3 hele onsjes zijn eraf
Maar ik hou wel vocht vast op het moment dus mischien gaat het volgende week wel weer beter.
Ik blijf moed houden
Allemaal weer veel sterkte de komende week en hou vol!
quote:Zo'n vetvrij bakvelletje bij een of ander huishoudwinkeltje halen (Ala Marskramer, Blokker etc) helpt ook goed! Dat leg je gewoon in je pan, kun je zelfs eieren mee bakken zonder vet, en het plakt niet vast en het wordt goed gaar en je kunt het velletje gewoon afwassen met water en zeep!!
Op vrijdag 2 mei 2003 22:34 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Even een vraagje, watvoor vlees eten jullie bij het avondeten?
Ik vind dit zelf namelijk een beetje moeilijk onderdeel van het lijnen. Ik weet wel dat kip oke is, maar verder weet ik het eigenlijk allemaal niet echt.
prrrrrrr
quote:Mijn persoonlijke ingeving zou zijn, lekker bewaren voor een ander moment dat je denkt: "Ik zou wel wat lusten..."....
Op zaterdag 3 mei 2003 19:28 schreef Cola_Light het volgende:
Is het beter om je toetje (bijv mager yoghurt met fruit of cruesli) meteen na je avondeten te nemen of een uurtje daarna.
Maar! Ik heb ook genoeg verhalen/tips/diëten gehoord waarin er gezegd wordt dat je eigenlijk 3 uur voor het slapen gaan nog geen druifje meer moet eten... dat je daar flink van kunt afvallen!
Dus in het geval dat je binnen 3 uur na je avondeten wilt gaan slapen wel gelijk
prrrrrr
quote:Belachelijk he, dat soort dingen? Ik had op vrijdag een broek gekocht om in te yoga'en en vond dat 'ie wel een beetje strak was, maar prima kon. Woensdag deed ik 'm aan en onmiddellijk weer uit: veeeeeel te strak. Terwijl er toch echt niets aan veranderd was, ik had alleen een ik-ben-nergens-goed-voor-en-veel-te-dik-bui.
Op vrijdag 2 mei 2003 12:05 schreef YPPY het volgende:
Gisteren had ik bijvoorbeeld het hersenspinsel dat die nieuwe broek van een paar weken terug niet gekrompen was, maar dat ik was aangekomen. (
YPPY, Heaven7, het is dat jullie zelf zeggen dat jullie raar zijn, ik zou het niet durven opmerken. Ben ik nu raar?
BrighteyesHoe was je optreden? Ging het goed met je optreedrokje?[/b]
quote:Drie eraf is altijd beter dan 10 erbij.
Op zaterdag 3 mei 2003 23:19 schreef hoofdmuts het volgende:
3 hele onsjes zijn eraf
quote:Dat klinkt echt bekend.
Op zondag 4 mei 2003 07:29 schreef Gaoxing het volgende:[..]
Belachelijk he, dat soort dingen? Ik had op vrijdag een broek gekocht om in te yoga'en en vond dat 'ie wel een beetje strak was, maar prima kon. Woensdag deed ik 'm aan en onmiddellijk weer uit: veeeeeel te strak. Terwijl er toch echt niets aan veranderd was, ik had alleen een ik-ben-nergens-goed-voor-en-veel-te-dik-bui.
Bij mij is het vaak in een dag over. Het kan ook in een half uur al wisselen. Dan sta ik voor de spiegel en dan denk ik "goh, wat ben ik eigenlijk toch veel slanker". Gelukkig is m'n vriend op de hoogte van die buien, arme hij.
Vandaag wordt het lekker weer, dus dan wil ik in de zon op het balkon gaan zitten. Ik ga vast moeilijk doen, omdat je te veel ziet als ik een bloot shirt aan doe. Terwijl ik daar een jaar geleden zat met bijna 15 kilo extra.
quote:Mijn grootste broeken trek ik echt nooit meer aan. Dat gaat me gewoon lukken.
Op zondag 4 mei 2003 08:29 schreef Lurky het volgende:
Kom op Gaoxing, YPPY en overige zichzelf denigrerend omschrijvende dames en heren: niet zo'n laag zelfbeeld. Trek gewoon een grotere broek aan maar wordt niet boos of onzeker tegen jezelf. Je benadeeelt daar niemand mee behalve jezelf en wat is daar nou het nut van?YPPY, Heaven7, het is dat jullie zelf zeggen dat jullie raar zijn, ik zou het niet durven opmerken. Ben ik nu raar?
BrighteyesHoe was je optreden? Ging het goed met je optreedrokje?[/b]
Wist je nog niet dat ik raar was? Ik heb jarenlang onder m'n posts gehad 'keigaaf en knettergek'.
quote:Optreden ging helemaal goed! En ik kreeg allemaal positieve reacties op het rokje!
Op zondag 4 mei 2003 08:29 schreef Lurky het volgende:BrighteyesHoe was je optreden? Ging het goed met je optreedrokje?[/b]
En het voordeel is dat je 1 1/2 uur lang staat te zweten op een podium. Jeetje, dat is echt bijna topsport!
Qua sporten is dit trouwens weer een heel goed weekend. Ik heb vrijdag avond een wedstrijd gesoftbalt, gisteren dus dat optreden en vanmiddag weer een wedstrijd. Dus dat gaat helemaal goed dit weekend.
Alleen nu komt er voor mij weer een moeilijke periode aan. Vanavond nemen mijn ouders ons mee uit eten en morgen ga ik naar Canada voor mijn werk. Dat is dus weer een week lang hotel-ontbijtjes (en ja, ik kan al die lekkere broodje en croissantjes nooit zo goed weerstaan) en elke avond in een restaurant eten.
Nou ja, goed keuzes maken dan maar. Zoveel mogelijk kip en zo (ben helaas niet zo'n visliefhebber).
quote:correctie: je moet wel eten, maar weinig en eiwitten.
Op zondag 4 mei 2003 02:43 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Mijn persoonlijke ingeving zou zijn, lekker bewaren voor een ander moment dat je denkt: "Ik zou wel wat lusten..."....
Maar! Ik heb ook genoeg verhalen/tips/diëten gehoord waarin er gezegd wordt dat je eigenlijk 3 uur voor het slapen gaan nog geen druifje meer moet eten... dat je daar flink van kunt afvallen!
Dus in het geval dat je binnen 3 uur na je avondeten wilt gaan slapen wel gelijk
prrrrrr
Waarom?
als je drie uur voor het slapen gaat niet meer eet gaat je lichaam al vroegtijd op een spaar stand. eet je af en toe nog een klein beetje (gezond") eten. dan houd je het lichaam in feite voor de gek en blijft deze gewoon op normaal tempo doorverbranden
hier ben ik weer een keer, ik zit dus in een ongenadig groot wak terwijl ik me verder geweldig voel. Ik sta al sinds weet ik het hoelang op 74,5 en zo nu en dan is het er een halve kilo bij. Door de weeks doe ik goed mijn best maar in het weekend gaat het grandioos de mist in daarom deed ik hier ook niet meer posten want wat hebben jullie aan een typie dat zich niet aan de regels houd..... maargoed vanmiddag ga ik nog met dit lekkere weer op de fiets een ijsje halen en morgen weer aan de flessen water. Er is wel iets meer dan 10 kilo weg en dat zie je ook wel gelukkig en daar ben ik blij om alleen wil ik er nog 10 kwijt en hoe ik dat moet gaan doen nu mijn motivatie zo laag is weet ik dus nog niet. Gister in de stad geweest en een gave broek gekocht die als gegoten zat en voor het eerst sinds 2 jaar weer een kort truitje aangetrokken, voelde me niet echt zeker want ik ben gewend alles over mijn buik en kont te trekken en dat ging echt niet met dit ding maar vrienden verkondigden de hele avond dat ik er geweldig uitzag en eigen vriend werd met het biertje verliefder op me dus dat was wel leuk hehehehe
Kleintje en Yp ik weet helemaal hoe jullie je voelen ik dip met jullie mee maar ik weet ook dat we allemaal op een gegeven moment weer helemaal in het ritme zitten, ik heb dan wel geen rotcollegas maar mijn werk brengt ivm de vogelpest ontzettend veel extra werk en stress met zich mee en ik denk ook dat ik daardoor een beetje in een wak zit maar ga het morgen toch weer proberen.
Voorlopig ga ik het morgen weer proberen en hoop ik ook in het weekend het ritme te kunnen volhouden....
groetjes en een lekker warm resterend dagje toegewenst
quote:Wel blijven posten! Dat doen wij ook als het even wat minder gaat. En regels zijn er om gebroken te worden.
Op zondag 4 mei 2003 16:01 schreef fairy01 het volgende:
Door de weeks doe ik goed mijn best maar in het weekend gaat het grandioos de mist in daarom deed ik hier ook niet meer posten want wat hebben jullie aan een typie dat zich niet aan de regels houd.....
quote:IJs is lekker! Neem anders een waterijsje, dat is weer minder slecht.
maargoed vanmiddag ga ik nog met dit lekkere weer op de fiets een ijsje halen en morgen weer aan de flessen water.
quote:Dat is supergoed! Moet je eens kijken in de beginpost, hoeveel mensen nog niet bij die 10 kilo zijn! En dat is jou toch mooi wel gelukt. Wat ontzettend leuk dat mensen het zien!
Er is wel iets meer dan 10 kilo weg en dat zie je ook wel gelukkig en daar ben ik blij om alleen wil ik er nog 10 kwijt en hoe ik dat moet gaan doen nu mijn motivatie zo laag is weet ik dus nog niet. Gister in de stad geweest en een gave broek gekocht die als gegoten zat en voor het eerst sinds 2 jaar weer een kort truitje aangetrokken, voelde me niet echt zeker want ik ben gewend alles over mijn buik en kont te trekken en dat ging echt niet met dit ding maar vrienden verkondigden de hele avond dat ik er geweldig uitzag en eigen vriend werd met het biertje verliefder op me dus dat was wel leuk hehehehe
quote:Het gaat je vast lukken. En het is altijd beter om het door de week wél goed te doen en in het weekend te zondigen, dan het de hele week verkeerd te doen. Die vijf dagen dat het wél goed gaat, heb je mooi gewonnen.
Kleintje en Yp ik weet helemaal hoe jullie je voelen ik dip met jullie mee maar ik weet ook dat we allemaal op een gegeven moment weer helemaal in het ritme zitten, ik heb dan wel geen rotcollegas maar mijn werk brengt ivm de vogelpest ontzettend veel extra werk en stress met zich mee en ik denk ook dat ik daardoor een beetje in een wak zit maar ga het morgen toch weer proberen.Voorlopig ga ik het morgen weer proberen en hoop ik ook in het weekend het ritme te kunnen volhouden....
groetjes en een lekker warm resterend dagje toegewenst
Het is heerlijk weer! Ik ga zo weer buiten zitten.
Je weet de hele boel hier toch elke keer weer op te vrolijken en bent een grote steun voor ons allen hier.
nogmaals complimenten en blijf hier vooral nog lang posten we hebben je nodig!
Tuurlijk blijf ik hier nog lang, het is gewoon leuk om de openingspost aan te passen en te zien hoe het met de anderen gaat. Het is ontzettend motiverend om hier mee te posten, dat maakt het een stuk makkelijker.
K was een weekje op vakantie en heb dus niks meer kunnen plaatjes hierzo..
Ik heb ook absoluut niet aan gezond eten ged8
Maar heb wel genoten van t lekkere eten.
Ik ga nu ff naar de weegschaal
zie zo mijn resultaat hier!!
Suc-6 iedereen!!
Grrrrrrrrrr
Ben ik al maanden aan het sporten/dieeten komt me zus met de opmerking dat ik nog steeds een bierbuik heb
Lekker motiverend zeg zo'n zusje
Ik ben vandaag weer met goeie moed begonnen en ik heb honger!!!! maargoed dat hoort erbij... ben maar gaan wassen, boodschappen doen en op gaan ruimen en uiteraard gaan internettten...
Motivatie: nog niet geweldig maar van het weekend leuke opmerkingen gehad over het feit dat ik die 10 kilootjes kwijt was... dus daar gaan we dan maar voor dat er nog 10 afgaan...
Ik wil nog wel even iets kwijt. Aantal dagen geleden was er een opmerking naar Heaven toe en dat vond ik een beetje onzin eigenlijk want ik merk wel dat als er iets buiten de normale gang van zaken gaat er altijd mensen zijn die daar weer opmerkingen over hebben en dat vind ik nou weer een beetje jammer. Op de verpakkingen van de stackers staat dat je ze niet langer dan 2 maanden mag gebruiken en maatje 176 is dames maat 36 net zoals 188 maat 38 is en maat 164 maatje 34. Dus als je die maten hebt is het alleen maar prettig dat je soms tussen de tienerkleding kunt kijken net zoals ik een klein voetje heb en altijd tussen de uitverkopies kan kijken of ook bij de kinderschoenen. Maargoed dit was even offtopic maar wilde het toch even kwijt.
Verder vind ik dat we het onderling geweldig doen en inderdaad is het leuk om bij te houden hoeveel we met zijn allen in totaal kwijt zijn want ik zag dat dat al aardig wat kilootjes zijn... dus zonder dat we er erg in hebben zijn er mensen weggevallen niet in levende lijve maar in kilo's en das best grappig.
Yppy bedank voor je peptalk enne wil je mij in de lijst bijwerken zodra je dat weer gaat doen mijn gewicht is intussen 74,5
Groetjes
In de openingspost staat dat ik minder dan tachtig kilo wil wegen, en dat wil ik ook nog steeds, maar minder dan zeventig moet ook haalbaar zijn... Toch?
Iedereen heel veel succes deze week, en remember: iedereen heeft dipjes, maar het gaat er om om door te bijten. En hier komen zeuren helpt ook. Doen!
quote:Goed zeg! Dat is echt heel erg veel! Ik zou bijna zeggen, ik wou dat dat mij ook zou lukken, ware het niet dat er dan wat weinig van me zou overblijven
Op maandag 5 mei 2003 12:45 schreef lilithu het volgende:
Tussenstand: 86,8kg, een totaal gewichtsverlies van 23,6 kg sinds 20 september 2002 dus.![]()
Even mijn update: 83.4 vandaag. Dus gelukkig bijna alles wat er vorige week bij was, er weer af. En nu ga ik voor volgende week voor het laagste gewicht ooit: onder de 83! Nou ja, ooit, in vier jaar...... Zou wel fijn zijn als het lukt, want ik blijf echt al een tijdje hangen.
ik heb nu stilstand gehad van 2 weekjes en vanmorgen tot mijn verbazing weer een kilootje kwijt
Yppy: mijn buien kunnen toch wel een hele tijd aanhouden, als ik niet uitkijk. Tegenwoordig ben ik me er vaak wel van bewust dat m'n blik op de wereld -en vooral mezelf- niet helemaal klopt, maar daarmee verandert 'ie niet direct
Lurky: tuurlijk, je hebt helemaal gelijk wat betreft enge negatieve zelfbeelden e.d. Ik ben alleen bang dat ze vaak hormoon- en vermoeidheidsgestuurd zijn en daardoor wat moeilijk tegen te houden.
quote:Oe, lekker is dat he? Volhouden hoor! 20 kilootjes geeft vast staaaaapels leuke opmerkingen
Op maandag 5 mei 2003 11:06 schreef fairy01 het volgende:van het weekend leuke opmerkingen gehad over het feit dat ik die 10 kilootjes kwijt was...
quote:VInd dit allemaal nogal gek, iedereen zit maar te zeuren terwijl ze niets wegen, ga lijnen als je echt te dik bent!!!
Op donderdag 1 mei 2003 02:25 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Nah
Is dit dan wat
Geld lijkt op vet. Van beide is er genoeg, maar altijd op de verkeerde plaatsen
prrrrrrr
Die mensen, die echt overgewicht hebben Vinden het niet leuk om geconfronteerd te worden met mensen met bv maatje 36 en die nog zitten te zeuren dat ze moeten afvallen dat maakt mij echt boos, bv ik weeg nu 69 ben te dik voor mijn lengte maar weet van mezelf dat ik er niets aan kan doen, vanwege thuissituatie enz.. medicijnnen en die shit!!
Dus mensen respecteer je eigen lichaam eens!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |