abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9957534
Ik snap er helemaal niks meer van. Ik heb vorig weekend en de dagen ervoor echt heel erg gezondigd. Frietjes, paaseitjes, gewoon eten met de familie ipv dingen die vetarm gemaakt zijn,... Ik had mezelf dus al heel erg voorbereid op een ramp op de weegschaal, hoewel ik ook best veel beweging heb gehad.. Blijkt dat ik meer dan een kilo ben afgevallen. Of mijn weegschaal doet het niet meer.

Update dus, met een geweldige 88,3 kg. Dat wil zeggen dat mijn bmi van 40,8 (morbide obesitas ) naar 32,3 is gezakt. Nog een paar kilo en ik heb enkel nog overgewicht. Who would've thought?

pi_9957890
Wow, gefeliciteerd joh

Ik heb maar 1 dagje gezondigd en die stomme weegschaal bleef weer op 65 hangen Ik ben echt loeiongemotiveerd en heb dan ook alweer 3 (kleine) bisquitjes gehad

pi_9957993
quote:
Op woensdag 23 april 2003 12:59 schreef heaven7 het volgende:
Wow, gefeliciteerd joh

Ik heb maar 1 dagje gezondigd en die stomme weegschaal bleef weer op 65 hangen Ik ben echt loeiongemotiveerd en heb dan ook alweer 3 (kleine) bisquitjes gehad

Dankuwel. Ik vind het niet echt een verdienste na al dat dingen doen die niet mogen, maar ik ben er natuurlijk wel blij mee. De weegschaal blijft ook hier vaak net iets te lang stilstaan, maar je moet maar denken dat de aanhouder wint. Als je blijft volharden in je boosheid dan kan het niet anders dan dat er plots weer wat af is. En eens gelanceerd gaat het dan meestal weer een pak sneller. Succes, het lukt je wel.
pi_9958048
Dankjewel voor je opbeurende woorden

Ik zal mijn best doen, sowieso moet ik nog kranten rondbrengen en ga ik vanmiddag weer een uur hometrainen, alleen dat zou toch al uit moeten maken op den duur of niet?

woensdag 23 april 2003 @ 13:09:23 #80
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_9958159
quote:
Op woensdag 23 april 2003 12:42 schreef lilithu het volgende:
Ik snap er helemaal niks meer van. Ik heb vorig weekend en de dagen ervoor echt heel erg gezondigd. Frietjes, paaseitjes, gewoon eten met de familie ipv dingen die vetarm gemaakt zijn,... Ik had mezelf dus al heel erg voorbereid op een ramp op de weegschaal, hoewel ik ook best veel beweging heb gehad.. Blijkt dat ik meer dan een kilo ben afgevallen. Of mijn weegschaal doet het niet meer.

Update dus, met een geweldige 88,3 kg. Dat wil zeggen dat mijn bmi van 40,8 (morbide obesitas ) naar 32,3 is gezakt. Nog een paar kilo en ik heb enkel nog overgewicht. Who would've thought?

van 40.8 naar 32.3 is al een hele prestatie! ga zo door!!
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_9959897
Ik stond 9 uur op, 2 boterhammen met vruchtenhagel en een heel klein beetje chocoladehagel gehad, een glas karnemelk, plakje ontbijtkoek, een banaan en 3 bisquitjes.

Ik voel me vreselijk

Als lunche eet ik maar een beschuitbol met 20+kaas en verder helemaal niets meer, alleen vanavond dan nog.

Is de schade dan nog te overzien denken jullie?

Sorry voor het gezeur hoor, maar vandaag gaat het echt helemaal niet lekker..

woensdag 23 april 2003 @ 14:25:25 #82
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_9960058
quote:
Op woensdag 23 april 2003 14:19 schreef heaven7 het volgende:
Ik stond 9 uur op, 2 boterhammen met vruchtenhagel en een heel klein beetje chocoladehagel gehad, een glas karnemelk, plakje ontbijtkoek, een banaan en 3 bisquitjes.

Ik voel me vreselijk

Als lunche eet ik maar een beschuitbol met 20+kaas en verder helemaal niets meer, alleen vanavond dan nog.

Is de schade dan nog te overzien denken jullie?

Sorry voor het gezeur hoor, maar vandaag gaat het echt helemaal niet lekker..

Geheel offtopic: Heaven7, ken jij toevallig XXEMMYXX? Weet je iets van haar "whereabouts"? Ik heb een tijdje terug via Fok wat van haar gekocht (althans betaald), en kan haar nu (via 06 en/of gsm) niet meer bereiken. Is ze op vakantie ofzo?
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_9960120
quote:
Op woensdag 23 april 2003 14:25 schreef JeOma het volgende:

[..]

Geheel offtopic: Heaven7, ken jij toevallig XXEMMYXX? Weet je iets van haar "whereabouts"? Ik heb een tijdje terug via Fok wat van haar gekocht (althans betaald), en kan haar nu (via 06 en/of gsm) niet meer bereiken. Is ze op vakantie ofzo?

Ze is mijn beste vriendin, ik zal haar eens voor je proberen te bellen nu, goed?

Maar je hebt betaald en niets gekregen nog?? Mag ik weten over welk product het gaat?

woensdag 23 april 2003 @ 14:29:33 #84
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_9960171
quote:
Op woensdag 23 april 2003 14:27 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ze is mijn beste vriendin, ik zal haar eens voor je proberen te bellen nu, goed?

Maar je hebt betaald en niets gekregen nog?? Mag ik weten over welk product het gaat?

Ah geweldig! Als je 't wilt heel graag. 't Ging over een keyboard+muis (inderdaad betaald en nog niet bij de post zien zitten). 't Zal wel goed zitten, maar is beetje lastig omdat ik haar niet echt kan bereiken. Alvast bedankt!!
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_9960519
Je hebt niet betaald zegt ze.. jij weet niks van haar, via de email hebben jullie 1 keer contact gehad en zij heeft daarin geen gegevens van haarzelf gegeven.
  woensdag 23 april 2003 @ 14:51:20 #86
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_9960671
quote:
Op woensdag 23 april 2003 14:43 schreef heaven7 het volgende:
Je hebt niet betaald zegt ze.. jij weet niks van haar, via de email hebben jullie 1 keer contact gehad en zij heeft daarin geen gegevens van haarzelf gegeven.
WAT? Je maakt een geintje hoop ik? Ik heb hier 13 mailtjes van haar staan. Met een 06-nummer en bankrekeningnummer. Laatste mailtje is van 15 april:
quote:
He he , het is er, rabofoon was denk ik aan het kutten, heb oook maar eens
gebeld naar de rabobank!!
Alleen helaas zul je ff moeten wachten, lig namelijk groten deels van de dag
op bed (sinds gister) met een fikse longontsteking!!!
Maar ik stuur het zo heeel heel snel mogelijk op ok!!
Laatste vraag, is het 06-nummer dat eindigt op 367 wel van haar? Ik begin te vermoeden dat ik hier leuk bedonderd ben dus. Pannerden is wel de woonplaats?
pi_9961046
Ik mail je wel even ok?
  woensdag 23 april 2003 @ 15:12:14 #88
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_9961100
quote:
Op woensdag 23 april 2003 15:09 schreef heaven7 het volgende:
Ik mail je wel even ok?
Heel graag! Je bent m'n laatste strohalm. (mail-adres is m'n profiel)
pi_9961454
quote:
Op woensdag 23 april 2003 15:12 schreef JeOma het volgende:

[..]

Heel graag! Je bent m'n laatste strohalm. (mail-adres is m'n profiel)

Mail is verstuurd en nu weer ontopic
  woensdag 23 april 2003 @ 15:33:55 #90
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_9961632
quote:
Op woensdag 23 april 2003 15:26 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Mail is verstuurd en nu weer ontopic

Hehe ik dacht al wat een gezwam

Gister zowaar een compliment gehad... (althans... zo vat ik het maar op.)
Collega van me: " Goh ben jij soms afgevallen?"
ik:"Ja maar kan ook komen momdat ik mijn bakkebaarden heb afgeschoren!"

ach ik vat het maar op als compliment, en ga er vanuit dat bakkebaarden juist een smaller gezicht maken

Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  woensdag 23 april 2003 @ 17:11:43 #91
12969 Magic666
Never forgive, Never forget!
pi_9964305
hmmmm nog steeds op 91.5!

Buikomtrek is wel STUKKEN minder (kan zelfs weer broeken van een maatje lager aan!) omdat ik veel buikspieroefeningen doe; met resultaat! Dat is toch wel lekker. Zelfs op de badminton merk ik het, ik ben veel sneller en bewegelijker!

Open the door Jehovah you whore, I am the servant of who rules this world!
pi_9965409
Heejheej!!
Hier ben ik weer, gister was m'n 1e dag, maar had een btje een baaldag, op school en thuis ging t ronduit k*t.
Maar toch all1 een paar pepermuntjes gegeten.
Maar HEAVEN7 bij mij lukt t nog steeds niet om mijn voeding in te voeren op overgewicht.nl... weet je misschien hoe dat komt???
Vandaag trouwens btje slecht broodbeleg gegeten maar verder nog geen snoep of chips ofzo gegeten!! gelukkig...
Is t trouwens echt zo dat de 1e week t moeilijkst is en dat t daarna makkelijker word??? Ik hoop het maar, haha
XXXXXXSuc-6 iedereen!!
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
pi_9965838
Lijnen is nooit makkelijk, je went er alleen een beetje aan om geen extra dingetjes meer te eten.

Ik weet alleen dat je je aan moet melden bij overgewicht.nl en dan moet je allerlei gegevens invullen, hoeveel je weegt, wat je streefgewicht is in hoeveel tijd en dan op "vastleggen" klikken en dan kun je als het goed is gewoon invullen wat je eet.

(Overgewicht bepaald aan de hand van jouw gegevens hoeveel je per dag mag hebben om je streefgewicht te bereiken).

pi_9965865
Ik heb trouwens geen vlees gegeten om de rest van vandaag een beetje te compenseren, is dat een beetje gelukt denken jullie?

We hadden andijviestampot en ik heb 1 lepeltje jus genomen (anders is het zo droog) en wat kaantjes..

pi_9967024
Woei...
Het gaat vandaag erg goed!

Vanmorgen 2 maaltijdcrackers zonder boter en met 30 gram milner 30% komijnenkaas. Dat is 4 punten.

Tussen de middag had ik 3 bruine boterhammen met in totaal 20 gram 20+ smeerkaas.
Dat is 3,5 punt.

Tussendoor: 200 gram fruit (zelf een fruitcocktail gemaakt met allemaal vers fruit) en 150 gram komkommer.

Avondeten: 100 gram aardappelen, 100 gram kipfilet en spercieboontjes (150 gram). 3 punten!

4 + 3,5 + 3 = 10,5

Ik mag 18, heb 2 bonuspoints door het fietsen.
Dus vanavond mag ik nog lekker een bakje light chips!
JAMMIE!

woensdag 23 april 2003 @ 20:56:17 #96
27474 heerder
NTCE KAMP COMMANDO
pi_9969441
ik ben 1,83 en ik weeg 85kg

is dat zwaar?

"Het doel van de oorlog is vrede."
pi_9969547
Ik kom uit op een BMI van 25.4 en dat is te hoog ja, hoewel ik geen maten weet natuurlijk..
  woensdag 23 april 2003 @ 21:22:47 #98
27474 heerder
NTCE KAMP COMMANDO
pi_9970124
quote:
Op woensdag 23 april 2003 21:00 schreef heaven7 het volgende:
Ik kom uit op een BMI van 25.4 en dat is te hoog ja, hoewel ik geen maten weet natuurlijk..
wat is bmi?
en wat voor bmi is wenselijk?
"Het doel van de oorlog is vrede."
pi_9970266
BMI kun je berekenen of je een gezond gewicht hebt.

Kijk eens op www.overgewicht.nl en vul wat dingetjes in, en lees gewoon wat dingetjes.

Tussen de 20 en de 25 is geloof ik gezond..

pi_9978628
Woehoew! 64

Kwam gister denk ik doordat ik 's morgens alleen maar geplast had en niet gep**pt, 's middags moest ik echter 2 keer

Dus ik dacht, nou, nog maar een keertje wegen dan.. en ja hoor!

* heaven7 is weer gelukkig!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')