Smurfenhouse noem ik het
Kerel ga eens van CDs van de Magik, In trance we trust en AvB00 series halen, dan weet je pas wat trance is.
quote:Doe mij maar Jane Wayne.
Op vrijdag 18 april 2003 15:00 schreef MarkzMan_X het volgende:
Dj Boozywoozy - One More TryBest track ever!
quote:Jan Wayne is veelste commercieel man
Op vrijdag 18 april 2003 15:00 schreef Tha.Gnome het volgende:[..]
Doe mij maar Jan Wayne.
quote:*lol*
Op vrijdag 18 april 2003 15:00 schreef MarkzMan_X het volgende:
Dj Boozywoozy - One More TryBest track ever!
quote:Die andere is een maand oud!
Op vrijdag 18 april 2003 14:58 schreef eMAeRCe het volgende:
dit is meer van deze tijd
quote:ga maar eens luisteren naar een Magic cd en een Bitte Ein Beat cd dan kom je daar snel achter..
Op vrijdag 18 april 2003 15:02 schreef eMAeRCe het volgende:
ow en wat is dan precies het verschil tussen 'trance' en Bitte Ein Beat ?
Best okay allemaal, maar helaas geen trance
En rock muziek vin k goed
[Dit bericht is gewijzigd door eMAeRCe op 18-04-2003 15:06]
quote:Wie is dat? Ken alleen Jan Wayne... Is dit zijn zussie??
Op vrijdag 18 april 2003 15:00 schreef Tha.Gnome het volgende:[..]
Doe mij maar Jane Wayne.
[Dit bericht is gewijzigd door poebeertjuh op 18-04-2003 15:07]
quote:Jump style.... weet niemand meer het verschil
Op vrijdag 18 april 2003 15:06 schreef Maaikietje het volgende:
Liberte - Parla & Pardoux
quote:De nieuwe is beter: Liberte 2002 - Parla & Pardoux
Op vrijdag 18 april 2003 15:06 schreef Maaikietje het volgende:
Liberte - Parla & Pardoux
Er zijn een heleboel mooie trance nummers, eentje die me nu ff te binnen schiet:
Baby D - Let Me Be Your Fantasie (Rank 1 remix).
quote:sorry, maar vind het gewoon lekker nummer
Op vrijdag 18 april 2003 15:08 schreef distrexx het volgende:[..]
Jump style.... weet niemand meer het verschil
quote:Die 'leuke deuntjes trance' zijn allemaal afgeleiden van het welbekende clubtrance genre.
Op vrijdag 18 april 2003 15:06 schreef eMAeRCe het volgende:
ik vinut gewoon een goed deuntje hebbenMja af en toe kan ik ook best wel naar wat rustigere muziek luisteren wat vrienden dan echt K.U.T muziek vinden
*schaam*
![]()
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 15:08 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
De nieuwe is beter: Liberte 2002 - Parla & Pardoux
quote:dus toch trance
Op vrijdag 18 april 2003 15:09 schreef MSXUser het volgende:[..]
Die 'leuke deuntjes trance' zijn allemaal afgeleiden van het welbekende clubtrance genre.
quote:JDA - Voel je die bass ?!?!?!
Op vrijdag 18 april 2003 15:08 schreef Marijnissen het volgende:
gabbertje - hakken&raven
quote:ah man ik krijg die beat niet uit me kop
Op vrijdag 18 april 2003 15:10 schreef distrexx het volgende:
JDA - Voel je die bass ?!?!?!
quote:Doe mij maar De Mosselman (gister nog op TMF gezien!
Op vrijdag 18 april 2003 15:10 schreef distrexx het volgende:[..]
JDA - Voel je die bass ?!?!?!
quote:tering dat kriebelt !
Op vrijdag 18 april 2003 15:11 schreef Marijnissen het volgende:
ah man ik krijg die beat niet uit me kop
quote:dat is geen trance he, wel ontopic blijven
Op vrijdag 18 april 2003 15:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
Doe mij maar De Mosselman (gister nog op TMF gezien!)
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 15:12 schreef Marijnissen het volgende:[..]
dat is geen trance he, wel ontopic blijven
Ok trance:
Bubbling remix van dat nieuwe Pink nummer.
quote:Nee, een afgeleide. Clubtrance is al geen echte trance meer (hoewel sommige produkties wel dicht in de buurt komen). De basis van die nummers op BeB en dergelijke hebben dezelfde basis, alleen simpeler. Dergelijke hapklare feestmuziek heeft weinig met trance te maken. Trance roept emoties op, de nummers die jij bedoelt is meer van het 'biertje?' gehalte.
Op vrijdag 18 april 2003 15:09 schreef eMAeRCe het volgende:
dus toch trance
quote:Toevallig heb ik net Danny Howels' Nubreed gekocht, echt werelds
Op vrijdag 18 april 2003 15:05 schreef Verre_van_Utopia het volgende:
global underground en nubreed cd's dat is pas trance
het valt wel meer onder het straatje progressive hoor!
quote:boeien, als je er maar op kunt hakken
Op vrijdag 18 april 2003 15:13 schreef MSXUser het volgende:
Nee, een afgeleide. Clubtrance is al geen echte trance meer (hoewel sommige produkties wel dicht in de buurt komen). De basis van die nummers op BeB en dergelijke hebben dezelfde basis, alleen simpeler. Dergelijke hapklare feestmuziek heeft weinig met trance te maken. Trance roept emoties op, de nummers die jij bedoelt is meer van het 'biertje?' gehalte.
quote:Like:
Op vrijdag 18 april 2003 15:13 schreef MSXUser het volgende:[..]
(...) Trance roept emoties op, (...)
Way Out West feat. Tricia Lee Kelshall - Mindcircus (Gabriel & Dresden Club Mix)
En natuurlijk Solar Coaster
quote:Nou moet ik zeggen dat producties van bijv. Greencourt, Dumonde enzo best wel kan waarderen, over dat soort nummers is nog nagedacht. Bij de overige BeB producties is er een middag op gezeten en dan heeft men een nummer. Jammer maar helaas.
Op vrijdag 18 april 2003 15:13 schreef MSXUser het volgende:
Nee, een afgeleide. Clubtrance is al geen echte trance meer (hoewel sommige produkties wel dicht in de buurt komen). De basis van die nummers op BeB en dergelijke hebben dezelfde basis, alleen simpeler. Dergelijke hapklare feestmuziek heeft weinig met trance te maken. Trance roept emoties op, de nummers die jij bedoelt is meer van het 'biertje?' gehalte.
quote:Je naam past ook precies bij je reactie... ondoordacht.
Op vrijdag 18 april 2003 15:14 schreef Marijnissen het volgende:
boeien, als je er maar op kunt hakken
quote:zo gaat dat op de fabriek
Op vrijdag 18 april 2003 15:16 schreef MSXUser het volgende:
Je naam past ook precies bij je reactie... ondoordacht.
quote:die clubmix is strak man
Op vrijdag 18 april 2003 15:16 schreef MarkzMan_X het volgende:
Like:Way Out West feat. Tricia Lee Kelshall - Mindcircus (Gabriel & Dresden Club Mix)
En natuurlijk
Solar Coaster
Ik denk dat je die D-Techno en D-Trance Cds van Gary D wel leuk zal vinden, net zoals de Tunnel Trance Force CDs door DJ Dean
quote:Jep, maar om de zoveel tijd maken Dumonde/Greencourt wat populairdere deuntjes. W.s. om gewoon wat centjes te verdienen.
Op vrijdag 18 april 2003 15:16 schreef distrexx het volgende:[..]
Nou moet ik zeggen dat producties van bijv. Greencourt, Dumonde enzo best wel kan waarderen, over dat soort nummers is nog nagedacht. Bij de overige BeB producties is er een middag op gezeten en dan heeft men een nummer. Jammer maar helaas.
quote:uuhm owkeej dan
Op vrijdag 18 april 2003 15:17 schreef Marijnissen het volgende:
die clubmix is strak man
quote:Vooral Greencourt wil zich nog wel eens wagen aan niet melodische trance (vind ik zelf erg prettig om naar te luisteren). Dumonde is meer van het hardere werk, maar een plaat als 'Das Licht' kan ik zeker waarderen. Daar zit een werkelijk fantastische opbouw in.
Op vrijdag 18 april 2003 15:16 schreef distrexx het volgende:
Nou moet ik zeggen dat producties van bijv. Greencourt, Dumonde enzo best wel kan waarderen, over dat soort nummers is nog nagedacht. Bij de overige BeB producties is er een middag op gezeten en dan heeft men een nummer. Jammer maar helaas.
quote:die tunnel trance luister ik ook altijd als ik door de tunnel rij met m'n vrouw, laatst was ik in oostenrijk, moest ik door zo'n tunnel van bijna 18 km, nou dan heb je wel behoefte aan een stevig potje tunneltrance dat kan ik je verzekeren
Op vrijdag 18 april 2003 15:18 schreef Trance4Ever het volgende:
Voor de topic openerIk denk dat je die D-Techno en D-Trance Cds van Gary D wel leuk zal vinden, net zoals de Tunnel Trance Force CDs door DJ Dean
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 15:19 schreef Marijnissen het volgende:[..]
die tunnel trance luister ik ook altijd als ik door de tunnel rij met m'n vrouw, laatst was ik in oostenrijk, moest ik door zo'n tunnel van bijna 18 km, nou dan heb je wel behoefte aan een stevig potje tunneltrance dat kan ik je verzekeren
quote:kan je nu niet even kappen met dat onzin geblaat in dit topic ?
die tunnel trance luister ik ook altijd als ik door de tunnel rij met m'n vrouw, laatst was ik in oostenrijk, moest ik door zo'n tunnel van bijna 18 km, nou dan heb je wel behoefte aan een stevig potje tunneltrance dat kan ik je verzekeren
Danku
quote:Klopt indeed. Maar goed hun moeten ook ergens van kunnen leven zullen we maar zeggen
Op vrijdag 18 april 2003 15:18 schreef MarkzMan_X het volgende:
Jep, maar om de zoveel tijd maken Dumonde/Greencourt wat populairdere deuntjes. W.s. om gewoon wat centjes te verdienen.
Bij Dumonde zie je dat overigens heel goed, die hebben echt hele duistere hardtrance gemaakt, maar ook popi-jopie tunes.
quote:Green Court - Silent Heart (Flutlicht Remix)
Op vrijdag 18 april 2003 15:19 schreef MSXUser het volgende:[..]
Vooral Greencourt wil zich nog wel eens wagen aan niet melodische trance (vind ik zelf erg prettig om naar te luisteren). Dumonde is meer van het hardere werk, maar een plaat als 'Das Licht' kan ik zeker waarderen. Daar zit een werkelijk fantastische opbouw in.
quote:Dumonde heeft het grote geld geroken
Op vrijdag 18 april 2003 15:18 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Jep, maar om de zoveel tijd maken Dumonde/Greencourt wat populairdere deuntjes. W.s. om gewoon wat centjes te verdienen.
Bij Dumonde zie je dat overigens heel goed, die hebben echt hele duistere hardtrance gemaakt, maar ook popi-jopie tunes.
En waneer komt hun remix van Symnsonic uit
quote:Neem jij vakantie? Kunnen ze je wel missen in de staalfabriek?
De remixen van Jam X en De Leon zijn vaak wat harder maar daarom niet minder goed... Is imo wel trance...
quote:Ik ben niet zo'n iemand die namen van zo'n personen goed schrijft.
Op vrijdag 18 april 2003 15:06 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Wie is dat? Ken alleen Jan Wayne... Is dit zijn zussie??
quote:he, iedereen is gelijk, maar ik ben nog gelijker.. dus ik mag vakantie nemen wanneer ik wil
Op vrijdag 18 april 2003 15:22 schreef MarkzMan_X het volgende:
Neem jij vakantie? Kunnen ze je wel missen in de staalfabriek?
quote:Jam X en De Leon = Dumomde
Op vrijdag 18 april 2003 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Green Court en Cosmic Gate, ook heerlijkDe remixen van Jam X en De Leon zijn vaak wat harder maar daarom niet minder goed... Is imo wel trance...
quote:True.
Op vrijdag 18 april 2003 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Green Court en Cosmic Gate, ook heerlijkDe remixen van Jam X en De Leon zijn vaak wat harder maar daarom niet minder goed... Is imo wel trance...
Maar ja, wat is *trance?* (hebben we het al 100x over gehad
).
Ik hanteer de term trance als noemer, waaronder dus hardtrance, clubtrance, progressive, en alles daar tussenin zit.
Maar in een gesprek als ik het dan over trance heb, moet ik eigenlijk alleen maar denken aan ASOT tunes.
quote:je reis natuurlijk wel gefinancieerd door de staat mag ik hopen
Op vrijdag 18 april 2003 15:23 schreef Marijnissen het volgende:[..]
he, iedereen is gelijk, maar ik ben nog gelijker.. dus ik mag vakantie nemen wanneer ik wil
quote:De platen die Armin draait is toch wel meestal in de richting van een combinatie tussen progressive en trance.
Op vrijdag 18 april 2003 15:24 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Maar in een gesprek als ik het dan over trance heb, moet ik eigenlijk alleen maar denken aan ASOT tunes.
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 15:25 schreef MarkzMan_X het volgende:
je reis natuurlijk wel gefinancieerd door de staat mag ik hopen
quote:Zeg ga jij eens spelen in onzin ofzo
Op vrijdag 18 april 2003 15:30 schreef Marijnissen het volgende:[..]
quote:Wie zijn kloon ben jij
Op vrijdag 18 april 2003 15:30 schreef Marijnissen het volgende:
quote:Hij gedraagdt zich igg als wisp zn kooon, Dj pilleslikker ofzo
Op vrijdag 18 april 2003 15:32 schreef distrexx het volgende:[..]
Wie zijn kloon ben jij
quote:hmm die was toch banned 4 good
Op vrijdag 18 april 2003 15:34 schreef Trance4Ever het volgende:
Hij gedraagdt zich igg als wisp zn kooon, Dj pilleslikker ofzo
quote:Volgens mijn moet je echt van die belgische en duitste dance muziek gaan luisteren... kzou daar een beetje de dance charts af gaan als ik jou was.... suc7 ermee!
Op vrijdag 18 april 2003 15:37 schreef eMAeRCe het volgende:
w00000t 'Axel coon - Close to you' is erug goedKweenie wie m genoemd had (denk uit dat andere topic) maar dat soort muziek ligt mij wel
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 15:34 schreef Trance4Ever het volgende:
Hij gedraagdt zich igg als wisp zn kooon, Dj pilleslikker ofzo
quote:
Is het 'ik pakte' of 'ik pakde'.
Er is een oude en uiterst eenvoudige regel om te bepalen of je een t of d moet gebruiken, namelijk de regel van het KoFSCHiP:
Staat de laatste letter (klank) van de stam in het woord KoFSCHiP (K-F-S-CH-P, o en i tellen niet mee), dan moet je een t gebruiken. Staat de laatste letter van de stam niet in het woord KoFSCHiP, dan moet je een d gebruiken.
De stam van 'pakken' is 'pak', de k staat in KoFSCHiP, dus is het 'pakte' en 'pakten'.
Deze regel is zo eenvoudig dat ik hem graag gebruik voor mijn eigen spellingsregels.De spellingsregels:
1. In de verlengde vorm (stam plus te, de, ten of den) moet een t gebruikt worden als de laatste letter van de stam in het woord KoFSCHiP staat, en een d als de laatste letter van de stam niet in het woord KoFSCHiP staat.
- Uitzondering : Bij woorden waarvan de laatste letter van de stam veranderd (behoeven, behoef) een d gebruiken.
2. In de korte vorm (stam plus t of d) moet een t gebruikt worden als in de verlengde vorm een t gebruikt word, en een d als in de verlengde vorm een d gebruikt word. Heeft het woord geen verlengde vorm met een d of t, dan moet een t gebruikt worden.
3. Eindigd de stam op een d of t, dan in het woordenboek opzoeken hoe het woord geschreven moet worden. (word, worden, had, hadden).Uitgangspunt is dat in de korte vorm dezelfde letter gebruikt word als in de verlengde vorm (verdiend, verdiende).
Een paar voorbeelden:
Pakt/d? -> Ik pak -> KoFSCHiP -> t -> Hij pakte -> Hij pakt.
Bemoeid/t? -> Ik bemoei -> KoFSCHiP -> d -> Hij bemoeide -> Hij bemoeid.
Jij komt/d? -> geen verlengde vorm met d of t (komen) -> t -> Jij komt.
Jij kunt/d? -> geen verlengde vorm met d of t (kunnen) -> t -> Jij kunt.
Wort/d? -> Ik wort/d? -> Woordenboek (worden) -> d -> Hij word.
Jij hat/d? -> Ik hat/d? -> Woordenboek (hadden) -> d -> Jij had.
Behoeft/d? -> Behoeven (f/v) -> d -> Wij behoefden -> Jij behoefd.
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 15:42 schreef Marijnissen het volgende:
[..]
quote:Ow..daar hebben we de spel fout jager weer
Op vrijdag 18 april 2003 15:42 schreef Marijnissen het volgende:[..]
[..]
quote:
[..]
[ontopic]
William orbit - Barbers adagio for strings
[/ontopic]
quote:Het is "Hij wordt", niet "Hij word", flapdrol !
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |