En Mike slecht? Ik weet het niet, volgens mij weet hij niks van die vervalste tapes maar doet hij gewoon wat hij het beste voor het land vind.
quote:Zoals ik al zei: Mike is zakelijker. Hij denkt aan de gevolgen voor het presidentschap van Palmer en evt doden onder Amerikaanse manschappen. Palmer is meer een man die met z'n hart denkt.
Op maandag 7 juli 2003 19:46 schreef Strolie75 het volgende:
Spannende aflevering met sterke cliffhangers deze keer. Ik heb zo'n vermoeden dat Chapel er inderdaad meer van weet, hij keek zo smiechtig naar diegene naast hem in de auto, zou me niks verbazen als dat helikopter-man was.En Mike slecht? Ik weet het niet, volgens mij weet hij niks van die vervalste tapes maar doet hij gewoon wat hij het beste voor het land vind.
quote:ach ik zie dit niet zozeer als goed of slecht. Mike denkt gewoon aan het landsbelang (en ergens ook aan z'n baan natuurlijk, op zijn manier denkt hij te doen wat ook het beste is voor Palmer
Op maandag 7 juli 2003 23:14 schreef FritsFlits het volgende:
Hoevaak is al gebleken dat goede mensen in 24 slecht waren en slechte mensen goed waren? Ik hoop nog steeds dat Mike goed is en dan Lynn slecht, hoewel ze erg goed speelt
Zo'n DVD zit ik nou niet bepaald op te wachten op een of andere manier, ondanks dat ik van deel 2 een behoorlijk stuk 4 / 5 afleveringen. Dat je alles verder al weet enzo kijk je t een keer en staat t verder in je kast
Echt een hebbedingetje dat wel, kan ik me iets bij voorstellen
Zet m nu pas aan...verdomme!!! ![]()
Ja, zit je Scarface te kijken en dan vergeet ik t...
Weet iemand wanneer de herhaling komt?!
Zeker 2 weekjes wachten of niet?
Stark wist dat Jack een dochter had. Als Gary (die vader in het begin) Kim nou had ontvoerd, dan had Jack misschien moeten kiezen tussen Kim en de chip.
Gary had het tenslotte in het begin over 'buisness'. Misschien doelde hij op de bom en wilde samen met dat kleine meisje uit Los Angeles.
quote:Hij wilde uit LA omdat hij zijn vrouw vermoord had.
Op maandag 14 juli 2003 17:01 schreef FritsFlits het volgende:
Gary had het tenslotte in het begin over 'buisness'. Misschien doelde hij op de bom en wilde samen met dat kleine meisje uit Los Angeles.
quote:Tja, dingen liepen uit de hand?
Op maandag 14 juli 2003 19:11 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hij wilde uit LA omdat hij zijn vrouw vermoord had.
Ik zeg niet te veel, maar ik had op imdb gekeken bij de cast en ik werd door sommige dingen verrast. Wat? Dat vertel ik na 10 augustus wel. Ik verder nog niet hoe het verhaal zal gaan
quote:Yup. Zondag 10 augustus is als goed is de laatste aflevering
Op maandag 14 juli 2003 21:19 schreef MikeyMo het volgende:
Nog 4 uurtjes te gaan he?
Lekkere aflevering weer, en blij dat ik paar uurtjes geleden de vorige gemiste afl nog heb kunnen zien!!
Nou is die chip weer kaduuk ![]()
Overigens is mijn voorspelling uitgekomen: Kim komt volgende week d'r voormalige baas en vrouwenvermoorder annex kindermishandelaar weer tegen het lijf. Uiteraard zal de politeagent bij haar wel (dodelijk) gewond raken en dus moet ze het weer in d'r eentje tegen hem opnemen. Ik gok dat hij in de eena-laatste of laatste aflevering wel een kogel krijgt uit een pistool dat Kim vasthoudt
ff kijken of ik wel in het goede topic zit nu....
edit: oh, t kan zijn dat t in de preview voor volgende week zit, want die wou ik niet zien.
quote:ja het zat in de preview... overigens zei Kim al in de auto dat ze spullen ging ophalen in dat huis en hadden ze het er 3 afleveringen eerder over dat die gozer nog voortvluchtig was.
Op zondag 20 juli 2003 23:55 schreef Smeich het volgende:of het is te laat voor mij, maar hoe weet je nou al of je voorspelling is uitgekomen als het nog moet worden uitgezonden?
ff kijken of ik wel in het goede topic zit nu....
edit: oh, t kan zijn dat t in de preview voor volgende week zit, want die wou ik niet zien.
Dan is het gewoon een kwestie van optellen in principe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |