Meiden vertonen raar gedrag en dat ligt puur aan het niet speciaal voor meiden toegespitste onderwijs. Meiden zoudendesnoods in gemengd onderwijs additionele lessen moeten krijgen in het herkennen van geschikte mannen voor hen en het omgaan men mannen en hun eigen taak in deze wereld. Nu zijn er grote problemen doordat het onderwijs niet wordt toegespitst op de verschillen, die nu eenmaal genetisch zijn bepaald.
[Dit bericht is gewijzigd door BansheeBoy op 17-04-2003 22:24]
quote:
Op maandag 14 april 2003 21:40 schreef matthijn99 het volgende:
Kan deze clown geen ban krijgen voor alle fora behalve ONZ?.
quote:
Op donderdag 17 april 2003 22:23 schreef matthijn99 het volgende:Kan deze clown geen ban krijgen voor alle fora behalve ONZ?
quote:Graag serieuze en ontopic reacties.. Ik wil graag jongens en meisjes scholen scheiden, daar is toch niks mis mee? En anders graag aparte lessen voor meisen om zich voor te bereiden hoe je te gedragen als vrouw.
Op donderdag 17 april 2003 22:24 schreef Grijs het volgende:
LOL
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 17-04-2003 22:26]
quote:Jij bent toch single??
Op donderdag 17 april 2003 22:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het is eigenlijk belachelijk dat meiden en jongens op één en dezelfde school zitten, terwijl meiden een hele andere taak in de samenleving hebben.Meiden vertonen raar gedrag en dat ligt puur aan het niet speciaal voor meiden toegespitste onderwijs. Meiden zoudendesnoods in gemengd onderwijs additionele lessen moeten krijgen in het herkennen van geschikte mannen voor hen en het omgaan men mannen en hun eigen taak in deze wereld. Nu zijn er grote problemen doordat het onderwijs niet wordt toegespitst op de verschillen, die nu eenmaal genetisch zijn bepaald.
quote:Stem jij SGP?
Op donderdag 17 april 2003 22:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Graag serieuze en ontopic reacties.. Ik wil graag jongens en meisjes scholen scheiden, daar is toch niks mis mee?
quote:Ik vindt 't toch wel gezellig dat er wat vrouwelijk volk rondloopt in het dagelijks leven, anders werd het toch wat saii.
Het is eigenlijk belachelijk dat meiden en jongens op één en dezelfde school zitten, terwijl meiden een hele andere taak in de samenleving hebben.Meiden vertonen raar gedrag en dat ligt puur aan het niet speciaal voor meiden toegespitste onderwijs.
Maar over dat gedrag, bedoel je BrEeZAh-gedrag?
quote:Meiden presteren vaak beter in het onderwijs dan jongens, dus zullen er eerder additionele lessen voor jongens moeten komen.
Op donderdag 17 april 2003 22:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Graag serieuze en ontopic reacties.. Ik wil graag jongens en meisjes scholen scheiden, daar is toch niks mis mee? En anders graag aparte lessen voor meisen om zich voor te bereiden hoe je te gedragen als vrouw.
quote:
Het is eigenlijk belachelijk dat meiden en jongens op één en dezelfde school zitten, terwijl meiden een hele andere taak in de samenleving hebben BloudhoundFromHell vrij rond mag lopen in de Nederlandse samenleving en z'n mening ventileren op fora als FOK.
quote:gast! Dat is juist wat BHFH zo leuk maakt...het BHFH-kenmerk
Op donderdag 17 april 2003 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Hou nou een keer op met het verzinnen van nutteloze topics !
Ik ben tegen! We je hoeveel knappe meiden er bij mij op school zitten??? die zijn dan allemaal wel...
quote:Lijkt me heel verstandig. Als we gescheiden onderwijs zouden invoeren zouden de meisjes-hersenen niet worden beïnvloed door het hanige gedrag van jongens. Zij zouden zich dan nòg beter ontwikkelen dan nu al het geval is. Uiteraard dienen er speciale lessen te worden gegeven in hoe nu de ideale partner gevonden kan worden. Op deze wijze kan worden voorkomen dat zich volstrekt idioot en macho gedragende mannen direkt worden herkend en genegeerd. Door natuurlijke selectie zal dit soort gedrag dan ook vanzelf uitsterven. Sterker nog: op een gegeven moment zal het vrouwelijk geslacht zover boven het mannelijke geslacht zijn geëvolueerd dat "we" een manier zullen vinden om ons niet-geslachtelijk voort te planten. "De Man" zal uitsterven en de wereld zou er veel mooier uitzien.
Het is eigenlijk belachelijk dat meiden en jongens op één en dezelfde school zitten, terwijl meiden een hele andere taak in de samenleving hebben.Meiden vertonen raar gedrag en dat ligt puur aan het niet speciaal voor meiden toegespitste onderwijs. Meiden zoudendesnoods in gemengd onderwijs additionele lessen moeten krijgen in het herkennen van geschikte mannen voor hen en het omgaan men mannen en hun eigen taak in deze wereld. Nu zijn er grote problemen doordat het onderwijs niet wordt toegespitst op de verschillen, die nu eenmaal genetisch zijn bepaald.
En dat allemaal door een slim idee van onze eigen Fok!-bloedhond.
Ge-wèl-dig....
quote:Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je hier precies mee bedoelt...
meiden een hele andere taak in de samenleving hebben.
Laat het overigens duidelijk zijn dat ik het niet met je eens ben
T-shirts, stickers, pennen van BHFH !!! Te KOOP !!
quote:Laat me raden : Voor de man zorgen. Kinderen baren. Voor de kinderen zorgen.
Op donderdag 17 april 2003 22:52 schreef Confidential het volgende:[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je hier precies mee bedoelt...
Laat het overigens duidelijk zijn dat ik het niet met je eens ben
quote:Afwassen
Op donderdag 17 april 2003 22:58 schreef mvt het volgende:[..]
Laat me raden : Voor de man zorgen. Kinderen baren. Voor de kinderen zorgen.
quote:Zo rolbevestigend kan BHFH het nooit bedoeld hebben!!
Op donderdag 17 april 2003 22:58 schreef mvt het volgende:[..]
Laat me raden : Voor de man zorgen. Kinderen baren. Voor de kinderen zorgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |