abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 mei 2003 @ 23:55:56 #51
53255 BadGirly
Sweetheart
pi_10207745
quote:
Op zondag 4 mei 2003 17:17 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Precies ze ziet er ook altijd zo zielig uit als ze niest

Het is niet alleen zielig, maar ook nog eens smerig omdat ze altijd op het verkeerde moment niesen, in je gezicht bijvoorbeeld...
pi_10219153
quote:
Op donderdag 17 april 2003 14:23 schreef Steve-O het volgende:
Heb ook een vraag wij hebben 3 katten maar 1 daarvan de gaat altijd onwijs raar doen in de zomer
Dat beest denkt dat ie vlooien heb ofzo en ze hele vacht is nat van het likken , En hij loopt maar heen en weer te rennen
Zins kort doet ie weer zo vreemd omdat het weer warm is
Dit hebben we dus elke zomer

en nee die kat heeft geen vlooien ook die ander 2 niet

het is trouwens katten vraag-bak

Weet niet of het er mee te maken heeft, maar alle katten krijgen zodra de zon begint te schijnen het voorjaar in de kop en dan beginnen ze achter alle vlindertjes en beestjes te rennen en rollebollen en gaan allemaal vreemde dingen doen
pi_10219448
quote:
Op donderdag 17 april 2003 17:18 schreef Catsy het volgende:
Ik dacht altijd dat katten ontzettend handig en lenig waren en altijd op hun pootjes terecht kwamen....Niet dus Mijn kat is vandaag vanaf de bank op een bijzettafeltje 'gesprongen' maar viel keihard op z'n kont...Hele tafel aan gruzelementen, beker met melk op de grond, alles nat, overal houtsplinters...en mijn kat HELEMAAL onder de melk, maar gelukkig niets pijn gedaan. Hebben meer mensen onhandige katten?
offtopic: een kat in het nauw maakt vreemde sprongen

ik heb ook wel es gezien bij onze katten dat ze aan het slapen waren en ergens van schrokken enzo ondersteboven naar beneden vielen en niet op hun pootjes terecht kwamen hoor

pi_10219487
quote:
Op donderdag 17 april 2003 17:23 schreef Christine het volgende:

[..]

Eén van mijn katten slaapt graag op de buffetkast. Als ze daar af wil, dan springt ze via de tafel op de grond. Nu weet ze dat ze niet op de tafel mag komen, en probeert dus zo kort mogelijk op de tafel te zijn. Alleen laatst sprong ze een beetje mis... en greep ze zich net nog aan het randje van het tafelkleed vast. Het tafelkleed gleed er natuurlijk af, en mijn gloednieuwe glazen taartschaal stond erop... maar die stond echt nét nog op het randje van de tafel. Ik blij

Overigens heeft datzelfde katje gisteren voor paashaas gespeeld... alle chocolade-eitjes waren verspreid door de hele kamer

Oja, dit katje is ook een beetje klunzig met de plaats waar ze loopt. Ze weet het altijd klaar te spelen om:
óf voor je voeten te lopen zodat je bijna struikelt
óf haar pootje/staartje neer te zetten op een plek waar jij net je voet neer wilt zetten

Verder valt het mee

sweeeeeet
pi_10219590
Wij gaan ook haast nooit naar de dierenarts. Ze zijn wel allemaal ingeent ontwormd etc. Maar onze katten gaan helemaal flippen als ze in de auto worden meegenomen, dus daarom gaan we haast nooit naar controles. Ze zijn overigens hartstikke gezond daar niet van
pi_10219646
quote:
Op zondag 4 mei 2003 17:17 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Precies ze ziet er ook altijd zo zielig uit als ze niest

vind ik ook
  maandag 5 mei 2003 @ 18:15:39 #57
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_10226513
Mijn kat is trouwens al 2 jaar niet krols geweest (zover ik weet) is dat normaal?
hebben katten ook een overgang?
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  dinsdag 6 mei 2003 @ 00:34:50 #58
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10236646
Hoeveel ruimte heeft een kat nodig om te leven? Een één-kamer-appartement is te klein denk ik?

Ik woon op 5 hoog in een studentenflat

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_10236896
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoeveel ruimte heeft een kat nodig om te leven? Een één-kamer-appartement is te klein denk ik?

Ik woon op 5 hoog in een studentenflat

Mijn kat die ik toen gevonden had en niet anders dan kon meenemen naar mijn studentenkamer heeft het ruim anderhalf jaar erg goed gehad.
Mocht wel af en toe in het trappenhuis lopen, als ik thuis was... maar zat lekker veel voor het raam en was blij als ik thuiskwam.
Niets aan gemerkt, hij is dan ook vrij oud geworden.
Katten passen zich vrij snel aan hoor.
  woensdag 7 mei 2003 @ 10:28:38 #60
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_10266042
Hoi,
wie kan mij helpen met het volgende 'probleem'

Wij hebben twee poezen, zusjes, en sinds drie dagen is het niets anders dan vechten. Dan bedoel ik niet zomaar vechten, maar als twee vreemde katten die elkaar buiten tegenkomen, zeg maar.
De situatie wordt bijna onhandelbaar. Tegen onszelf doen ze heel normaal en niet anders dan anders, maar voor elkaar zijn het nu net vreemde. Ze zijn inmiddels drie jaar en het is altijd perfect gegaan: elkaar wassen, samen naar buiten en ongerust als een van beide niet op tijd weer binnen was.
Heb geen idee waar het aan ligt. Heb al gezocht naar vlooien/teken, maar ze zijn verder prima gezond.
Wie kan ons helpen, want wordt een beetje radeloos. We zijn te dol op de meiden om er eentje weg te moeten doen. Maar het lijkt hier wel oorlog in huis.....

thanks!!
Sammetje

Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  donderdag 8 mei 2003 @ 16:02:16 #61
17979 MissMSX
Knightmare
pi_10299472
Gister zat er een vlieg in huis en dat vinden m'n poezen maar al te leuk om op te jagen... geen probleem, ze gaan hun gang maar, maar ze eten die beesten dus ook op...
Nou heb ik wel eens gehoord dat dat slecht voor ze is, maar is dat ook zo?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  donderdag 8 mei 2003 @ 16:10:33 #62
53740 Mike-D
She's Crafty!
pi_10299743
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 16:02 schreef MissMSX het volgende:
Gister zat er een vlieg in huis en dat vinden m'n poezen maar al te leuk om op te jagen... geen probleem, ze gaan hun gang maar, maar ze eten die beesten dus ook op...
Neuj joh. Mensen eten ook in hun leven zat spinnen etc. Is niet schadelijk Zelfde als dat stomme gedoe van mij over hagelslag

I mean, vliegje gaat naar binnen.. maagzuur in en weg was vlieg

I'm Mike D and I get respect. Your cash and your jewelry is what I expect. 8-)
  donderdag 8 mei 2003 @ 17:01:14 #63
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_10301247
quote:
Op maandag 5 mei 2003 18:15 schreef BAZZA het volgende:
Mijn kat is trouwens al 2 jaar niet krols geweest (zover ik weet) is dat normaal?
hebben katten ook een overgang?
Please?
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  donderdag 8 mei 2003 @ 17:20:37 #64
17979 MissMSX
Knightmare
pi_10301700
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 17:01 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Please?

Ik zou je graag helpen, maar ik heb geen idee... mijn poezen zijn ook allebei jeweetwelpoezen, dus ik heb er sowieso niets mee te maken
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  donderdag 8 mei 2003 @ 20:40:43 #65
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_10306241
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 16:02 schreef MissMSX het volgende:
Het schijnt idd dat ze er wormen van kunnen krijgen.
Ach een keer een vliegje zou echt geen kwaad kunnen, je kan moeilijk de hele dag achter het beest aanrennen om te zien wat ie eet.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  vrijdag 9 mei 2003 @ 10:14:04 #66
1489 Super Snackman
Is weer verliefd
pi_10313985
Heya all,

ik ga volgende week bij een kitten kijken, om te zien of ik die hebben wil. Er zijn alleen 2 dingen die ik me afvraag of dat wel goed/normaal/enzo is:

Het kitten is de enige die geboren is. Gebeurt dat vaker een nest van 1? Krijgt dat kitten later geen ''problemen'' omdat hij niet met z'n broertjes en zusjes heeft gestoied, want daar schijnen ze zoveel van te leren.

Verder lijkt het erop dat diegene die kitten al na 5 weken weg wilt doen, is dat niet veeeels te vroeg? Ik meende namelijk dat 8 weken beter was voor een kitten...

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
  vrijdag 9 mei 2003 @ 14:34:47 #67
46177 CJ_S
weg van teruggeweest
pi_10319704
Ik ga mijn kitten volgende week halen als ie 8 weken is De problemen zie ik met veel plezier tegemoet

Oh. 5 weken is wel erg jong! Je moet ze dan wel heel goed voeren. Dus brinta en nog geen kittenbrokjes!

vrijdag 9 mei 2003 @ 14:53:48 #68
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10320230
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 10:14 schreef Super Snackman het volgende:
Verder lijkt het erop dat diegene die kitten al na 5 weken weg wilt doen, is dat niet veeeels te vroeg? Ik meende namelijk dat 8 weken beter was voor een kitten...
Vijf weken is echt te jong. Vanaf 8 weken kan het, maar 12 is beter. Met 5 weken zijn ze echt nog te klein om bij moeder weg te gaan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 9 mei 2003 @ 17:17:04 #69
1489 Super Snackman
Is weer verliefd
pi_10323985
Ik wacht zelf liever ook wat langer. Volgens de dierenarts was het geen groot probleem dat het maar een nest van 1 kitten was (wel zeldzaam schijnt) omdat de moeder dan gewoon veel taken op zich neemt...
It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
  vrijdag 9 mei 2003 @ 17:49:03 #70
53255 BadGirly
Sweetheart
pi_10324814
Er zijn best wel mensen die een kitten gaan halen De mijne komt over 6 weken, dan is ze 10 weken oud. 12 Weken schijnt het beste te zijn omdat ze dan veel leren van de moeder.
pi_10339185
5 weken is echt veel te vroeg, weet je wel hoe klein ze dan nog zijn? Bovendien hebben ze dan nog moedermelk nodig!

Kun je die mensen niet overtuigen het kitten tot 8 weken te houden?

She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zaterdag 10 mei 2003 @ 16:22:54 #72
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10339866
Wij hebben Gizmo voor het eerst gezien met 4 weken en toen was ze veel te klein om mee te nemen. Ze kon nog niet eens zelf van de bank afspringen of normaal ergens op klimmen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 15 mei 2003 @ 19:58:50 #73
1489 Super Snackman
Is weer verliefd
pi_10458482
Ik kan het niet laten:

Dit wordt mijn kat
Nog 3 weken wachten voordat hij oud genoeg is om bij z'n moeder weg te halen. Maar deze foto staat voorlopg bij mij als achtergrond.

donderdag 15 mei 2003 @ 20:40:31 #74
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10459490
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 19:58 schreef Super Snackman het volgende:
Ik kan het niet laten:

[afbeelding]

Dit wordt mijn kat
Nog 3 weken wachten voordat hij oud genoeg is om bij z'n moeder weg te halen. Maar deze foto staat voorlopg bij mij als achtergrond.

Wat lief!
*OUD heilige*
  donderdag 15 mei 2003 @ 22:31:15 #75
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_10461869
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 19:58 schreef Super Snackman het volgende:
Dit wordt mijn kat
Wooahaha, gaaf! Heb je al een naam in gedachten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')