Dat is ook geen echte bananen smaak!De echte bananensmaak schijnt moeilijk na te maken zijn......quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:40 schreef tonks het volgende:
een banaan is wel lekker..
maar bananenvla of bananensnoepjes vind ik erg vies
Geen echte banaan in!Daarom!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:30 schreef UncleFunk het volgende:
Bananen zijn heerlijk. Ook een zelfgemaakte shake ermee is erg lekker. Verder vind ik alle producten waarin banaan zit, zoals bijvoorbeeld bananenkwark, om te![]()
Jup. Daarom is het een tip om vanilllekwark te nemen, en daar een banaan doorheen te prakken. Lekker hoor!quote:Op zondag 11 juli 2004 11:57 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Geen echte banaan in!Daarom!
Dat heb ik ook, ja.quote:Op zondag 11 juli 2004 14:53 schreef La_Guiri het volgende:
Bananen zijn wel ok, hou verder niet van bananenijs en milkshakes en andere producten met bananensmaak.![]()
Nu je dat zegt... Bij de Chinees eet ik dat altijd als we lopend buffet doen... Weet eigenlijk niet hoe je dat zelf kan maken. Zal eens even googlen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:43 schreef Shark.Bait het volgende:
Bakbanaan is mijn favoriet...
Men koopt een bakbanaan. Hoe zwarter, hoe rijper.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:59 schreef UncleFunk het volgende:
Nu je dat zegt... Bij de Chinees eet ik dat altijd als we lopend buffet doen... Weet eigenlijk niet hoe je dat zelf kan maken. Zal eens even googlen.
pisang=banaanquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:09 schreef krakkemieke het volgende:
Pisang goreng, bakbanaan met zo'n deegje eromheen![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Recept voor bakbanaan.
Ja, dat vind ik ook jammer. Gisteren nog als snack een bakbanaantje gemaakt.. tis echt binnen 5 minuten klaarquote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:31 schreef UncleFunk het volgende:
Dankjewel! Ik ga dit binnenkort een keer uitproberen, jammer dat bakbanaan niet in de doorsnee supermarkt ligt![]()
Ik ook niet, misselijkmakend. De vrucht zelf is wel lekker. Moet dan well iever iets onrijper zijn dan te rijp (want melig). Bakabana vind ik ook heeel lekker.quote:Op zondag 11 juli 2004 14:53 schreef La_Guiri het volgende:
Bananen zijn wel ok, hou verder niet van bananenijs en milkshakes en andere producten met bananensmaak.![]()
Wat een ongelofelijke mongool zeg. Zulke mensen verdienen niet eens medische zorg. Echt niet normaal.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:50 schreef TPdos het volgende:
Gebakken banaan....
http://video.google.nl/videoplay?docid=8886095851884987053
inderdaad, wat een klapjosti zegquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:57 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke mongool zeg. Zulke mensen verdienen niet eens medische zorg. Echt niet normaal.
Ik koop ze tegenwoordig gewoon bij de AH.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:31 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik ga dit binnenkort een keer uitproberen, jammer dat bakbanaan niet in de doorsnee supermarkt ligt![]()
Andere tip voor een toetje:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:36 schreef Exciter101 het volgende:
Ik kan ook niet goed tegen banaan: krijg er maagpijn van.
Wel lekker (en kan ik wel tegen): banaan van de bbq (toetje):
Snijd de banaan langs de holle kant helemaal open, vul opengesneden banaan met mengsel van boter, poedersuiker, honing, drupje ctroen en gehakte walnoten. Dichtvouwen, zilverfolie er omheen vouwen en even aan beide kanten zo'n 5 min op de bbq!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |