quote:Ik heb Nijpels diverse malen gezien de laatste tijd en vind hem erg volwassen overkomen, slim en vooral ook erg symphatiek. Een symphatiek gezicht is iets dat de VVD erg mist, de VVD heeft nu alleen maar kille saneerders... Dat roept veel weerstand op en daarom is het voor de VVD ook extra moeilijk steun te krijgen.. met iemand als Nijpels zal het "sociale gezicht" van de VVD zeker verbeteren.
Op zondag 20 april 2003 21:40 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Asjeblieft niet. Aardige man hoor, maar geen ministersmateriaal. Laat hem maar lekker in Friesland zitten, daar zit ie prima.
quote:Het sociale gezicht wel, het sociale beleid niet. Lijkt me toch iets belangrijker
Op zondag 20 april 2003 21:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik heb Nijpels diverse malen gezien de laatste tijd en vind hem erg volwassen overkomen, slim en vooral ook erg symphatiek. Een symphatiek gezicht is iets dat de VVD erg mist, de VVD heeft nu alleen maar kille saneerders... Dat roept veel weerstand op en daarom is het voor de VVD ook extra moeilijk steun te krijgen.. met iemand als Nijpels zal het "sociale gezicht" van de VVD zeker verbeteren.
quote:Je hebt een sociaal gezicht nodig om asociaal beleid te kunnen verkopen.
Op zondag 20 april 2003 21:44 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Het sociale gezicht wel, het sociale beleid niet. Lijkt me toch iets belangrijker
quote:Het waarmaken lukte wat minder...
Op zondag 20 april 2003 21:45 schreef Aernout het volgende:
In "mijn tijd" was Nijpels een tijdje heel populair onder jongeren.
Hij was een beetje het nieuwe frisse jonge gezicht in de politiek. De economie lag op z'n gat, veel jongeren vonden dat er een gezond klimaat moest komen voor het bedrijfsleven (= banen) en zagen geen heil meer in de vastgeroeste conservatieve linkse politiek. Nijpels wist het goed te verkopen en boekte een enorme verkiezingswinst.
quote:Ed Raket!
Op zondag 20 april 2003 21:45 schreef Aernout het volgende:
In "mijn tijd" was Nijpels een tijdje heel populair onder jongeren.
Hij was een beetje het nieuwe frisse jonge gezicht in de politiek. De economie lag op z'n gat, veel jongeren vonden dat er een gezond klimaat moest komen voor het bedrijfsleven (= banen) en zagen geen heil meer in de vastgeroeste conservatieve linkse politiek. Nijpels wist het goed te verkopen en boekte een enorme verkiezingswinst.
quote:Nijpels was toen jong en onervaren. Inmiddels is ie gelouterd en heeft ie veel ervaring opgedaan in zowel het openbaar bestuur, als het bedrijfsleven. Toen was het slechts talent en charme, nu is het talent, charme EN ervaring. Kortom de ideale mix voor het huidige politieke klimaat.
Op zondag 20 april 2003 21:47 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Het waarmaken lukte wat minder...
quote:Charme? Niet voor mij. Talent? Oh, ongetwijfeld. Maar ervaring? Ik weet niet of zijn afwezigheid uit Den Haag nu zo'n goede zet is geweest. Als hij was gebleven, had ik het nog wel een kans gegeven.
Op zondag 20 april 2003 21:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Nijpels was toen jong en onervaren. Inmiddels is ie gelouterd en heeft ie veel ervaring opgedaan in zowel het openbaar bestuur, als het bedrijfsleven. Toen was het slechts talent en charme, nu is het talent, charme EN ervaring. Kortom de ideale mix voor het huidige politieke klimaat.
quote:Ik denk dat Nijpels maar mooi in Fryslan moet blijven, wie weet wat voor klote-VVD'er er voor terugkomt. Net zo blij dat Hermans weggepromoveerd is naar Den Haag.
Op zondag 20 april 2003 21:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nijpels is namelijk iemand die veel bindende eigenschappen bezit.
In tegenstelling tot de rest van Nederland vervult de Commissaris der Koningin in Fryslan een belangrijke rol en hij doet het goed, dus niet weg.
Natuurlijk zou hij wel kunnen orakelen (in navolging van Wiegel)
quote:Inderdaad
Op zondag 20 april 2003 21:47 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ed Raket!
quote:Daar heb je helaas wel gelijk in
Op zondag 20 april 2003 21:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Je hebt een sociaal gezicht nodig om asociaal beleid te kunnen verkopen.
quote:Nu ik er weer aan terugdenk:
Op zondag 20 april 2003 21:47 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ed Raket!
De politiek was wel levendig in die tijd
Had meer aardappelen in z'n keel dan vincent ooit heeft geschilderd.
Iedere mislukte VVD politicus sturen we naar verre oorden.
Hermans, Wiegel, Jorritsma.
Soms drijven ze boven.
Alhoewel, als ik aan Erica denk. Denk ik niet echt aan drijven.
quote:Er was iig duidelijkheid. Wat er nu gebeurt was destijds onmogelijk.
Op zondag 20 april 2003 22:03 schreef Aernout het volgende:[..]
Nu ik er weer aan terugdenk:
Wat was de politiek enorm gepolariseerd in die tijd.
Enerzijds de conservatieve linkse partijen die zo weinig mogelijk wilden hervormen, anderzijds midden-rechts die het beleid moesten ombuigen om de economie te redden.
En dan had je natuurlijk nog de kruisraketten kwestie...De politiek was wel levendig in die tijd
Alhoewel Wiegel en van Agt ook eens een vies spelletje hebben gespeeld.
Maar dat was uitzondering.
quote:Waar is die eigenlijk heen getransporteert?
Op zondag 20 april 2003 22:04 schreef tong80 het volgende:
Alhoewel, als ik aan Erica denk. Denk ik niet echt aan drijven.
Gesponsord door .... Transport
quote:Als we toch bezig zijn, ik vond Linschoten wel bekwaam
Op zondag 20 april 2003 22:06 schreef SCH het volgende:
Liever Winsemius terug
quote:Zeg dat wel. Almere, voorportaal van de hel.
Op zondag 20 april 2003 22:04 schreef tong80 het volgende:Iedere mislukte VVD politicus sturen we naar verre oorden.
Jorritsma.
En Ed moet blijven, doet het prima hier, z'n Fries met aardappel accent is juist grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |