Update dus, met een geweldige 88,3 kg. Dat wil zeggen dat mijn bmi van 40,8 (morbide obesitas ) naar 32,3 is gezakt.
Nog een paar kilo en ik heb enkel nog overgewicht. Who would've thought?
Ik heb maar 1 dagje gezondigd en die stomme weegschaal bleef weer op 65 hangen Ik ben echt loeiongemotiveerd en heb dan ook alweer 3 (kleine) bisquitjes gehad
quote:Dankuwel. Ik vind het niet echt een verdienste na al dat dingen doen die niet mogen, maar ik ben er natuurlijk wel blij mee.
Op woensdag 23 april 2003 12:59 schreef heaven7 het volgende:
Wow, gefeliciteerd johIk heb maar 1 dagje gezondigd en die stomme weegschaal bleef weer op 65 hangen
Ik ben echt loeiongemotiveerd en heb dan ook alweer 3 (kleine) bisquitjes gehad
Ik zal mijn best doen, sowieso moet ik nog kranten rondbrengen en ga ik vanmiddag weer een uur hometrainen, alleen dat zou toch al uit moeten maken op den duur of niet?
quote:van 40.8 naar 32.3 is al een hele prestatie! ga zo door!!
Op woensdag 23 april 2003 12:42 schreef lilithu het volgende:
Ik snap er helemaal niks meer van. Ik heb vorig weekend en de dagen ervoor echt heel erg gezondigd. Frietjes, paaseitjes, gewoon eten met de familie ipv dingen die vetarm gemaakt zijn,...Ik had mezelf dus al heel erg voorbereid op een ramp op de weegschaal, hoewel ik ook best veel beweging heb gehad.. Blijkt dat ik meer dan een kilo ben afgevallen.
![]()
Of mijn weegschaal doet het niet meer.
![]()
Update dus, met een geweldige 88,3 kg. Dat wil zeggen dat mijn bmi van 40,8 (morbide obesitas
) naar 32,3 is gezakt.
Nog een paar kilo en ik heb enkel nog overgewicht. Who would've thought?
Ik voel me vreselijk
Als lunche eet ik maar een beschuitbol met 20+kaas en verder helemaal niets meer, alleen vanavond dan nog.
Is de schade dan nog te overzien denken jullie?
Sorry voor het gezeur hoor, maar vandaag gaat het echt helemaal niet lekker..
quote:Geheel offtopic: Heaven7, ken jij toevallig XXEMMYXX? Weet je iets van haar "whereabouts"?
Op woensdag 23 april 2003 14:19 schreef heaven7 het volgende:
Ik stond 9 uur op, 2 boterhammen met vruchtenhagel en een heel klein beetje chocoladehagel gehad, een glas karnemelk, plakje ontbijtkoek, een banaan en 3 bisquitjes.Ik voel me vreselijk
Als lunche eet ik maar een beschuitbol met 20+kaas en verder helemaal niets meer, alleen vanavond dan nog.
Is de schade dan nog te overzien denken jullie?
Sorry voor het gezeur hoor, maar vandaag gaat het echt helemaal niet lekker..
quote:Ze is mijn beste vriendin, ik zal haar eens voor je proberen te bellen nu, goed?
Op woensdag 23 april 2003 14:25 schreef JeOma het volgende:[..]
Geheel offtopic: Heaven7, ken jij toevallig XXEMMYXX? Weet je iets van haar "whereabouts"?
Ik heb een tijdje terug via Fok wat van haar gekocht (althans betaald), en kan haar nu (via 06 en/of gsm) niet meer bereiken. Is ze op vakantie ofzo?
Maar je hebt betaald en niets gekregen nog?? Mag ik weten over welk product het gaat?
quote:Ah geweldig!
Op woensdag 23 april 2003 14:27 schreef heaven7 het volgende:[..]
Ze is mijn beste vriendin, ik zal haar eens voor je proberen te bellen nu, goed?
Maar je hebt betaald en niets gekregen nog?? Mag ik weten over welk product het gaat?
quote:WAT? Je maakt een geintje hoop ik? Ik heb hier 13 mailtjes van haar staan. Met een 06-nummer en bankrekeningnummer. Laatste mailtje is van 15 april:
Op woensdag 23 april 2003 14:43 schreef heaven7 het volgende:
Je hebt niet betaald zegt ze.. jij weet niks van haar, via de email hebben jullie 1 keer contact gehad en zij heeft daarin geen gegevens van haarzelf gegeven.
quote:Laatste vraag, is het 06-nummer dat eindigt op 367 wel van haar? Ik begin te vermoeden dat ik hier leuk bedonderd ben dus. Pannerden is wel de woonplaats?
He he , het is er, rabofoon was denk ik aan het kutten, heb oook maar eens
gebeld naar de rabobank!!
Alleen helaas zul je ff moeten wachten, lig namelijk groten deels van de dag
op bed (sinds gister) met een fikse longontsteking!!!
Maar ik stuur het zo heeel heel snel mogelijk op ok!!
quote:Heel graag! Je bent m'n laatste strohalm. (mail-adres is m'n profiel)
Op woensdag 23 april 2003 15:09 schreef heaven7 het volgende:
Ik mail je wel even ok?
quote:Mail is verstuurd en nu weer ontopic
Op woensdag 23 april 2003 15:12 schreef JeOma het volgende:[..]
Heel graag! Je bent m'n laatste strohalm. (mail-adres is m'n profiel)
quote:Hehe ik dacht al wat een gezwam
Op woensdag 23 april 2003 15:26 schreef heaven7 het volgende:[..]
Mail is verstuurd en nu weer ontopic
Gister zowaar een compliment gehad... (althans... zo vat ik het maar op.)
Collega van me: " Goh ben jij soms afgevallen?"
ik:"Ja maar kan ook komen momdat ik mijn bakkebaarden heb afgeschoren!"
ach ik vat het maar op als compliment, en ga er vanuit dat bakkebaarden juist een smaller gezicht maken
Buikomtrek is wel STUKKEN minder (kan zelfs weer broeken van een maatje lager aan!) omdat ik veel buikspieroefeningen doe; met resultaat! Dat is toch wel lekker. Zelfs op de badminton merk ik het, ik ben veel sneller en bewegelijker!
Ik weet alleen dat je je aan moet melden bij overgewicht.nl en dan moet je allerlei gegevens invullen, hoeveel je weegt, wat je streefgewicht is in hoeveel tijd en dan op "vastleggen" klikken en dan kun je als het goed is gewoon invullen wat je eet.
(Overgewicht bepaald aan de hand van jouw gegevens hoeveel je per dag mag hebben om je streefgewicht te bereiken).
We hadden andijviestampot en ik heb 1 lepeltje jus genomen (anders is het zo droog) en wat kaantjes..
Vanmorgen 2 maaltijdcrackers zonder boter en met 30 gram milner 30% komijnenkaas. Dat is 4 punten.
Tussen de middag had ik 3 bruine boterhammen met in totaal 20 gram 20+ smeerkaas.
Dat is 3,5 punt.
Tussendoor: 200 gram fruit (zelf een fruitcocktail gemaakt met allemaal vers fruit) en 150 gram komkommer.
Avondeten: 100 gram aardappelen, 100 gram kipfilet en spercieboontjes (150 gram). 3 punten!
4 + 3,5 + 3 = 10,5
Ik mag 18, heb 2 bonuspoints door het fietsen.
Dus vanavond mag ik nog lekker een bakje light chips!
JAMMIE!
quote:wat is bmi?
Op woensdag 23 april 2003 21:00 schreef heaven7 het volgende:
Ik kom uit op een BMI van 25.4 en dat is te hoog ja, hoewel ik geen maten weet natuurlijk..
Kijk eens op www.overgewicht.nl en vul wat dingetjes in, en lees gewoon wat dingetjes.
Tussen de 20 en de 25 is geloof ik gezond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |