abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9979385
woei moet me broeken een maatje kleiner kopen

maar heb behoorlijk gezondigt... moet er weer wat aan doen anders kom ik weer in me oude ritme en dat is nie goed nie...

neemt straks wel stiekem een broodje kroket

pi_9985428
Hoi allemaal,

Ik ben even weg geweest ivm een niet werkende Internet verbinding. Het lijnen (WW) ging ondertussen wel gewoon door.

Misschien kan YPPY mijn gegevens in de openingspost aanpassen. Ik was 112 (op 2 april) en zit nu al op 107. Dus 5 kilo eraf in 3 weken! Ik ben trouwens 1m97 en mijn streefgewicht is 95 kilo.

Ik heb zelf met excel een bestandje gemaakt waarin ik elke dag mijn gewicht noteer. Hij rekent dan precies voor me uit op welke datum ik mijn streefgewicht zal bereiken. Dat zal rond mijn verjaardag zijn (26 juni).

Iedereen succes toegewenst en ik ga weer op de hometrainer...

pi_9989614
Ik ga nu, precies op dit moment, ff naar de weegschaal..... FF kijken hoe t gaat...

= betekent k.u.t. ~ = betekent prima

Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
pi_9989719
Oooooowww haaha foutje... moest prima zijn haha
Nou ik heb het net gedaan en t valt errug tegen... Ben geloof ik zelfs op m'n zwaarst... Nou ja ik ben net begonnen he?! HEAVEN7 tisss trouwens eindelijk gelukt op overgewicht.nl!!!!!!! t lag aan m'n compu.. op een andere lukte t wel.. K vind t ook echt superhandig met die rapporen enzo!!!
XxXxXxXx
pi_9989773
quote:
Op donderdag 24 april 2003 19:03 schreef Shantee het volgende:
Oooooowww haaha foutje... moest prima zijn haha
Nou ik heb het net gedaan en t valt errug tegen... Ben geloof ik zelfs op m'n zwaarst... Nou ja ik ben net begonnen he?! HEAVEN7 tisss trouwens eindelijk gelukt op overgewicht.nl!!!!!!! t lag aan m'n compu.. op een andere lukte t wel.. K vind t ook echt superhandig met die rapporen enzo!!!
XxXxXxXx
Je kunt een bericht editen he

Fijn trouwens dat het nu eindelijk lukt.. ik vind het ook fijn om zo in de gaten te houden of je niet teveel binnenkrijgt.

pi_9990656
hahaha ja ik weet t.. maar kd8 ff niet na(dom blondje actie) Maar ik vind het echt onwijs handig!! Nu hoef je eigenlijk een stuk minder eraan te denken. Je kan ook gewoon van te voren bepalen wat je gaat eten eventueel met iets ongezonds, het kan gewoon!!! zolang je maar niet over je limiet gaat... Echt super!
  vrijdag 25 april 2003 @ 21:10:43 #107
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10016139
quote:
Op woensdag 23 april 2003 14:19 schreef heaven7 het volgende:
Ik stond 9 uur op, 2 boterhammen met vruchtenhagel en een heel klein beetje chocoladehagel gehad, een glas karnemelk, plakje ontbijtkoek, een banaan en 3 bisquitjes.

Ik voel me vreselijk

Als lunche eet ik maar een beschuitbol met 20+kaas en verder helemaal niets meer, alleen vanavond dan nog.

Is de schade dan nog te overzien denken jullie?

Sorry voor het gezeur hoor, maar vandaag gaat het echt helemaal niet lekker..

En probeer het nu eens een maandje zonder Stacker....
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_10017888
quote:
Op donderdag 24 april 2003 11:23 schreef afraidtech het volgende:

neemt straks wel stiekem een broodje kroket

Je moet je eigen ook eens trakteren op iets lekkers
  vrijdag 25 april 2003 @ 23:40:43 #109
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_10020019
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 22:22 schreef Riann het volgende:

[..]

Je moet je eigen ook eens trakteren op iets lekkers

Precies, anders hou je het geen maanden vol
pi_10021601
Heheheheh, vanmiddag 150 gram gorgonzola naar binnen gewerkt (binnen 5 minuten). Goed voor 14 punten. Gelukkig had ik nog wat fiesta punten gespaard...
pi_10023523
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 21:10 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

En probeer het nu eens een maandje zonder Stacker....

Bemoei je er niet mee SEMTEX.
Ga je ook zeiken op riann? Die gebruikt ook een hulpmiddel
  zaterdag 26 april 2003 @ 07:56:21 #112
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_10023694
Stacker is een hulpmiddel, Herbalife is een vervanger (zelf ben ik eerder voor Stacker dan voor herbalife, mits je het verantwoord gebruikt)
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_10023851
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 06:45 schreef heaven7 het volgende:

[..]

ze kennen zoveel zeiken als ze willen ik blijf herbalife toch gebruiken.
Zeker omdat ik me eigen er goed bij voel en het werkt. En ach waarom zou ik stoppen om die verhalen. Echt niet.
  zaterdag 26 april 2003 @ 09:17:54 #114
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_10023956
Ik was weer eens aan het surfen en kwam de volgende link tegen

http://atkinscenter.com/index.html

Heeft iemand dit al eens geprobeerd ? en zo ja met welk resultaat ?

"Censuur is de dood van de democratie"
  zaterdag 26 april 2003 @ 09:26:25 #115
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10023985
Er zijn al genoeg topics over wel/niet herbalife/stacker/enzo, daar kunnen de kanttekeningen. Dan kunnen we hier gewoon doorgaan over het afvallen en de kilo's die verdwijnen.

Gisteren was m'n vriendje jarig en ik heb me keurig gedragen al zeg ik het zelf. Alleen wat japanse mix op. Straks als lunch een stukje vlaai, dan heb ik die ook geproefd.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_10024292
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 08:46 schreef Riann het volgende:

[..]

ze kennen zoveel zeiken als ze willen ik blijf herbalife toch gebruiken.
Zeker omdat ik me eigen er goed bij voel en het werkt. En ach waarom zou ik stoppen om die verhalen. Echt niet.

Dat vind ik dus ook, typisch alleen dat SEMTEX mij weer moet pakken
pi_10024297
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 07:56 schreef Scighera het volgende:
Stacker is een hulpmiddel, Herbalife is een vervanger (zelf ben ik eerder voor Stacker dan voor herbalife, mits je het verantwoord gebruikt)
En dat doe ik Herbalife is trouwens ook een hulpmiddel, die dingen zijn er om het afvallen gemakkelijker te maken en dus is het een hulpmiddel.

En als ik stop met stacker en er moet nog wat vanaf, lijn ik gewoon verder zoals jullie het allemaal doen

[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 26-04-2003 11:38]

pi_10024312
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 09:26 schreef YPPY het volgende:
Er zijn al genoeg topics over wel/niet herbalife/stacker/enzo, daar kunnen de kanttekeningen. Dan kunnen we hier gewoon doorgaan over het afvallen en de kilo's die verdwijnen.

Gisteren was m'n vriendje jarig en ik heb me keurig gedragen al zeg ik het zelf. Alleen wat japanse mix op. Straks als lunch een stukje vlaai, dan heb ik die ook geproefd.

Lekker zeg En je hebt je goed ingehouden dan! Op verjaardagen is het altijd zo moeilijk

Vanmorgen heb ik gewerkt... hadden ze zelfgemaakt bananenijs, dan heb ik het geluk dat ik net die smaak niet lust maar het is anders zo lullig ook he, om nee te zeggen

En gister moest ik oppassen, propte dat meisje een stukje witte chocola in mijn mond, "moet je eens proeven, zitten smarties op. zoooooooo lekker".

Wel schattig maar ik wilde eigenlijk niet maar kon niet weigeren, ze was zo enthousiast

pi_10024340
He YPPY, wil je het lijstje pleaaaase even aanpassen?? Ben nu 64
  zaterdag 26 april 2003 @ 10:58:55 #120
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_10024422
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 09:17 schreef Flying_Vee het volgende:

Ik heb het zef nooit geprobeerd, maar bij een BBC-programma (Diet Trials) was dit 1 van de 4 dieeten die ze testten. Het werkte wel, voor de mensen die het vol wisten te houden. Er vielen nl. behoorlijk veel mensen uit die groep af omdat ze het eten dat ze wel mochten te eenzijdig vonden. Je mag nl. nauwelijks koolhydraten eten, dus geen pasta, rijst, aardappels, brood etc. Van een standaard avondmaaltijd blijft dus alleen de groente en het vlees over.
Verder is 1 van de bijwerkingen dat je gaat stinken naar aceton. Dit komt doordat je lichaam vet en eiwitten gaat verbranden, en die hebben als afbraakproducten ketonen: stofjes die je een aceton geur geven.

Conclusie: het werkt wel, maar heeft ook wat nadelen.

zaterdag 26 april 2003 @ 11:49:21 #121
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10024962
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 06:45 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Doe niet zo kinderachtig. Het hulpmiddel wat Riann gebruikt, ken ik niet, het hulpmiddel wat JIJ gebruikt echter wel aangezien ik het zelf gebruikte een maand geleden en ik dacht dat je de gebruiksaanwijzing goed gelezen en je hield aan alle waarschuwingen, maar dat doe je dus blijkbaar niet. Dat is onverantwoord en daarom wijs ik je daarop. Je vliegt meteen in de verdediging, en dat zegt mij al meteen dat je zelf ook wel weet dat je fout zit. En voor zover ik weet gebruikt Riann die Herbalife onder begeleiding, jij niet.
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 10:41 schreef heaven7 het volgende:
Dat vind ik dus ook, typisch alleen dat SEMTEX mij weer moet pakken
Ik snap niet waarom je telkens maar terugvalt in de rol van het kleine kind: "Waarom doet iedereen zo naar tegen mij? Ik ben zo zielig".
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 10:41 schreef heaven7 het volgende:
En dat doe ik Herbalife is trouwens ook een hulpmiddel, die dingen zijn er om het afvallen gemakkelijker te maken en dus is het een hulpmiddel.

En als ik stop met stacker en er moet nog wat vanaf, lijn ik gewoon verder zoals jullie het allemaal doen

Zoals ik al zei: je bent nog lang niet gestopt met Stacker en de periode dat je het nu gebruikt, is te LANG. Ik zie dat je helemaal enthousiast bent en lichtelijk doorslaat, want je houdt je niet aan de tijd die voor die pillen staat, waardoor ze mogelijk hun werking verliezen. Ik waarschuw je dus alleen maar, maar je staart je helemaal blind op die dingen. En geloof me: zonder Stacker wordt het echt STUKKEn moeilijker, daar verkijk je je serieus op.

Maar goed, waarom geef ik dit advies eigenlijk? Als het advies niet in je straatje is, word ik toch weer uitgescholden.

[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 26-04-2003 12:17]

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_10025020
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 09:17 schreef Flying_Vee het volgende:

Ik heb het gedaan

het werkt best goed maar op een gegeven moment at ik bijna niks meer een paar wortels tussen de middag en toen begon ik flauw aan het vallen en zo. en toen ben ik gestopt en het dubbele aangekomen.
Maar ik zou zeggen probeer het gewoon. Je kunt best lekkere dingen eten. ik at heel vaak rookworst en zo met van die dipsausen en zo.

pi_10025454
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 11:49 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Doe niet zo kinderachtig. Het hulpmiddel wat Riann gebruikt, ken ik niet, het hulpmiddel wat JIJ gebruikt echter wel aangezien ik het zelf gebruikte een maand geleden en ik dacht dat je de gebruiksaanwijzing goed gelezen en je hield aan alle waarschuwingen, maar dat doe je dus blijkbaar niet. Dat is onverantwoord en daarom wijs ik je daarop. Je vliegt meteen in de verdediging, en dat zegt mij al meteen dat je zelf ook wel weet dat je fout zit.
[..]

Ik snap niet waarom je telkens maar terugvalt in de rol van het kleine kind: "Waarom doet iedereen zo naar tegen mij? Ik ben zo zielig".
[..]

Zoals ik al zei: je bent nog lang niet gestopt met Stacker en de periode dat je het nu gebruikt, is te LANG. Ik zie dat je helemaal enthousiast bent en lichtelijk doorslaat, want je houdt je niet aan de tijd die voor die pillen staat, waardoor ze mogelijk hun werking verliezen. Ik waarschuw je dus alleen maar, maar je staart je helemaal blind op die dingen. En geloof me: zonder Stacker wordt het echt STUKKEn moeilijker, daar verkijk je je serieus op.

Maar goed, waarom geef ik dit advies eigenlijk? Als het advies niet in je straatje is, word ik toch weer uitgescholden.

Hoe kom jij er in godsnaam bij dat ik de gebruiksaanwijzing niet gelezen zou hebben??? En hoe weet je of ik het onverantwoord gebruik? En ik welk opzicht zou ik fout moeten zitten Ik geef aan dat ik stacker geen 2 maanden gebruik dus waarom je nou zo doorzeikt. Het is mijn leven.

Ik heb geeneens stackers voor 2 maanden, ik had namelijk een potje gedeeld met mijn vriend, ieder 50 en van die 50 heb ik er dus nog 15 ongeveer over.

Dus, reken zelf maar uit, dan zie je dus DAT IK ME ER GEWOON AAN HOU!

En ik gedraag me niet als een klein kind, 1 iemand aanvallen op iets terwijl er meerderen zijn die hulpmiddeltjes gebruiken, dat vind ik kinderachtig! Neem maar eens een kijkje in het stackertopic, daar is iemand die het gewoon gebruikt omdat het zo lekker veel energie geeft.

Ik heb je echt kotsbeu, en voor de laatste keer.. JIJ WEET VERDOMME TOTAAL NIET OF IK ME AAN DE VOORSCHRIFTEN HOU! En als ik je zeg dat ik dat doe dan doe ik dat en verder heb je er geen ene DONDER mee te maken.

pi_10025491
En je hoeft mij niks te vertellen over lijnen zonder stacker, ik ben geen idioot, dacht je dat ik dat niet eerst gedaan had voordat ik met stacker begon?
  zaterdag 26 april 2003 @ 12:27:16 #125
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10025590
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 12:19 schreef heaven7 het volgende:
Hoe kom jij er in godsnaam bij dat ik de gebruiksaanwijzing niet gelezen zou hebben??? En hoe weet je of ik het onverantwoord gebruik?
Ik heb geeneens stackers voor 2 maanden, ik had namelijk een potje gedeeld met mijn vriend, ieder 50 en van die 50 heb ik er dus nog 15 ongeveer over.
Hierom dus. Geen enkele stacker is 'voor 2 maanden'; als je wilt dat het effect blijft, moet je gewoon na 1 maand slikken stoppen. Met ELKE stacker. Niet alleen met die vna mij, ook met die van jou. Bovendien is te lang doorslikken gewoon slecht voor je lichaam. Ik heb je voor je begon ong. 1000 keer gezegd dat je je goed moest inlezen en als je dat had gedaan, had je op meerdere sites kunnen lezen dat je moet doseren, dat je na een maand gewoon weer een HELE maand moet stoppen. Maar je weet het zelf allemaal zo goed he?
quote:
Dus, reken zelf maar uit, dan zie je dus DAT IK ME ER GEWOON AAN HOU!
Niet dus.
quote:
En ik gedraag me niet als een klein kind, 1 iemand aanvallen op iets terwijl er meerderen zijn die hulpmiddeltjes gebruiken, dat vind ik kinderachtig! Neem maar eens een kijkje in het stackertopic, daar is iemand die het gewoon gebruikt omdat het zo lekker veel energie geeft.
Punt 1) Ik val je niet aan, ik wijs je op het feit dat je ze verkeerd gebruikt.
Dit zie ik alleen bij jou, ms ook wel omdat jij de enige bent die er zo fanatiek elke dag over bericht. Dan is het voor mij heel makkelijk om te zien dat je er niet goed mee omgaat. Wat Riann gebruikt, ken ik niet, maar die staat onder begeleiding van iemand van herbalife, heb ik begrepen, en ik neem aan die dat die weet waar zij mee bezig is. Een volledig ander verhaal dus. Jij bent bezig met vetverbranders. Dat zijn risicovolle pillen, waar je voorzichtig mee om moet gaan, en dat doe je niet. Daarom maak ik me zorgen.
quote:
Ik heb je echt kotsbeu, en voor de laatste keer.. JIJ WEET VERDOMME TOTAAL NIET OF IK ME AAN DE VOORSCHRIFTEN HOU! En als ik je zeg dat ik dat doe dan doe ik dat en verder heb je er geen ene DONDER mee te maken.
Vraag me dan niet constant om advies op ICQ, scheld me dan niet uit als het antwoord je weer 's niet bevalt, want als ik hier ja en amen tegen je had gezegd, had je iet zo fel gereageerd. Ik reageer puur vanuit mijn gevoel en aan de hand an je posts en daar concludeer ik uit dat je er verkeerd mee bezig bent. Het is dus bezorgdheid en ik vind het dan ook zwaar onterecht dat je dat als gezeik opvat. Maar ik heb het idee dat je met meerdere zaken zo omgaat: je wilt het niet horen als iemand je (opbouwende) kritiek geeft, daar sluit je gewoon je oren voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')