Faxen is zoooooooooo vorige eeuw.
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 17:56 schreef Roscoo het volgende:
Dus jij bepaald dat faxen ouderwets is?
Maar privé heb ik er niet eens een!
quote:Ja
Op vrijdag 18 april 2003 17:56 schreef Roscoo het volgende:
Dus jij bepaald dat faxen ouderwets is?
quote:We hebben hier wel een fax, maar die staat echt te verstoffen.
Op vrijdag 18 april 2003 18:01 schreef Gravit het volgende:
Prive is het misschien voirge eeuw.
Maar op het werk niet, je zal dan vast wel geen fax op je werk hebben (mocht je al werken), en als je werkd at niet heeft is dat wel erg vorige eeuw
als je een simpel schetsje moet oversturen is het makkelijker om een kladblaadje ff door de fax te knallen dan dat je dat ding inscant, als jpg opslaat en emailen
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 18:06 schreef k1mmetje het volgende:
quote:
Geplaatst door k1mmetje op vrijdag 18 april 2003 18:06:[..]
quote:
Geplaatst door Sjaakman op vrijdag 18 april 2003 18:06:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Gravit op 18-04-2003 18:10]
quote:Goh I:(
Op vrijdag 18 april 2003 18:16 schreef Sjaakman het volgende:
Je zal ook nooit een jong iemand zien faxen. Het zullen altijd "oude" mensen zijn.
(Tenzij een jong iemand de opdracht krijgt om iets te faxen van een "oud" iemand natuurlijk.)
quote:*meldt*
Op vrijdag 18 april 2003 18:16 schreef Sjaakman het volgende:(Tenzij een jong iemand de opdracht krijgt om iets te faxen van een "oud" iemand natuurlijk.)
Telefooncontract moest ik ondertekenen en opsturen óf faxen, nou dan fax ik wel ffies, veel makkelijker en scheelt weer een dag.
Toen een vriendin van mij in Frankrijk zat faxte ik haar ook regelmatig, zo'n handgeschreven ding is veel leuker dan mail en dan ben ik weer te lui om een echte brief te schrijven.
Faxen is leuk
quote:Je groeit er vast nog wel overheen!
Je zal ook nooit een jong iemand zien faxen. Het zullen altijd "oude" mensen zijn.
(Tenzij een jong iemand de opdracht krijgt om iets te faxen van een "oud" iemand natuurlijk.)
Fax is hier nog veel in gebruik. Hij kan wel gemist worden, maar dan moeten getekende overeenkomsten allemaal per post...
quote:En dat kan aardig wat tijd schelen.. En heej, je kunt ze ook op je PC ontvangen, als bijv. TIFFjes (of zelfs PDFs) laten mailen naar je emailadres.. Das hip, toch ..
Op zaterdag 19 april 2003 11:26 schreef ElisaB het volgende:[..]
Je groeit er vast nog wel overheen!
Fax is hier nog veel in gebruik. Hij kan wel gemist worden, maar dan moeten getekende overeenkomsten allemaal per post...
Hier wordt echt nog regelmatig een fax verstuurd en ontvangen.
quote:Die kan je ook bij mij bestellen hoor
Op zaterdag 19 april 2003 11:35 schreef ChRoNiC het volgende:
Ook bestellingen bij VIking () gaan altijd per fax.
quote:Hip? Vast wel, maar omdat al het digitale zo makkelijk te manipuleren is, heeft de fax de voorkeur...
Op zaterdag 19 april 2003 11:30 schreef CaPS_ het volgende:[..]
En dat kan aardig wat tijd schelen.. En heej, je kunt ze ook op je PC ontvangen, als bijv. TIFFjes (of zelfs PDFs) laten mailen naar je emailadres.. Das hip, toch ..
Tja dan ben je blij dat er faxen bestaan.
En zolang e-mail nog niet rechtsgeldig is blijft de fax voorlopig nog lang bestaan.
Als je een handgeschreven stukje tekst naar iemand op moet sturen bijv.
Voor mail moet je dan eerst je pc aanzetten en dat stukje overtypen of inscannen.
Dan gaat faxen beter
quote:Onzin, dove mensen kunnen best bellen, zijn speciale telefoons voor.
Op zaterdag 19 april 2003 13:41 schreef lamaris het volgende:
En dat hij niet kan bellen omdat ie doof is.
quote:Samsonic (een leuk muziekblad) gebruikt anders de fax voor een leuke manier van interviewen. Dus zo gedateerd is hetr niet.
Op vrijdag 18 april 2003 17:53 schreef Sjaakman het volgende:
Bel ik net met de KPN mobiel bellen info-lijn, krijg ik, voordat ik het keuzemenu te horen krijg, een teepie te horen waarop een mevrouw het heeft over het ontvangen van informatie over mobiel bellen per fax. "Wilt u informatie per fax ontvangen?"
Faxen is zoooooooooo vorige eeuw.
Fax ook nog dagelijks op m'n werk....
quote:Fax is een telefoongesprek, alleen dan met piepjes
Op vrijdag 18 april 2003 18:10 schreef GizartFRL het volgende:
Wat kost faxen eigenlijk?
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 13:41 schreef lamaris het volgende:
Ik werk bij een ISP.
Krijg ik een mailtje van een klant die aangeeft dat ie zijn e-mail wachtwoord kwijt is.
...
En zo nog meer voorbeelden.
dus uiteindelijk moet je nog steeds betalen..
quote:Nee hoor, ik fax ook weleens en krijg daar ook de opdracht niet voor, gewoon een brief bv naar me GF ofzo (is wel ideaal, die heeft geen inet)
quote:ik fax elke dag
quote:Voor mail ophalen heb je een password nodig, voor versturen niet perse.
Op woensdag 23 april 2003 09:31 schreef Sjaakman het volgende:[..]
![]()
Anyway, als we het toch over leeftijden hebben. Ben 19 en ik gebruik ook zo af en toe nog een fax voor _mijn_ eenmanszaakje. Toegegeven, het is er wel een voor in je PC.
quote:Ja.
Op woensdag 23 april 2003 12:31 schreef ramsesii het volgende:[..]
ik fax elke dag
ik ben 22 hoor ik ook bij de oude mensen ??
Ik ben nog steeds behoorlijk blij met de fax. Voor onze 'verkiezingen' ed. die komen allemaal nog over de fax binnen.
Ander puilt je mailbox binnen no time uit? Ja, je kan ze wel uitprinten en dan bewaren, maar wat is dan het verschil met faxen.
En trouwens zeker voor contacten in de developing countries is het heel belangrijd. Inmiddels is e-mail daar ook wel redelijk gebruikelijk, maar ze hebben bij lange na niet allemaal een behoorlijke scanner staan, wel faxen...
-intypen / scannen
-verzenden via mail
-ontvangen via mail
-uitprinten
Hah!!!
Wel ietsie duurder..
Faxen is inderdaad sneller dan emailen ja, want je moet het dan inscannen...quote:Op woensdag 23 april 2003 14:35 schreef Ashram het volgende:
Faxen gaat gewoon veel makkelijker dan:
-intypen / scannen
-verzenden via mail
-ontvangen via mail
-uitprinten
Hah!!!
Wel ietsie duurder..
Spam op de faxquote:Op maandag 20 september 2004 12:20 schreef m44rt3n het volgende:
En altijd maar balen als je van die leuke advertenties binnenkrijgt die minstens 6 toners nodig hebben om uitgeprint te worden. Laatste kreeg we er op het werk weer 1tje, of we intresse hadden in goedkope 65+ werknemers :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |