abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 april 2003 @ 20:18:50 #51
1762 YPPY
Yppiaans
pi_9920882
Nyame heb ik al een tijdje niet zien posten. Iemand anders nog wat van haar gehoord? De mail is ook al een tijdje niet verzonden. Misschien wil kleintje dit anders weer overnemen? (of iemand anders natuurlijk)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_9920989
Ik heb twee dagen lang heerlijk gegeten.

Chocoladetaart, bananencake, hartige taart, erwtensoep enz.

Morgen weer een nieuwe dag!

A great pleasure in life is doing what people say you cannot do!!!
pi_9921444
En ik heb me vandaag zo mooi weten in te houden

Chocoladeijs afgeslagen, patatjes laten staan (ouders hadden weer eens geen zin om te koken dus ik heb spagetti voor mezelf gemaakt met mager rundergehakt) en ik heb net een uur!! gefietst, nou als ik daar niks van ga merken dan weet ik het ook niet meer hoor

dinsdag 22 april 2003 @ 04:45:06 #54
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_9927822
quote:
Op maandag 21 april 2003 20:41 schreef heaven7 het volgende:
En ik heb me vandaag zo mooi weten in te houden

Chocoladeijs afgeslagen, patatjes laten staan (ouders hadden weer eens geen zin om te koken dus ik heb spagetti voor mezelf gemaakt met mager rundergehakt) en ik heb net een uur!! gefietst, nou als ik daar niks van ga merken dan weet ik het ook niet meer hoor

keurig volgehouden, feestdagen blijven lastig als je aan het dieeten bent

Ga zo door

In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
  dinsdag 22 april 2003 @ 10:33:19 #55
35558 MNeMoNiCS
CartWOman stole my Ondertitel
pi_9929513
Heeft er iemand een idee waarom mijn gewicht zo wisselend is? Vanochtend was ik 0.7 kg lichter dan gisteren! Ligt dat aan vocht (ik drink nu 2.5 liter water per dag)?
[b]lol·broek[/b] (de ~ (m.)) [inf.][br] [b]1[/b] iem. die voortdurend op goedkope wijze grappig wil zijn[br][b]wijs·neus[/b] (de ~ (m.))[br] [b]1[/b] iem. die meent veel of alles te weten => betweter
pi_9930190
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 10:33 schreef MNeMoNiCS het volgende:
Heeft er iemand een idee waarom mijn gewicht zo wisselend is? Vanochtend was ik 0.7 kg lichter dan gisteren! Ligt dat aan vocht (ik drink nu 2.5 liter water per dag)?
Dat is echt volkomen normaal. Hangt af van hoe veel je gedronken hebt, hoe veel en wat precies je gegeten hebt, het weer, de sterren, weet ik veel.... . Daarom is het ook verstandiger om je maar een keer per week te wegen, dan word je ook niet zo gefrustreerd van alle schommelingen.
Youth is wasted on the young, before you know it's come and gone
  dinsdag 22 april 2003 @ 11:58:54 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_9931138
Nou, ben redelijk tevreden met mezelf. 82,6 dat is dus weliswaar
2 ons erbij, maar we hebben een verjaardag gevierd en behoorlijk slecht gegeten dit weekeinde, en ik ben gisteren ongesteld geworden, dus al met al vind ik dat ik niet al te ontevreden hoef te zijn.
pi_9931198

Week niets aan gedaan.
Vrijdag zat het nog snor, maar vanmorgen was het diep triest,
67,3
Dus niet echt wat eraf!!!

Ben nu dus weer heel erg streng, ook al heb ik vanavond een verjaardag van mijn mannetje!

pi_9938582
Ik heb vorige topic (of die daarvoor) ook meegedaan.. was in 2,5 week 15 kilo kwijt.. daarna heb ik het rustig aan gedaan en ben ook weer beetje gaan snoepen, omdat ik me er een beetje teveel op het afvallen focuste.. (niet eten enzo). En er is niks bijgekomen!! Alleen nog maar beetje afgegaan!! (2 kilo!). Weeg nu dus 78.5 en was 93. Ben 1.85 lang en mijn streefgewicht is 73kg
pi_9940547
Vandaag is de allereerste dag dat ik heb besloten gewoon gezonder te gaan eten, en ik heb nu al weer gezondigd heb ik het gevoel Ik heb een aantal pepermuntjes op vandaag...is dat heel erg???
En ik voel me nu al zwak, mijn moeder heeft net boodschappen gedaan....overheerlijke chips, koekjes etc... Ik weet gewoon echt niet of ik het ga volhouden
Ik eet altijd heel erg gezond qua groenten en fruit (daar zorgt mijn moeder wel voor ) maar ik eet tussendoor alsnog teveel snoep en chips enzo.
Pffff, wat een drama...
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
pi_9942890
Nou, ik vul dus nu elke dag op overgewicht.nl in wat ik eet en ik heb vandaag zo lekker (en ook wel veel voor mijn gevoel) gegeten en ik heb maar 18 gram vet op! Ik mag 42.. dat is dus veel te weinig..

Wat moet ik nu doen? Is het beter om wel die 42 te halen? 18 is natuurlijk wel erg weinig...

pi_9943246
Zouden wat bisquitjes een goed idee zijn?

Om nou een hap mayo te nemen

dinsdag 22 april 2003 @ 20:24:00 #63
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_9943639
Ik was 78 en ben nu 76. Twee kilootjes afgevallen. Ik voel me nu veel fitter en ik ga ervoor.
Maar wat heb ik toch lang gedaan over de eerste kilo. Het is echt moeilijk om chips, koekjes, snoep, patat, pizza's, kebab, kaassoufles en gebakjes te laten staan omdat je gewoon niets anders gewend bent.
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_9945654
Hee HEAVEN7 bij mij lukt het niet om mijn voeding in te vullen bij overgewicht.nl..... bij mij komt er dan dit te staan: Een ogenblik geduld a.u.b
De huidige bewerking is nog niet voltooid! en dan moet ik op ok klikken. En bij HELP staat ook niks nuttigs...

Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
  dinsdag 22 april 2003 @ 21:36:49 #65
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_9945871
Toen ik overgewicht.nl nog braaf invulde kwam ik ook lang niet elke dag aan m'n vetlimiet heaven7.

Ik denk niet dat het erg is, zolang je maar wel wat vet binnenkrijgt. Die limiet is gewoon de bovengrens van wat gezond is, je hebt veel minder dan dat nodig om gezond te blijven.
Bovendien kom je er op dagen dat je een keer wel iets vets snackt binnen no time bovenuit, dus dat middelt elkaar ook wel weer een beetje uit.

En biscuitjes eten om toch nog wat vet binnen te krijgen is onzin, in biscuit zit nl. amper vet, maar voornamelijk veel koolhydraten.

pi_9946439
Wat heb ik vandaag gegeten:

Vanmorgen 1 bruine boterham met een beetje becel light en met een half plakje cornedbeef.
2 punten

Tussen de middag 2 bruine boterhammen met 30 gram 30% kaas, klein beetje becel light en rettich.
4,5 punt

Tussendoor: 2 kale maaltijdcrackers, 200 gram fruit (allemaal fruit in stukjes gesneden in een bakje gepropt.. aardbei, sinasappel, appel, peer, meloen, ananas, perzik... echt van alles) en 1 puur paaseitje
3 punten

Avondeten: rundvlees tartaartje, 75 gram, 1 punt aan vet waarin ik het tartaartje heb gebakken, weight watcher frietjes en megaveel sla (totaal 250 gram groente: sla, tomaat, komkommer, rettich). Hier had ik nog een 5 gram pijnboompitten bij gedaan. En natuurlijk een klein beetje slasaus, niet zo heel veel.
7,5 punten.

Totaal: 17 punten

Vandaag een half uur gefietst. Naar het werk, van het werk en om nog even wat boodschapjes te doen.
Dus dat zijn 2 bonuspunten.

18 punten + 2 bonuspunten = 20 punten - 16,5 = 3,5 over!

Dus ik mocht vanavond nog wat eten. Officieel zou ik nog een calciumpunt moeten eten, maar daar heb ik tabletten voor omdat ik met moeite melk door mijn strot krijg en ik vind 30 gram kaas voor 2 punten voor 1 calciumpunt wel voldoende. Dus dat vul ik maar aan met een tablet!

Vanavond nog een groot stuk komkommer zitten wegwerken om toch aan mijn groente's te komen!
pi_9953678
Ik val niet meer af Wederom 65 kilo..

Nu weet ik wel dat afgelopen weekend niet goed was maar al die andere dagen die ik wel gelijnd heb... WAAROM MERK IK DAAR NOU HELEMAAL NIKS VAN???

pi_9953729
Misschien was je met Pasen wel aangekomen en zie je dat niet omdat je de andere dagen wel goed hebt gelijnd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_9954025
Tis in ieder geval weer flink demotiverend, ik zie als een berg tegen vandaag op (de dag is zolang en ik mag bijna niks eten) en heb nu uiteraard zin in allemaal lekkere dingetjes
pi_9954263
Wel volhouden heaven7. Neem anders wat fruit. Dat is niet zo slecht. Komkommer ofzo, dat is bijna alleen water. Dat kan je veel eten.
*OUD heilige*
pi_9954493
27-Jan 2003 101KG
10-Mrt 2003 90KG
16-apr 2003 84.5KG
23-apr 2003 82.0KG
Ik wil graag 75KG wegen.
Moet dus nog 7.0KG kwijt, en dat zal ik voor july voor elkaar krijgen.
Totaal kwijt nu: 19.0KG

...dat zou het verhaal zijn. Ik weet zeker dat het gewicht klopt, maar echter zal het een vrij gunstig weeg-moment geweest zijn. Ookal heb ik in het lange paasweekend weinig gegeten. Iig, is er weer gewicht af. Mja.. het is natuurlijk pas weer echt goed zodra <80

Nog een klein vraagje, weet iemand misschien hoe snel je mag afvallen, dat het risico of verminderde weerstand etc nog binnen de perken blijft?

woensdag 23 april 2003 @ 11:33:57 #72
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_9956049
quote:
Nog een klein vraagje, weet iemand misschien hoe snel je mag afvallen, dat het risico of verminderde weerstand etc nog binnen de perken blijft?
Wat doet snel afvallen trouwens met je huid?
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_9956603
quote:
Op woensdag 23 april 2003 11:33 schreef Kebab het volgende:

[..]

Wat doet snel afvallen trouwens met je huid?

Je huid kan het niet bijhouden met als resultaat dat je geen mooi strak velletje (meer) hebt.
pi_9956883
Nou eig heb ik nog geen probs met huid gezien..
pi_9957252
quote:
Op woensdag 23 april 2003 12:08 schreef ViSioN_TFH het volgende:
Nou eig heb ik nog geen probs met huid gezien..
Het kan, het is niet gezegd dat het bij iedereen zo is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')