abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9858434
Ik las op internet een oproep van iemand die mensen zocht om samen te masturberen. Nu vroeg ik me af: zijn er mensen die wel eens gemasturbeerd hebben samen met anderen (partner niet meegeteld). Dus met een goede vriend(in), in zo'n groepje...
  vrijdag 18 april 2003 @ 12:46:30 #2
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9858522
ah een masturbatie topic, tijd niet gezien
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 18 april 2003 @ 12:47:35 #3
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9858541
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 12:40 schreef wined het volgende:
Ik las op internet een oproep van iemand die mensen zocht om samen te masturberen. Nu vroeg ik me af: zijn er mensen die wel eens gemasturbeerd hebben samen met anderen (partner niet meegeteld). Dus met een goede vriend(in), in zo'n groepje...
dat zegt wel wat over jou en wat je doet achter de comp, dat je die oproepjes tegenkomt op het internet, die kom ik nou nooit tegen...
[..]
pi_9858591
Zijn er mensen dan, die alleen samen komen om te rukken?
Zeker onder het mom van: "Kijken mag, aankomen niet"??

Nee.. ik ruk in mijn eentje, of ik laat het doen. Heb daar overigens geen advertenties bij nodig.

Wartaal.
pi_9858593
Topic starter begint.
  vrijdag 18 april 2003 @ 12:51:57 #6
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9858619
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 12:50 schreef Billy_daKid het volgende:
Zijn er mensen dan, die alleen samen komen om te rukken?
Zeker onder het mom van: "Kijken mag, aankomen niet"??

Nee.. ik ruk in mijn eentje, of ik laat het doen. Heb daar overigens geen advertenties bij nodig.

zoek eens op crackertrek of koekie kwak, daarin staat een heel geschreven item over hoe het in amerika normaal is voor jongens om samen te masturberen
[..]
pi_9858645
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 12:51 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

zoek eens op crackertrek of koekie kwak, daarin staat een heel geschreven item over hoe het in amerika normaal is voor jongens om samen te masturberen

niet alleen in amerika hoor.. ik herinner het mij nog goed.. ik zat in 2 havo..
  vrijdag 18 april 2003 @ 12:54:10 #8
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_9858654
Waarom zou je dat willen?
/-=]
|o-0
~~~`
  vrijdag 18 april 2003 @ 12:54:28 #9
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9858660
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 12:53 schreef dolledingo het volgende:

[..]

niet alleen in amerika hoor.. ik herinner het mij nog goed.. ik zat in 2 havo..

nou vertel het dan maar...

was je partner een kaars?

[..]
  vrijdag 18 april 2003 @ 12:55:05 #10
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_9858671
*ruk* *ruk* *sop* *ruk* *sop*

"en hoe was je dag vandaag?"

*ruk* *ruk*

"o geweldig"

*sop* *streel* *ruk* *sop* *sop*

"lust je nog een kop koffie?"

*ruk*

"nee wacht nog even, ik kom bijna"

*rukruk*
------

Samen masturberen

pi_9858679
Fok! trektocht houden...
...Men in general judge more from appearances than from reality. All men have eyes, but few have the gift of penetration...
pi_9858681
hmm ..samen sexen lijkt me toch leuker
  vrijdag 18 april 2003 @ 12:57:07 #13
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_9858732
Er zou bij mij dan geen drúppel uitkomen... Lijkt me eigenlijk echt heel ranzig... Maarja, ieder zijn hobby...
Action is the enemy of thoughts
  vrijdag 18 april 2003 @ 12:57:29 #14
51474 danokorst_banned
unban danokorst!
pi_9858738
Hmmm ik hoef niet per se te rukken als een gast naast me dat ook doet. Wordt niet echt bepaald geil om zijn lul te zien
Read error : 54 (Connection reset by appel)
  vrijdag 18 april 2003 @ 13:01:00 #15
30560 2Mini
Official Logo
pi_9858821
stond ergens op weblog
Camera 1... 1!
  vrijdag 18 april 2003 @ 13:01:28 #16
15137 rembrand20
Reality is almost always wrong
pi_9858833
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 12:55 schreef DemonRage het volgende:
*ruk* *ruk* *sop* *ruk* *sop*

"en hoe was je dag vandaag?"

*ruk* *ruk*

"o geweldig"

*sop* *streel* *ruk* *sop* *sop*

"lust je nog een kop koffie?"

*ruk*

"nee wacht nog even, ik kom bijna"

*rukruk*
------

Samen masturberen

Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
  vrijdag 18 april 2003 @ 13:02:13 #17
15137 rembrand20
Reality is almost always wrong
pi_9858853
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 12:55 schreef Elai_Damaskinos het volgende:
Fok! trektocht houden...
Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
pi_9858884
is het niet een vrouw die samen met een man wil masturberen , dan ik mij wel aanbevolen
pi_9859359
Om even een aantal vragen te beantwoorden...

- Ik kom niet op rare sites, dit zijn gewone datingsites (geen sexdating) en gewone chatsites (geen sexchats) waar ik dat soort dingen zie.
- Ik heb dat zelf wel eens gedaan. Het gaat er niet zozeer om dat je een andere penis ziet, wel dat je bekeken wordt bij zoiets intiems. Geeft een bepaalde positieve spanning.
- Ik weet dat jongens en meisjes wel eens experimenteren door dingen te doen met bijvoorbeeld hetzelfde geslacht om te weten hoe dat dat voelt. Zonder dat ze meteen homo of bi zijn.

zaterdag 19 april 2003 @ 14:00:31 #20
51936 Aprillady
Enjoy life !
pi_9879266
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 13:03 schreef tobber500 het volgende:
is het niet een vrouw die samen met een man wil masturberen , dan ik mij wel aanbevolen
ja ik dacht ook dat de topicstarter het daar over had, maar niet dus.
pi_9879417
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 12:40 schreef wined het volgende:
Hé bah, nee zeg
pi_9879455
Gewoonweg bizar, masturberen in groepen..

Ik zag laatst op tv dat er masturbatiecursussen bestaan voor vrouwen die niet kunnen klaarkomen.
Zitten ze wijdbeens in een kring met hun vingers en met dildo's te spelen enzo....en de lerares doet alles voor...
Ik wist gewoon niet wat ik zag.

pi_9879489
Vroeger bij de commando'r haden we een ruk-spelletje.
witte boterham in het midden van de groep en trekken maar.
Wie het laatst over het broodje heen klaar kwam moest hem opeten.

Maar ff serieus, ik doe het zelf of laat het doen en dan zeker niet in gezelschap van hetzelfde geslacht.

Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_9879497
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 12:47 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

dat zegt wel wat over jou en wat je doet achter de comp, dat je die oproepjes tegenkomt op het internet, die kom ik nou nooit tegen...

http://weblog.fok.nl/weblog.fok?id=1802

Dat zegt toch niet persee 'iets' over wat iemand doet op zijn computer.
De weblog checken is toch vrij onschuldig

zaterdag 19 april 2003 @ 17:06:06 #25
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_9881860
Het eerste dat opvalt is de overweldigende hoeveelheid mannen die roepen dat ze dit nooit zouden overwegen, of ooit hebben overwogen in hun leven. Het beeld word geschetst dat het iets abnormaals is en eigenlijk alleen voorkomt binnen de homoseksuele gemeenschap.

Het is een bekend feit, psychologisch, dat mannen tijdens de pubertijd maar ook op latere leeftijd, weleens over hun eigen geslacht fantaseren. Het is niet zozeer een uiting van lust en verlangen, het is een vorm van nieuwsgierigheid, en het zoeken van acceptatie.
In de pubertijd ligt er een druk op tieners om zichzelf te bewijzen naar zichzelf toe, ze willen bevestiging dat ze "normaal" zijn, want alles in hen schreeuwt juist het tegenovergestelde. De pubertijd is dan ook een periode van ontdekken, waar liggen de grenzen, wat kan en wat kan niet. Het is ook een tijd om persoonlijk te kijken wat je wil en wat je niet wil, dit ontdekkingsproces gaat vaak gepaard met experimenteren op verschillende vlakken.

Masturbatie met anderen, in tweetallen of in een groep, is vaak een uiting van die drang naar experimenteren. Hoe doet een ander het, hoe meet de ene penis zich met de andere? Je bent als puber extreem gevoelig voor prikkels, seksuele prikkels, er is de drang om te experimenteren, en in sommige gevallen resulteert dit in bijvoorbeeld samen met een goede vriend masturberen.

Het ontdekken van de seksualiteit speelt ook een rol. In Amerika leeft onder jongeren een compleet andere cultuur dan in Nederland, maar ook elders in de wereld is het verschil met Nederland erg groot. Samen masturberen word door veel nederlandse mannen en jongens gezien als een homoseksuele uiting, terwijl bijvoorbeeld in amerika het word gezien als verbroedering. Met je beste vriend, of vrienden, masturberen is een band scheppen die de vriendschap vastlegt. Want je deelt samen een ervaring die toch ietwat verboden is en niet volledig wordt geaccepteerd door de volwassen wereld.
In het Midden-Oosten is het eigenlijk niet veel anders, daar geld zelfs een nog extremere vorm, voor Nederlandse maatstaven, mannen, jongens, die anale seks bedrijven zien geen probleem, de gene die het penetreren ondergaat is de homo, maar degene die penetreert bewijst zijn mannelijkheid en daarmee zijn heteroseksualiteit.

Ik denk dat het te maken heeft met onze voorstelling en onze openheid wat seks betreft. Nederland kent een open cultuur, maar ook een erg benauwende cultuur op dit gebied, er zijn al snel meningen klaar over wat bij welke catagorie behoort.

Zelf heb ik nog nooit met iemand anders gemasturbeerd, maar ik zie de daad zelf niet als iets dat exclusief onder homoseksuelen voorkomt. Het is een ervaring, een die een man, of een vrouw, niet gelijk het stempel van een bepaalde seksuele voorkeur opdringt.

Seksualiteit kent een groot gebied van grijs.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')