Type: Predator Shot Square (RB4026)
Frame: Matte black
Lenzen: Mirror Orange
Type: Aviator New Pilot (RB3172)
Frame: Arista
Lenzen: G15-XLT Grey
De zonnebrillen zijn nieuw en dus ongedragen.
Beide brillen kosten 90 euro excl. verzendkosten
Bij interesse kun je mailen naar het e-mailadres in mijn profiel
Let op:
Bij verzending via pakketdienst kosten voor verkoper (betaling vooruit per bank)
en onder rembours (betaling aan de postbode) zijn de kosten voor de koper.
[Dit bericht is gewijzigd door _mark_ op 17-04-2003 15:04]
quote:Had er 25 tegelijk gekocht bij Luxottica, kon ze tegen een acceptabele prijs krijgen als ik niet zeurde over de modellen, daarom zijn het ook verschillende.
Op donderdag 17 april 2003 15:05 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Hoe kom je eraan en waarom doe je ze weg?
[Dit bericht is gewijzigd door _mark_ op 17-04-2003 15:14]
quote:Dus je hebt voor 2250 euro aan zonnebrillen gekocht die je nu weer gaat verkopen
Op donderdag 17 april 2003 15:08 schreef _mark_ het volgende:[..]
Had er 25 tegelijk gekocht bij Luxottica, kon ze tegen een acceptabele prijs krijgen als ik niet zeurde over de modellen, daarom zijn het ook verschillende.
Doe ze weg omdat ik zelf inmiddels al 3 zonnebrillen heb
quote:Juist..
Op donderdag 17 april 2003 15:19 schreef jobosrulez het volgende:[..]
Dus je hebt voor 2250 euro aan zonnebrillen gekocht die je nu weer gaat verkopen
quote:Nieuw, ongedragen en enkel uit de verpakking geweest voor de foto noem jij 2e hands?
Op donderdag 17 april 2003 15:21 schreef Swillie het volgende:
Wahaha jouw vraagprijs en het geld dat ik voor een tweedehands Ray-Ban wil bieden ligt echt te ver uit eklaar, daar komen we niet uit
Dezelfde RayBan's bij de lokale opticien zijn ze al meer "gebruikt" dan deze...
quote:dan heb je wel garantie. hoe zit dat met deze?
Op donderdag 17 april 2003 15:24 schreef _mark_ het volgende:[..]
Nieuw, ongedragen en enkel uit de verpakking geweest voor de foto noem jij 2e hands?
quote:Mail me maar een fatsoenlijk bod als je serieus geinteresseerd bent, 45 euro is niet alleen te laag maar ook nog eens minder dan de inkoopprijs.
Op donderdag 17 april 2003 15:21 schreef Dissection het volgende:
Die predator lijkt me wel aardig, 45euro incl.
quote:Ja natuurlijk is dat tweedehands, bewijs jij maar eens dat ze nooit gedragen zijn... Misschien ziet hij er als nieuw uit, dat ziet hij er bij de opticien natuurlijk ook uit, dus dat was weer een opmerking van niks... Maar lama ik zie hier al hogere boden dan ik ervoor wil betalen...
Op donderdag 17 april 2003 15:24 schreef _mark_ het volgende:[..]
Nieuw, ongedragen en enkel uit de verpakking geweest voor de foto noem jij 2e hands?
[Dit bericht is gewijzigd door Swillie op 17-04-2003 16:07]
quote:Zie hier dus zometeen nog wel een mod ingrijpen......
Op donderdag 17 april 2003 14:34 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
even hele kleine note, het is de V&A van FOK! eigenlijk niet de bedoeling spulletjes met winst te verkopen. Als je bijvoorbeeld voor een leuk bedrag iets op de kop tikt en je verkoopt dit via V&A is FOK! een soort sponseraar van jouw winst. V&A is voor verkoop van je oude spulletjes of nieuwe spulletjes zonder winst.
quote:Geen, ik heb niet van elke bril een bon maar 1 factuur van alle 25...
Op donderdag 17 april 2003 15:25 schreef Byte_Me het volgende:[..]
dan heb je wel garantie. hoe zit dat met deze?
quote:Ik maak op deze brillen geen winst, ik heb enkel de verzendkosten ingecalculeert ivm verzending via PTT...
Op donderdag 17 april 2003 15:27 schreef PetervdK het volgende:
Uit een ander topic:
[..]Zie hier dus zometeen nog wel een mod ingrijpen......
quote:129,95 voor de Predator en 119,95 voor de Aviator
Op donderdag 17 april 2003 15:29 schreef Byte_Me het volgende:
wat is dan eigenlijk de winkelprijs?
quote:Als je het niet wilt snappen, zonder krassen, vlekken of andere gebruikssporen...
Op donderdag 17 april 2003 15:26 schreef Swillie het volgende:[..]
Ja natuurlijk is dat tweedehands, bewijs jij maar eens dat ze nooit gedragen zijn... nee dat dacht ik ook... Misschien ziet hij er als nieuw uit, dat ziet hij er bij de opticien natuurlijk ook uit, dus dat was weer een opmerking van niks... Maar lama ik zie hier al hogere boden dan ik ervoor wil betalen...
En je kan niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten
quote:Lees eerst eens goed, drol, met je als je het niet wilt snappen... ik reageerde op je opmerking dat je zei dat ie bij de opticien meer gedragen was... Daar ziet hij er dus ook als nieuw uit, en bij jou waarschijnlijk ook... En je hangt wel een lulverhaal op, maar je hebt geen aankoopbon, en ook is hij uit de verpakking geweest "omdat je hem wou fotograferen" haha ja niet erg slim...
Op donderdag 17 april 2003 15:42 schreef _mark_ het volgende:[..]
Als je het niet wilt snappen, zonder krassen, vlekken of andere gebruikssporen...
En je kan niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten
Dus hij is gewoon tweedehands, bewijs anders maar eens dat hij nieuw is... En volgende keer eerst lezen voor je weer bijdehand gaat doen, want dit had ik al uitgelegd.... kon niet weten dat je het niet zou snappen...
quote:Als je het niet vertrouwt, hoef je het niet te kopen.
Op donderdag 17 april 2003 16:01 schreef Swillie het volgende:[..]
Lees eerst eens goed, drol, met je als je het niet wilt snappen... ik reageerde op je opmerking dat je zei dat ie bij de opticien meer gedragen was... Daar ziet hij er dus ook als nieuw uit, en bij jou waarschijnlijk ook... En je hangt wel een lulverhaal op, maar je hebt geen aankoopbon, en ook is hij uit de verpakking geweest "omdat je hem wou fotograferen" haha ja niet erg slim...
Dus hij is gewoon tweedehands, bewijs anders maar eens dat hij nieuw is... En volgende keer eerst lezen voor je weer bijdehand gaat doen, want dit had ik al uitgelegd.... kon niet weten dat je het niet zou snappen...
quote:Als je niet geinteresseerd bent, zoals je in je eerste post al zei, houd dan je mond, begin geen verhalen op te hangen waar niemand iets aan heeft.
Op donderdag 17 april 2003 16:01 schreef Swillie het volgende:[..]
Lees eerst eens goed, drol, met je als je het niet wilt snappen... ik reageerde op je opmerking dat je zei dat ie bij de opticien meer gedragen was... Daar ziet hij er dus ook als nieuw uit, en bij jou waarschijnlijk ook... En je hangt wel een lulverhaal op, maar je hebt geen aankoopbon, en ook is hij uit de verpakking geweest "omdat je hem wou fotograferen" haha ja niet erg slim...
quote:waarom reageer je daar niet op ?
Op donderdag 17 april 2003 15:32 schreef PetervdK het volgende:
4026 601S/4H Predator Shot Square Matte Black Orange Mirror 86,88 EUR
http://www.kontaktlinsenstudio.de/ray_ban/ray_ban_predator_2.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |