Betere foto:
http://www.whatvideotv.com/testbench/HomeCinemaSystems/Sharp/SharpSD-AT100H.jpg
Specs,etc.... staan op de sharp site! (www.sharp.nl)
Adviesprijs: 1799 euro
Vraagprijs: 1000 euro (nieuw in doos) iets inruilen is geen probleem mits ik intresse heb in hetgeen wat je inruild
[Dit bericht is gewijzigd door Visie op 18-04-2003 20:34]
aankoop komt uit een uit een faillietsement door gekocht voor 1250 euro Visie maakt er echter geen gebruik van dus wil hem weer verkopen. Er zit nog garantie op.
deze info kwam uit enkele posts onder dit topic, voor de overzichtelijkheid even samengevat in 1 post en topic opgeschoont.
1-bit digital amplifier; DVD/VCD/CD/ CD-R/CD-RW/MP3 playback; Dolby Digital/DTS/Dolby Pro-Logic II decoding; 5 x 25W power, 25W to passive subwoofer; AM/FM RDS EON tuner; slow motion; frame advance; repeat, random and programmed playback; A-B repeat play; Digital Gamma and Digital S.Picture enhancements; zoom; Movie, Music and Night sound settings; test tone; remote control; timer and sleep timer
quote:Le-zen
Op zaterdag 19 april 2003 16:42 schreef rolon het volgende:
Waarom doe je em weg
quote:precies! staat in het topic
Op zaterdag 19 april 2003 16:43 schreef Herfst het volgende:[..]
Le-zen
quote:Check de review link en sharp.nl
Op zondag 25 mei 2003 01:09 schreef superheist het volgende:
waarom is je systeempje zoveel geld waard dan?? want echt mooi is ie niet echt imo
Waar moet ie wegkomen?
is versie zonder h erachter, geen idee of dat echt veel verschilt maakt
Deze set is nieuw in de winkel ¤499
Ik vind dit niet echt netjes aldus....oh, zie hier http://www.goedkopen.nl/index.php?product_id=134
vraagprijsje bijstellen??
quote:Gaat overigens wel om een iets ander type. En ik denk dat er sprake is van een prijsfout, aangezien de andere types allen boven de 1200 euro zijn.
Op woensdag 28 mei 2003 21:11 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Nu liev....
Deze set is nieuw in de winkel ¤499Ik vind dit niet echt netjes aldus....oh, zie hier
http://www.goedkopen.nl/index.php?product_id=134
vraagprijsje bijstellen??
quote:Die H hè??? op de Sharp Site staat meer één type en die is met H, de aanbieding klopt wel ik heb ze gebeld. Ze leveren voor die prijs.....Of die H nou af en toe vergeten wordt of een typo is das dus een beetje de vraag.
Op donderdag 29 mei 2003 10:24 schreef detulp050 het volgende:[..]
Gaat overigens wel om een iets ander type. En ik denk dat er sprake is van een prijsfout, aangezien de andere types allen boven de 1200 euro zijn.
quote:Ja, voor de extreme freaks misschien, wnat waarom verkopen ze anders alleen maar deze sets.
Op donderdag 29 mei 2003 13:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Offtopic: voor iedereen die *mooi* geluid bij DVD's wil: koop geen kleine boxen! Lage tonen uit 5 speakers is veel mooier dan alleen hoge tonen uit de speakers, en lage uit de subwoofer.
quote:Ik mijngod niet wat ik hiermee moet doen....
Op maandag 2 juni 2003 19:05 schreef Downfall101 het volgende:
ruilen voor groovebox MC-505?
quote:Succes, en anders zeg je het maar.
Op woensdag 18 juni 2003 13:51 schreef Visie het volgende:
Ik ga hem waarschijnlijk ruilen tegen een leuke laptop!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |