Tijd voor het boarden, ik krijg mijn boarding-pass, loop naar de slurf, wordt daar tegengehouden alsmede iedereen die wilde boarden met het verzoek om maar even te wachten. We voelden de bui al hangen.
Na een half uur wachten wordt er omgeroepen 'deze vlucht is voor vandaag gecancelled vanwege technische problemen, u wordt overgeboekt op de vlucht van morgen'. Aaaarrrgh!!!
Naar huis konden we niet daar we de huissleutels aan vrienden hebben gegeven die meteen een lang weekend weggingen.
Bottom line: ik zit nu in een knurfterig Novotel bij de RAI notabene zo'n kilometer hemelsbreed van mijn eigen huis.
Shitzooi.
Maar bedenk, er zijn altijd mensen die het zwaarder dan jij hebben
had je niet beter in het holiday inn kunnen gaan zitten???
quote:Wat nog een helse klus was samen met zo'n 350 mede-gestranden en maar twee terminals.
Op donderdag 17 april 2003 17:47 schreef Pjederdy het volgende:
Maar WEL internet.
Da's zwaar kut dus
.
quote:Ja, maar dit is door de maatschappij geregeld en betaald, we werden met twee bussen hiernaartoe gebracht.
Op donderdag 17 april 2003 17:48 schreef Kbot2000 het volgende:had je niet beter in het holiday inn kunnen gaan zitten???
quote:Iemand die voor een korte periode weggaat ja en daarna de plantjes water komt geven.
Op donderdag 17 april 2003 17:49 schreef StephanL het volgende:
Waarom geef je je sleutels aan iemand die weg gaatDoe dan je naaste familie ofzo, toch niet aan iemand die weg gaat?
Maar goed, ik ga ff wat eten, misschien tot zo of anders tot over drie weken.
Hopelijk verloopt de rest van jevakantie wat beter
quote:
Maar WEL internet.
Er is toch wel iemand met een reserve sleutel of zo
Starten van internet: 2 euro, elke pagina daarna 20 eurocent.
M.a.w.: ik ga verder in Thailand.
quote:Ohnee, verkeerd gelezen.
Op donderdag 17 april 2003 19:31 schreef static het volgende:
Starten van internet: 2 euro, elke pagina daarna 20 eurocent.
quote:Ik had het verkeerd gelezen.
Op donderdag 17 april 2003 19:33 schreef haaahaha het volgende:
20 eurocent per pagina? Tering, je zou maar een adultsite openen met popups *grin*
quote:Duur geintje wel. Dit is niet one night in Bangkok, maar one Night in the Rivierenbuurt
Op donderdag 17 april 2003 19:33 schreef haaahaha het volgende:
20 eurocent per pagina? Tering, je zou maar een adultsite openen met popups *grin*
quote:Dit kwam bij mij ook als eerste op
Maar WEL internet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |