abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10025701
Oke, zeg mij dan eens waarom ik er onverantwoord mee omga?

Ik ben er nu een maand mee bezig, ben ook van plan binnenkort te stoppen dus, wat is er verkeerd aan?

Ik heb niet alle dagen stacker geslikt, en waarom dat was gaat je niks aan maar ik heb er evenveel binnengekregen in die periode die ik nu bezig ben als dat ik gewoon een maand lang elke dag zou hebben geslikt en ik maak geen onderscheid tussen jou stacker en de mijne?

En waarom ben je zo zogenaamd bezorgd over mij?

En ik heb je al eeuwen niet meer om advies gevraagd op icq, maar blijf vooral lekker in die waan ofzo.

zaterdag 26 april 2003 @ 12:42:32 #127
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10025817
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 12:34 schreef heaven7 het volgende:
Oke, zeg mij dan eens waarom ik er onverantwoord mee omga?
Ik ben er nu een maand mee bezig, ben ook van plan binnenkort te stoppen dus, wat is er verkeerd aan?
Ik heb niet alle dagen stacker geslikt, en waarom dat was gaat je niks aan maar ik heb er evenveel binnengekregen in die periode die ik nu bezig ben als dat ik gewoon een maand lang elke dag zou hebben geslikt en ik maak geen onderscheid tussen jou stacker en de mijne?
Je bent 6 maart begonnen, het is nu 26 april. Het gaat gewoon om de periode die je bezig bent: ook al slik je ff een dagje geen pil, dan begin je dag erop wel weer. Het effect is wel die hele maand aanwezig en beinvloedt je lichaam. Je lichaam raakt gewend aan het effect, net als met bepaalde medicijnen en raakt ook naderhand immuun voor het effect. Je ziet dan dat je ineens veel minder afvalt of helemaal niet meer. Ook is het belangrijk dat je goed eet en vooral goed drinkt. Ik zie je in dit topic vertellen dat je je schuldig voelt als je 3 biscuitjes eet! Dat is absoluut niet gezond! Zorg voor die drie maaltijden per dag, houd die flessen water bij je en zuip ze leeg en honger jezelf niet uit omdat het dan sneller gaat...
Je maakte overigens onderscheid tussern stackers door te menen dat je dacht dat je de ene stacker wel 2 maanden achter door kon slikken en de ander niet. Het is gewoon met elke stacker zo: stoppen na een maand, ook al slik je niet elke dag, anders verlies je het effect.
quote:
En waarom ben je zo zogenaamd bezorgd over mij?
Ja, waarom is iemand bezorgd om jou? Ga je dat 's afvragen.
quote:
En ik heb je al eeuwen niet meer om advies gevraagd op icq, maar blijf vooral lekker in die waan ofzo.
Eeuwen is wat overdreven hoor
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 26 april 2003 @ 12:46:43 #128
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10025896
Heaven7, ik denk dat het advies van Semtex gewoon goed bedoeld is hoor...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zaterdag 26 april 2003 @ 12:51:16 #129
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_10025984
Ok, ik ga meedoen.
Ik schijt tien kleuren, ik ben hartstikke bang dat ook deze poging me weer niet gaat lukken, maar aan de andere kant voel ik van binnen een soort wilskracht en power die me kan voeren naar waar ik wil.

Ok dan nu het engste, mn gegevens.

Ik ben 1.72
Weeg op het moment 105.8 kg
Ben gekomen van 109.7

Ik wil naar 65 kg ongeveer, dat zou al een wonder zijn.

Vanmiddag een afspraak voor inschrijving/rondleiding bij Cannons, die nieuwe sportcentra, heel uitgebreid in oa. Rotterdam. Studentenkorting gelukkig, voor 39 eur vrije toegang tot alle groepslessen en fitness en zwemmen en sauna en weet ik veel wat allemaal. Ben benieuwd!!

Wil iemand me gelijk toevoegen aan het rijtje? Ben ik ook gelijk daar vanaf, ik gooi het vanaf nu gewoon open. Ik ga dr voor, laat de magie van binnenuit maar beginnen

Mijn plan is sporten, gezonder eten en een dagboek bijhouden van alle negatieve gedachten. Vandaag is de dag van de rest van mn leven en ik wil gewoon meer kunnen genieten!!!!

*zucht*

prrrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_10025991
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 12:42 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Je bent 6 maart begonnen, het is nu 26 april. Het gaat gewoon om de periode die je bezig bent: ook al slik je ff een dagje geen pil, dan begin je dag erop wel weer. Het effect is wel die hele maand aanwezig en beinvloedt je lichaam. Je lichaam raakt gewend aan het effect, net als met bepaalde medicijnen en raakt ook naderhand immuun voor het effect. Je ziet dan dat je ineens veel minder afvalt of helemaal niet meer. Ook is het belangrijk dat je goed eet en vooral goed drinkt. Ik zie je in dit topic vertellen dat je je schuldig voelt als je 3 biscuitjes eet! Dat is absoluut niet gezond! Zorg voor die drie maaltijden per dag, houd die flessen water bij je en zuip ze leeg en honger jezelf niet uit omdat het dan sneller gaat...
Je maakte overigens onderscheid tussern stackers door te menen dat je dacht dat je de ene stacker wel 2 maanden achter door kon slikken en de ander niet. Het is gewoon met elke stacker zo: stoppen na een maand, ook al slik je niet elke dag, anders verlies je het effect.
[..]

Ja, waarom is iemand bezorgd om jou? Ga je dat 's afvragen.
[..]

Eeuwen is wat overdreven hoor

Ik wist niet dat het niet om de stacker ging maar om de periode.. dat stond overigens ook nergens op het potje of op de bijsluiter hoor.

En ik kan me niet herinneren dat ik dacht dat je de ene stacker wel 2 maanden kon slikken en de ander niet? Hoe kom je daarbij?

En ik zuip zo'n 2 tot 3 liter water per dag en dat moet voldoende zijn aangezien ze in de bijsluiter zeiden, 1 liter water per 40 kilo lichaamsgewicht dus zou 1.5 liter al voldoende moeten zijn maar ik drink dus altijd veel meer.

pi_10025995
Ja, waarom is iemand bezorgd om mij?
pi_10026012
En 3 bisquitjes extra, buiten de gewone maaltijden is toch niet bevordelijk voor het afvallen?
  zaterdag 26 april 2003 @ 12:53:13 #133
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10026014
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 12:51 schreef heaven7 het volgende:
Ja, waarom is iemand bezorgd om mij?
Omdat je een jonge meid bent en je van andermans ervaringen een hoop kan leren...
  zaterdag 26 april 2003 @ 12:54:20 #134
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10026041
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 12:51 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik wist niet dat het niet om de stacker ging maar om de periode.. dat stond overigens ook nergens op het potje of op de bijsluiter hoor.

Dat staat ook nooit op het product zelf, omdat de fabrikant ook nooit de gevaren op zo'n potje zet. Daarom moet je zoveel mogelijk informatie van ervaringsdeskundigen (bijv. op internet of fora) halen. En da's het laatste wat ik erover zeg, want we raken offtopic.

Succes Pridemeid!

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_10026071
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 12:54 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat staat ook nooit op het product zelf, omdat de fabrikant ook nooit de gevaren op zo'n potje zet. Daarom moet je zoveel mogelijk informatie van ervaringsdeskundigen (bijv. op internet of fora) halen. En da's het laatste wat ik erover zeg, want we raken offtopic.

Succes Pridemeid!

Ik heb gigantisch veel gelezen op internet
  zaterdag 26 april 2003 @ 12:56:19 #136
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_10026076
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 12:54 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Succes Pridemeid!

Dankjewel, dat heb ik wel nodig. Ik heb nog niet geteld, gelukkig ben ik cijferblind en zie ik niet in 1 keer hoeveel ik nog te gaan heb, maar het zal een lange weg zijn.

En toch ga ik ervoor!
Girlpower

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  zaterdag 26 april 2003 @ 12:58:55 #137
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10026126
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 12:53 schreef heaven7 het volgende:
En 3 bisquitjes extra, buiten de gewone maaltijden is toch niet bevordelijk voor het afvallen?
Ik zou me niet zo druk maken om die 3 biscuitjes hoor... kan best
pi_10026127
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 12:46 schreef Qarinx het volgende:
Heaven7, ik denk dat het advies van Semtex gewoon goed bedoeld is hoor...
Denk ik ook wel maar ik kan me goed voorstellen dat heaven een beetje boos en aangevallen voelt.

Als nu weer iemand zeg van herbalife dit en dat dan kan ik ook wel boos worden. Want ik weet het onderhand wel en ik voel me er goed bij etc en ik blijf er toch mee doorgaan.
Dus ik snap heaven heel goed.

zaterdag 26 april 2003 @ 13:02:35 #139
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10026187
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 12:59 schreef Riann het volgende:
Denk ik ook wel maar ik kan me goed voorstellen dat heaven een beetje boos en aangevallen voelt.
Waarom aangevallen?
Het is gewoon gratis advies, dat je kan lezen en naast je neer kan leggen als het je niet bevalt.
pi_10026195
quote:

[..]

Als nu weer iemand zeg van herbalife dit en dat dan kan ik ook wel boos worden. Want ik weet het onderhand wel en ik voel me er goed bij etc en ik blijf er toch mee doorgaan.

pi_10026206
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 13:02 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Waarom aangevallen?
Het is gewoon gratis advies, dat je kan lezen en naast je neer kan leggen als het je niet bevalt.

Omdat het meer beweringen zijn dan iets anders.. "ik slik stacker onverantwoord" etc.
  zaterdag 26 april 2003 @ 13:04:18 #142
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10026212
quote:

[..]

Al die mensen die kritiek hadden op jouw Herbalife, slikten het zelf niet. Heaven slikt echter Stacker, ik heb dat ook een tijd geslikt en dus WEET ik waar ik over praat en lijkt me dit geval ook compleet anders dan 't jouwe.
  zaterdag 26 april 2003 @ 13:04:37 #143
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10026218
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 13:03 schreef heaven7 het volgende:

Omdat het meer beweringen zijn dan iets anders.. "ik slik stacker onverantwoord" etc.

Zou je het zelf toegeven als je het onverantwoord zou gebruiken?
  zaterdag 26 april 2003 @ 13:05:04 #144
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10026223
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 13:03 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Tja, het zijn nou niet bepaald Smarties
pi_10026230
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 13:04 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Zou je het zelf toegeven als je het onverantwoord zou gebruiken?

Ja. Maar waarom zou ik het onverantwoord gebruiken? Ik wil wat afvallen, niet mijn lichaam naar de kloten helpen.
  zaterdag 26 april 2003 @ 13:11:03 #146
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10026295
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 13:05 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ja. Maar waarom zou ik het onverantwoord gebruiken? Ik wil wat afvallen, niet mijn lichaam naar de kloten helpen.

Neej okay, maar er zijn mensen die dus wel doorslaan en eigenlijk niet willen zien dat ze het onverantwoord gebruiken. Ik wil niet zeggen dat jij het doet, maar wees blij dat er toch mensen zijn die advies geven en naar je om kijken.
pi_10026305
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 13:11 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Neej okay, maar er zijn mensen die dus wel doorslaan en eigenlijk niet willen zien dat ze het onverantwoord gebruiken. Ik wil niet zeggen dat jij het doet, maar wees blij dat er toch mensen zijn die advies geven en naar je om kijken.

Dat ben ik op zich ook, alleen vind ik, dat als ik zeg dat het goed is dat het ook klaar moet zijn.

En dat is in dit geval niet zo.

pi_10026326
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 13:12 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Dat ben ik op zich ook, alleen vind ik, dat als ik zeg dat het goed is dat het ook klaar moet zijn.

En dat is in dit geval niet zo.

Dat vind ik dus ook
pi_10026822
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 12:56 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Dankjewel, dat heb ik wel nodig. Ik heb nog niet geteld, gelukkig ben ik cijferblind en zie ik niet in 1 keer hoeveel ik nog te gaan heb, maar het zal een lange weg zijn.

En toch ga ik ervoor!
Girlpower

prrrrrr

Succes pridemeid!!!

Probeer eens een cd-rommetje van de weight watchers te krijgen. Dat is mij iig heel goed bevallen. De kilo's vliegen eraf en ik heb niet echt het idee dat ik er echt veel voor hoef te doen.

zaterdag 26 april 2003 @ 14:06:09 #150
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10027056
Welkom Pridemide.

Wie heeft ervaring met Stacker 4?? deel 2 voor de discussie over stacker. Een heel topic daarover.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')