Dames mogen ook reageren, of ze het weleens met vriendinnen hebben over de grootte van de piemel van hun vriendje.
Als het niet over babyvet gaat verzint die gast wel wat anders
En nee, ik heb geen vriendin, maar als ik die zou hebben zou ik dit soort dingen niet met mijn vrienden bespreken. Althans, een of twee uitzonderingen daargelaten misschien .
quote:neuh .. ik zou niet weten waar dat nou goed voor is...
Op zondag 20 april 2003 21:27 schreef Aernout het volgende:
Zijn er hier Fok!-ers die de strakheid van de doos van hun vriendin bespreken met hun vrienden?
quote:nee
Zijn er hier Fok!-ers die de strakheid van de doos van hun vriendin bespreken met hun vrienden?
quote:duh!!! kun je meteen zeggen wie ze moeten mijden...
Dames mogen ook reageren, of ze het weleens met vriendinnen hebben over de grootte van de piemel van hun vriendje.
kun je soms best wel op afknappen, maja, er zijn genoeg andere dingen die een jongen interresant kunnen maken...
maar idd, is een gespreksonderwerp, is vooral leuk wanneer jij en een goeie vriendin allebei een ex zijn van 2 jongens die weer goeie vrienden zijn, en iedereen gaat nog gewoon dik goed met elkaar om, maar je kunt dan wel leuke weetjes uitwisselen
Effe checken.
Het is natuurlijk wel een redelijk privé iets, maar zo gek is het dus niet om het met je beste vrienden te bespreken
quote:Sorry...zal het niet meer doen....maar tis zoooo verleidelijk
Op zondag 20 april 2003 22:05 schreef E.T. het volgende:
ehm... kijkt iedereen wel even in welk subforum dit staat?
niet in onz dus..
quote:Inderdaad
Op zondag 20 april 2003 22:05 schreef E.T. het volgende:
ehm... kijkt iedereen wel even in welk subforum dit staat?
niet in onz dus..
quote:Damn hoe kom je er als vrouw achter dat je te wijd bent?
Op zondag 20 april 2003 23:54 schreef clerk het volgende:
vorige bijna... die had een al wat uitgewoonde doos, zeg maar
huidige is lekker strak
quote:Als je een dildo naar binnen glijdt en het ding heen en weer stuitert tegen de randjes weet je denk ik wel hoe laat het is.
Op zondag 20 april 2003 23:56 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
Damn hoe kom je er als vrouw achter dat je te wijd bent?
quote:Wat bedoel je met uitgewoond?Je hebt een wijde kut of niet lijkt me. behalve als je baby's hebt gehad misschien. Ik geloof niet dat je wijder wordt van veel neuken ofzo.
Op zondag 20 april 2003 23:54 schreef clerk het volgende:
vorige bijna... die had een al wat uitgewoonde doos, zeg maar
huidige is lekker strak
quote:Laat je testen door een erkend vakman
quote:Ja en die zal een beetje eerlijk tegen je zijn: 'sorry meid je bent te wijd''
Op maandag 21 april 2003 00:07 schreef Aernout het volgende:[..]
Laat je testen door een erkend vakman
Maar stel hij heeft een megaklein pikkie, 5 cm ofzo, dan krijgen mijn vriendinnen dat wel te horen hoor ghe ghe.
quote:Als er een coca cola fles van 2 liter naar binnen kan
quote:lekker
Op maandag 21 april 2003 00:08 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
Ja en die zal een beetje eerlijk tegen je zijn: 'sorry meid je bent te wijd''
Ik zal nooit tegen een man zeggen dat ik zijn pik vee te klein vind en dat ik er niks van voel.
Is me gelukkig totnutoe nog niet overkomen heh heh.Maar stel hij heeft een megaklein pikkie, 5 cm ofzo, dan krijgen mijn vriendinnen dat wel te horen hoor ghe ghe.
Deze is toch écht te wijd...
[Dit bericht is gewijzigd door DemonRage op 21-04-2003 00:17]
quote:fuck lijer!...gadverdamme, ik moest bijna kotsen!
Op maandag 21 april 2003 00:15 schreef DemonRage het volgende:
edit: hier ook weggehaald
Deze is toch écht te wijd...
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 21-04-2003 00:17]
quote:Geen vliesje meer te bekennen
Op maandag 21 april 2003 00:15 schreef DemonRage het volgende:Deze is toch écht te wijd...
quote:Gaat dit over "face"liften bij kutjes?
Zijn er hier Fok!-ers die de strakheid van de doos van hun vriendin bespreken met hun vrienden?Dames mogen ook reageren, of ze het weleens met vriendinnen hebben over de grootte van de piemel van hun vriendje.
quote:Ik bespreek het ook niet met vrienden, al moet ik eerlijk zeggen dat vrienden het denk ik niet boeit aangezien ze zien dat ze toch lekker strak in d'r velletje zit
Op dinsdag 22 april 2003 10:02 schreef basjeP24 het volgende:
he aernout in centimeters of meters..... we hebben het er weinig over maar sinds gisteravond.... een vuistje dik zullen we maar zeggen.
quote:Groot gelijk
Op dinsdag 22 april 2003 12:54 schreef Latency het volgende:
Neuh, ik bespreek t niet met mn vriendenTis ook niet echt iets wat ze (hoort) te boeien, tis mijn girl, dus zij zullen er niets aan hebben om te weten hoe strak t is
wel dan ?
quote:zit daar echt zoveel verschil in? zoveel verschil dat echt een probleem kan zijn?
Op zondag 20 april 2003 21:53 schreef Aernout het volgende:
Net als de piemelgrootte is ook de doos-strakheid gewoon een belangrijke parameter. De ene doos is nu eenmaal veel lekkerder dan de andere doos. Daar zitten enorme verschillen tussen (net zoals tussen piemels vermoed ik).
quote:Nou ik heb het nog nooit uitgemaakt vanwege een te grote doos.
Op woensdag 23 april 2003 20:14 schreef _Maria_ het volgende:[..]
zit daar echt zoveel verschil in? zoveel verschil dat echt een probleem kan zijn?
quote:laat je vriendje, papa, mama, broertje of wildvreemde twee handen in je kut brengen en vraag hem dan te klappen met zijn handen.
quote:OMFG, wat een kansloosheid....
Zijn er hier Fok!-ers die de strakheid van de doos van hun vriendin bespreken met hun vrienden?Dames mogen ook reageren, of ze het weleens met vriendinnen hebben over de grootte van de piemel van hun vriendje.
Echte maten laat je toch zeker zelf wel ff kijken?
quote:Een 2 liter colafles lukt bij elke vrouw, dat is zelfs niet leeftijds-gebonden, echter zodra ze opstaat en de fles spontaan op de grond valt....
Op maandag 21 april 2003 00:11 schreef DemonRage het volgende:[..]
Als er een coca cola fles van 2 liter naar binnen kan
[Dit bericht is gewijzigd door R34L-SIcK op 24-04-2003 02:05]
quote:Ja, het topic was reeds vanaf het begin uiterst hoogstaand...
Op donderdag 24 april 2003 10:11 schreef PrivateLabel22 het volgende:
Het niveau daalt weer
Nee
Das echt taboe ofzo
als er iets in de fancy staat van grotere binennste schaamlippen lachen al mn vriendinnen maar ik wedt dat de helft er zelf ook last van heeft (en ik ook, maar niet zo heel erg...) maar het is best een taboe op zich..
quote:Is dat lichamelijk of geestelijk een probleem?
Op donderdag 24 april 2003 10:32 schreef Vortexx het volgende:
Serieuze reactie van een vrouw:Nee
Das echt taboe ofzo
als er iets in de fancy staat van grotere binennste schaamlippen lachen al mn vriendinnen maar ik wedt dat de helft er zelf ook last van heeft (en ik ook, maar niet zo heel erg...) maar het is best een taboe op zich..
Waarom zou het daar over hebben?? Alsof er iets aan te doen is..
"Uhh Schat, je bent een beetje wijd, maar ik zal er de volgende keer wat meer vingers bij frotten hoor.."
zeg dan niets...
quote:
Op donderdag 24 april 2003 11:04 schreef cmdr_sm het volgende:
Honey.. it's like throwing a hotdog down the hallway
Maarja wanneer is een jongen groot geschapen?? Ik heb 2,5 jaar een vriendje gehad en ben nadien wel eens geschrokken van andere formaten ja.. maar dat kan ook aan mij liggen hoor... hihi
Het valt me wel op dat meisjes meteen als het wat serieuzer wordt met een jongen ook minder open over zijn edele delen praten... lekker saai!!
quote:
Op zondag 20 april 2003 21:34 schreef LLCoolR het volgende:
[afbeelding]Nee, ik heb het er eigenlijk nooit over...
quote:Nee, maar sommige vrienden menen dat wel te moeten doen.
Kortom: nee, met vriendinnen bespreek ik ook niet de grootte of kromte van een vriendje.
quote:Dat is mij ook opgevallen ja.
Op donderdag 24 april 2003 15:28 schreef Ezmeetje het volgende:
Het valt me wel op dat meisjes meteen als het wat serieuzer wordt met een jongen ook minder open over zijn edele delen praten... lekker saai!!
Gelukkig zijn er altijd uitzonderingen...
Kreeg na wat geaarzel echter wel van m'n vriendin te horen dat ze het met haar beste vriendin een keer gehad had over hoe groot ik geschapen was... Ze was nogal geschrokken.. (maagden onder elkaar...
)
Alhoewel ik tegen een van mijn beste vriendinnen wel eens gezegd heb dat ze het niet slecht getroffen heeft met haar man. (we gaan regelmatig mijn zijn 3en naar de sauna) Daar reageerde ze lachend bevestigend op. Maar voor de rest worden zulke dingen niet besproken.
Is gewoon not done
quote:Nee dat niet, ik weet wel een vriendin van een vriend van me die wel heel erg strak is
doek dus wel ja
Maar goed, niet echt met haar besproken dus..
quote:Als je een Amsterdammertje (zo n rood paaltje met 3 kruisjes erop) kwijt kunt.....
quote:Ik denk het wel, wanneer heb jij voorlichting gehad???? 1830 n. Chr.
Op maandag 21 april 2003 00:04 schreef cinnamongirl het volgende: Ik geloof niet dat je wijder wordt van veel neuken ofzo.
quote:Nou ik denk het DUS NIET!
Op vrijdag 6 juni 2003 16:22 schreef dribbel79 het volgende:[..]
Ik denk het wel, wanneer heb jij voorlichting gehad???? 1830 n. Chr.
quote:Ik denk van wel, maar da´s mijn mening....en dat van die bevallingen
Op vrijdag 6 juni 2003 16:25 schreef cinnamongirl het volgende:Nou ik denk het DUS NIET!
Ik kan me alleen voorstellen dat je iets wijder ZOU KUNNEN blijven na bevallingen.
quote:Voor jou schijnbaar wel. Zegt best iets over de inhoudsloosheid van je bestaan.
Net als de piemelgrootte is ook de doos-strakheid gewoon een belangrijke parameter.
Ontopic: werkelijk nog nooit over gehad en zou ook niet weten waarom.
quote:O, dan is dit de ander kant van dat verhaal: Worden vrouwen weer strak nadat...
Op vrijdag 6 juni 2003 16:17 schreef TechnoHead het volgende:
De vriendin van een vriend van me moest bevallen en was een beeeeetje uitgescheurd (jaja, schijnt te gebeuren...).. Vraagt die vriend van me aan de arts: doe er maar een steekje extra bij!...Maar goed, niet echt met haar besproken dus..
(of je hebt het daar gelezen)
quote:Nooit gedacht dat sommige mensen dit bespreken...ik bespreek veel, maar dit gaat te ver...
Op donderdag 5 juni 2003 23:27 schreef Pandorah het volgende:
Damn! Ik wist niet dat je doos te strak/wijd kon zijn zeg... Naja: nooit te oud om te leren nie?
quote:Hmmm... niet van vriendinnetjes, want die heb ik niet
quote:Hemel, ik leer een hoop op Fok, wist niet eens dat dit een issue was zeg.
Net als de piemelgrootte is ook de doos-strakheid gewoon een belangrijke parameter.
quote:Een vagina hoeft dus echt niet wijd te zijn na een bevalling hoor. Dat trekt vanzelf bij is mijn ervaring
Op maandag 21 april 2003 00:04 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
Wat bedoel je met uitgewoond?Je hebt een wijde kut of niet lijkt me. behalve als je baby's hebt gehad misschien. Ik geloof niet dat je wijder wordt van veel neuken ofzo.
[Dit bericht is gewijzigd door savale op 13-06-2003 14:36]
quote:nou, ik ken toch nog wel iemand die z'n zoon elke dag een draai om z'n oren geeft... (met z'n grote dikke kop
Op vrijdag 13 juni 2003 07:22 schreef elbundy het volgende:
Mijn ervaring ook Mien
Mijn vriendin is moeder, maar ik heb nergens last van....
Q: Wanneer gaat een hoer met pensioen?
A: Als ze door de bar kruk gezakt is!!
quote:en nee, niet grappig..
Op vrijdag 13 juni 2003 15:04 schreef merry77 het volgende:
Deze topic en reacties doen me denken aan de volgende mop die ik ooit eens gehoord heb:Q: Wanneer gaat een hoer met pensioen?
A: Als ze door over de bar kruk gezakt is!!
quote:Nee hoor, het is in vergelijking met de gemiddelde doos.
Op vrijdag 13 juni 2003 15:37 schreef Hik het volgende:
Ik denk dat de meeste mannen zich niet aan zo'n gesprek zullen wagen. Niet zozeer uit respect voor hun vriendin, als wel dat een "te groot gat" net zo goed een "te kleine opvulling" kan zijn!
quote:dus als in een soort natuurconstante waarvanuit je refereert? (mu-0, mu-r achtig idee )
Op vrijdag 13 juni 2003 21:20 schreef Aernout het volgende:[..]
Nee hoor, het is in vergelijking met de gemiddelde doos.
Je praat over de strakheid ten opzichte van een genormaliseerde referentie doos.
quote:euhm mail de foto's maar dan laat ik het oordeel wel weten
Op donderdag 5 juni 2003 23:30 schreef DooZjUh het volgende:
bekijk de mijnes en oordeel maar
ontopic:
nee tenzij ik heel erg dronken ben of dat de meid in kwestie doet alsof ze nooit iets met mij gehad/gedaan heeft. zo van "i know things.... and i'll tell if u don't act nice"
zelf vind ik ze wel zielig dat ze geen vriendin hebbe gehad en ze zijn ouder dan mij en * Lord_Of_Darkness is 18
hun 19, 20 ofzo dacht ik.
en ik vind het niks om overop te scheppen
ik vind het iets persoonlijks tusse me vriendin en mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |