abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10027422
YPPY, YPPY, update!
  zaterdag 26 april 2003 @ 14:30:22 #152
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10027447
Update is er!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_10027534
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 14:30 schreef YPPY het volgende:
Update is er!
Geweldig

Alleen ik heb op zondag mijn meet en weegdag

pi_10028187
Heej YPPY nog bedankt dat je me ook in de beginpost hebt gezet...
Ik ben trouwens 2 kilo afgevallen, maar zou dat kunnen komen doordat ik vorige week ongesteld was??? Ik heb namelijk niet echt fantastisch gezond gegeten als ik heel eerlijk ben..

Nou ja, hoe het ook komt, OP NAAR DE 60!!! haha
SUC-6 IEDEREEN!!!

Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
pi_10028590
even het verschil nog laten zien

En ik weet niet of het echt zo is maar ik heb het idee of dat mijn ogen ook stralender zijn geworden. En ik ben hier al zo trots op.
Ik kan jullie alleen maar het verschil laten zien in gezicht rest gaat beetje moeilijk maar ik heb wel 2 foto's van bovenkant voor en na maar ja of je dat echt kunt vergelijken. Maar het is overal al een stuk minder. En ik voel me ook al een stuk gelukkiger en prettiger in mijn vel enzo.

pi_10029820
Nou, je gezicht ziet er iig flink slanker uit!

Hartstikke goed meid, ga zo door

En bedankt voor de update YPPY

pi_10031177
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 17:32 schreef heaven7 het volgende:
Nou, je gezicht ziet er iig flink slanker uit!

Hartstikke goed meid, ga zo door

En bedankt voor de update YPPY

ik vond het ook al een heel verschil
pi_10035882
Hmmm, niet gelijnd vandaag

Maar morgen gaan we echter met frisse moed weer verder!

Zo nu en dan is een dagje van snoepen wel lekker Maakt het lijnen de dagen erop ook weer wat dragelijker

zaterdag 26 april 2003 @ 23:15:48 #159
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_10036270
Bedankt voor jullie welkom

Lieve Yppy?
Wil je alsjeblieft mijn username in de juiste veranderen??

Pridemide -->> Pridemeid?
Tnx

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  zaterdag 26 april 2003 @ 23:35:18 #160
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_10036633
En ohja, ik ben nu dus ingeschreven bij Cannons. Geweldig zeg!!! Wat een luxe boel!!

Ik mag nu vijf dagen per week van 700-1700 mezelf in het zweet werken

Joepieeeeee

prrrrr

zondag 27 april 2003 @ 09:01:42 #161
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10040944
Heb het veranderd Pridemeid, het is me nooit opgevallen dat je het zo schrijft.

Die sportscholen zijn echt leuk als je student bent, dan is het goed te betalen.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_10040981
Echt helemaal niks af
ik baal hier wel van
maar ja met vol goedenmoed ga ik verder.
En nu heb ik 2 weekjes vakantie. Dus veel meer tijd om te trimmen en zo en dat ga ik nu ook zeker weten doen. En komende zondag kan ik niet meten want dan ben ik smorgens niet thuis. dus dat is pas weer over 2 weken. En dan moet er gewoon weer wat af zijn.
Ik heb echt nog een lange weg te gaan.
Maar ik kom er wel of het nou een half jaar of een jaar duurt. Ooit zal ik er komen ben ik van overtuigd.
pi_10041774
Okee, de weegschaal was helaas ongenadig vandaag: 84.5 kg, wat zo veel wil zeggen als 1.5 kilo erbij . Volkomen terecht ook wel, want ik heb me nu al twee weken totaal niet gedragen en ik was al erg verbaasd dat ik vorige week nog een halve kilo afgevallen was. Maar nu is het wel weer genoeg geweest, ik ga er weer voor. Alleen denk ik dat 82 voor Koninginnedag niet helemaal meer gaat lukken . Enne, YPPY, ik geef het wedstrijdje maar weer op . Jij hebt gewonnen! Of we beginnen opnieuw en ik sta bij het begin al op achterstand, kan ook natuurlijk .

Wel leuk: gisteren twee huisgenoten: jij bent wel echt heeel veel afgevallen zeg! Blijkbaar had ik een slanke dag gisteren en is alles nog niet verloren!

Youth is wasted on the young, before you know it's come and gone
pi_10063452
Het is erg rustig hier maar ik heb een nieuwe update, ik weeg nu 63

Hoe ik het voor elkaar krijg weet ik ook niet maar de weegschaal geeft het toch echt aan!! Zelfs al ga ik er 5 keer opstaan op 5 verschillende plaatsen in de kamer..

En dan nu de nieuwe maten:

quote:
Op woensdag 9 april 2003 10:56 schreef heaven7 het volgende:
65 kilo!!!!!!!!!!!

En maten, ik zal er even bijzetten hoeveel dat was toen ik begon en hoeveel het nu is:

Ik was volgens onze nieuwe weegschaal op 6 maart 2003 70 kilo.

-59 cm per bovenbeen.
-97 cm heupen.
-93 cm over mijn borsten gemeten.
-taille over het dikste gedeelte zeg maar (dat bolletje bij je onderbuik) 76 cm.
-30 cm per bovenarm.

En nu, 9 april 2003:

-65 kilo.
-56 cm per bovenbeen.
-92 cm heupen.
-90 cm over mijn borsten gemeten.
-taille (op dezelfde manier gemeten als hierboven) 72 cm.
-28 cm per bovenarm.

* heaven7 is zo blij

-63 kilo
-54.5 cm per bovenbeen.
-92 cm heupen.
-88 cm over borsten gemeten.
-taille wederom op dezelfde manier gemeten als hierboven, 70 cm.
-28 cm per bovenarm.

[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 28-04-2003 11:33]

maandag 28 april 2003 @ 11:34:20 #165
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_10063880
Nog even een update van verleden week:

Er valt niets up te daten.
Gewicht is gelijk gebleven.
Motivatie begint nu echt ernstige vormen aan te nemen.
Maar goed. Nog 3 dagen, dan hebben we alle feesten enzo weer gehad.

Beetje jammer dat voor mijn verjaardag (donderdag) onder de honderd komen niet ggaat lukken. Of ik moet vanaf nu tot en met donderdag on afgebroken in de sportschool gaan hangen

Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_10065107
ok moi is nu 92 kilo dat is dus 3 kilo eraf, me is trotsig
pi_10065418
Eigenlijk mocht ik morgen maar wegen, maar ik heb vandaag stiekem even op de weegschaal gestaan, en het is nog steeds 88,3 kg, dus dat zit wel goed.

Welkom pridemeid, ik heb net even een snelle berekening gedaan en we zijn met deze "club" nu al in totaal 385,2 kg afgevallen. Blij dat je komt meedoen om dat cijfer nog meer de hoogte in te laten schieten. Veel succes iig.

pi_10065951
quote:
Op maandag 28 april 2003 11:17 schreef heaven7 het volgende:
Het is erg rustig hier maar ik heb een nieuwe update, ik weeg nu 63

Hoe ik het voor elkaar krijg weet ik ook niet maar de weegschaal geeft het toch echt aan!! Zelfs al ga ik er 5 keer opstaan op 5 verschillende plaatsen in de kamer..

En dan nu de nieuwe maten:
[..]

-63 kilo
-54.5 cm per bovenbeen.
-92 cm heupen.
-88 cm over borsten gemeten.
-taille wederom op dezelfde manier gemeten als hierboven, 70 cm.
-28 cm per bovenarm.

wow

das kei goed

maandag 28 april 2003 @ 13:47:54 #169
3744 Kleintje
op en top!
pi_10067504
Yeah... na een week niet echt hard mijn best doen door een hoop problemen en stress zit ik toch op de 66,5!
Dus... het gaat goed!

Riann, ik vind het moeilijk te zien op de foto's!
Ja, je bent afgevallen, maar ook je haar is anders en volgens mij ben je op de ene foto zonder en de andere foto met make-up.
Dus op die manier is het moeilijk te zien omdat de accenten anders liggen!
Misschien voor jezelf leuk om steeds een foto met hetzelfde haar en zonder make-up (dus net uit bed ofzo, of net onder de douche vandaan) te maken.
Dan zie je het verschil zelf enorm goed na verloop van tijd!

pi_10068413
Ben weer aangedikt dankzij 3 paasontbijtjes en 3 verjaardagen: 65,5. Maar mijn taille is een centimeter slanker: 77cm nu. Volgende week zal ik ook niet echt afvallen want dan eet ik de hele tijd buiten de deur. Dus deze week maar weer even grammen jagen!
Het is echt waar wat in het begin van de Dieetclub werd gezegd: een maal op dieet is voortaan altijd op dieet.

Mijn weegschaal, pas een half jaar oude digitale Soehne, is ook wat aan het jojo-en: als ik mijn gewicht van been op been verplaats, wat sta te popelen naar de eindstand als het ware dan kiest hij uiteindelijk een gewicht tussen de 64,1 en 68,1. Ga ik er gewoon op staan en beweeg me niet dan verzint hij ook maar wat lijkt het wel. Aangezien 65,5 het meest als eindstand komt zal dat wel mijn gewicht zijn. Als mijn nieuwe bh's en broek die ik pas een paar weken heb maar goed blijven passen en ik mijn nieuwe ceintuur geen gaatje wijder hoef te gaan zetten zal ik die zaken maar als maatstaf hanteren.

Voor alle dieeters: heel veel sterkte deze week. En mocht je op Koninginnendag wat oranjebitter, suikerspin of een bier, kebab of ander lekkers nemen: geniet ze!

maandag 28 april 2003 @ 14:50:23 #171
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_10069193
Mijn update...

Ik weeg nog steeds precies 't zelfde...Ik zit nou al een paar dagen thuis en dat werkt niet echt goed voor de lijn...
Vanaf donderdag ga ik weer werken en dan gaat 't weer beter (hoop ik)

While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  maandag 28 april 2003 @ 14:52:40 #172
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10069252
Mijn update: 82 vanochtend. Een kilo er af dus. Nog 2 kilo en ik ga weer passen of ik weer een oude broek aan kan. En mijn nieuwe broek die gekrompen is ook natuurlijk.

Gefeliciteerd heaven7, zie je wel dat het lukt als je vol houdt.

*OUD heilige*
pi_10069855
Dankjewel YPPY Jij ook gefeli!

Ja idd, maar als je 2 weken blijft hangen op hetzelfde gewicht verdwijnt je motivatie echt als sneeuw voor de zon

Maar we gaan vrolijk verder!

maandag 28 april 2003 @ 17:57:57 #174
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_10074348
De afgelopen paar dagen is het goed gegaan, bij mij!

Nog geen weegschaalresultaten, ik wil maar 1 keer per week wegen.

prrrrrr

pi_10077087
quote:
Op maandag 28 april 2003 13:47 schreef Kleintje het volgende:
Yeah... na een week niet echt hard mijn best doen door een hoop problemen en stress zit ik toch op de 66,5!
Dus... het gaat goed!

Riann, ik vind het moeilijk te zien op de foto's!
Ja, je bent afgevallen, maar ook je haar is anders en volgens mij ben je op de ene foto zonder en de andere foto met make-up.
Dus op die manier is het moeilijk te zien omdat de accenten anders liggen!
Misschien voor jezelf leuk om steeds een foto met hetzelfde haar en zonder make-up (dus net uit bed ofzo, of net onder de douche vandaan) te maken.
Dan zie je het verschil zelf enorm goed na verloop van tijd!

Ik zie het zelf behoorlijk goed en andere ook ik hoor nou voor het eerst dat iemand het niet ziet.
En ik ben mijn haar aan het lang groeien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')