quote:De plaat klinkt vrij gevarieerd ja. Wordt ook veel met koortjes, vrouwelijke zang en af en toe wat beats gewerkt. Ik kan me voorstellen dat dat soort nuances live nou net verdwenen zijn.
Op vrijdag 16 mei 2003 09:42 schreef Zander het volgende:
Leuk concert, al vond ik het na een aantal nummers wel een beetje erg eenvormig klinken. Misschien zit er op de plaat wat meer variatie in? In ieder geval heb ik me wel vermaakt.
Hopelijk komt ie ook een keer langs in Wagenignen.
Live erg sterk, dat compenseert.quote:Op maandag 7 november 2005 13:25 schreef Grobbel het volgende:
Wat vindt men hier trouwens van de meest recente plaat? Zijn titelloze debuut vond ik een beetje hit & miss, maar bij die nieuwe CD overheerst toch een beetje een 'meh' gevoel; erg simpele rock en weinig verrassend allemaal.
Dat laatste was ook mijn bezwaar inderdaad. Toch jammer, de beste man heeft toch wel wat aardige nummers gemaakt.quote:Op maandag 7 november 2005 14:17 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik vind het allebei wel vrij evenwichtige platen eigenlijk. De grote hoeveelheid standaard jeansrockers komt de houdbaarheid van de muziek alleen niet echt ten goede.
Ah, ik vroeg me al af of je niet te scheutig was geweest met superlatieven in je openingspost. Maar dat is makkelijk praten natuurlijk, jaren na dato.quote:Op maandag 7 november 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
De tweede heb ik eigenlijk niet eens meer beluisterd. CD 1 was een lange tijd leuk, maar uiteindelijk toch minder goed dan ik in eerste instantie dacht.
Je verwoordt het perfect!quote:Op maandag 7 november 2005 20:53 schreef belsen het volgende:
Subtieliteit en humor zijn ingewisseld door voor herrie en arrogantie.
Ik heb de nieuwe plaat regelmatig gedraaid. Vind hem niet echt minder dan de vorige plaat of zo. Echt origineel of verrassend is het niet, maar er zit toch wel een bepaald randje aan wat het een stuk beter te verteren maakt dan een Ilse de Lange. Met een song als Sad Rebel van de cd Song kun je mij in ieder geval erg blij maken. Maar ook Murder Of The Sun en Lucky One vind ik heerlijke songs.quote:Op maandag 7 november 2005 13:25 schreef Grobbel het volgende:
Wat vindt men hier trouwens van de meest recente plaat? Zijn titelloze debuut vond ik een beetje hit & miss, maar bij die nieuwe CD overheerst toch een beetje een 'meh' gevoel; erg simpele rock en weinig verrassend allemaal.
Hij kan hem beter weer in België opnemen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:28 schreef peaceman het volgende:
Zover ik weet, zit hij in de VS om een nieuwe plaat op te nemen....
En Tom komt een aantal keer naar Nederland in de periode november/decemberquote:There is finally more news about Admiral Freebee's new CD. His new album "Wild Dreams Of New Beginnings", will be released on Oct. 10th.
The recordings took place in the States, and the CD contains a duet with Emmylou Harris.
From today on, you can hear the first single "Faithful To The Night" on Studio Brussels radio.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |