quote:O, dan is dit de ander kant van dat verhaal: Worden vrouwen weer strak nadat...
Op vrijdag 6 juni 2003 16:17 schreef TechnoHead het volgende:
De vriendin van een vriend van me moest bevallen en was een beeeeetje uitgescheurd (jaja, schijnt te gebeuren...).. Vraagt die vriend van me aan de arts: doe er maar een steekje extra bij!...Maar goed, niet echt met haar besproken dus..
(of je hebt het daar gelezen)
quote:Nooit gedacht dat sommige mensen dit bespreken...ik bespreek veel, maar dit gaat te ver...
Op donderdag 5 juni 2003 23:27 schreef Pandorah het volgende:
Damn! Ik wist niet dat je doos te strak/wijd kon zijn zeg... Naja: nooit te oud om te leren nie?
quote:Hmmm... niet van vriendinnetjes, want die heb ik niet
Op zondag 20 april 2003 21:27 schreef Aernout het volgende:
Zijn er hier Fok!-ers die de strakheid van de doos van hun vriendin bespreken met hun vrienden?Dames mogen ook reageren, of ze het weleens met vriendinnen hebben over de grootte van de piemel van hun vriendje.
quote:Hemel, ik leer een hoop op Fok, wist niet eens dat dit een issue was zeg.
Op zondag 20 april 2003 21:53 schreef Aernout het volgende:
Net als de piemelgrootte is ook de doos-strakheid gewoon een belangrijke parameter.
quote:Een vagina hoeft dus echt niet wijd te zijn na een bevalling hoor. Dat trekt vanzelf bij is mijn ervaring
Op maandag 21 april 2003 00:04 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
Wat bedoel je met uitgewoond?Je hebt een wijde kut of niet lijkt me. behalve als je baby's hebt gehad misschien. Ik geloof niet dat je wijder wordt van veel neuken ofzo.
[Dit bericht is gewijzigd door savale op 13-06-2003 14:36]
quote:nou, ik ken toch nog wel iemand die z'n zoon elke dag een draai om z'n oren geeft... (met z'n grote dikke kop
Op vrijdag 13 juni 2003 07:22 schreef elbundy het volgende:
Mijn ervaring ook Mien
Mijn vriendin is moeder, maar ik heb nergens last van....
Q: Wanneer gaat een hoer met pensioen?
A: Als ze door de bar kruk gezakt is!!
quote:en nee, niet grappig..
Op vrijdag 13 juni 2003 15:04 schreef merry77 het volgende:
Deze topic en reacties doen me denken aan de volgende mop die ik ooit eens gehoord heb:Q: Wanneer gaat een hoer met pensioen?
A: Als ze door over de bar kruk gezakt is!!
quote:Nee hoor, het is in vergelijking met de gemiddelde doos.
Op vrijdag 13 juni 2003 15:37 schreef Hik het volgende:
Ik denk dat de meeste mannen zich niet aan zo'n gesprek zullen wagen. Niet zozeer uit respect voor hun vriendin, als wel dat een "te groot gat" net zo goed een "te kleine opvulling" kan zijn!
quote:dus als in een soort natuurconstante waarvanuit je refereert? (mu-0, mu-r achtig idee )
Op vrijdag 13 juni 2003 21:20 schreef Aernout het volgende:[..]
Nee hoor, het is in vergelijking met de gemiddelde doos.
Je praat over de strakheid ten opzichte van een genormaliseerde referentie doos.
quote:euhm mail de foto's maar dan laat ik het oordeel wel weten
Op donderdag 5 juni 2003 23:30 schreef DooZjUh het volgende:
bekijk de mijnes en oordeel maar
ontopic:
nee tenzij ik heel erg dronken ben of dat de meid in kwestie doet alsof ze nooit iets met mij gehad/gedaan heeft. zo van "i know things.... and i'll tell if u don't act nice"
zelf vind ik ze wel zielig dat ze geen vriendin hebbe gehad en ze zijn ouder dan mij en * Lord_Of_Darkness is 18
hun 19, 20 ofzo dacht ik.
en ik vind het niks om overop te scheppen
ik vind het iets persoonlijks tusse me vriendin en mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |