- ik heb geld
- ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik ben bereid iets voor je te doen
- ik rij een dure auto
- ik kan heel erg goed slijmen
zoveel meisjes hebben al tegen mij gezegt dat ik de ideale man ben en ze jaloers zijn op mijn vriendinnen. dit is wel erg goed voor je ego, maar er is geen kut van waar, ik neuk namelijk alles wat loopt, ik lieg heel veel en heb geen respect voo0r liefde (zelf kennis) hoe krijg je ze dit uit hun hoofd
quote:hmmmm...dus toch niet de ideale man!
Op zondag 20 april 2003 04:05 schreef GWD het volgende:
Ik ben best vaak uitgemaakt voor de ideale man, ik heb namelijk alles wat je je als een vrouw kan wensen:- ik heb geld
- ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik rij een dure auto
- ik kan heel erg goed slijmenzoveel meisjes hebben al tegen mij gezegt dat ik de ideale man ben en ze jaloers zijn op mijn vriendinnen. dit is wel erg goed voor je ego, maar er is geen kut van waar, ik neuk namelijk alles wat loopt, ik lieg heel veel en heb geen respect voo0r liefde (zelf kennis) hoe krijg je ze dit uit hun hoofd
quote:- ik heb geld - check
Ik ben best vaak uitgemaakt voor de ideale man, ik heb namelijk alles wat je je als een vrouw kan wensen:- ik heb geld
- ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik rij een dure auto
- ik kan heel erg goed slijmenzoveel meisjes hebben al tegen mij gezegt dat ik de ideale man ben en ze jaloers zijn op mijn vriendinnen. dit is wel erg goed voor je ego, maar er is geen kut van waar, ik neuk namelijk alles wat loopt, ik lieg heel veel en heb geen respect voo0r liefde (zelf kennis) hoe krijg je ze dit uit hun hoofd
En toch chronisch vrijgezel zijn .....
En voor de rest vinnik je een asociale randdebiel...
maar gezien het feit dat vrouwen op asociale bladiebla vallen..... lucky you, profiteer dervan tot dat het op houdt.
beter goed gejat dan.....
quote:...Slecht bedacht.
Op zondag 20 april 2003 04:11 schreef blieblie het volgende:
Ow......... Je bent super!!!!!
Je bent mijn held!!!!!
Maggik je aanraken?????beter goed gejat dan.....
En verder:
[Dit bericht is gewijzigd door ObsEssie op 20-04-2003 04:18]
quote:WHAHAHAHAHAHHAHAHA........droom lekker verder knulletje
- ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik rij een dure auto
Mzzl
P.S. Zoiets als ideal bestaat niet!
quote:
Op zondag 20 april 2003 04:47 schreef DennisMoore het volgende:
Kogando is okay, olé olé...
en toch word ik ook als ideale man beschouwd...maar dat zou ik ook zelf bedacht kunnen hebben onder invloed van het spul dat ik net naar binnengesnoven heb
quote:Of je bent schijnheilig, of je verbergt gewoon je jaloezie erg slecht
Op zondag 20 april 2003 04:09 schreef blieblie het volgende:En voor de rest vinnik je een asociale randdebiel...
quote::S
Op zondag 20 april 2003 04:47 schreef DennisMoore het volgende:
Kogando is okay, olé olé...
Ik wil toevallig wèl een man die veel geld heeft...
en ik ben ook geinteresseerd in een man die iets voor mij doet..
( k wil toch wel meeprofiteren van z´n centen )
en in een gave bak wil ik ook wel rondrijden...
en dat dumpen en alles neuken wat los en vast zit..
Das toch ook best ideaal.. hoef Ik dat tenminste niet meer te doen zodra ik zijn geld op heb gemaakt....
Nee hoor... ik hou wel van mannetjes zoals GWD
Nog even een "paar" systeempjes verkopen vriend en dan kun je misschien ook verhuizen naar een tropisch oord.
quote:
Op zondag 20 april 2003 08:45 schreef Mirage het volgende:
Nou, wat doet iedereen onaardig..Ik wil toevallig wèl een man die veel geld heeft...
en ik ben ook geinteresseerd in een man die iets voor mij doet..
( k wil toch wel meeprofiteren van z´n centen )
en in een gave bak wil ik ook wel rondrijden...en dat dumpen en alles neuken wat los en vast zit..
Das toch ook best ideaal.. hoef Ik dat tenminste niet meer te doen zodra ik zijn geld op heb gemaakt....
Nee hoor... ik hou wel van mannetjes zoals GWD
![]()
![]()
quote:Ik ben een man, maar zou bijna met je willen trouwen, ja, jij bent ideaal!!
Ik ben best vaak uitgemaakt voor de ideale man, ik heb namelijk alles wat je je als een vrouw kan wensen:- ik heb geld nou en:?
- ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik ben bereid iets voor je te doen wat, ben ik debiel dan?
- ik rij een dure auto hmmm, vervelend voor je
- ik kan heel erg goed slijmen Kijk, nu val je door de mandzoveel meisjes hebben al tegen mij gezegt dat ik de ideale man ben en ze jaloers zijn op mijn vriendinnen. dit is wel erg goed voor je ego, maar er is geen kut van waar, ik neuk namelijk alles wat loopt, ik lieg heel veel en heb geen respect voo0r liefde (zelf kennis) hoe krijg je ze dit uit hun hoofd
quote:hij zit weer in ze space wereld te trippen
- ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik rij een dure auto
En da's maar goed ook, anders zou het wel heeeeeel saai zijn; een man die alles doet en is wat je wil jakkes moet er niet aan denken...
Nou, ben ik ideaal of what?
quote:OMG, de ideale man bestaat toch!!!
Op zondag 20 april 2003 10:57 schreef voh het volgende:
- ik heb geld - sinds er niet staat hoeveel, check
- ik zie er goed uit - goed uitzien is subjectief, en er zal vast wel iemand zoiets vinden van mij, dus check
- ik ben aardig - mwah, mijn sarcasme wordt vaak serieus genomen, dus sommigen vinden dat check
- ik ben bereid iets voor je te doen - voor betaling - altijd! check
- ik rij een dure auto - ik ook, hij's niet van mij, maar dat doet er niet toe check
- ik kan heel erg goed slijmen - vooral als ik goed verkouden ben, dusseh, checkNou, ben ik ideaal of what?
quote:Je vergeet je ego te vermelden
- ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik rij een dure auto
quote:wat wil je?! dat we onderstrepen hoe goed jij met vrouwen bent?!
- ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik rij een dure auto
quote:neuken?
- ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik rij een dure auto
Bovendien is er maar eentje waarvan ik graag wil dat ze me als 'ideaal' beschouwt en blijft beschouwen, en die ligt al sinds ruim 3 jaar het merendeel van de nachten naakt naast me.
Laat me niet lachen, dames, check zijn fotoboek eens eventjes
En wat voor gave bak rij je dan wel niet? Een 320i uit 1995 met M-spoiler-kit?? *proest*
quote:Denk je dat het een vrouw iets kan schelen of jij goed kan slijmen en of je in een dure auto rijdt? Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten jongen..
- ik heb geld
- ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik rij een dure auto
Misschien ben je bij je knikkervriendjes heel wat maar ik walg van arrogante, zelfingenomen, -niet verder dan hun neus kijkende- idioten, zoals jij.
Ik ben overigens niet de ideale man, maar ik poog wel 'boven gemiddeld' te zijn voor de vrouwen die mij interesseren... Als dat zo is, dan vind ik 't goed
ben ik nu de ideale man?
quote:
Op maandag 21 april 2003 09:45 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb een lul van 20 cm
heb 10000000000 euro
heb een dure pooier bakben ik nu de ideale man?
quote:Ik wil niet vervelend zijn hoor, maar volgens mij zien vrouwen de iedeale man meer als:
- ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik rij een dure auto
- eerlijk
- trouw
- respectvol
ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat een stuk belangrijker is dan een dure auto
Liefde is alles voor elkaar over hebben, van elkaar houden en om elkaar geven (respect, etc etc) zonder dat daar een materiele zaak bij komt kijken. In principe zou ze net zo veel van je moeten houden als je van top tot teen verbrand bent dan dat je een lekker ding bent. Ik denk zelf dat je zo niet erg gelukkig zal worden.. het geeft altijd wel tijdelijk plezier, nieuw mokkel, nieuwe neuk.. maar tis maar een breezer-flesje-meisje die jou neemt om je auto, je geld en je lekkere koppie.. (net als dat jij haar neemt, om jouw auto, jouw geld en jouw koppie ).
Magoed.. ben je gelukkig?
quote:zien is 1 ding, doen een andere
Op maandag 21 april 2003 11:33 schreef David_Aames het volgende:[..]
Ik wil niet vervelend zijn hoor, maar volgens mij zien vrouwen de iedeale man meer als:
- eerlijk
- trouw
- respectvolik heb zo'n vaag vermoeden dat dat een stuk belangrijker is dan een dure auto
quote:Ben je dan eigenlijk niet een ideale vrouw?
Ik ben best vaak uitgemaakt voor de ideale man, ik heb namelijk alles wat je je als een vrouw kan wensen:[..]
quote:heerlijk, die naiviteit.
Op maandag 21 april 2003 11:33 schreef David_Aames het volgende:[..]
Ik wil niet vervelend zijn hoor, maar volgens mij zien vrouwen de iedeale man meer als:
- eerlijk
- trouw
- respectvolik heb zo'n vaag vermoeden dat dat een stuk belangrijker is dan een dure auto
quote:Vind dit toch beetje stoerdoenerij... een vrouw kiest toch meestal zelf wel wat voor man ze wil, en dan gaat het niet alleen om het geld of een dure bak onder je kont het eerste waar een vrouw op let is namelijk de houding van een man, hoe hij overkomt, taalgebruik etc. dan pas de rest
- ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik rij een dure auto
- ik kan heel erg goed slijmen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zoveel meisjes hebben al tegen mij gezegt dat ik de ideale man ben en ze jaloers zijn op mijn vriendinnen. dit is wel erg goed voor je ego, maar er is geen kut van waar, ik neuk namelijk alles wat loopt, ik lieg heel veel en heb geen respect voo0r liefde (zelf kennis) hoe krijg je ze dit uit hun hoofd
quote:DE IDEALE MAN ????????????????????????????
de ideale man
- ik heb geld
- ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik rij een dure auto
quote:Njah, Breezah-flesje-brein-meisjes vinden dit fantastisch
Op maandag 21 april 2003 11:57 schreef dikkiedik87 het volgende:[..]
DE IDEALE MAN ????????????????????????????
Je ego is te grootof dacht je dat je god was?
Mijn ideaalbeeld van een man komt niet eens in de buurt!!
En als dat alles is wat je te bieden hebt...
quote:Haha... hieruit concludeer ik:
Op maandag 21 april 2003 12:08 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Njah, Breezah-flesje-brein-meisjes vinden dit fantastisch
Ideale man anno 2003 is geworden.... rapapaaaa rapapaaaa...
De grote baas van Bacardi
met wat voor soort meiden ga je om? 14 jarige ofzo? sure ik kan me ook wel omhullen met meiden die me als god behandelen... ben je dan ook echt geintresseerd in hun? Ik zal je zeggen dat ik weleens gestalked ben door meiden omdat ik er gewoon heel goed uitzag, maar of ik dit leuk vind dat is nog een andere vraag!
quote:- ik rij een dure auto
- ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik rij een dure auto
kindje kindje toch
quote:denk dat dat wel meevalt, of je denkt dat als je veel one-night-stands haalt je er iets aan hebt
Op maandag 21 april 2003 11:43 schreef Hrun het volgende:[..]
heerlijk, die naiviteit.
quote:Waarom willen meisjes geen lieve jongens?
Op maandag 21 april 2003 12:45 schreef David_Aames het volgende:[..]
denk dat dat wel meevalt, of je denkt dat als je veel one-night-stands haalt je er iets aan hebt
Verder nog
- goud eerlijk
- hoog begaafd
- ontwikkeld
- Aernout begrijpt vrouwen
neucken?
Gelukkig zijn er ook nog genoeg normale vrouwen, die zelf geld verdienen, en niet kijken naar wat voor bak hun man rijdt, of hoeveel geld hij verdient. Die kijken of hij humor heeft, eerlijk is, fun to be with, dat soort dingen ipv inkomen.
dus uhm, als we nou ff met z'n allen naar hrun , geeft tie misschien geen antwoord meer, wat erg prettig zou zijn.
Ps, die twee topics die jij aanhaalt, vallen ook qua aantal in niet bij topics die gaan over "echte" liefde. Dus doehoeg.
quote:uitzonderingen daargelaten
Op maandag 21 april 2003 13:12 schreef Hrun het volgende:[..]
Waarom willen meisjes geen lieve jongens?
Smoorverliefd op een klootzak
quote:maar op uitzonderingen is de wereld niet gebouwd
Op maandag 21 april 2003 14:10 schreef David_Aames het volgende:[..]
uitzonderingen daargelaten
ben ik nu de ideale man ?
lief,
zorgzaam,
goed in klussen,
maar ook in huishoudelijke taken,
ik kan lekker koken,
ben creatief,
goed met techniek,
bovengemiddeld intelligent,
en heb best een redelijke smaak qua inrichting, kleding etc.
Dit alles door onafhankelijke (zowel mannelijke als vrouwlijke) bronnen bevestigd.
Helaas schijnen dit geen criteria te zijn waar een meisje/vrouw een man op uitzoekt.
quote:Hmmm...
- ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik rij een dure auto
- ik kan heel erg goed slijmenzoveel meisjes hebben al tegen mij gezegt dat ik de ideale man ben en ze jaloers zijn op mijn vriendinnen. dit is wel erg goed voor je ego, maar er is geen kut van waar, ik neuk namelijk alles wat loopt, ik lieg heel veel en heb geen respect voor liefde (zelf kennis) hoe krijg je ze dit uit hun hoofd
- Ik heb geen geld
- Ik zie er niet goed uit
- Ik ben niet aardig
- Ik doe geen zak voor je
- Ik rij geen dure auto
- Ik kan absoluut niet slijmen
En toch he... ben ik niet jaloers op je; ik zou nog geen DAG in jouw schoenen willen staan, met je opgeblazen ego...
Ik ben pas 1 keer in mn leven 'ideale man' genoemd. Leuk om te horen maarja ik bleek dus achteraf niet ideaal genoeg En nu zegt ze weer dat ik toch de ideale man voor haar ben
En verhalen van 'de gemiddelde vrouw wil . . .' vind ik ook onzin, want ik val niet op 'de gemiddelde vrouw'
*groenteboer_fc zoekt vrolijk verder naar zijn ideale vrouw
Ik ben wel mezelf daarentegen, met al m'n goede en slechte punten... Is dat niet iets wat nog net een stukje belangrijker is dan simpelweg "ideaal" zijn?
quote:GWD, kansloze tyfushoer die je bent, plaats dan ook een foto van jezelf...
Ik ben best vaak uitgemaakt voor de ideale man, ik heb namelijk alles wat je je als een vrouw kan wensen:- blablabla
- ik zie er goed uit
- blablabla
- ik rij een dure auto <- lul niet, die is van je pappa
- blablablazoveel meisjes hebben al tegen mij gezegt dat ik de ideale man ben en ze jaloers zijn op mijn vriendinnen. dit is wel erg goed voor je ego, maar er is geen kut van waar, ik neuk namelijk alles wat loopt, ik lieg heel veel en heb geen respect voo0r liefde (zelf kennis) hoe krijg je ze dit uit hun hoofd
Dat is dus de knappe GWD, mister wannabe player....
[Dit bericht is gewijzigd door R34L-SIcK op 21-04-2003 17:03]
quote:Subjectief gerelateerd aan een persoon of niet, ik denk niet dat je aan wie dan ook een ideaal totaalpakket aan kunt bieden... Ik bedoel: iedereen heeft toch z'n makken?
Op maandag 21 april 2003 17:02 schreef Doctor_Bara het volgende:
De ideale man is subjectief gerelateerd aan een persoon. Er is niet 1 standaard voor iedereen. Er zijn wel bepaalde kenmerken die iedereen wel positief vindt, maar je kunt niet aan iedereen t zelfde totaalpakket aanbieden
quote:
Op maandag 21 april 2003 17:05 schreef Gerdo het volgende:[..]
Subjectief gerelateerd aan een persoon of niet, ik denk niet dat je aan wie dan ook een ideaal totaalpakket aan kunt bieden... Ik bedoel: iedereen heeft toch z'n makken?
quote:Dat zeggen ze waarschijnlijk ook alleen maar om je het bed in te krijgen.
Ik ben best vaak uitgemaakt voor de ideale man
quote:Ok, misschien formuleerde ik niet al te best, maar ik was het met je eens!
Op maandag 21 april 2003 17:05 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
dat zeg ik toch ook?
quote:de hetero way of life he
Op maandag 21 april 2003 17:09 schreef Gerdo het volgende:[..]
Ok, misschien formuleerde ik niet al te best, maar ik was het met je eens!
quote:het lijkt erop alsof alle topics waar wij in posten iets weg hebben van slowchat....
Op maandag 21 april 2003 17:10 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
de hetero way of life he
en ja, hetero way of life!
quote:herkenbaar
Op maandag 21 april 2003 17:11 schreef Gerdo het volgende:[..]
het lijkt erop alsof alle topics waar wij in posten iets weg hebben van slowchat....
quote:T verandert allemaal automatisch in slowchat ja... niet dat ik t erg vind
Op maandag 21 april 2003 17:11 schreef Gerdo het volgende:[..]
het lijkt erop alsof alle topics waar wij in posten iets weg hebben van slowchat....
en ja, hetero way of life!
![]()
quote:>zoveel meisjes hebben al tegen mij gezegt dat ik de ideale man ben >en ze jaloers zijn op mijn vriendinnen. dit is wel erg goed voor je ego, >maar er is geen kut van waar, ik neuk namelijk alles wat loopt, ik lieg >heel veel en heb geen respect voo0r liefde (zelf kennis) hoe krijg je ze >dit uit hun hoofd
Ik ben best vaak uitgemaakt voor de ideale man, ik heb namelijk alles wat je je als een vrouw kan wensen:- ik heb geld (paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap)
- ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik ben bereid iets voor je te doen (ben al anderhalf jaar aan het wachten op men dvd brander...)
- ik rij een dure auto (paaaaaaaaaaaaaap, by the way heb je je rijbewijs al terug?)
- ik kan heel erg goed slijmen (da klopt)zoveel meisjes hebben al tegen mij gezegt dat ik de ideale man ben en ze jaloers zijn op mijn vriendinnen. dit is wel erg goed voor je ego, maar er is geen kut van waar, ik neuk namelijk alles wat loopt, ik lieg heel veel en heb geen respect voo0r liefde (zelf kennis) hoe krijg je ze dit uit hun hoofd
uhm.. hoe vaak we GWD niet hebben moeten 'helpen' als ie weer es feleifd was en niet wist hoe ie het aan moest pakken
onzen bikkel
quote:officieel wel, dat staat beter
Op maandag 21 april 2003 17:14 schreef Brennie het volgende:
De ideale man om te screwen.
Denk je dat alle vrouwen onder een ideale man: een zorgzame lieve man verstaan?
quote:het blijkt van niet idd
Op maandag 21 april 2003 17:14 schreef Brennie het volgende:
De ideale man om te screwen.
Denk je dat alle vrouwen onder een ideale man: een zorgzame lieve man verstaan?
Dat andere heb ik daardoor nooit uitgetest
quote:Nopez.... Ik denk dat er voor vrouwen geen ideale man bestaat.... Aan de ene kant willen ze een schoft, aan de andere kant die lieve zorgzame man waar je 't over hebt (althans, dat vermoed ik...) Ik denk dat er heel wat vrouwen zijn die polygamie helemaal niet zó'n verkeerd idee vinden...
Op maandag 21 april 2003 17:14 schreef Brennie het volgende:Denk je dat alle vrouwen onder een ideale man: een zorgzame lieve man verstaan?
quote:
Op maandag 21 april 2003 17:18 schreef Gerdo het volgende:[..]
Nopez.... Ik denk dat er voor vrouwen geen ideale man bestaat.... Aan de ene kant willen ze een schoft, aan de andere kant die lieve zorgzame man waar je 't over hebt (althans, dat vermoed ik...) Ik denk dat er heel wat vrouwen zijn die polygamie helemaal niet zó'n verkeerd idee vinden...
quote:had ik soms "...er zijn óók vrouwen die..." neer moeten zetten?
Op maandag 21 april 2003 17:18 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
wie zegt mannen wel?
quote:
Op maandag 21 april 2003 17:01 schreef R34L-SIcK het volgende:[..]
Dat is dus de knappe GWD, mister wannabe player....
quote:One down...
- Ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik rij een dure auto
quote:ok, daar gaat ie:
Ik ben best vaak uitgemaakt voor de ideale man, ik heb namelijk alles wat je je als een vrouw kan wensen:
- ik heb geld
- Ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik rij een dure auto
- Jij hebt geen cent te makken, je pa hooguit.
- Die foto zegt meer dan 1000 woorden.
- Je bent hooguit aardig kansloos.
- Er zijn nog een aantal mensen waar jij maanden geleden al een DVD-brander voor zou regelen, contact hun fff.
- Als je al in een dure auto rijd, dan is die van je vader, niet van jou.
- Sinds wanneer is slijmen een begeerlijke eigenschap.
Dus, bij deze is de legende van GWD ontrafeld....
Nou vooruit dan maar, nog een keertje, omdat hij zo leuk is:
Let wel, lieve mensjes, dit is de ECHTE GWD.
[Dit bericht is gewijzigd door R34L-SIcK op 21-04-2003 17:39]
quote:Vergeet arrogant / oppervlakkig niet bij je lijstje te zetten als je dat allemaal van jezelf vind.
- ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik rij een dure auto
quote:of ook echt bij het lijstje "antwoorden" te zetten.
Op maandag 21 april 2003 18:18 schreef El-Rico het volgende:
Een ideale man heeft genoeg zelfvertrouwen dat hij niet een bevestiging hoeft te krijgen op Fok!. Net als de ideale man niet zo zielig is om zichzelf zo voor schut te zetten met zulke topics.
quote:
Op maandag 21 april 2003 18:18 schreef El-Rico het volgende:
Een ideale man heeft genoeg zelfvertrouwen dat hij niet een bevestiging hoeft te krijgen op Fok!. Net als de ideale man niet zo zielig is om zichzelf zo voor schut te zetten met zulke topics.
quote:je zegt: "feitje: zodra mijn penis contact heeft gehad met jouw vagina interesseer je me geen flikker meer. Geloof je me niet? Neuken?"
Zoveel meisjes hebben al tegen mij gezegt dat ik de ideale man ben en ze jaloers zijn op mijn vriendinnen. dit is wel erg goed voor je ego, maar er is geen kut van waar, ik neuk namelijk alles wat loopt, ik lieg heel veel en heb geen respect voo0r liefde (zelf kennis) hoe krijg je ze dit uit hun hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |