please help
btw: ik heb het al zo lang als ik me kan herinneren ...
Kijk maar eens op www.sexwoordenboek.nl
kheb nu geen tijd meer om de extacte url voor je te zoeken omdat ik over 1 minuut naar huis ga
quote:Toch lullig om dat op je swans te hebben
Op donderdag 17 april 2003 16:29 schreef Darkinforcer het volgende:
als er geen pus enzo inzit dan zijn het gewoon vleesuitstulpingen niet heel erg. Ik heb er 2 in me nek soort pukkeltjes maar helemaal van vlees zeg maar..
[Dit bericht is gewijzigd door Dezz op 17-04-2003 16:30]
quote:je had ook gewoon die tekst kunnen kopieren... dat plaatje bevordert mijn eetlust niet echt
Op donderdag 17 april 2003 16:29 schreef hyperfuzz het volgende:
http://www.hildevanderploeg.nl/parelketting.html ?
quote:So? Tis B&H niet
Op donderdag 17 april 2003 16:30 schreef boebiedoe het volgende:
je had ook gewoon die tekst kunnen kopieren... dat plaatje bevordert mijn eetlust niet echt
quote:Tsja maar niet echt erg ofzo, misschien een extra stimulans voor de vrouw bij geslachtsgemeenschap je weet maar nooit
Op donderdag 17 april 2003 16:30 schreef Dezz het volgende:[..]
Toch lullig om dat op je swans te hebben
quote:geen muggenbulten, geen kippenvelgroote, iets er tussen in, 1 mm in doorsnee ofzow.
Op donderdag 17 april 2003 16:27 schreef K3 het volgende:
Hoe groot? Muggebultgrootte, of kippenvelgrootte?
quote:em ja, maar dat worden dan wel erg veel littekens of niet ... ik heb er zoveel, kan dat ??
Op donderdag 17 april 2003 16:35 schreef Darkinforcer het volgende:
vleespukkeltje dus, kun je niks aandoen behalve weg laten snijden..Niet erg want als het goed is is het niet hard maar gewoon zacht?
quote:
Op donderdag 17 april 2003 16:51 schreef Roderick het volgende:
en als je er aan knijpt komt er niks uit?
quote:Whehehe hehe
Op donderdag 17 april 2003 16:51 schreef Roderick het volgende:
en als je er aan knijpt komt er niks uit?
quote:ja zoiets dacht ik eik ook, maarja ik ben geen expert. gaan die dinge nog weg >>
Op donderdag 17 april 2003 16:54 schreef tommie36 het volgende:
Zijn vast gewoon talg bultjes
- Vastgekoekte smegma op je glanseikel kunnen van die bultjes veroorzaken.
- Je Swans teveel wassen met zeep! Het beste is gewoon met lauw water en af en toe wat lactacyd emulsie.
Als ut na een week niet weg is naar de dokter gaan voor een receptje voor de daktarin creme want het kan ook een schimmel zijn
Fijne paasdagen
foto ????
Ziet er niet altijd even smakelijk uit, maar dan moet je maar eens goed naar een opengesperde vagina kijken terwijl je niet geil bent op dat moment... dan vallen die bultjes plots hartstikke mee
quote:Ben jij een expert dan?? Ik heb die dingen nie hoor...
Op vrijdag 18 april 2003 13:28 schreef Vlaggetje het volgende:
Volgens mij heeft elke piemel van die bultjes. Lijkt een beetje op kippevel.
quote:Ja dat kan het goed zijn, ik was hem iedere dag onder de douche, met zeep ja .....
- Je Swans teveel wassen met zeep! Het beste is gewoon met lauw water en af en toe wat lactacyd emulsie.Als ut na een week niet weg is naar de dokter gaan voor een receptje voor de daktarin creme want het kan ook een schimmel zijn
quote:Ja, zo ziet het er wel precies uit eik, maar ik denk niet dat ik veel haargroei heb daadwerkelijk op het 'vleesstuk' van mijn penis.O-)
Volgens mij kunnen het ook haarzakjes zijn.
quote:Klopt, er hoeven ook geen haartjes uit te groeien. Die haarzakjes zijn gewoon een beetje de weg kwijt geraakt. Niks aan de hand dus.
Op vrijdag 18 april 2003 18:45 schreef N.i.X het volgende:Ja, zo ziet het er wel precies uit eik, maar ik denk niet dat ik veel haargroei heb daadwerkelijk op het 'vleesstuk' van mijn penis.O-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |