schreef flat_erik het volgende:
Wat was precies het probleem dan?
Na betaling zal hij weer open gaan, maar das nu al sinds de 10de ontvangen en nog steeds nix..
We runnen hier een bedrijfje en lopen nu veel klanten mis..
quote:Vreemd! Ik zal je account ff nalopen voorzover ik dat kan... Mail je postcode, naam e.d. ff naar : blabla@bla.nl
Op maandag 21 april 2003 14:37 schreef ChezMatik het volgende:[..]
Achterstallige payment! Althans, hier was wat misverstand over..
Mijn account werd direct geblocked en tevens de telefoon.. (leuk als je alles via UPC hebt...)Na betaling zal hij weer open gaan, maar das nu al sinds de 10de ontvangen en nog steeds nix..
We runnen hier een bedrijfje en lopen nu veel klanten mis..
[Dit bericht is gewijzigd door Lucille op 19-05-2003 09:22]
quote:blabla@bla.nl
Op maandag 21 april 2003 14:45 schreef flat_erik het volgende:
Vreemd! Ik zal je account ff nalopen voorzover ik dat kan... Mail je postcode, naam e.d. ff naar : blabla@bla.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Lucille op 19-05-2003 09:22]
quote:blabla@bla.nl
Op maandag 21 april 2003 14:53 schreef ChezMatik het volgende:[..]
blabla@bla.nl
The recipient name is not recognized
[Dit bericht is gewijzigd door Lucille op 19-05-2003 09:23]
quote:Ik heb noch Chello noch ADSL.
Op maandag 21 april 2003 14:34 schreef flat_erik het volgende:[..]
Sorry
Moet je maar adsl nemen
Maar daarom blijft het nog wel een kul argument.
Maar goed,het draait......
quote:Nee! Is altijd rond de 180/16 geweest
Op maandag 21 april 2003 15:44 schreef Wisp het volgende:
klopt het dat chello de upload en download limit heeft verlaagd van 250/25 naar 180/16 ? (Regio apeldooorn) of ligt dat aan mij?
quote:hier niet, tot voorkort kon ik altijd met 250kb downen
Op maandag 21 april 2003 15:52 schreef flat_erik het volgende:
Nee! Is altijd rond de 180/16 geweest
maar ik heb dan ook nog een com21 modem
quote:Zo goed als onmogelijk
Op maandag 21 april 2003 15:56 schreef Wisp het volgende:[..]
hier niet, tot voorkort kon ik altijd met 250kb downen
maar ik heb dan ook nog een com21 modem
quote:nee hoor.. m'n du-meter bleef altijd precies hangen op 248/249 kb/s, urenlang
Op maandag 21 april 2003 16:00 schreef flat_erik het volgende:[..]
Zo goed als onmogelijk
Geblocked op de Comcontroller....
dat was tot een half jaar geleden, nu is het ineens 180 geworden
en ik kan ook elk ip nemen wat binnen de range 212.187.2*.*** valt, zal vast ook wel 'onmogelijk' zijn bij chello
quote:YOU THE MAN!
Op maandag 21 april 2003 15:38 schreef flat_erik het volgende:
En ChezMatik ??
Nu maar hopen dat de telefoon weer open gaat, die is ook geblocked..
Kan wel gebeld worden, maar niet (klanten terug) bellen..
Maar nogmaals, heel hartelijk bedankt!
quote:Voor zover ik weet ben je geblocked op 1,5.
Op maandag 21 april 2003 16:03 schreef Wisp het volgende:[..]
nee hoor.. m'n du-meter bleef altijd precies hangen op 248/249 kb/s, urenlang
dat was tot een half jaar geleden, nu is het ineens 180 geworden
en ik kan ook elk ip nemen wat binnen de range 212.187.2*.*** valt, zal vast ook wel 'onmogelijk' zijn bij chello
quote:Ok! IK controleer je nog wel
Op maandag 21 april 2003 16:16 schreef ChezMatik het volgende:[..]
YOU THE MAN!
Mijn site doet het weer, alle informatie is bewaard gebleven!
Helaas zijn alle mails in de block-fase niet aangekomen..
Maar das nog niet zo'n ramp..Nu maar hopen dat de telefoon weer open gaat, die is ook geblocked..
Kan wel gebeld worden, maar niet (klanten terug) bellen..
Maar nogmaals, heel hartelijk bedankt!
[Dit bericht is gewijzigd door flat_erik op 21-04-2003 17:16]
quote:Begrijpelijk, maar volgens de Postbank is het ontvangen..
Op maandag 21 april 2003 16:25 schreef flat_erik het volgende:
Ok! Ik controleer het morgen nog ff vor je.
Zodra de batlingen binnen zijn in het systeem worden als je blockes auto. opgeheven.
Als de betalingen nog langer dan 3 dagen duren block ik je verbinding weer!
Ik gah er dan vanuit dat je niks over hebt gemaakt!
quote:als ik onder een ander ip zit ingelogd, kan chello dan achterhalen dat ik degene ben die dat ip gebruikt? ik heb geen mac adres oid dat geregistreerd is bij chello
Op maandag 21 april 2003 16:24 schreef flat_erik het volgende:[..]
Voor zover ik weet ben je geblocked op 1,5.
Of je liegt of je hebt mazzel
Jah duh! Je kan ieder ip adres aannemen. Alleen als die gene van wie dat adres is online gaat krijg die een ipconflict. ff bellen en we zien dat jij dat ip adres gebruikt
quote:Volgens mij is je Nic mac wel geregistreed in de cc. Maargoed de lant die recht heeft op dat ip adres gaat ons wel bellen en dan zien we het wel
Op maandag 21 april 2003 16:41 schreef Wisp het volgende:[..]
als ik onder een ander ip zit ingelogd, kan chello dan achterhalen dat ik degene ben die dat ip gebruikt? ik heb geen mac adres oid dat geregistreerd is bij chello
quote:
Op maandag 21 april 2003 17:06 schreef yootje het volgende:
Zo, dit heeft wel effectMoeten ze vaker gaan doen
en waarom is chello twee keer zo duur als de rest?
toen ik mijn abbonnementje nam was er nog geen adsl :-(
heb nu spijt door hoge maandlasten en storing op mijn teeveetje
en normaal gemiddeld zo tegen de 160 KB/s
Mjah, nu weer snel dus
-edit-
does een test op www.speedtest.nl dan
Mijne:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sat Apr 26 2003 om 17:01:42 UTC+0100)
Download : 143.9 KByte/sec
Upload : 10.8 KByte/sec
Connection : 191.0 Conn/min
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door gateway op 26-04-2003 17:03]
quote:* Waar
Op zaterdag 26 april 2003 16:40 schreef ds_polleke het volgende:
waarom gaat upc in eenander land een service opzetten als ze niet uit de financiele misere raakt?en waarom is chello twee keer zo duur als de rest?
toen ik mijn abbonnementje nam was er nog geen adsl :-(
heb nu spijt door hoge maandlasten en storing op mijn teeveetje
quote:Ja 200 wat? dropjes?
Op zaterdag 26 april 2003 16:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waarom is mijn download zo fucking traag.
(Noord friesland)
Ik hoor gewoon verhalen van 200 of meer :S
En nee zeg maar niet dat het NIET mogelijk is dat is het dus wel.
quote:Doe eens een test op http://test.net.upc.nl
Op zaterdag 26 april 2003 16:53 schreef gateway het volgende:
hier waasut vanmorgen ook traag (Gelderland)en normaal gemiddeld zo tegen de 160 KB/s
Mjah, nu weer snel dus
-edit-
does een test op www.speedtest.nl dan
Mijne:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sat Apr 26 2003 om 17:01:42 UTC+0100)Download : 143.9 KByte/sec
Upload : 10.8 KByte/sec
Connection : 191.0 Conn/min-edit-
quote:[url="http://www.nu.nl/news.jsp?n=137835&c=50"]slowakije: [url]
Op zaterdag 26 april 2003 17:11 schreef flat_erik het volgende:[..]
* Waar
Chello bestaat al langer in verschillende landen!
[/q] ja in Belgie bijvoorbeeld.. daar ben ik ook blij lid geweest.. alleen jammer toen ik opzegde (drie maanden van te voren) moest ik een half jaar wachten (en betalen) terwijl ik naar nederland ging verhuizen.
quote:* Lullig
* Wat is dit nou weer voor rare uitspraak. Verdiep je eerst maar eens in het verschil tussen Kabel/ADSL, KB/kb & $$$
Ongeveer 3000 mensen in de buurt van Adam hebben een 10.x ip. Deze mensen moeten opnieuw door de "ASP" heen. Oftewel geen internet. Wordt aan gewerkt
quote:We houden een handtekeningenactie
Op zaterdag 26 april 2003 21:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wie moet ik mailen zodat jij een salarisverhoging krijgt?
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 21:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wie moet ik mailen zodat jij een salarisverhoging krijgt?
UPC Nederland,
U spreekt met Super Snackman
U mag het zeggen
quote:2 man sterk
Op zaterdag 3 mei 2003 10:38 schreef Super Snackman het volgende:
Goedenmorgen,UPC Nederland,
U spreekt met Super Snackman
U mag het zeggen
quote:Chello is goed bezig
De behaalde snelheid is:
perfect
Conclusie: Op dit moment heeft u een perfecte download snelheid
Postcode
3028**
IP adres
80.56.***.***
Tijdstip van de meting
2003-05-03 10:43:22
Tijdsduur van download
(minus tijd opvullen TCP buffer)
30.65 seconden
Bestandsgrootte
(minus TCP buffer)
4973 Kbytes
Client software
Opera/7.10 (Windows NT 5.1; U) [en]
quote:Ik heb strepen op mijn beeldscherm van de tv sinds chello is aangesloten
Op zaterdag 3 mei 2003 10:40 schreef flat_erik het volgende:[..]
2 man sterk
Wat kan UPC hier aan doen?
Test eventueel door rechtstreeks je televisie op de wandcontactdoos aan te sluiten.
Ben je er van overtuigd dat het probleem bij UPC ligt, bel dan ff, dan sturen we een monteur langs.
Let op: een fout bij jezelf zijn ook kosten voor jezelf!
quote:Probleem opgelost
Op zaterdag 3 mei 2003 10:47 schreef Juup© het volgende:[..]
Ik heb strepen op mijn beeldscherm van de tv sinds chello is aangesloten
Wat kan UPC hier aan doen?
Rustig
ben er vanochtend 2 keer uitgegooid, gewoon heel even offline, waarna de modem meteen weer online gaat.
erg irritant, enig idee wat het is?
postcode 3028, Rotterdam.
HUB RT04
Houdt dit probleem echter aan, en ook langer dan 1 dag, dan is het uiteraard wel verstanding om contact met ons op te nemen.
en is het niet slimmer om dat 's nachts te doen misschien
anyway, tis alleen beetje irritant
DUSSSS!
[Dit bericht is gewijzigd door Super Snackman op 03-05-2003 13:28]
quote:Zipp it! Ik zit nu op 20
Op zaterdag 3 mei 2003 13:19 schreef Super Snackman het volgende:
Hey dimme jij. Ik heb al 15 16! calls gedaanDUSSSS!
als het niet werkt kan je toch centjes terug krijgen.. ik heb het al meerdere keren aangegeven bij chello.. maar ik bel dus nie meer..
m
micchien dat het zo werkt
quote:Geen email?? Ummzz heb je ooit een mail server gehad? Maby is je ip adres geblocked of gebruik je een verkeerde user/pw! Stuur je postcode/huisnr maar ff naar flat_erik@fok.nl
Op zaterdag 3 mei 2003 13:44 schreef DancePlaza het volgende:
waarom mijn werkt mijn mail account.. nog steeds niet.. sinds juli 2002?als het niet werkt kan je toch centjes terug krijgen.. ik heb het al meerdere keren aangegeven bij chello.. maar ik bel dus nie meer..
mmicchien dat het zo werkt
quote:Moet je nog pauze nemen van de midje?
Op zaterdag 3 mei 2003 13:57 schreef flat_erik het volgende:[..]
Geen email?? Ummzz heb je ooit een mail server gehad? Maby is je ip adres geblocked of gebruik je een verkeerde user/pw! Stuur je postcode/huisnr maar ff naar flat_erik@fok.nl
Hij zegt dat het maximum aantal kabelmodems is bereikt
Ga naar de 2e link die hij gaf, of gewoon via www.chello.nl naar My Service.
quote:Tnx!
Op zaterdag 3 mei 2003 14:36 schreef Super Snackman het volgende:
Dan zit je op de verkeerde link te werken.Ga naar de 2e link die hij gaf, of gewoon via www.chello.nl naar My Service.
quote:Zal zo ff zien
Op zaterdag 3 mei 2003 14:22 schreef DancePlaza het volgende:
gemaild naar flat_erik@fok.nl
quote:zal zo ff zien
Op zaterdag 3 mei 2003 14:22 schreef DancePlaza het volgende:
gemaild naar flat_erik@fok.nl
quote:Check, check, dubbel check
Op zaterdag 3 mei 2003 14:55 schreef flat_erik het volgende:[..]
Zal zo ff zien
[..]zal zo ff zien
quote:Done!
Op zaterdag 3 mei 2003 14:56 schreef WebForce het volgende:[..]
Check, check, dubbel check
ADSL lijntje dus.. Duur en minder snel .
quote:Dan verhuis je toch lekker naar het UPC gebied!
Op zaterdag 3 mei 2003 15:43 schreef -Mk- het volgende:
Ik wil ook weer Chello, maar zit tot het eind van het jaar vast aan het gebied van Essent, zonder kabel internet.ADSL lijntje dus.. Duur en minder snel
.
quote:Ik sta al ingeschreven, maar dat de wachtrij daar (leeuwarden
Op zaterdag 3 mei 2003 15:44 schreef Super Snackman het volgende:[..]
Dan verhuis je toch lekker naar het UPC gebied!
Tja dat is inderdaad vervelend. Zeker nu ze bij de woningbouwvereniging het systeem hebben gewijzigd. Voorheen was het je inschrijfduur die uitmaakte hoeveel kans je op een woning maakt, nu is het het aantal keren dat je je ingeschreven hebt.
Ik heb zelf 2 jaar ingeschreven gestaan, en toen kon ik gewoon kiezen wat ik hebben wilde
quote:'s klantenservice
Op zaterdag 3 mei 2003 16:20 schreef sig000 het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn webcam..
quote:Dat kost meer aan bellen als dat ding waard is.
Op zaterdag 3 mei 2003 16:21 schreef Super Snackman het volgende:[..]
's klantenservice
quote:Lol die zou ik ook ooit krijgen toen ik chello nam. Paar keer gebeld (toen de helpdesk nog gratis was), moest m'n contract enzo gaan opsturen... nou, dacht het niet heh! Chello regelt het maar (en dat deden ze niet)
Op zaterdag 3 mei 2003 16:20 schreef sig000 het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn webcam..
Inmiddels heb ik chello maar heel vriendelijk de deur uitgetrapt
Helaas kan iemand van de storingsdienst geen webcam regelen
quote:Ze zullen inmiddels wel op zijn.
Op zaterdag 3 mei 2003 16:36 schreef Super Snackman het volgende:
Helaas kan iemand van de storingsdienst geen webcam regelen
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 16:38 schreef Briefcase het volgende:
Packard Bell helpdesk groet Chello
quote:Mp3 wekkerradiootje dan maar
Op zaterdag 3 mei 2003 16:39 schreef sig000 het volgende:[..]
Ze zullen inmiddels wel op zijn.
. maar toch bedankt.
.
quote:Ze beloven nu een video-dingetjuh. Waarschijnlijk ook in beperkte oplage.
Op zaterdag 3 mei 2003 16:54 schreef flat_erik het volgende:[..]
Mp3 wekkerradiootje dan maar
Euh 30 minuten nog
quote:Dude
Op zaterdag 3 mei 2003 18:03 schreef Super Snackman het volgende:
MAZZZZL![]()
Euh 30 minuten nog
quote:2 jaar
Op zaterdag 3 mei 2003 16:20 schreef Super Snackman het volgende:
Ingeschreven voor een woning neem ik aan.Tja dat is inderdaad vervelend. Zeker nu ze bij de woningbouwvereniging het systeem hebben gewijzigd. Voorheen was het je inschrijfduur die uitmaakte hoeveel kans je op een woning maakt, nu is het het aantal keren dat je je ingeschreven hebt.
Ik heb zelf 2 jaar ingeschreven gestaan, en toen kon ik gewoon kiezen wat ik hebben wilde
En die 2 jaar van mij waren enkel omdat ik niet eerder op kamers kon/wilde.
quote:Wat vaag zeg, mogen ze mij dan wel even over informeren. Heb ook nog steeds geen welkomstpakket gekregen
Op zaterdag 3 mei 2003 18:26 schreef Super Snackman het volgende:
Ja inderdaad. Maar het schijnt dat vanaf mei het zo is dat niet meer je inschrijftijd geldt, maar het aantal keren dat je gereageerd hebt.En die 2 jaar van mij waren enkel omdat ik niet eerder op kamers kon/wilde.
Ow dan valt het nog mee . Anderhalf jaar is wel te doen..
En overigens sta je ingeschreven bij een overkoepelende organisatie, en mogelijk ben je via PW binnengekomen.
Tip: ik heb zelf hele fijne ervaringen met Nieuw Wonen Friesland, dus daar kan je je huurwoning evt op selecteren...
quote:Oke bedankt voor de tip!
Op zaterdag 3 mei 2003 18:30 schreef Super Snackman het volgende:
Ik weet ook neit of het waar is hoor. heb het ook maar van horen-zeggen.En overigens sta je ingeschreven bij een overkoepelende organisatie, en mogelijk ben je via PW binnengekomen.
Tip: ik heb zelf hele fijne ervaringen met Nieuw Wonen Friesland, dus daar kan je je huurwoning evt op selecteren...
en nu eten
quote:Ja in Leeuwarden idd!
Op dinsdag 6 mei 2003 15:01 schreef -Mk- het volgende:
Zit deze helpdesk in Leeuwarden? Zo ja, zoeken jullie nog werknemers?Of kan ik beter naar de postbank..
heeft t nut om chello te bellen en te gaan zeiken enzo?
om moet ik mn oude stoffige veel te grote lancity modem vervangen?
quote:Hm, beetje leuk werk helpdesk? Van chello heb ik minder verstand gekregen omdat ik nu ADSL heb maargoed, daar is die cursus voor neem ik aan
Op dinsdag 6 mei 2003 15:28 schreef flat_erik het volgende:[..]
Ja in Leeuwarden idd!
Er zijn op dit moment wel sollicitatie rondes. Vorige week maandag zijn er weer 10 nieuwe bij gekomen. Ff informeren bij Content of randstad voor een baantje...
Mja ik moet me maar even ergens laten inschrijven in lwd. Zul je zien dat ik weer van die kutbaantjes aangeboden krijg .
quote:Bellen kan geen kwaad! we kunnen je modem ff uitlezen en kijken of ie idd te zwak staat te zenden
Op dinsdag 6 mei 2003 15:48 schreef Lord_Palf het volgende:
ik heb sinds vorig jaar zomer ofzo een VEEEEEEEEEL te lage downloadsnelheid(haalde eerst +/- 300 kbps en nu max 30)
Bij beetje rondgevraagd te hebben aan de buren enzo (hebben ook chello) is eht bij hun ook omlaag gegaan maar zit nog wel boven de 150 kbps (overdag dan) (volgens chello test heb ik vaak 1.5 keer adsl (soms 2 keer))heeft t nut om chello te bellen en te gaan zeiken enzo?
om moet ik mn oude stoffige veel te grote lancity modem vervangen?
quote:Beetje verstand van tcp/ip windows en ipadressen???
Op dinsdag 6 mei 2003 15:49 schreef -Mk- het volgende:[..]
Hm, beetje leuk werk helpdesk? Van chello heb ik minder verstand gekregen omdat ik nu ADSL heb maargoed, daar is die cursus voor neem ik aan
.
Mja ik moet me maar even ergens laten inschrijven in lwd. Zul je zien dat ik weer van die kutbaantjes aangeboden krijg
.
quote:Ik weet wat het is ja
Op dinsdag 6 mei 2003 16:02 schreef flat_erik het volgende:[..]
Beetje verstand van tcp/ip windows en ipadressen???
Bij content heb ik alleen gereageerd op deze baan
Helpdesk wil niet helpen, je mag wel een router gebruiken, maar ze willen je niet helpen... misschien iemand hier een idee?
quote:Idd, hier geven we geen ondersteuning aan! Ik stuur mensen altijd naar tweakers
Op dinsdag 6 mei 2003 16:33 schreef 303 het volgende:
Chello vraagje: een motorrola modem met een router, hoe in te stellen? Moet je specifiek een router hebben die de motorrola modem aankan?Helpdesk wil niet helpen, je mag wel een router gebruiken, maar ze willen je niet helpen... misschien iemand hier een idee?
quote:Toen ik een routertje ging installeren kreeg ik een hele lieve meneer aan de telefoon... hij vertelde bijna alles maar niet in welk gaatje het moest
Op dinsdag 6 mei 2003 16:52 schreef flat_erik het volgende:[..]
Idd, hier geven we geen ondersteuning aan! Ik stuur mensen altijd naar tweakers
moet je ff googlen ik heb gehoord van chello underground ofzo iets...
daar zou het op moeten staan... mzzl
quote:Hoe stel ik mijn router in
Op dinsdag 6 mei 2003 20:14 schreef -Mk- het volgende:
Wat is de gemiddelde vraag wat je zoal krijgt op de helpdesk bij Chello? Kan ik ff meten of ik er wat vanaf weet.
En ik ga nu ff surfen naar Chello Underground en aanverwanten... toch wel vaag dat Chello geen ondersteuning geeft (gelukkig mijn handleiding van mijn e-tech router wel), @Home doet dat trouwens wel (zit ik nu bij). Vreemd allemaal... het mag wel , maar we vertellen niet hoe
quote:Foei! Een faq op Fok en je hebt er als weblog crewlid weer een paar enthousiaste fokkers bij!
Op dinsdag 6 mei 2003 16:52 schreef flat_erik het volgende:[..]
Idd, hier geven we geen ondersteuning aan! Ik stuur mensen altijd naar tweakers
quote:hehe mag niet... officeel alleen met xbox mag het wel..
Op dinsdag 6 mei 2003 16:33 schreef 303 het volgende:
Chello vraagje: een motorrola modem met een router, hoe in te stellen? Moet je specifiek een router hebben die de motorrola modem aankan?Helpdesk wil niet helpen, je mag wel een router gebruiken, maar ze willen je niet helpen... misschien iemand hier een idee?
maargoed.. neem je mac adres van je huidige netwerkkaart die aangesloten is..en pak je manual van je router.en ga de quicksetup door van je router..op een gegeven moment moet je mac adres invullen van je netwerkt kaart..
daarna alles saven..router rebooten klaar
* DancePlaza werkt bij Solcon Helpdesk
quote:Ik hoorde dat vrij recentelijk een grote groep mensen bij de Postbank zijn weggeknikkerd. Doen ze sowiso snel daaro. Het schijnt dat ze die regeling waardoor je uiteindelijk in vaste dienst bij een bedrijf kan komen als uitzendkracht, juist tegen de uitzendkracht gebruiken...
Op dinsdag 6 mei 2003 15:01 schreef -Mk- het volgende:
Zit deze helpdesk in Leeuwarden? Zo ja, zoeken jullie nog werknemers?Of kan ik beter naar de postbank..
quote:Nee
Op woensdag 7 mei 2003 13:46 schreef Magistic het volgende:
Hey Erik!
Kunnen jullie mijn oude com21 modem vervangen door die nieuwere Terayon?
quote:Volgens mij had ik die al beantwoord! Voor zover ik weet kwam ik er gewoon in...
Op woensdag 7 mei 2003 19:04 schreef DancePlaza het volgende:
erik heb je mijn mail al gehad over het email account werkt nog steeds niet
quote:Klinkt niet al te best
Op woensdag 7 mei 2003 00:45 schreef Super Snackman het volgende:[..]
Ik hoorde dat vrij recentelijk een grote groep mensen bij de Postbank zijn weggeknikkerd. Doen ze sowiso snel daaro. Het schijnt dat ze die regeling waardoor je uiteindelijk in vaste dienst bij een bedrijf kan komen als uitzendkracht, juist tegen de uitzendkracht gebruiken...
(kijk hier maar)
En ik sprak vanavond nog iemand van de postbank en ze hebben IEDEREEN ontslagen vanwege bezuinigingen ofzow. In totaal 2000 mensen weg
Iedere uitzendkracht van de helpdesk iig
(kan vanaf hier de netwerk status niet checken omdat we niet op chello zitten)
Donderdag 8 mei 2003
(netwerk) Deze ochtend is er een storing geweest in een groot deel van Brabant. Hierdoor is het niet mogelijk geweest verbinding te maken met het Internet
quote:moeten ze daarvoor langskomen of kunnen ze dat gewoon vanaf de centrale (ofzo) doen?
Op dinsdag 6 mei 2003 16:01 schreef flat_erik het volgende:[..]
Bellen kan geen kwaad! we kunnen je modem ff uitlezen en kijken of ie idd te zwak staat te zenden
quote:We kunnen je modem vanaf onze werkplek uitlezen
Op donderdag 8 mei 2003 11:15 schreef Lord_Palf het volgende:[..]
moeten ze daarvoor langskomen of kunnen ze dat gewoon vanaf de centrale (ofzo) doen?
(langskomen is niet echt een optie aangezien ik dan gigantische ruzie krijg met mn ouders omdat er een 2e kabeltje doorloopt naar een andere pc)
quote:Oke, dat gaat em dus niet worden
Op woensdag 7 mei 2003 22:37 schreef Super Snackman het volgende:
En ik sprak vanavond nog iemand van de postbank en ze hebben IEDEREEN ontslagen vanwege bezuinigingen ofzow. In totaal 2000 mensen weg
Iedere uitzendkracht van de helpdesk iig
quote:dan wil je dat vast wel ff voor me doen als je aan t werk bent?
Op donderdag 8 mei 2003 11:58 schreef flat_erik het volgende:[..]
We kunnen je modem vanaf onze werkplek uitlezen
quote:Vanavond rond 6 uur ok
Op donderdag 8 mei 2003 12:55 schreef Lord_Palf het volgende:[..]
dan wil je dat vast wel ff voor me doen als je aan t werk bent?
(zit zelf ergens aangesltoen in a'dam weet neit of dat wat uitmaakt)
als je t wil/kan moet je maar ff zeggen wat je nodig heb
quote:is goed hoor ik heb geen haast
Op donderdag 8 mei 2003 13:05 schreef flat_erik het volgende:[..]
Vanavond rond 6 uur ok
quote:Jammer
Op donderdag 8 mei 2003 13:25 schreef -Mk- het volgende:
Hm, werk periodes zijn van 10 tot 14, 14 tot 18 en van 18 tot 22 uur hoorde ik?
quote:O, dan zou ik er dus wel kunnen werken
Op donderdag 8 mei 2003 17:26 schreef flat_erik het volgende:[..]
Jammer
er zijn iets van 25 verschillede werktijd roosters
Vandaag is het voor mij van half 5 tot half 9
quote:psst hebbie tijd/zin?
Op donderdag 8 mei 2003 13:05 schreef flat_erik het volgende:[..]
Vanavond rond 6 uur ok
quote:Sorry erg druk op dit moment, ff geen tijd voor
Op donderdag 8 mei 2003 18:24 schreef Lord_Palf het volgende:[..]
psst hebbie tijd/zin?
quote:np bel je gewoon op moet je t alsnog doen
Op donderdag 8 mei 2003 19:45 schreef flat_erik het volgende:[..]
Sorry erg druk op dit moment, ff geen tijd voor
Wij op de Chello helpdesk hebben vanaf gister/vandaag veel telefoontjes gehad over een verbinding die weg valt als je je aanmeldt bij MSN messenger.
Oplossing is om het automatisch opstarten/aanmelden uit te zetten en daarna je pc opnieuw te opstarten en je modem te resetten
--
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sat May 10 2003 om 16:32:22 UTC+0200)
Download : 183.2 KByte/sec
Upload : 14.2 KByte/sec
Connection : 385.0 Conn/min
Ping test Nederland : 37.0 ms
--
Verder weinig te klagen...
maar nu heb ik nog steeds geen inloggegevens van upc gekregen? kunnen jullie achter deze aanzitten?
gaat tnv
S C M Henneke
quote:Wat is er gebeurt met je oude inlog gegevens??? Je kan idd ff bellen.... 0 in de wacht
Op zaterdag 10 mei 2003 16:42 schreef donald_dick het volgende:
ik ben ooit door een wanprestatie van UPC afgesloten geweest, maar ik kon na 2 weken weer internettenmaar nu heb ik nog steeds geen inloggegevens van upc gekregen? kunnen jullie achter deze aanzitten?
gaat tnv
S C M Henneke
quote:Dat dat nog bestaat bij UPC
Op zaterdag 10 mei 2003 16:52 schreef flat_erik het volgende:[..]
Wat is er gebeurt met je oude inlog gegevens??? Je kan idd ff bellen.... 0 in de wacht
quote:Beter dan de Casema helpdesk geloof ik
Op zaterdag 10 mei 2003 17:01 schreef Super Snackman het volgende:
Upc Kicks Ass!!
quote:Lekker he, zo'n veer in je kont...8-)
Op zaterdag 10 mei 2003 17:01 schreef Super Snackman het volgende:
Upc Kicks Ass!!
quote:ik heb weer 1 terug gestuurd..
Op woensdag 7 mei 2003 19:06 schreef flat_erik het volgende:[..]
Volgens mij had ik die al beantwoord! Voor zover ik weet kwam ik er gewoon in...
met alle gegevens.. erbij.. want het werkt nog steeds niet .. ook bij webmail niet eens
quote:de oude zijn vernietigt...niet dat ik het nodig had maar het is een beetje bagger
Op zaterdag 10 mei 2003 16:52 schreef flat_erik het volgende:[..]
Wat is er gebeurt met je oude inlog gegevens??? Je kan idd ff bellen.... 0 in de wacht
Ik bedoel, ik download van de niewsgroepen met 4KB/s en max 30 KB/s.. uhm.. dat sux best wel. Ben de hele Sims-collectie misgelopen
En ik heb 200x geprobeerd te bellen naar Chello helpdesk. Hangen ze op omdat het te druk is.. najah, lekker dan :/
Kan iemand me vertellen wat er precies aan de hand is.. Waarom alles zo ontiegelijk traag gaat met de nieuwsgroepen.
Heb hier een report van een speedtest dat genomen bij Coax.nl
[Version] : 2.07
[Datum] : 14-5-2003
[Tijd] : 22:00:12
[Plaats] : Amsterdam
[Postcode] : 1067WL
[Provincie] : Noord Holland
[ModemType] : LanCity
[Abonnement] : chello
[ProxyServer] : Disabled
[OS Version] : 5.1
[OS Build] : 2600
[OS Type] : Windows NT/2000
[Number of Processors] : 1
[Processor Revision] : 080A
[Processor Level] : Pentium Pro/II/III
[HTTPList] : Retrieved
[Nederland] : 16.71 kb/s
[Duitsland] : 23.75 kb/s
[Engeland] : 49.44 kb/s
[Spanje] : 21.09 kb/s
[Oostenrijk] : 22.89 kb/s
[België] : 59.52 kb/s
[Dit bericht is gewijzigd door blaatmekkertoet op 14-05-2003 22:17]
quote:PARDON???
Op dinsdag 6 mei 2003 21:21 schreef 303 het volgende:[..]
Hoe stel ik mijn router in
@Home doet dat trouwens wel (zit ik nu bij).
*jacko werkt bij @home en weet dat ook "wij" routers wel toestaan, maar niet ondersteunen*
Als iemand met een router nog nooit van een mac-adres of ip-adres heeft gehoord, en z'n router alleen via een boekje kan instellen, dan is het ongemogelijk om zo iemand te helpen.
quote:Hebben we trouwens op het intrane info beschikbaar voor het instellen van een router Folko??
Op donderdag 15 mei 2003 11:25 schreef Super Snackman het volgende:
Hangt ook van de kennis en de vriendelijkheid van de beller.Als iemand met een router nog nooit van een mac-adres of ip-adres heeft gehoord, en z'n router alleen via een boekje kan instellen, dan is het ongemogelijk om zo iemand te helpen.
Overigens werkt niet elke router hetzelfde, dus dat zou ook erg moeilijk worden
Maar ik heb hier thuis een webservertje draaien. En nou hebben julie heel leuk gedan door mij een nieuw IP te geven. Maar nou is mijn site dus niet mere berijkbaar.
Aan mijn server en router ligt het niet. Die zijn allebij al opnieuw opgestart. Maar wat het wel is....?
quote:Ip adres gekoppeld aan een domein?
Op donderdag 15 mei 2003 19:16 schreef Heintje het volgende:
Ik weet dat het eigenlijk niet mag.Maar ik heb hier thuis een webservertje draaien. En nou hebben julie heel leuk gedan door mij een nieuw IP te geven. Maar nou is mijn site dus niet mere berijkbaar.
Aan mijn server en router ligt het niet. Die zijn allebij al opnieuw opgestart. Maar wat het wel is....?
bel op omdat ik weer is met 5 kb/sec max download (en een vriend van me download hetzelfde op hetzelfde moment met 180 kb/sec)
moet ik eerst 60 menu's doorlopen
en dan krijg ik te horen dat ik minimaal 15 minuten moet wachten
quote:Tja minimale wachttijd is nu 8 min.
Op donderdag 15 mei 2003 20:23 schreef Lord_Palf het volgende:
klote help desk daarobel op omdat ik weer is met 5 kb/sec max download (en een vriend van me download hetzelfde op hetzelfde moment met 180 kb/sec)
moet ik eerst 60 menu's doorlopen
en dan krijg ik te horen dat ik minimaal 15 minuten moet wachten
voor 1mb bestand
buren halen minimaal 150 kb/sec
5 mb bestand
(van de chello nieuwsgroepen haal ik max 35 (was eerst 350))
gebeurt ongeveer om het uur. Meestal reset ik de modem en dan werkt alles weer maar toch het blijft irritant.
[regio almere]
quote:edit: grmbl edit...quote t lijkt teveel opelkaar
Op donderdag 15 mei 2003 20:59 schreef Lord_Palf het volgende:
heb iemand aan de lijn...eindelijkmoet monteur komen
quote:Cool, Lancity uit Adam ofzo?
Op donderdag 15 mei 2003 21:01 schreef Lord_Palf het volgende:[..]
edit: grmbl edit...quote t lijkt teveel opelkaar
quote:Wat jij hebt, heb ik dus precies ook. Plus dat mijn internet verbinding af en toe voor 1min lang uitvalt en dan weer werkt.
Op donderdag 15 mei 2003 20:23 schreef Lord_Palf het volgende:
klote help desk daarobel op omdat ik weer is met 5 kb/sec max download (en een vriend van me download hetzelfde op hetzelfde moment met 180 kb/sec)
moet ik eerst 60 menu's doorlopen
en dan krijg ik te horen dat ik minimaal 15 minuten moet wachten
(ipv dat je om half twee snachts niet kunt slapen en hier je verdrietige verhaal moet plaatsen
)
quote:En wat doe jij hier nog zo laat
Op vrijdag 16 mei 2003 01:33 schreef Super Snackman het volgende:
GEwoon ff bellen. Mischien kunnen we een heleboel voor je doen, en maakt UPC je alleen maar blij(ipv dat je om half twee snachts niet kunt slapen en hier je verdrietige
verhaal moet plaatsen
)
quote:Dat wel. Maar ook op het IP werkte het niet.
Op donderdag 15 mei 2003 20:07 schreef flat_erik het volgende:[..]
Ip adres gekoppeld aan een domein?
Maar nou ik het er toch over heb. Hoe gaan julie eigenlijk om met mensen die een webserver hebben draaien.
1. Als het datverkeer niet te hoog word gewoon lekker laten gaan.
2. Als er een tip of zo komt checken en een brief sturen
3. Of af en toe een kijken of mensen iets hebben draaien.
4. Anders.
quote:bijna goed
Op donderdag 15 mei 2003 23:03 schreef flat_erik het volgende:[..]
Cool, Lancity uit Adam ofzo?
quote:gvd dat is altijd zo... in de tijd dat je je gesprekkie gehad hebt had je de nieuwe matrix reloaded al kunnen downloaden.... bij wijze van spreke dan
Op donderdag 15 mei 2003 20:23 schreef Lord_Palf het volgende:
klote help desk daarobel op omdat ik weer is met 5 kb/sec max download (en een vriend van me download hetzelfde op hetzelfde moment met 180 kb/sec)
moet ik eerst 60 menu's doorlopen
en dan krijg ik te horen dat ik minimaal 15 minuten moet wachten
quote:nee dat ging niet want mn downloadsnelheid was maar 6 kb/sec (was bezig met downloaden van de trailer en dat duurde nog 27 uur)
Op vrijdag 16 mei 2003 09:32 schreef Rubend het volgende:[..]
gvd dat is altijd zo... in de tijd dat je je gesprekkie gehad hebt had je de nieuwe matrix reloaded al kunnen downloaden.... bij wijze van spreke dan
quote:Behalve als je met z'n tweeen 1 abbonement neemt van 8mbit down, 1mbit up.
Op woensdag 7 mei 2003 22:37 schreef Super Snackman het volgende:
Geen enkele andere provider biedt je een 1500kbit downstream voor 50 euro per maand.
En volledig legaal, via wireless acces points verbindinkje van 11 mbit opzetten, klaar.
Ben ik nu mee bezig met een kameraad van me, kannie wachten!
Zit al vanaf telekabel bij UPC, al die tijd al een COM21 modem, weinig klachten gehad. Behalve de snelheid vroeger, die nu wel weer goed is.
En het vroegere helpdesk-personeel, dat niet eens wist wat een ip-adres is.
Kan me nog herinneren dat ik geen internet had, en de helpdesk vroeg of hij niet even mijn ip-range kon scannen om te kijken of ik de enige in de buurt was..
Vervolgens een half uur bezig geweest die helpdesk medewerker een spoedcursus TCP/IP te geven, hehehee...
Maaruh.. goed bezig flat eric!
quote:Was jij niet die man bij een vriend die er "veel verstand van had" en waarbij mijn collega een 0 te weinig in het mac adres had gestopt
Op vrijdag 16 mei 2003 09:20 schreef Lord_Palf het volgende:[..]
bijna goed
lancity in purmerend (naast a'dam)
quote:nee
Op vrijdag 16 mei 2003 11:55 schreef flat_erik het volgende:[..]
Was jij niet die man bij een vriend die er "veel verstand van had" en waarbij mijn collega een 0 te weinig in het mac adres had gestopt
(btw thuisnetwerk is toch wel toegestaan nu?)
[...]
2 Particulier gebruik
Artikel 16.1 en 16.3 AV:
"De chello Service is uitsluitend bestemd voor particulier gebruik bij de Klant op de Locatie" en "Het is de Klant niet toegestaan om de dienst of onderdelen daarvan door te verkopen aan of te delen met derden, te verspreiden of anderszins commerciële activiteiten met behulp van de chello Service te ontwikkelen."
Verboden activiteiten zijn (onder andere): het aanbieden van inbeltoegang tot het internet via het chello netwerk;
het aanbieden van shell-accounts, e-mail- of nieuwsservices of newsfeeds, het draaien van mail-, http-, ftp-, irc-, en dhcp-servers en interactieve multi-userforums;
het aansluiten van meerdere pcs en/of servers op een account.
Alstublieft!
quote:Jahwel, boeit de monteur niks
Op vrijdag 16 mei 2003 12:04 schreef Lord_Palf het volgende:[..]
nee
had ene mark(?) ofzo aan de telefoon en meost alleen mn netwerkaart op half duplex zetten ipv automatisch rebooten en speedtest test doen
en toen 4 keer tegen uhm zeggen dat ik echt 6 kilobyte downloadsnelheid had (of hij verstond me niet of hij geloofde t niet (denk t laatste))
en vervolgens ging ie aan iemand anders vragen wat het nog kon zijn
kwam ie teryug met vragen over kazaa enzo (heb ik niet (zusjes enzo virussen....)) en toen en afspraak gemaakt voor maandagochtend(btw thuisnetwerk is toch wel toegestaan nu?)
Hoe kan het dat nadat ze zijn geweest en mijn verbinding verhuizen, ik nu ineens dit wachtwoord en gebruikersnaam moet invullen.
ik heb deze niet gekregen ooit namelijk..
Kan je het beste ff de klantenservice bellen (dus niet de storingsdienst waar Erik en ik van zijn), die sturen je dan een zgn. reminder met je account-gegevens.
quote:Ik heb nooit emailadres gegevens gekregen, ik heb hier al 3x over gemailed via dat geweldige formulier. En natuurlijk geen reactie gehad...
Op vrijdag 16 mei 2003 12:23 schreef Super Snackman het volgende:
Waarschijnlijk herkent UPC je nog niet op je nieuwe locatie. En je oude gebruikersnaam en wachtwoord die je altijd voor je email gebruikte werkten niet?Kan je het beste ff de klantenservice bellen (dus niet de storingsdienst waar Erik en ik van zijn), die sturen je dan een zgn. reminder met je account-gegevens.
Ik ben na mijn verhuizing gewoon online geweest, ook nadat de monteurs zijn geweest.
quote:Als jij een account bij ons hebt, heb je ook ooit een overeenkomst op papier gekregen met je gebruikersnaam + ww. Maby is hier wat misgegaan maar bij jou account hoort zeker een email adres
Op vrijdag 16 mei 2003 12:28 schreef Aneurism het volgende:
Erhm, maar die reminder word verzonden naar het emailadres waar ik niet in kan... Al 3 jaar ongeveer niet... of was het 2... O.o;
quote:Nope, ik heb het contract ondertekend door monteur zonder account. Ik heb algemene voorwaarden op papier, en een welkoms brief... Geen accountgegevens of wachtwoord.
Op vrijdag 16 mei 2003 12:36 schreef flat_erik het volgende:[..]
Als jij een account bij ons hebt, heb je ook ooit een overeenkomst op papier gekregen met je gebruikersnaam + ww. Maby is hier wat misgegaan maar bij jou account hoort zeker een email adres
Bel ff met Chello en dan wordt ie idd ff opgestuurd na enige controle
Als ik de gegevens gewoon heb, zoals bankrekeningnummer, klantgegevens e.d. en ik ga naar servicecenter, kan ik daar dan gewoon die gegevens meekrijgen?
quote:nee t enige wat aan stond was mn mirc dus niet echt bandbreedtevretend (en als dat wel zo is had ik helemaal een super verbinding vroeger)
Op vrijdag 16 mei 2003 12:19 schreef flat_erik het volgende:[..]
Jahwel, boeit de monteur niks
Je was toch niet ondertussen op een andere pc druk aan het downloaden hè??Want dan kost het je 33.05,- aan voorrijkosten
quote:Heuj ik ook. Ook tot 9 jong?
Op vrijdag 16 mei 2003 13:46 schreef flat_erik het volgende:
Voor mensen die nog iets moetenBen vanavond vanaf 5 uur aan het werk! Modem uitlezen enzo...
quote:Mocht Chello nat gaan gebruiken, kunnen ze altijd wijzen op hun FUP, dat gebruikers geen server mogen gebruiken.
Op vrijdag 16 mei 2003 15:53 schreef tsuihark het volgende:
Iemand die pas verhuisd is kreeg een nieuw IP adres in de "10.x.x.x" range. Betekent dat dat Chello nieuwe gebruikers geen publiek IP meer geeft? Geeft dat niet ontzettende problemen?
quote:Lekker dan, ben ik nog langer offline... Dat terwijl het al niet lekker loopt kwa administratie...
Op vrijdag 16 mei 2003 15:56 schreef Super Snackman het volgende:[..]
Heuj ik ook. Ook tot 9 jong?
En Aneurism, die informatie wordt per papieren post naar je huisadres gestuurd
quote:Meestal controleer in wat gegevens van een klant een geef in de info!
Op vrijdag 16 mei 2003 16:14 schreef Aneurism het volgende:[..]
Lekker dan, ben ik nog langer offline... Dat terwijl het al niet lekker loopt kwa administratie...
quote:Zo doen de meeste providers het.
Op vrijdag 16 mei 2003 17:14 schreef flat_erik het volgende:[..]
Meestal controleer in wat gegevens van een klant een geef in de info!
Bank, klant en huisnummer en het is vaak oke.
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 17:17 schreef Aneurism het volgende:[..]
Zo doen de meeste providers het.
Bank, klant en huisnummer en het is vaak oke.
quote:Nou het gaat goed zal ik dan maar zeggen
DEN HAAG - Het aantal klachten tegen UPC is flink teruggelopen. De SP en ook de Consumentenbond waren in het geweer gekomen wegens onduidelijke en onbegrijpelijk hoge rekeningen van het kabelbedrijf.De Consumentenbond zei vrijdag dat de klachten waarvoor de bond bemiddelde, grotendeels zijn opgelost. UPC heeft in advertenties beloofd de problemen aan te pakken.
quote:Ja
Op zondag 18 mei 2003 18:23 schreef Wisp het volgende:
vind chello het erg als je 60 gb per maand transferred?
quote:En doen ze er nog wat tegen? Kunnen ze het achterhalen als je het via meerdere ip's doet? (die niet in gebruik zijn)
Op zondag 18 mei 2003 18:35 schreef flat_erik het volgende:
Ja
quote:Ja! Daar wordt op gecontroleerd en er kunnen xtra kosten in rekening worden gebracht.
Op zondag 18 mei 2003 18:42 schreef Wisp het volgende:[..]
En doen ze er nog wat tegen? Kunnen ze het achterhalen als je het via meerdere ip's doet? (die niet in gebruik zijn)
quote:Ow.. nog nooit wat van gemerkt..
Op zondag 18 mei 2003 20:03 schreef flat_erik het volgende:
Ja! Daar wordt op gecontroleerd en er kunnen xtra kosten in rekening worden gebracht.
En dan zeggen ze nog "Onbeperkt internetten voor een vast bedrag per maand"
quote:Staat ook een *tje bij voor de Fair use policy he! Gemiddelde klant verbruikt rond de 5 gig. ver paand! Reken zelf maar uit
Op zondag 18 mei 2003 20:05 schreef Wisp het volgende:[..]
Ow.. nog nooit wat van gemerkt..
En dan zeggen ze nog "Onbeperkt internetten voor een vast bedrag per maand"
quote:Welke gegevens???
Op zondag 18 mei 2003 23:42 schreef FrEeZzE het volgende:
Hey niet om 't een en het ander, maar mag je hier zomaar die gegevens vrijgeven wat je nu doet?
na 1e keer gebeld te hebben had ik 2 dagen later weer "normaal" 500 kb/sec (was 1 van de weinig kabel gebruikers in purmerend toen)
nu een 2e keer gebeld te hebben en afspraak voor monteur voor morgenochtend (eigenlijk vandaag maar ik vind t pas maandag als ik geslapen heb) is mn downloadsnelheid "ineens"(?) weer ongeveer 150 kb/sec (ok misschien komt t omdat een normaal mens morgen moet werken en nu dus in zn nest ligt maar......als morgen die monteur komt....en mn downloadsnelheid is op dat moment ook "normaal" krijg ik dan gezeik ofzo? (bedoel diegene waarmee ik gesproken heb aan de telefoon zei dat mn modem vrij onstabiel zende dus neem aan dat t ergens door moet komen ofzo))
ff profiteren van die absurd hoge snelheid sinds maanden en meteen de nieuwsgroep leegzuigen (220 kb/sec ineens toen ik belde had ik er 6)
quote:Ik weet wel dat ze niet erg hard optreden tegen abuse issues als portscans, attempts to connect etc.
Op zondag 18 mei 2003 20:03 schreef flat_erik het volgende:[..]
Ja! Daar wordt op gecontroleerd en er kunnen xtra kosten in rekening worden gebracht.
Zeg weet jij trouwens wat meer over de verbindingen naar USA? Er was in november tot maart een brakke verbinding naar usa van 7 uur tot 11 uur in de avond, in maart was het echter opgelost... Hebben ze eindelijk wat meer capacity gekocht bij level3.net en blijft dat zo?
Target Name: www.lineage.com
IP: 216.166.78.68
Date/Time: 19-5-2003 20:49:03
2 70 ms 10 ms 10 ms 0 ms 10 ms 0 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms p21001.net.upc.nl [212.142.21.1]
3 40 ms 0 ms 10 ms 0 ms 10 ms 0 ms 10 ms 10 ms 40 ms 10 ms srp8-0.am00rt02.brain.upc.nl [212.142.32.34]
4 20 ms 10 ms 20 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms 0 ms 20 ms 10 ms srp0-0.am00rt06.brain.upc.nl [212.142.32.44]
5 30 ms 10 ms 10 ms 11 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms nl-ams01a-rd1-pos-3-0.aorta.net [213.46.161.53]
6 10 ms 10 ms 10 ms 0 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms nl-ams04a-ri-gige5-2-4.aorta.net [213.46.161.193]
7 80 ms 80 ms 90 ms 80 ms 80 ms 91 ms 80 ms 80 ms 90 ms 90 ms us-nyc01a-rd1-pos-0-0.aorta.net [213.46.160.194]
8 321 ms 320 ms 331 ms 320 ms 321 ms 331 ms 330 ms 331 ms 330 ms 331 ms gige3-1.ipcolo2.NewYork1.Level3.net [64.158.176.137]
9 331 ms 330 ms 331 ms 330 ms 321 ms 320 ms 330 ms 331 ms 330 ms 331 ms gigabitethernet2-1.core1.NewYork1.Level3.net [64.159.17.69]
10 321 ms 320 ms 331 ms 320 ms 321 ms 330 ms 330 ms 331 ms 330 ms 331 ms Broadwing-Level3-oc12.NewYork1.Level3.net [63.211.54.70]
11 331 ms 330 ms 331 ms 330 ms 321 ms 330 ms 331 ms 331 ms 340 ms 341 ms P5-0.a0.wash.broadwing.net [216.140.8.81]
12 341 ms 350 ms 351 ms 350 ms 331 ms 340 ms 341 ms 340 ms 350 ms 351 ms p7-2-0.c1.atln.broadwing.net [216.140.8.22]
13 360 ms 370 ms 371 ms 370 ms 361 ms 370 ms 371 ms 370 ms 371 ms 371 ms c1-2-ftwotxa2.broadwing.net [216.140.16.29]
14 370 ms 371 ms 381 ms 370 ms 361 ms 370 ms 381 ms 370 ms 371 ms 370 ms a1-2-dllstx02.broadwing.net [216.140.4.70]
15 360 ms 371 ms 371 ms 360 ms 361 ms 380 ms 371 ms 370 ms 371 ms 370 ms [67.97.233.150]
16 370 ms 381 ms 380 ms 370 ms 361 ms 370 ms 371 ms 370 ms 421 ms 370 ms lc2.gw4.aus1.texas.net [216.166.60.12]
17 370 ms 371 ms 380 ms 361 ms 361 ms 380 ms 371 ms 370 ms 391 ms 370 ms [207.207.44.114]
18 360 ms 371 ms 380 ms 361 ms 361 ms 370 ms 371 ms 370 ms 371 ms 370 ms www.lineage.com [216.166.78.68]
Thanx
El
quote:Klopt. Dit is een bekent probleem sinds ongeveer 2/3 weken. We weten niet precies waar het probleem vandaan komt maar er zijn meer breedband aanbieders die er last van hebben. Het probleem is bekent bij Microsoft en zijn er mee bezig.
Op maandag 19 mei 2003 20:57 schreef Chiwappo het volgende:
Ik kan al zeker een maand geen messenger meer gebruiken. Elke keer als ik messenger aanzet flikkert de verbinding eruit!!!! Stekker uit modem trekken pc opnieuw opstarten en het ding werkt weer.
Zou je me kunnen vertellen wanneer UPC dit probleem gefixed heeft?
Edit: Dit probleem gebeurd bij alle versies van Messenger(trillian geeft geen problemen!!)Thanx
El
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |