Andersom mag ook. Dikke wielen, onwijs snelle snuit, en dan als een 800cc panda er een half uur over doen voordat je 80 rijdt
Ik trap af (liefst met bewijsmateriaal (pics) natuurlijk
Audi S6 (en de RS in mindere mate)
Golf R32, zo'n klein karretje, en toch zooo snel
Andersom: Seat Arosa dit is een 1.4
BMW 316 coupe, lachwekkend gewoon, zo'n auto met zo'n pokke motortje, en het liefts nog de beruchte M3 sticker erop
Nou jullie
quote:Is toch een 1800 cc hoor
BMW 316 coupe, lachwekkend gewoon, zo'n auto met zo'n pokke motortje, en het liefts nog de beruchte M3 sticker erop
[Dit bericht is gewijzigd door Yorout op 18-04-2003 10:30]
Bmw M5 (alleen als je hem van voren/zijkant ziet, want die 4 pijpen achter maken hem wel bruut)
[Dit bericht is gewijzigd door RaTz op 18-04-2003 10:31]
[Dit bericht is gewijzigd door Peewee op 18-04-2003 10:31]
alleen was de motor onderhanden genomen
haha, heb heel wat verbaasde gezichten gezien bij het stoplicht (eigenlijk daarna) dikke pret soms. alleen jammer dat ie weg moest, had een grotere auto nodig en een dieseltje omdat ik redelijk veel km's rij
1,6 liter maar wel in 5,6 sec aan de 100
[Dit bericht is gewijzigd door Jipje op 18-04-2003 10:34]
heb er een keer met een aanhanger achter een golf gti uitgetrokken tot de 120
quote:Nee, als je zo'n wagen ziet rijden weet je gewoon altijd dat het een snelle is, met 200+ pk. Dat is bij zo'n S6 Avant bijvoorbeeld niet het geval. todat je dichterbij komt en het S-logo ziet
Op vrijdag 18 april 2003 10:30 schreef Peewee het volgende:
schaapskleren,..
[afbeelding]
Subaru Impreza
quote:eummm model op de foto lijkt me voor 2000
Op vrijdag 18 april 2003 10:27 schreef Yorout het volgende:[..]
Is toch een 1800 cc hoor
(vanaf 2000 dan....)
quote:6 cilinder
Op vrijdag 18 april 2003 10:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
ik heb er geen foto van, maar mijn oude baas had een Volvo 960 Estate (zo'n slagschip) en die was TWR getuned... Van buiten alleen te zien aan de achterspoiler en de uitlaat, maar die bak liep 270 en trok van 0-100 in 6,5 sec ongeveer, was echt heerlijke wagen, automaat en echt een wolf in schaapsklerenheb er een keer met een aanhanger achter een golf gti uitgetrokken tot de 120
quote:yep en heerlijk om mee te powerdriften
Op vrijdag 18 april 2003 10:34 schreef Yorout het volgende:[..]
6 cilinder
Zeker al TWR ermee bezig is geweest wil dat wel
op droog, maar zeker op nat en dat was dan ook goedkoper
quote:http://www.rtl.nl/automotor/carsandbikes/multimedia/ <<-- daar staat een filmpje op
Op vrijdag 18 april 2003 10:39 schreef Yorout het volgende:
Iemand een fotootje van Menno Buch's Volvo s80 T6 tuned bij TWR ?????
quote:Die heb ik al staan maar een degelijk fotootje zou ook niet weg zijn....
Op vrijdag 18 april 2003 10:43 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
http://www.rtl.nl/automotor/carsandbikes/multimedia/ <<-- daar staat een filmpje op
maar dan ligt er stiekum wel een getuned 1.9 blok in
*evil grin*
quote:Mwah, dit een geen T uitvoering, dus ook geen wolf in schaapskleren
Op vrijdag 18 april 2003 10:46 schreef sjun het volgende:
[afbeelding]
Prima auto, rijdt goed en maakt weinig lawaai. Het belangrijkste is wel dat ik mijn benen erin kwijt kan en gewoon rechtop kan blijven zitten zonder meteen een bus te moeten aanschaffen.
Zelf heb ik de mijne een beetje gekieteld waardoor hij het in 7.8 seconden doet en dat valt er echt niet aan af te zien hoor, er zitten geen spoilers, geen kippegaas in de gril en geen m3 spiegels en toch geef ik de golf gti'tjes iedere keer het nakijken. Tegen de R32 zou trouwens wel een ander verhaal zijn
quote:Was te verwachten bij jou
Op vrijdag 18 april 2003 10:48 schreef GizartFRL het volgende:
Een Peugeot 205 met 1.6 embleempjes op de zijkant en verder alle kenmerken van een 1.6.maar dan ligt er stiekum wel een getuned 1.9 blok in
*evil grin*
Nu denk je wat is daar nu bijzonder aan ?
Wel het was dus uiterlijk een standaard fordje maar,
Er lag dus een motorblok in uit een Formule Ford 2000
jazeker gaan dat die kar deed en een kelere herrie
*wel even een triest bericht erbij die gozer heeft zich wel inmiddels doodgereden
Ziet er niet zo gek snel uit, maar 2.0i Turbo 185PK laat 'm toch aardig trekken.
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 11:10 schreef Kogando het volgende:
[afbeelding]Ziet er niet zo gek snel uit, maar 2.0i Turbo 185PK laat 'm toch aardig trekken.
En zeer ontopic die gaan idd als een raket met die 2 liter turbo's
( een collega van me heeft er ook een met high presure turbo
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |