Ook duitsland heeft een Directors Cut. Als je door de titel 'Der Profi' heen kunt kijken is dat misschien een goede DVD.quote:Op zondag 18 juni 2006 04:08 schreef SunChaser het volgende:
Waarom komt ie niet gewoon op DVd in de Dircut. Ze gooien alles op DVD's, en dit niet?
Ik heb geen idee, maar het is wel echt zo'n filmtrailer muziekje.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:05 schreef ReVeRnEj het volgende:
Afgelopen week heb ik voor het eerst Leon gezien en zoals de meeste al zeiden vond ik het ook een hele goede film.
Nou had ik voor dat ik die film keek de trailer gezien hierbij de link: http://www.imdb.com/title(...)reenplay-E11983-10-2
Nou zit er een stuk muziek in die trailer zo rond de 2de minuut waarvan ik wil weten waar dat vandaan komt. Zover ik weet zit dat niet in de soundtrack van Leon want tijdens de film heb ik dat niet gehoord.
Dus als iemand het weet hoor ik dat graag!
CD-WOW rekent geen extra verzendkostenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:22 schreef Stansfield het volgende:
Dat is wel een goede. Weet jij misschien uit je hoofd hoeveel de verzendkosten zijn?
inderdaadquote:Op donderdag 7 september 2006 23:55 schreef Stansfield het volgende:
Dus voor 14,99 heb ik hem in huis?
Met iDeal kun je betalen daar of overschrijving wat je wil.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:34 schreef SunChaser het volgende:
Ik zag m liggen in de winkel maar ga m via cde wow bestellen. Wat zijn de extra's?
Oja. Hoe betalen jullie?
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:32 schreef Stefan het volgende:
www.imdb.com voor Luc Besson. Maar dit soort films zijn er niet veel. Ghostdog en KickAss komen een beetje in de buurt.
Charging Fort Wagner.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:05 schreef ReVeRnEj het volgende:
Afgelopen week heb ik voor het eerst Leon gezien en zoals de meeste al zeiden vond ik het ook een hele goede film.
Nou had ik voor dat ik die film keek de trailer gezien hierbij de link: http://www.imdb.com/title(...)reenplay-E11983-10-2
Nou zit er een stuk muziek in die trailer zo rond de 2de minuut waarvan ik wil weten waar dat vandaan komt. Zover ik weet zit dat niet in de soundtrack van Leon want tijdens de film heb ik dat niet gehoord.
Dus als iemand het weet hoor ik dat graag!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |