quote:hmm...kweenie eigenlijk...zeg eerst maar waar je denkt dat de film over gaat, dan kan ik in elk geval aangeven of je in de goeie richting zit en eventueel wat meer hints geven....
Op vrijdag 18 april 2003 13:55 schreef Dopekoe het volgende:
ff tussendoor :
als je de naam van de film niet weet en je weet wel waar die overgaat en je weet wie erin spelen en dat is het antwoord dat je wilt geven mag je dat dan opzoeken op imdb
[Dit bericht is gewijzigd door Dopekoe op 18-04-2003 13:59]
quote:Nee, heeeeel koud!!
Op vrijdag 18 april 2003 13:57 schreef Dopekoe het volgende:
Sliver
quote:Brr....Dan weet ik het niet, ik moet even in bespreking, tot straks
Op vrijdag 18 april 2003 13:58 schreef Sheridana het volgende:[..]
Nee, heeeeel koud!!
quote:succes!
Op vrijdag 18 april 2003 13:59 schreef Dopekoe het volgende:[..]
Brr....Dan weet ik het niet, ik moet even in bespreking, tot straks
quote:was een hele korte bespreking
Op vrijdag 18 april 2003 14:00 schreef Sheridana het volgende:[..]
succes!
[Dit bericht is gewijzigd door Dopekoe op 18-04-2003 14:01]
quote:Ik vind van wel. Mits je niet verder spiekt natuurlijk
Op vrijdag 18 april 2003 13:55 schreef Dopekoe het volgende:
ff tussendoor :
als je de naam van de film niet weet en je weet wel waar die overgaat en je weet wie erin spelen en dat is het antwoord dat je wilt geven mag je dat dan opzoeken op imdb
quote:Ik krijg opeens een dejavu
Op vrijdag 18 april 2003 14:01 schreef ranja het volgende:[..]
Ik vind van wel. Mits je niet verder spiekt natuurlijk
Maar ik met mijn film-geheugen (
) zit soms echt aan een film te denken en kan dan niet op de naam komen... dan kijk ik wel eens op imdb om de titel te achterhalen (en dan blijkt het alsnog fout, of te laat te zijn natuurlijk).
quote:ik denk dat dit wel een goeie is.
Op vrijdag 18 april 2003 13:57 schreef Sheridana het volgende:[..]
hmm...kweenie eigenlijk...zeg eerst maar waar je denkt dat de film over gaat, dan kan ik in elk geval aangeven of je in de goeie richting zit en eventueel wat meer hints geven....
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 14:03 schreef MasterWouter het volgende:[..]
ik denk dat dit wel een goeie is.
gewoon zeggen wat j denkt en bijvoorbeeld doormiddel van warm en koud aanduidingen laten weten of het de goeie richting is
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 14:06 schreef Sheridana het volgende:[..]
If you are looking for an artistic film, do not see this film. If you are looking for a pleasurable, comedic movie, see this film. Actrice will have you laughing so hard that you will be on the floor. Acteur and andere acteur are quite a pair, providing comedic interludes at almost every moment...It's a dark comedy, but worth your $3.50
Just thinking about the movie, i laugh to myself. Actrice plays an unforgettable part as 'karakter ,' probably the most nasty, yet hilarious matriarch ever captured on film.Acteur and andere acteur make a fabulous duo, bringing a true warmth to the film. Though not exceedingly complex, the cute story holds your attention, and keeps you laughing the whole way through. It's a fun comedy to lighten things up, and even will entertain the kids. I give it my full recommendation
en ik ging net zo goed
Zo nee dan denk ik Death becomes her.
quote:Het zijn inderdaad beide mannen....anders had ik wel actrice neergezet..
Op vrijdag 18 april 2003 14:30 schreef ranja het volgende:
Hm, ineens een ingeving... 'acteur' en 'andere acteur', zijn dat beide mannen?Zo nee dan denk ik Death becomes her.
oke, nog maar een commentje..
This is one of the greatest movies of all time. Teaming up Acteur with Acteur2 and Actrice for this film was a stroke of genius. Their personalities all fit the roles they played perfectly, and the plot never grew tiring or cliched. The ending was not inevitable, it was as refreshing as possible in a murder mystery story.
Look Larry, Cows! You're originally from the east, aren't you Larry?
quote:Nop..
Op vrijdag 18 april 2003 14:41 schreef Dopekoe het volgende:
Ratrace
Lees dit stukje eens goed door:
Just thinking about the movie, i laugh to myself.Actrice plays an unforgettable part as 'karakter ,' probably the most nasty, yet hilarious matriarch ever captured on film.
Dit is nl. de hele essentie van de film...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |