een kind van 12? hollywood brand daar geen vingertjes aan, misschien aan t vervolg, als ze 16 is,quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:35 schreef VeX- het volgende:
Sterke films ja. Met name Oldman die de show steelt. Ik vond het wel jammer dat Mathilda niet zelf wraak heeft genomen.
Ze was toch 14 in de film?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:12 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
een kind van 12? hollywood brand daar geen vingertjes aan, misschien aan t vervolg, als ze 16 is,
Het zit er dus dik in dat er een vervolg komt.quote:Natalie Portman considering Leon sequel
Natalie Portman has revealed that she's considering starring in a sequel to Luc Besson's Leon.
Portman played a precocious 12-year-old opposite Jean Reno as a hitman in the original film.
She revealed details of a possible sequel in an interview with People magazine about her plans after Star Wars: Episode lll.
The actress said: "If anything, it might be something with Luc Besson, a follow-up to a film I did when I was younger called Leon.
"The script's really great, and near worth delaying a vacation for. The only problem would be that I would have to hit the gym again - and at the moment I can't even envision tying my own laces up."
Leon was marketed as The Professional in the US.
ik heb m ook al een paar weekjesquote:
regio 3, koreaquote:Op zondag 13 juni 2004 04:13 schreef SunChaser het volgende:
Regio 2?
waar heb je dat verhaal vandaan?? beetje betrouwbare bron? want ik dacht juist dat t er nooit van zou komenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het zit er dus dik in dat er een vervolg komt.
Het bericht stond op Hollywood news. Maar andere sites raporteerde ook over een possible sequel. Ik denk dat Natalie in staat is deze film voor een groot deel te dragen. Het verhaal staat als een huis, maar er is wel vaker een goed gegeven de nek om gedraaid, dus ben ik nog een beetje gereserveerd.quote:waar heb je dat verhaal vandaan?? beetje betrouwbare bron? want ik dacht juist dat t er nooit van zou komen
normaal moet ik niet veel hebben van sequels op 'oude' toppers (wat erg de trend is in Hollywood op t moment, naast remakes)
maar in dit geval maak ik een uitzondering vanwege
1. Natalie Portman, wil haar wel eens zien in een rol waarmee zij de hele film in haar eentje draagt...
2. het is een verhaal waar goed op verder gegaan kan worden...
Directors Cutquote:Op donderdag 2 december 2004 16:16 schreef kultivate het volgende:
Weet iemand waar je de director's cut kan kopen en die je dan kan afspelen op dvdspeler die alleen de regio die in europa geld afspeelt (weet niet meer welke regio dat is 3 of 2?)
En natalie portman blijft altijd anders ondanks dat ze in de star wars films speelt. Al haar andere films zijn niet van die commerciele films.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Directors Cut
superbit Directors cut
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:32 schreef Hare het volgende:
[..]
De enige mogelijkheid is de Japanse uitgave, aangezien dat land ook R2 is
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:27 schreef kultivate het volgende:
beetje jammer dat die 38 dollar is zonder verzendkosten nog
Anders moet je dvdrhelp.com ff checken, als je dvd speler daar niet bij staat....quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:14 schreef kultivate het volgende:
http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=9740
Hier staat ie voor 11 dollar + 6 dollar verzend kosten maar is alleen regio 3. Las ergens op een site dat je je dvdspeler ook regio vrij kan maken maar hoe doe je dat. Daar hadden ze een lijst met dvd spelers maar daar stond mijne niet tussen. Ik heb er eentje van sony weet ff niet het nummer want ik ben nu op school. Zal dat vanavond ff posten. Hoop dat iemand het weet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |