Chocoladetaart, bananencake, hartige taart, erwtensoep enz.
Morgen weer een nieuwe dag!
Chocoladeijs afgeslagen, patatjes laten staan (ouders hadden weer eens geen zin om te koken dus ik heb spagetti voor mezelf gemaakt met mager rundergehakt) en ik heb net een uur!! gefietst, nou als ik daar niks van ga merken dan weet ik het ook niet meer hoor
quote:
Op maandag 21 april 2003 20:41 schreef heaven7 het volgende:
En ik heb me vandaag zo mooi weten in te houdenChocoladeijs afgeslagen, patatjes laten staan (ouders hadden weer eens geen zin om te koken dus ik heb spagetti voor mezelf gemaakt met mager rundergehakt) en ik heb net een uur!! gefietst, nou als ik daar niks van ga merken dan weet ik het ook niet meer hoor
Ga zo door
quote:Dat is echt volkomen normaal. Hangt af van hoe veel je gedronken hebt, hoe veel en wat precies je gegeten hebt, het weer, de sterren, weet ik veel....
Op dinsdag 22 april 2003 10:33 schreef MNeMoNiCS het volgende:
Heeft er iemand een idee waarom mijn gewicht zo wisselend is? Vanochtend was ik 0.7 kg lichter dan gisteren! Ligt dat aan vocht (ik drink nu 2.5 liter water per dag)?
Week niets aan gedaan.
Vrijdag zat het nog snor, maar vanmorgen was het diep triest,
67,3
Dus niet echt wat eraf!!!
Ben nu dus weer heel erg streng, ook al heb ik vanavond een verjaardag van mijn mannetje!
Wat moet ik nu doen? Is het beter om wel die 42 te halen? 18 is natuurlijk wel erg weinig...
Ik denk niet dat het erg is, zolang je maar wel wat vet binnenkrijgt. Die limiet is gewoon de bovengrens van wat gezond is, je hebt veel minder dan dat nodig om gezond te blijven.
Bovendien kom je er op dagen dat je een keer wel iets vets snackt binnen no time bovenuit, dus dat middelt elkaar ook wel weer een beetje uit.
En biscuitjes eten om toch nog wat vet binnen te krijgen is onzin, in biscuit zit nl. amper vet, maar voornamelijk veel koolhydraten.
Nu weet ik wel dat afgelopen weekend niet goed was maar al die andere dagen die ik wel gelijnd heb... WAAROM MERK IK DAAR NOU HELEMAAL NIKS VAN???
...dat zou het verhaal zijn. Ik weet zeker dat het gewicht klopt, maar echter zal het een vrij gunstig weeg-moment geweest zijn. Ookal heb ik in het lange paasweekend weinig gegeten. Iig, is er weer gewicht af. Mja.. het is natuurlijk pas weer echt goed zodra <80
Nog een klein vraagje, weet iemand misschien hoe snel je mag afvallen, dat het risico of verminderde weerstand etc nog binnen de perken blijft?
quote:Wat doet snel afvallen trouwens met je huid?
Nog een klein vraagje, weet iemand misschien hoe snel je mag afvallen, dat het risico of verminderde weerstand etc nog binnen de perken blijft?
quote:Je huid kan het niet bijhouden met als resultaat dat je geen mooi strak velletje (meer) hebt.
Op woensdag 23 april 2003 11:33 schreef Kebab het volgende:[..]
Wat doet snel afvallen trouwens met je huid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |